Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Izrael Vaskupola alatt

2014. július 27. - ZorróAszter

avagy miért kell gyűlölni a zsidókat?

 

Van valami régi nem bibliai legenda, miszerint egy napkeleti királyhoz eljutott Mózes és cselekedeteinek híre.

Már akkor is szokás volt a híres emberek képeinek gyűjtögetése, elküldte hát hozzá kedvenc udvari föstőjét, skicceljen neki egy portrét a prófétáról.

Mikor végre megérkezett a kép, a király kíváncsian nézegette Mózes fizimiskáját, és nagyon tetszett neki. Elhatározta, felkeresi ezt az érdekes embert. Ám a főminisztere fanyalogva óvta:

- Ne látogasd meg ezt az embert. Ez egy gonosz, féktelen haragú, vad, és kegyetlen ember. Rá van írva az orcájára. Semmi jó nem sül ki belőle, ha meglátogatod.

De a király nem hallgatott rá, meglátogatta, és mikor már jól összebarátkoztak, elmesélte neki, mit mondott róla a főminisztere.

- De majd jól megmosom a fejét a meggondolatlan fecsegése miatt, ha hazaértem. - ígérte.

De Mózes szomorúan leintette:

- Ne bánts azt az embert, mert igazat mondott. Én valóban egy gonosz, féktelen haragú, vad, és kegyetlen ember vagyok. Csak épp egész életemben azon voltam, hogy ne legyek az.

 

 

A zsidók Mózestől eredeztetik a humanizmus kezdeteit. Aki szerint például nem szabad rögtön kibelezni mindenkit, aki csak görbén néz.

Hanem várni kell egy kicsit, hátha csak a szemébe ment valami.

De ezzel mint tudjuk, még a zsidók se értettek teljesen egyet. A nemzsidó külvilág pedig még jó sokáig.

Még jó sokáig büszkélkedtek a világban a győzők a legyőzöttek feletti kegyetlenségükkel. Hány ember lenyúzott bőrével tapétázták ki a várukat, mekkora gúlát raktak a levágott kezekből, fejekből.

Ám valami valahogy mégis megmozdult a világban is. Ha lassan is.

Még a vad és kíméletlen Rómában is.

Mikor Marcus Cato a Szenátust takarékosságra biztatva azzal büszkélkedett, hogy ő még a kivénhedt rabszolgáját is eladja takarékosságból, Cicero elborzadt a dologtól és rápirított. Vagy legalábbis úgy tett. Még a nagy Catonak, a ceterumos ükükjének is visszakoznia kellett kissé.

De ez már valami. Az embertelenséggel már Rómában sem lehetett többé büszkélkedni.

Titkolni kellett, vagy legalábbis valami jobb ürügyet találni rá. Leginkább azt, hogy különben ők tennék ezt velünk. No meg egyébként is: milyen sok szép aranyuk van.

 

 

Ám a gonoszoknak ezt az érvét is kicsavarta a kezükből a tőle megszokott szelíd erőszakkal egy másik zsidó, Jézus.

Aki egyenesen arra a felháborító gondolatra jutott, hogy ne gyűlöld még az ellenségedet se.

 

Fúúúúú!!!!


Az emberiségnek kétezer év se volt elég, hogy ezt a gondolatot megeméssze.

Sőt az emberiség legnagyobb rémtettei keresztényekhez fűződnek, akikhez képest még a tatárok dúlásai is Teréz anya jóságára emlékeztetnek.

Ám a zsidók se nyughattak. Ott bábáskodtak a humanizmus, a reneszánsz, a tudományok, az emberiség egysége és testvériségének gondolata, az emberi jogok, a társadalmi igazságosság eszméjének a születésénél is.

És ma. amikor egy izraeli katona megüt egy megbilincselt arabot, vagy a légierő iskolára dob bombát, őseinek hatalmas tömege áll haragosan felháborodásunk mögött. Sőt velük immár a világ nem is zsidó nagyobbik részéé.

 

Nélkülük a győzők természetes és jogos viselkedését látnánk benne.

 

És fogják le a kezét, vagy legalább próbálja azoknak, akik rémtettekre készülnek. Nem véletlen, hogy a zsidókat tekintik legfőbb ellenségüknek, őket gyűlölik leginkább.

Ezt fejezik ki a Führer, Himmler Reichsführer és a többi prominens náci és mindenkori főgonosz gondolata, miszerint

 

Ne törődj a lelkiismereted szavával!

Küzdd le és gyilkolj!

A lelkiismeret csak egy zsidó métely!

 

 

2014. 07. 27.

 

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr298907168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokifalat 2014.07.27. 21:04:39

Még a stílust meg is mosolyognám, ha nem lenne a tartalom véresen komoly.

ZorróAszter 2014.07.27. 21:09:36

Kedves Shakespeare!

A fekete nem mutat jól, nem üt el eléggé, nem elég kontrasztos fekete háttér előtt.

Kokó 2014.07.27. 21:41:21

'Aszter kérem, az a baj, hogy a szürke sem, a szürke háttér előtt....
Ahol a hit irányít, ott nincsenek kontrasztok, sem kontrollok...
Ha hittel hiszünk a dicső múltban, nem hisszük el a dicstelen jelent ...

Csokifalat 2014.07.27. 22:06:31

Azért mégis, rendkívül tetszik, hogy minden témához van egy passzoló stílus. Számomra ez jelzi az ismeretek tömegét. DDD

ZorróAszter 2014.07.27. 22:07:28

Kedves Kokó!

Rendi, csak nem értem pontosan, ezt mire és kire mondja?

ZorróAszter 2014.07.27. 22:09:52

Kedves Shakespeare!

Köszi, de ha nekem mondja, szerintem pont nem passzol :o)
De most csak ilyen van.

Kokó 2014.07.27. 22:42:14

Csak arra gondoltam 'Aszter kérem, hogy az ellenkező szekértáborok hívei sosem objektívek, mindig csak azt fogadják el ténynek ami passzol a "hitével". ( nem kimondottan a vallásos hitre gondolok, inkább csak az "üggyel" kapcsolatos hitre)
Ez alól, még a kiemelkedően intelligens emberek sincsenek felmentve...:-)))
Az Arab- Izraeli ellentét olyan régóta tart, hogy a motiváció már elsikkadt, és csak a bosszú bosszújának a bosszúja maradt meg célnak...
Mindkét "nemzetnek" egy gonosz, bosszúálló istene van, aki "hagyja" őket ( sőt "inspirálja" az utolsó vérig) bosszút állni...

Atlasz 2014.07.27. 23:00:38

3. Kokó : Így igaz! 7. Kokó : Ez szerintem már problematikus megfogalmazás.

little 2014.07.27. 23:32:47

Kedves Zorró, tisztelettel.
Én mán csak egy egyszeri mérnök vagyok...meg ez a hosszú távollét az óhazától... az egyenes beszéd ami itt az új hazában sokszor megy...nem értem, miről is beszél ön? Hogyan értelmezzem azt a mai szituációra?
Persze nekem nem muszáj mindent megérteni....ha úgy gondolja menthetetlen vagyok, csak hagyja. Bánom hogy sokszor beteget jelentettem anno a történelem órákon, és tudom most megérdemlem ezt büntetésként.

ZorróAszter 2014.07.27. 23:36:34

7. Kokó
2014. 07. 27. 22:42

Egy remény azért van: a megfigyelések szerint a népek, vagy ha úgy tetszik, egyszerű emberek békében szeretnének élni és felnevelni a gyerekeiket. És ha felnevelték, akkor nem akarják őket mészárszékre küldeni.

Legyen az palesztin, zsidó vagy német. Vagy magyar.

Legfeljebb azt nem tudják, hogyan lehet elzavarni az idióta politikusokat, akik meg pont ezt akarják.

Szóval azt hiszem, ez nem Isten kérdése. Azt az emberek faragják ilyenre vagy olyanra.

nyúlürege 2014.07.27. 23:56:16

Hm. A gyerekeknek nálunk itt Magyarországon minden évben a születésük napja körül végeznek egy ún. státusz vizsgálatot, a védőnő és a gyerekorvos is, azt figyelve, nincs-e valamilyen rendellenesség a gyermek fejlődésében.
Már a 3 éveseknél szerepel az a pont (eldöntendő kérdés)), hogy:
"Gyakran agresszív, indulatait nem tudja kontrollálni."

Egyszer régen dolgoztam lakásotthonban, 14-17 éves, csúnya kifejezéssel állami gondozott fiúkkal. Ott is el tudtam szépen magyarázni és meg is értették, hogy nem kell mindenkit szeretni, sőt egyesek lehetnek kifejezetten ellenszenvesek is, mégsem ugrok az illető torkának, még ha hirtelenjében esetleg ez is az első gondolatom némely gesztusa láttán. Aztán rögtön utána a második az önkontroll, és milyen jó, ha az győz az indulataim felett....

Más. Egy e-mailből idézek:
"Sokszor valami felsőbb erők embereket használnak bizonyos célokra. Itt nem tudom kifejteni, de ez kb. úgy van, hogy akik "vevők" bizonyos információkra, energiákra, azokat használni tudják." Hát igen
. "Ádáz Erynnis lelke uralkodik,
S a föld lakóit vérbe mártott
Tőre dühös viadalra készti."

rodosto1 2014.07.28. 00:40:17

nem kell törődni velük, mert két primitív ószövetségi szinten megrekedt nép szép csendesen felemészti egymást és a világ akkor egyszerre két kártékony fajtól szabadul meg....

ZorróAszter 2014.07.28. 06:34:04

Kedves Rodosto!

Ezt a magvas gondolatát röplapon is terjeszti vagy csak kommentben?

Csak azt tudom válaszolni, amit Lordnál mikor legutóbb elsütötte
xyz.nolblog.hu/archives/2014/07/26/Zsidokhoz/ ---------------------------------------------------------------------------------------------
29. rodosto1
2014. 07. 27. 2:21

nem kell izgulni két ószövetségi alapokon álló primitív nép szép lassan kiirtja egymást
---------------------------------------------------------------------------------------------
31. ZorróAszter
2014. 07. 27. 8:40

Kedves Rodosto!

Ezt a szép kerek gondolatot a Volksbundnál vagy a Hitler Jugend vasárnapi iskolában tette a magáévá?
---------------------------------------------------------------------------------------------


De imáinak ereje mintha megkopott volna idővel, mert a primitív német és magyar
nép annak idején rohamosabban fogyott, mint most a zsidók és a palesztinok.

ZorróAszter 2014.07.28. 06:41:51

9. little
2014. 07. 27. 23:32

Kedves Little!

Kérése parancs:
Mondókám lényege röviden: NE CSODÁLKOZZ!!!

- Ne csodálkozzanak a zsidók, mert mikor felháborodunk egy iskola bombázásán, ők szólnak belőlünk.

- Ne csodálkozzanak az antiszemiták, nácik, nyilasok, rasszisták, hogy ezt nem antiszemitizmusból tesszük, mert azt a felünket, ami a zsidó mételynek köszönhetően felháborodik, az szeretjük és köszönjük a zsidóknak.

- És mi se csodálkozzunk hogy eközben mégis antiszemitizmusba csúszunk, mert igaz hogy hülyék voltunk, viszont azok is maradtunk.

lord 2014.07.28. 11:23:38

Jó, így utólag - évtizedekkel Führerék léte után - meghallani filozófiájukat, (A lelkiismeret csak egy zsidó métely!), mert anno NEM TUDTAM ERRŐL.
Ha igazuk van, akkor én nagyon egy megmételyezett ember vagyok, mert mivel úgy tartom, hogy "Egyik ember annyi mint a másik", egyenlő mértékben sajnálom az idő előtt elhunyt, megölt embert, legyen az magyar, tót, sváb, zsidó, netán palesztin! Ez utóbbinak ugyanis - úgy tűnik - devalválódott az értéke, mivelhogy a Hamasz hatókörébe tartozik.
Így aztán - bár Hamasz terroristát kívánnak megölni az izraeli katonák -, de ha úgy adódik - merthogy "pajzsként" használja fel őket a Hamasz, akkor azért jó néhány palesztin is sorra kerülhet.

lord 2014.07.28. 11:51:07

A Facebookon böngészve találtam rá erre az újságra és a benne lévő képekre:
www.szombat.org/politika/halott-gyerek-a-hamasz-leghatekonyabb-fegyvere
Felvetődik a kérdés: Vajon nem azért állnak pajzsként az emberek a Hamasz "terroristáknak", mert jobban szimpatizálnak vele, mint az izraeli állammal?

ZorróAszter 2014.07.28. 12:58:13

Kedves Mylord!

Én még sosem láttam humusz rakétaindítást iskolaudvarról.

Pedig a MOSHAT a legjobb mosószer és hírszerzőszer.

Plusz ott van még Hollywood is. Ott is le lehetne forgatni egy jó kis stúdióban.

A lényeg viccen kívül: a hamasz nem lenne ilyen népszerű, ha gyerekekkel fedezné magát.

Meg kórházakból lövöldözne.

Az izraeliek így állítják be a kívánt palsztín:zsidó áldozati arányt megnyugtatva a lakosságot: ŐK HAMARABB FOGYNAK EL!

Ennek az ősi amerikai módszernek kellene véget vetni.

És nemcsak Izraelnek, hanem az USÁnak is, különben hamarosan jön A VÍRUS.

Jobb lenne annyira megváltoztatni a világot, hogy nehezebb legyen összeszedni a szükséges számú és képzettségű barmot, aki képes megcsinálni a mesterségs vírust.

Ha már a feszerelést lassan internetről is lehet rendelni.

little 2014.07.28. 14:34:07

14. ZorróAszter (szerkesztő)
2014. 07. 28. 6:41
Köszönöm.
Egyetértek.

Virág elvtárs s.k. 2014.07.28. 14:44:17

Vaskupola? ...ez a neve az új izraeli bálványnak.......aminek takarásában mindent meg lehet tenni....?

maxval bircaman HFQJBLWX 2014.07.28. 15:38:51

17.

A Hamasz a legnépszerűbb palesztín párt. Ennek három oka van:
- a fő tevékenysége humanitárius, komoly pénzeket küldenek ilyen célokra,
- a vezetőség sokkal kevésbé korrupt a Fatah vezetőségéhez képest,
- az átlagpalesztín a Fatahot sikertelen pártnak tratja, mely semmit nem ért el a mérsékeltségével.

Izrael is tudja: a Hamasz lesz a partnerük, más nincs. Ha a Hamaszt leverik esetleg, helyére nem a Fatah jön, hanem az ISIS és hasonszőrűke. Ezért is nem öl meg Izrael célzottan Hamasz-vezetőket. Mert megtehetnék.

Csokifalat 2014.07.28. 15:55:27

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra.

ZorróAszter 2014.07.28. 16:03:30

18. little
2014. 07. 28. 14:34

Szívesen.

"Egyetértek."
Csak nem haragudott meg rám valamiért? :o)

ZorróAszter 2014.07.28. 16:05:42

19. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2014. 07. 28. 14:44

Nem, nem, Kedves Virág elvtárs!

Amit Ön bálványozni szokott, az a Vaskereszt :o)

ZorróAszter 2014.07.28. 16:17:43

20. maxval bircaman HFJDFHCX
2014. 07. 28. 15:38

Én azt hiszem, a Hamasz elsősorban vallásos iszlám párt.

Az ideológiája körülbelül az, hogy az arabok akkor tudnak hatásosan ellenállni a gyarmatosításnak, imperializmusnak, Izraelnek, USÁnak, ha visszatérnek a legkonzervatívabb iszlám hagyományokhoz és életvitelhez. Mert ezek feladása miatt fordult el Isten tőlük.

Hogy ebbe hogy férnek bele az öngyilkos merényletek, meg a zsidók, keresztények elleni háború, terrorizmus, azt nem egészen értem.

Nem tartom lehetetlennek, hogy propaganda okokból összemossák őket más radikálisokkal, fanatikusokkal.
Vagy a Hamasz mégsem olyan hagyományos vallási alapú párt, hanem valami speciális iszlám értelmezés.

nyúlürege 2014.07.28. 19:55:44

Valami ilyesmi Vaskupolára gondolt Zorró?

beforeitsnews.com/contributor/upload/30080/images/haarp3.jpg

maiman 2014.07.28. 20:08:41

Üdv, kedves Zorró!

Nagyon egyszerűen fogok fogalmazni, azt hiszem, érthető lesz.

Ha valaki (v.ö. bárki) az én házamat, kertemet, szóval portámat elkezdené lőni, akár csúzlival vagy nyíllal, függetlenül attól, hogy eltalálta e szeretteimet, vagy kárt okozott az épületben, az otthonomban, nos, én akkor szépen felállok, odaballagok az illetőhöz és szarrá verem, de úgy, hogy többet eszébe se jusson.

ZorróAszter 2014.07.28. 20:19:09

25. nyúlürege
2014. 07. 28. 19:55

Kedves Lujza!

Sajna nem tudom, mi ez.

Tengeri fúrótorony féleségnek látszik.

Mit kellene ehelyett?

ejmiakő 2014.07.28. 22:33:53

26.
Mit csinálsz, ha valaki elüldöz a házadból?
Amúgy nem értem, a cigánybünözésröl beszélsz?

maiman 2014.07.28. 23:21:49

"Mit csinálsz, ha valaki elüldöz a házadból?"

Próbálja meg. Addig él.

A második mondatot nem nem értem.

ZorróAszter 2014.07.29. 06:49:35

28. nyúlürege
2014. 07. 28. 20:32

Kedves Lujza!

Sajna én ezen az ábricskun semmi olyasmit nem látok, ami azt igzolná, hogy a HAARP földrengést okozott. A HAARP az ábra szerint a rengés után még két órán keresztül működött, és a rengés magán az ábrán nem is látszik. Úgy jelölték be az idejét piros filccel.

Az persze érdekes, hogy rezgést okoz a talajban, ha egyáltalán ott okozott, és nem a detektort zavarta meg közvetlenül, amit én speciel inkább elhinnék.

De azt viszont furcsállom, hogy ez a lehetőség a cikkben fel se vetődik.

Szerintem a HAARP téma azoknak a gumicsontoknak az egyike, amit azért vetnek elénk, hogy amíg ezeken rágódunk, addig a lényeges valós veszélyekről elterelik a figyelmünket és azok tárgalását hiteltelenítik többség szemében.

Mert ugye ha a HAARP-téma gumicsont, akkor az is csak gumicsont, hogy szabotálják-e a fúziós reaktor kifejlesztését, vagy hogy gyárthatnak-e terroristák olyan mesterséges vírust, ami az egész emberiséget megfertőzi észrevétlenül, majd ki is irtja.

ZorróAszter 2014.07.29. 06:53:35

26. maiman
2014. 07. 28. 20:08

Kedves Maiman!

Az a baj, hogy a katonák roppant bátrak, főleg ha fegyvertelen civilekkel állnak szemben fegyverrel a kézben.

nyúlürege 2014.07.29. 07:19:41

Nem tudom, a cikk mire tér ki és mire nem, leginkább hozzávetőleges magyarázatként tettem fel.

maiman 2014.07.29. 07:30:10

32. ZorróAszter

Hát hisz' tudom én, hogy Te érted is, amit írtam...:-))

nyúlürege 2014.07.29. 12:46:31

Kiegészítés a 11-es hsz-emhez: az állami gondozott gyerekek megértették, egy másik munkahelyemen viszont az enyhe fokban értelmi fogyatékos (amúgy nagyon szeretnivaló) fiatalok, ha meg is értették, alkalmazni nem tudták/tudják, mert elragadják őket az indulataik....

nyúlürege 2014.07.29. 14:04:03

20-ra:

ISIS még mindig jobb, sőt!... mint SETH

nyúlürege 2014.07.29. 14:30:01

SETH-nek is megvan a maga helye, de "rend élén trónol, az a baj" (Ghymes)

dehogyis! 2014.07.29. 14:49:04

32. ZorróAszter (szerkesztő)

Hülye szöveg, ha az izraeli hadseregre érted! Nem polgáriak ellen megy a dolog, amit bárki megért. Aki ezt állítja, mint te is, hazudik! Ráadásul a Hamasz nem fegyvertelen.

4elefánt 2014.07.29. 16:08:10

Az egy dolog, ha Izrael kupolát von maga fölé, de mit tesz a pusványosi magyar, ha rátámad az ellen?
Beveti pedigréjét, mi orrfacsaró, vagy sárga színezésű fehérneműt von maga köré?
Mi véd minket ha jő az ellen, e zivataros korban? Elég-e rosálni, és jól tesszük -e,
az utóbbi pár száz év vajon tanulság-e?

ZorróAszter 2014.07.29. 18:03:24

38. dehogyis! (látogató)
2014. 07. 29. 14:49

Kedves Dehogyis!

Egyrészt Maiman barátunk kommentjére válaszoltam.

De!

- Ha a Hamasz gyerekekkel fedezné magát, nem lenne ilyen népszerű.
- Lakott helyen körülményes és veszélyes rakétát kilőni, mert nagyon hamar érkezhet a válasz, ami alatt nem lehet messzire menekülni.
- Célszerűbb a sivatagból lőni egyet, aztán elfutni a legközelebbi előre kiásott gödörbe beugrani. Szerintem ezt is teszik.
- Az áldozatok száma magáért beszél. Vagyis Izrael magáévá tette és alkalmazza azt az amerikai belpolitikai elgondolást, hogy biztosítani kell a minimum 1:10 arányt. Azt üzenve ezzel, hogy ŐK HAMARABB FOGYNAK EL!
Ha a harcból nem ez jönne ki, akkor véletlenül meg kell bombázni egy-két iskolát vagy kórházat. Persze kilóg a lóláb, ha mindig a létszámellenőrzés után történik ilyen véletlen, úgyhogy még a csata alatt ügyelni kell az arányokra.

ZorróAszter 2014.07.29. 18:10:40

39. nyúlürege
2014. 07. 29. 15:56

Mintha nagyon régen, tán kissrác koromban hallottam volna.

ZorróAszter 2014.07.29. 18:12:22

Kedves 4elefánt!

Ez már majdnem vers volt :o)

énvagyokaz 2014.08.15. 22:23:25

Van egy érdekes rész a Bibliában. Mózes lekutyagol a hegyről a tízparancsolattal, és szörnyülködve látja, hogy megy a buli az arany bika körül.Persze kapnak is az emberek jó nagy fejmosást ezért, majd Mózes felszólítja őket, hogy akik az Úrral vannak, azok álljanak az ő jobbjára. Akiknek nem tetszett a buli, vagy Mózes hatására meggondolták magukat, természetesen felsorakoztak a jobb oldalon. Végül Mózes parancsára a jobb oldaliak lekaszabolták karddal a baloldaliakat - többek között a szüleiket, testvéreiket, rokonaikat, barátaikat, meg mindenki mást is, ahogy azt illik. A tízparancsolatot talán már a megszületése pillanatában sem vették igazán komolyan.

ZorróAszter 2014.08.16. 09:24:02

Hát igen. Mint mondtam, a tízparancsolatot is még a zsidók se nagyon értették jó hosszú ideig.

Megkérdezték Judát, hogy miért állította bele a baltát Simon hátába. Hát mert nagyon megharagudott rá, mert mondta neki, hogy csukja be az ajtót mert bejön por, de nem csukta.

- De hát a tízparancsolat csak emberekre vonatkozik, egy ilyen disznó, akinek hiába beszélnek az nem ember. Meg az ellenség se ember. Meg a rabszolga se.

- Különben is micsoda hülyeség az, hogy "Ne ölj!" Hát a birkát is megöljök mikor levágjuk.

- Ez a tízparancsolat ez csak olyan vallásos dolog. Hagyomány vagy mi.

Szóval jó sok idő eltelt mire egyáltalán elgondolkodtak róla, hogy kire is vonatkozik az a bizonyos első parancsolat.
süti beállítások módosítása