Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Don Alchuttdobozzi új Omerta Törvénye

2013. május 02. - ZorróAszter

A Nagy Kupola hétfőn tárgyalta a Consigliere Don Andreas Cherpalkovichini és il dottore Enrico Washo javaslatát az Omerta Törvény (a továbbiakban: OT) korszerűsítése és kiegészítése tárgyában.

 


 

Contabile Don Giorgio Mattolchi javaslatára végre bekerült az OM-be a korábban a szabályozatlanság folytán esetlegesen félreértésekre vezető "Utolsó Figyelmeztetés Jele" immár szabványos formában.

A fekete kőr átmérőjének ezentúl pontosan 5 cm-esnek, azaz 50 mm-esnek kell lennie:

Don Vittorio Alchuttdobozzi, a Capo di Tutti Capi megelégedéssel fogadta a Nagy Kupola döntését, ami hála a Sacra Corona Unita kétharmados többségének csont nélkül ment át az Épületen.

 

 

 

 

Gratulálunk, és kézcsókunk, Drága Keresztapa!

  

Cupp! Cupp!

 

2013. 05. 02.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr158907250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundi-Bandi 2013.05.03. 00:09:21

Humornak jó. Így folytasd, kevesebb lesz otthon a feszültség.

ZorróAszter 2013.05.03. 00:13:26

Kedves Bundi-Bandi!

Csak nem Olaszhonban él? :o)

Igen, Önnek lehet igaza: az előbb nagy vihar volt itten Pesten, csattogott-villámlott, de mihelyt feltettem ezt a bejegyzést, elállt.

Bundi-Bandi 2013.05.03. 00:24:21

Nem, Kanadában, és bizony sokkal nyugodtabb társadalmi körülmények között. Politikából az előbb feltett humor elég is, ezen lehet mosolyogni, de a többi, átlagos blog hozzájárul a hazai utálathoz. Ami sajnálatra méltóan jobbról, balról nagyon kölcsönös.

ZorróAszter 2013.05.03. 00:28:33

Kedves Bundi-Bandi!

Ja! Úgy könnyű!

De ne tévessze meg: kínunkban röhögünk.

Egyébként itt mára felhőszakadást, holnapra meg jégesőt jósoltak.
De a felhőszakadás úgy tűnik, hála az én feszültségcsökkentésemnek elmaradt.

ZorróAszter 2013.05.03. 00:30:41

Egyébként tudja, miről van szó eme szösszenetben?

Bundi-Bandi 2013.05.03. 01:08:03

Nem tudom, hogy mi az Onerta törvény (sejtem a következőkből, keseru.hu/keseru/omerta-t-130-joule), de nem a blog témájához, hanem hangneméhez szóltam hozzá és abban a humort becsültem. Idegenből olvasva hazai eseményeket, nem fontos, hogy értsük minden témát, de ha már anyanyelvünkön tárgyalunk, számít, hogy milyen hangnemben van a kérdés megközelítve. Nálam különösen számít, hogy legyen valakiben annyi erő, amennyiben ő, és választott pártja nem befolyásolja a törvényjavaslatot, kellő intelligenciával értékeli. Ennek ellenére nyilván félre érthetem, humorból nem derül ki a kín és keserűség, bár meglep a válasz, miszerint sokak nevében "kínnal röhögnek". Ismervén, hogy a trágárságtól a legkocsmaiabb fogalmazásig minden lehetséges, válasznak elmegy. Ámbár, mint kis ember szívesen venném, hogy mi a törvény indítéka, és mennyiben és miért ellenzi ezt a hivatalos ellenzék.

ZorróAszter 2013.05.03. 01:29:17

Igen, picit sejtettem, hogy Kanadából kicsit nehezebb követni az itthoni eseményeket:

A törvény az új formájában a közérdekű információkhoz való hozzáférést nehezítené oly módon, hogy nem lehetne olyan közérdekű információkhoz hozzájutni, amivel kapcsolatosan erre hivatott állami szerv (Pl. Bankfelügyelet) már vizsgálódott, és/vagy aminek az előállítása "túl nagy munka lenne".

Esetleg ha bővebben érdekelné:
Sok közérdekű adatra ne legyen kíváncsi!
www.origo.hu/itthon/20130429-korlatoznak-a-kozerdeku-adatok-megismeresenek-lehetoseget.html

ZorróAszter 2013.05.03. 01:44:12

"Nem tudom, hogy mi az Onerta törvény (sejtem a következőkből, ...."

Azt hittem, látta a Keresztapát. Én még a Keresztapa másik arcát is. Az eche olasz paródiája volt.

De akkor mellékelek egy kisszótárat:
omerta - a hallgatás törvénye a maffiánál

a Kupola - a különféle maffioso családok által delegált tagokból, vezetőkből álló érdekegyeztető és vezető testület.

Sacra Corona Unita - Szent Korona Egyesülés. Az egyik tartományi méretű maffia. Olyan, mint a Cosa Nostra, Camorra, stb.

Capo di Tutti Capi - "A Főnökök Legfőbb Főnöke", a maffia legfelső vezetője.

Consigliere - a maffiás főnök tanácsadója

Contabile - a maffia pénzügyi tanácsadója, pénzügyi vezető

De azt ugye nem kell mondanom, mi lesz azzal, akinek a markába nyomják a fekete pontot?

:o)

Bundi-Bandi 2013.05.03. 01:50:04

Őszintén szólva, nem csodálkozom, hogy ilyen javaslattal valakik előálltak. Itt Kanadában meg van a lehetősége, hogy parlamenti pártok hozzáférjenek politikai vagy gazdasági döntésekhez, de nem hiszem, hogy ez minden állampolgár joga. Amellett a hivatalos ellenzéki pártnak több joga van kommentálni, mint a többi parlamenti pártnak, az egyénekre sokszor tilalom vonatkozik. Pl. újságírók gyakran bányásznak politikai, gazdasági döntések felől és tilalmi táblákhoz érkeznek, politikai döntések, amelyeket a kormányzó párt hoz, főleg katonapolitikai kérdésekben, bizony arról nem sok tájékoztatást kapnak. Léteznek államtitkok, szövetségi szerződések, amit senki sem lát. De ez az ország más síkon működik. Elsősorban nem az ideológia, hanem a közgazdaság határozza meg az ország jólétét, amivel többé-kevésbé minden párt egyetért, a kapitalizmus működőbb szinten van, mint a hazai. Itt nem minden parlamenti esemény közkérdés, apolitikus ország, vannak választott képviselők, pártok össz határozata, viselkedése megfigyelt, a társadalom arra reagál, nem az egyének igényére az általuk értelmezett demokrácia alapján. Viszont sok a dokumentum szerű tv műsor, újságcikk és ott sok kritika elhangzik független véleményként.

keleti bölcs 2013.05.03. 01:54:09

8. ZorróAszter (szerkesztő)
2013. 05. 03. 1:44
nem kell ahhoz filmet nézni, elég olvasni. pl. mario puzo azonos című könyvét. sajnos, a diaszpora tagjai nem igen olvasnak - hacsak a kurucinfot nem.
kő a szájban...

ZorróAszter 2013.05.03. 02:11:50

Igen, először én is azt olvastam, ráadásul asszem két fordításban is: először megjelent folytatásokban a Rakétában, aztán könyvként más fordítótól, aztán láttam A Keresztapa másik arca című olasz paródiát, és csak a legvégén az eredeti filmet.

Bundi-Bandi 2013.05.03. 02:18:01

Elkeveredünk a téma eredetét illetően, úgy vélem, elmondtam a magam ismeretét. Az én környeztem elég tágas, mindössze egy egyetemet végzett, tanári diplomával rendelkező, "mi volt a baj a szocializmussal, vagy a kommunizmussal" kiszólású, balos hajlamú ismerősöm említette - aki amúgy Kanadában nőtt fel -, hogy néha beleolvas tájékozódás címén a kurucinfóba. Ezen kívül én mást nem ismerek, akit érdekelne a témájuk és őszintén senkiről nem tudom, hogy hazai lapokban politikai oldalakon szerepelnének.

ZorróAszter 2013.05.03. 02:26:33

9. Bundi-Bandi 2013. 05. 03. 1:50

Az ellenzék arra gyanakszik, hogy ezzel az új törvénnyel akarják megakadályozni, hogy trafik ügyben meg lehessen tekinteni a győztesek pályázatait. Itt ugyanis az állam a saját dohányforgalomra vonatkozó koncesszióját adja át magánszemélyeknek 20 évre.

Igen. Kanada gyarmattartó ország, Magyarország pedig gyarmat.

A dolog úgy működik, hogy idejön egy kanadai cég, itt termeltet valamit olcsó munkaerővel, helyi profitrealizálás és pénzmozgás nélkül.

Kap adókedvezményt, jószerivel csak a brutálisan alacsony munkabérek után fizet némi adót, és az önkormányzatoknak megállapodás szerint iparűzési adót.

A magyar vállalkozók árbevétel 1%-át fizetik, de a gyarmattartókkal megállapodnak még erre is kedvezményekkel.

Aztán a kanadai cég eladja az olcsón megtermelt portékát, a profit egy részéből adózik Kanadában, egy részét eltünteti a Kajmán szigeteken.

Ezért kell Önnek fele annyit se fizetni olyan szolgáltatásokért, amik nálunk vagy nincsenek, vagy tízszeresébe kerülnek.

Ha énhelyettem is más fizetné az adómat, én is apolitikus lennék.

Pontosabban arra szavaznék, aki ezt a kényelmes életet biztosítják nekem.

Egyébként Magyarország fő gyarmattartója nem Kanada, hanem Németország.

De a technika ugyanaz.

corvin 2013.05.03. 06:01:40

De szeretnék onnan olyan tájékozatlan lenni, mint Bundi-Bandi, és ezt nem sértésnek szántam.
Bund-Bandi mentségéül szóljon, hogy még így is túl sok itthoninál is tájékozottabb.
Ja és az írás tetszett. +++*****

Bundi-Bandi 2013.05.03. 06:06:53

Én megértem ezeket a problémákat, ismerem az érzéseket, és bizonyára világ legtöbb országa ugyan ebben a helyzetben van, mint Magyarország. Ámbár ez az érzelmi idegenkedés létezik a kelet és nyugatnémetek között is. De miért nem a többi volt szocialista országban, akik előttünk járnak ma már? Miként volt az ország mindenkori vezető rétege erre felkészülve az elmúlt 24 év folyamán?

Az ellenzék ma sem produkál többet, osztódik - míg minden támadásra a jobb oldal összezár -, szinte ingyen propagandát biztosít a hatalomnak, mert igyekeznek fogást keresni rajtuk, de tervük nekik sincs sok.

Kanadát nem Magyarország tartja életben, otthon sokkal több hibát elkövettek, mint amit Kanada okozni tud nekik egyoldalúnak tartott kapcsolataival. Amúgy a kanadai-USA viszonyban ez a kisebbségi, kizsákmányolási érzés szintén gyakran felmerül. Az erősebb kutya ...elve alapján. Dél Amerikában élt barátaim ugyan ezekről a tünetekről panaszkodtak. Magyarországnak is megvan a maga problémája Horvátországgal a MOL kapcsán, ott is ugyan ezt mondják a MOL terjeszkedéséről, nem de?

Valahogy jobban kellene ismerni a világot, nem feltétlenül Kanadát, mert az összefüggések szinte láncszerűen következnek. Ez egy dúsgazdag ország a magáéból, magas technológiai színvonallal, a magyar-kanadai kereskedelem szinte semmi az ország gazdasági életében. Amúgy a kereskedelmi kapcsolat értékét bizonyára az itt élő emigránsok vásárló szokásai is élénkítik.

Gyakran kivetítik otthon az érzelmeket a külföldön élő magyarságra, pedig mi személyes kapcsolatainkon kívül keveset foglalkozunk szülőhazánkkal. Rokoni és kulturális szálak fűznek hozzá, s a magam részéről nem ismerek senkit, egy chicagói magyaron kívül, akinek bármiféle gazdasági tevékenysége lenne otthon. Életünk alakulásában szinte tizedespontig sem lehetne a magyar-kanadai kapcsolatok itteni előnyét felmutatni.

keleti bölcs 2013.05.03. 06:36:24

15. Bundi-Bandi
2013. 05. 03. 6:06
"Életünk alakulásában szinte tizedespontig sem lehetne a magyar-kanadai kapcsolatok itteni előnyét felmutatni."
na, itt az ideje ezen javítani. nincs kedve elkezdeni?
amúgy olvassa a kanadai magyar hírlapot? meg lenne lepve, milyen szenvedélyesen mocskolódnak ott a kanadai magyarok, mihelyt a nemzetboldogító orbán testvér és a fidesz üzelmeivel kapcsolatban megjelenik abban egy-egy írás!
méghogy keveset foglalkoznak a szülőhazával...

ZorróAszter 2013.05.03. 08:09:21

Kedves Corvin!

Köszi szépen.

ZorróAszter 2013.05.03. 08:16:39

15. Bundi-Bandi 2013. 05. 03. 6:06

Persze hogy az összes kanadai tökeexport elenyésző része kerül Magyarországra. Említettem, hogy Magyarország elsősorban német gyarmat.

Az, hogy egy ország gyarmattartó, vagy gyarmat, az dönti el, hogyan aránylanak egymáshoz a külföldi befektetések az ő külföldi befektetéseihez.

Magyarországon ez 1:100, Kanadában 100:1

Ezenkívül még fontos jel, hogy hogyan adóztatja a külföldi befektetéseket.

Magyarországon alig adózik egy külföldi befektető. Éppen csak az alacsony munkabérek után adózik, és leginkább csak iparűzési adót fizet, de azt is legtöbbször megállapodás szerint, és nem árbevétel után, mint a magyar cégek.

Ha esetleg érdekli a szisztéma kialakulása:

zorroaszter.uw.hu/archives/2012/08/14/Atlanti_charta/
Kanadának is volt benne szerepe (Új-Funland).

grincs 2013.05.03. 08:49:48

Jó írás!
+++++

ZorróAszter 2013.05.03. 10:31:40

Kedves Grincs!

Köszi szépen.

Osszián 2013.05.03. 11:08:35

Szia Zorro!

Hát ez nagyon pontos, és egyáltalán nem túlzás, azzal a parányi különbséggel, hogy az italiano maffiák, a Camorra pl. a saját alvilági üzleteit bonyolítja, ezek a mi maffiózóink pedig egyenesen kormányszintre emelték az alvilági módszereket. Itt maga a kormányfő a Don, (a Capo di Tutti Capi), megvan minden kapcsolt rész, ami ehhez kell, és nagyon jól működik a hallgatás törvénye.
A kormányzás célja (a hatalmi mámoron túl) a maximális haszonszerzés, az ilyesmiben persze kifejezetten macerás, ha az állampolgár tudja is, konkrétan milyen mutyi folyik és kik a részesei a mutyinak.
A Cosa Nostra nyilvánosságra hozza az üzelmeit, ha valaki kéri?

Egyébként azt, hogy a fidesz egy klasszikus maffia, 2 éve megírtam:

osszian.nolblog.hu/archives/2011/03/12/Mucsai_Cosa_Nostra/
Mucsaiak, az igaz. Tahók és műveletlenek, az is igaz, viszont a lehetőségeik messze nagyobbak, mint a Camorrának speciel, hisz ott vérre megy egy egy üzlet, ész is kell hozzá, tájékozódás a frontokon (lány, fegyver, és drogkereskedelem pl), veszélyei is vannak, mert őket azért, mint bűnözőket üldözik is a bűnüldöző szervek - míg nálunk gyakorlatilag ott az egész ország, mint egy terülj asztalkám, csak épp törvény módosítanak naponta, és már az övék is a lóvé. Meg minden. A "szervek" pedig azt üldözik aki épp netán kíváncsi (ahogy a csücskös mondta - "felszólította Bajnai Gordont, aki az Együtt 2014-Párbeszéd Magyarországért nevében feljelentést tett a dohány-kiskereskedelmi koncessziók odaítélése ügyében, hogy ne keresse, ne "listázza" a nyertesek párthovatartozásait, mert az különleges adatnak minősül, és ezzel bűncselekményt követnek el. "

Osszián 2013.05.03. 11:18:01

"9. Bundi-Bandi
2013. 05. 03. 1:50

Őszintén szólva, nem csodálkozom, hogy ilyen javaslattal valakik előálltak. Itt Kanadában meg van a lehetősége, hogy parlamenti pártok hozzáférjenek politikai vagy gazdasági döntésekhez, de nem hiszem, hogy ez minden állampolgár joga."

Holtbiztos, hogy közérdekű adatokat joga van megtudni az állampolgároknak, hiszen Kanadában jogállam van, demokrácia, és éppen ez a népfelség és demokrácia alapja.
Vannak persze ott is, itt is titkosított adatok, azokhoz eleve nem lehet sem újságírónak sem állampolgárnak hozzáférni, de minden mást ki kell adni, - főleg ami a pénzügyeket illeti.

Akár hiszi, akár nem a közérdekű adatok kiadatása az Alaptörvényben is rögzítve van:

"Az Alaptörvény elég egyértelműen fogalmaz: „A közpénzekkel gazdálkodó minden szervezet köteles a nyilvánosság előtt elszámolni a közpénzekre vonatkozó gazdálkodásával. A közpénzeket és a nemzeti vagyont az átláthatóság és a közélet tisztaságának elve szerint kell kezelni. A közpénzekre és a nemzeti vagyonra vonatkozó adatok közérdekű adatok."

Márpedig a trafikmutyi kifejezetten a nemzet vagyon részét sajátítja ki.

Maga, Bundi-Bondi, ahhoz képest, hogy fogalma sincs, mi folyik Mo-n igen sokszor és igen sok helyen hozzászól - nem mint aki nem érti, hanem úgy minr aki jobban érti és tudja, mint mi itthon.

Kokó 2013.05.03. 11:22:22

Azért kiderült, hogy Bundi-Bandinak mégsem olyan "őszinte a mosolya"...

pietnik 2013.05.03. 11:41:09

Bundi.Bandi!
Ez a süketnek -vaknak tettetés azért már szinte szenzációs!!
Több postban,és többször rákérdezek,hogy miért éppen Kanadából osztják az észt Littlével,meg másokkal egyetemben,erre válasz helyett itt Zorró blogjában megjátszsza a teljesen tájékozatlant!
És most ismét csodálkozni fog,mikor megkérdezem:Miért éppen Kanadából!?

mindenOKÉ 2013.05.03. 12:28:21

Ezzel a döntéssel sikerült elérni a mélypontot. Bár az igaz, hogy korábban is volt jó pár gazdaságilag, vagy társadalmilag vitatható lépésük, sőt egyes lépések talán sokkal nagyobb károkat okoztak, de most egész egyszerűen deklarálták, hogy nyugodtan szeretnének lopkodni a nyilvánosság kizárásával.

Az üvegzseb nem volt olyan rossz dolog, bár nem volt tökéletes sem. Ha valamelyik állami szerv nem hozta nyilvánosságra a közérdekű adatokat, annak ellenére, hogy a törvény kötelezte rá, akkor nem is volt semmilyen retorzió. És mivel általában nagyon feledékenyek voltak, így maradt a bíróságra való rohangászás. Persze előfordul olyan is, hogy egész egyszerűen valami lehetetlen helyre eldugták az adatokat. Tehát még lehetett volna csiszolni az üvegzseben, hogy valóban betölthesse a neki szánt szerepet.

Persze az üvegzseb sem képes csodákra, de azért valamennyire fékezte a húsosfazék mellett ülőket, hogy felesleges dolgokra ne szórják a pénzt - (ne úgy kezdjék, hogy mi érné meg a legjobban nekem) - és hogy ne nyúljanak le túl sok pénzt.

Egyértelmű a visszalépés, már csak azt nem tudom, hogy a Fidesz milyen alkotmánymódosítással kívánja megakadályozni a jövőbeli baloldali kormányok mutyizását?

Amúgy a Haza, és haladásnak van egy jó programja ebben a témában, de az csak papíron létezik egyelőre.

szubjektivkulpolitika 2013.05.03. 12:34:11

Ment a +.
Jólesett röhögnöm a cikken, jó érzés, hogy vannak olyanok, akik (még) látják a dolgok fonákját is.

ZorróAszter 2013.05.03. 12:36:28

21. Osszián 2013. 05. 03. 11:08

Kedves Osszián!

Igaz, bár azért Andreotti is nyaralgatott pár évig azt hiszem, Líbiában talán, amíg haza mert menni. Bár azt hiszem, mégis lecsukták.

Vagy csak azért ment haza, mert már únta az arab kaját, és vágyott már egy nagy adag fincsi spagetti a la bolognézére?

Viszont a FIDESZ tényleg teljesen beállt a teljes ország preventív lekaszálására.

Úgy tűnik, vesztüket érzik.

Igaz, mi is.

Köszi a linket.

ZorróAszter 2013.05.03. 12:51:11

Kedves mindenOKÉ!

Igen, de talán a legnagyobb akadálya a dolog működésének az a magyar törzsi mentalitás, hogy az nem baj, ha a mieink lognak, mert abból előbb-utóbb nekem is csurran-cseppen valami, viszont az ellenoldalé az felháborító.

Így aztán nem is nagyon várható nagy változás.

Pedig a hazánknak elképesztő milyen veszteségeket okoz a kontraszelekció, korrupció, lopás, mutyi, sógor-koma, mi kutyánk kölyke mentalitás sok-sok évszázada.

Egyenként is minimum 5-5% szzalékkal vetik vissza a teljesítményünket és immár évszázadok óta.

Akiknek ez nem érdeke, márpedig a többségnek nem, össze kellene fogni ez ellen, és elhajtani ezeket a 3,14csába.

ZorróAszter 2013.05.03. 12:52:59

26. szubjektivkulpolitika 2013. 05. 03. 12:34

Kedves Szubjektivkulpolitika!

Köszi szépen.

De mint már Bundi-bandi olvtársunknak is írtam, kínunkban röhögünk.

És a vesztünket érezzük.

:o)

szubjektivkulpolitika 2013.05.03. 16:43:43

29. ZorróAszter (szerkesztő)
2013. 05. 03. 12:52

Valami olyasmi :)
Dobálhatnánk a közhelyet, hogy bárcsak ne kéne így, ilyeneken röhögnünk. És valóban a vesztünket érezzük. Ugyanakkor szilárdan hiszek abban, hogy ahol (még) humor van, ott még nincs veszve semmi.
Csak így tovább :)

ZorróAszter 2013.05.03. 16:49:54

A próféta szóljon Önből :o)

Atlasz 2013.05.03. 17:48:44

A bejegyzés jó, tetszik, bár nekem kicsit elvont, emiatt első olvasásra nem is kommenteltem.
Azon is jót mulattam, hogy attól függhet egy hozzászólás érvényessége, hogy honnan küldik.

Bundi-Bandi 2013.05.03. 19:32:46

A bloggal kapcsolatban megismerhettem írója magyarázatát, s lám milyen érdekes, hogy egy humoros tartalom ellenére, annak mondanivalója végeredményben egy tipikus hazai érvrendszer szatírája. Fel sem tudom fogni, hogy egy ilyen ötöd rangú létesítmény, mint egy dohányüzlet miért van a politikai közgondolkodás kellős közepén. Észak Amerika mindent megtesz, hogy a dohány üzletek becsukjanak, hiszen az egészségre vonatkozó statisztikai adatok a rákról egészen lesújtóak a dohány forgalmazásáról. A diktált törvények, amelynek még csak a töredékét vette át Európa ezen üzlet halálához fog vezetni, hiszen az EU is állandóan újabb szigorításokkal lép fel.

Talán eljön majd az idő, amikor labdarúgó mérkőzések napraforgó és tökmagárusai (ha még léteznek) is a politikai jobb és baloldal érvei lesznek, és azok forgalmazói is társadalmi téma lesz. Amúgy kész röhej, hogy lényegtelen dolgok otthon milyen vihart kavarnak. Alkotás, termelékenység, gazdasági siker, egyéni és társadalmi szinten már meg sem említett. Hát, ennyit a blog témájának. És azoknak, akik hozzám is idéztek megjegyzéseket üzenem, hogy elolvastam őket, de eltérnek a blog lényegétől, amúgy sajátosan íróik emberismeretéről vallanak, nem fontos azokat kommentálni, mert messze eltérnénk az eredeti tartalomtól. De köszönöm figyelmüket és továbbra is éljük sorsunkat ismereteink szerint. Valószínű, hogy találkozunk még.

ZorróAszter 2013.05.03. 20:02:55

Kedves Atlasz!

Köszi szépen. Örülök.

Nem lenne muszáj, sőt azt hiszem, valóban káros.

Azonban nagyon hatásos. Vagy annak tűnik.

ZorróAszter 2013.05.03. 20:09:27

33. Bundi-Bandi 2013. 05. 03. 19:32

A Trafik témát azért kapta fel az ellenzék, mert annak a szimbólumát látja benne, ahogy a FIDESZ az állami forrásokat saját klientúra kiépítésére használja.

Továbbá demokráciafelfogásának a bemutatására is: amikor közérdekű adatok nyilvánosságra hozatalával a korrupció tetten érhető lenne, hoz egy törvényt a közérdekű adatokhoz való hozzáférés korlátozásáról.

Ennyi.
süti beállítások módosítása