Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

JZoli a mártír - komment helyett IV.

2013. július 01. - ZorróAszter

Kedves JZoli!

 


Dicséretes szerénységre vall, hogy önmagát Giordano Brunohoz és Szentgyörgyi Alberthez hasonlítja.

Kedves JZoli!

 


Dicséretes szerénységre vall, hogy önmagát Giordano Brunohoz és Szentgyörgyi Alberthez hasonlítja.


Ám Ön nem mártír, hanem korunk hőse.

 

Egyrészt tudom, hogy tökéletesen tisztában van vele, hogy amit propagál, az csalás. Teljesen ellentmond a fizika legalapvetőbb törvényeinek.


Tudatosan építkezik tudományoskodó kifejezésekből.

 

Ha nem tenné ilyen ravaszul, még el is hinném, hogy hisz abban, amit mond. A profi technikája árulja el.


Ön nincs mellőzve: a csapból is olyasmi folyik, ami Önből. Aki bekapcsolja a tévét, körülnéz a neten, másba sem botlik, mint a forintjainkra pályázó csalókba.


Szóval nincs egyedül velünk szemben. Hemzseg Önöktől a tér.


2013. 07. 01.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr218907238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Osszián 2013.07.01. 16:57:24

Ezt én mintha Drezdában láttam volna. De nem esküszöm meg rá, sok Szt Sebestyén szobor van.

Osszián 2013.07.01. 17:05:25

Nem szobor, kép.

Mantegna és a Louvre-ben van. Ezzel kevertem

hu.wikipedia.org/wiki/Antonello_da_Messina
A Mantegna jobb.

"Ezeket nézegetni a kazántémánál is jobb."

Kokó 2013.07.01. 18:06:06

Támogatom 'Aszter!
Tudatos megtévesztés... Ráadásul alpári módon...

Osszián 2013.07.01. 19:17:09

Na de hová tűnt a frissülőből?

ZorróAszter 2013.07.01. 20:25:38

Igen. Viszont amit mutattál, azt láttam kissrác koromban először (könyvben). Tök megrázó volt még így, túlzások nélkül is.

Vagy talán épp azért.

ZorróAszter 2013.07.01. 20:26:21

Kedves Kokó!

Köszi.

ZorróAszter 2013.07.01. 20:27:25

4. Osszián 2013. 07. 01. 19:17

"Na de hová tűnt a frissülőből?"

Megint a kedvenc cenzorom van szolgálatban.

:o)

ZorróAszter 2013.07.01. 20:34:37

Most vettem észre, hogy a cenzor valahogy bele is piszkált a dologba, és Marijja kommentjét csak így tudom kitenni:
______________________________________________________
1. Marijja
2013. 07. 01. 15:50

Küldtem +-t, miután olvatam JZoli kommentejeit, amelyben mindent mond a kommentekhez,
csak jót nem.
Magam nem szólok hozzá a technikai részhez, - gondolom, ezt jól is teszem!!!
A párom megtette ezt 40 évi szakamai múlttal a háta mögött, a legocsmányabb módon lebarmolta a postíró.

ZorróAszter 2013.07.01. 20:37:09

Kedves Marijja!

Igen, engem is ez bosszantott fel. Meg hogy akinek nem tetszik a véleménye, azt egyszerűen törölte.

Vitaképtelen sunyi csaló.

Didgeridoo 2013.07.01. 21:30:29

Hogy mennyire nem új dolog ez, arra elmesélek egy történetet. Legalább tíz éve történt, hogy egy volt kolléganőm, akiről már évek óta nem hallottam, telefonon felhívott és ajánlott egy előadást egy komoly helyen, ahol korábban gazdasági témájú előadásokat lehetett hallgatni. Azt mondta nagyon érdekes lesz, de nem akar mondani semmit, mert egyrészt még ő is csak tanulja és nem tudná olyan jól elmondani, ahogyan ott fogják. Hivatkozott továbbá egy közös ismerősünkre, aki szintén jön. Na jó, gondoltam, legalább beszélgetünk egyet.
Aztán ehhez képest bementünk az előadóterembe, ahol egy titokzatos film bemutatásáról kezdtek beszélni, meg valami termelésről, ami most fut fel Amerikában. Az alapanyag egy növény, amit nagyüzemi módszerekkel termesztenek és széles körben használják fel. Na ekkor akartam kimenni a teremből, de valahogy el volt torlaszolva a kijárat emberekkel, akik látszólag érdeklődők voltak, és a filmet nézték, de valószínűleg beszervezett statiszták lehettek.
No jól van, sötétben nem megy, hát majd ha vége a vetítésnek, kimegyek. Igen ám, de a film igencsak hosszú volt, zöld növényeket arattak és közben lelkes sikerpropagandát hallhattunk a narrátortól. Akkor még nem volt teleshop a tévében, de pont olyat. Aztán amikor végre befejezték és fény lett, akkor a tömegpszichózis kihasználásával be lehetett lépni az ügynöki hálózatba, mindössze pár tízezer forintért. A kijárat még mindig torlaszolva volt de már nem emberekkel, hanem táskákkal, kabátokkal. Fogtam magam és áthámoztam magam, miközben nem értettem, hogy hogyan kerülhettem ilyen hülye helyzetbe. Addigra már felfogtam, hogy ez itt az új módi, a csalás legalizált formája, tehát lehetek udvariatlan is. Úgyhogy amikor odajött hozzám az előadó, hogy üljek vissza, akkor csak annyit mondtam, hogy sietek. Kíváncsi voltam, hogy vajon dulakodni fogunk-e kb. 100 ember előtt. Erre nem került sor, de magam sem voltam biztos benne, hogy mi lesz.
Azóta nem hiszek volt kollégáknak.
Azóta sok hasonlóan unalmas, de igen kellemetlen történetem van, ami bizonyára másokkal is megesett már. Úgy hallom, hogy ezt a típusú marketing módszert oktatják. Ilyen például a pezsgős vacsorás termékbemutató is, ami természetesen "ingyenes". Aki nem hiszi, járjon utána.

ZorróAszter 2013.07.01. 22:01:34

Kedves Didgeridoo!

Az a bizonyos növény csak a híres aloha kurkuru vera plusz lehetett. :o)

Igen, én is hallottam/tapasztaltam hasonlókat.

És én is úgy tudom, ezt a pofátlan stílust egyetemen oktatják.

ZorróAszter 2013.07.01. 22:09:48

Egyébként akit érdekel JZoli tanúsítványa, azt a
TSÚ Technický Skúšobný Ústav Piešťany, azaz
Pöstyéni Műszaki Vizsgáló Intézet állította ki.

Hogy miről, azt olvassa el, aki tud szlovákul.

4elefánt 2013.07.01. 22:20:10

Ez a szegény Jzoli annyira egyedül van ezzel a csodás találmányával, hogy amikor beírtam a gugliba, 277 000 találatot adott ki. Atyavilág! Hol élünk?
Akkor meg itt jön a savanyú képével, hogy őt ennyire hogy lenyomják itt.
Az egyik tájékoztató kommentjében olvastam, hogy a csőbe húzott vevő háromszoros energiaszámlát kapart össze a csodagéppel.
Vannak sokféle gépek sajnos leleményesen titkolják a szerkezetüket, és változatosan húzzák csőbe a hiszékeny embereket.
Az egyik magyarázat szerint azért fejlődik ez a jelentős energia, mert a kialakuló buborékban olyan hőmérséklet keletkezeik mint a Napban!
Ó fizikatanárok imához! :-))
Szegény JZoli srácnak szokatlan a fogadtatás. Ki kell ábrándulnia legfeljebb csalóként futhat a pénze után!

ZorróAszter 2013.07.01. 22:37:15

Kedves 4elefánt!

Egyedül van?!?!?!?

Ha kinyitom a tévét, ezt a kapom a képembe, ha bemegyek a netre, ott hemzsegnek.

Itt se törődött volna vele senki, ha nem reklámozza nyíltan a cégét, és nem törli a neki ellentmondók kommentjeit.

És főleg ha mindehhez nem fűz tenyérbemászó dumát.

Berger 2013.07.02. 10:40:03

Sok szegény legény...

Vajon felétek gyertya ég az asztalon? Vagy az elektromosság tényét is tagadjátok, mint megfoghatatlan és érthetetlen szubsztrátumot?
Vajon miként élitek meg az atomok hihetetlen energiáját, ami egyetlen láncreakcióként kész és képes egy város elpusztítani? Vajon abba kis parányban miként van annyi energia?

Az ostobákkal az a baj, hogy sokan vannak, és hirdetik önmaguk felsőbbrendűségét.

Szánalmas ez a bigott,már-már vallásos boszorkányüldözés, amit folytattok. Minden ténynek mérésnek ellentmondtok önhitten.

Egyszerűen hihetetlen, hogy új és új cikkekben törtök lándzsát, miközben létezik bizonyíték, komplex érv, és valóságos, kézzel fogható realitás.

Ostoba az aki tagadja a levegő létezését, szimplán mert nem látja...

Aki meg csalót kiált annak jelzem csendesen, hogy nyilvánosak az adataim, elérhető vagyok, lehet nézelődni, mérni, és ellenőrizni a nemzetközi tanúsítványokat, aztán vagy bocsánatot kérni legalább olyan fennhangon, mint ahogy itt becsmérelt, vagy szembenézni azzal a ténnyel, hogy hülye...

Sajnos képtelen vagyok emberi hangot megütni olyan alakokkal, akik rikácsoláson túl képtelenek bármi épelméjűt kinyomni magukból.

Tényeket mutatok, ti meg csak csapkodtok...

ZorróAszter 2013.07.02. 14:33:15

Kedves JZoli!

Árulja már el, hogy Ön szerint mi áll a Pöstyéni Műszaki Vizsgáló Intézet által kiállított tanúsítványban?

Az a világ baja, hogy egy Edisonra tízezer Önhöz hasonló jut. Ha a tudósok és mérnökök a sok őrült, szélhámos, csaló kuruzsló megcáfolásával foglalkozna, tényleg leállna az élet és minden fejlődés.

Itt se foglalkozna Önnel senki, ha nem reklámozná netikátlanul, és MOSZATellenesen a saját cégét a NOLBLOGon.

És nem cenzúrázta volna meg azokat a kommenteket, amik ellene mondtak az Ön zagyvaságainak.

Ön nem óriások vállán áll, mint Newton, hanem sunyi módon óriások mögé bújik, mint minden Önhöz hasonló.

vektorviktor 2013.07.02. 19:34:42

JZoli
2013. 07. 02. 10:40

Valami vallás prófétája is vagy?
Mert lassan úgy beszélsz magadról, mint Jézusról.
süti beállítások módosítása