Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Tállai András a Paksi Atomerőmű új vezérigazgatója

2018. június 08. - ZorróAszter

Sokan találgatják mainapság a nyugdíjba vonuló Hamvas István vezérigazgató utódját. Miniszterelnök úr tegnap éjjeli döntése végre megnyugvást jelenthet mindannyiunk számára.

Tállai András

Mint a Magyar Idők értesült, Orbán Viktor miniszterelnök úr döntését az befolyásolta, hogy Tállai pár évvel korábban turistaúton már járt Fukusimában. És telefonon megígérte, hogy hamarosan ellátogat Csernobilba is. Rátermettségét igazolja, hogy otthon ő szokta kicserélni a kiégett izzókat, és egyszer már az egyik villanykapcsolót is megjavította.

Tállait a NAV élén  Tiborcz István váltja, aki a pletykák szerint Orbán Viktor miniszterelnök úr távoli rokona.

 

Hende Csaba

Hende Csaba a várakozásoknak megfelelően a Paks II. bővítés irányítója lesz meghízott címeres államtitkári beosztásban.

 

 

 

 

 

 

 

MAGYARORSZÁG NEM LESZ, DE VOLT ! ! !

 HAJRÁ MAGYARORSZÁG! HAJRÁ MAGYAROK!

 

Paks II. beindítása

 

2018. 06. 08.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr5314029988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2018.06.08. 13:19:31

Ez annyira elképesztő kinevezés-sorozat, hogy lesz aki elhiszi.

Megszoktuk, hogy mindig rosszabb jön, és csak a kevésbé okos emberek boldogulnak Orbán körül.

ZorróAszter 2018.06.08. 14:07:00

@CsipkeRózsa:

Kedves CsipkeRózsa!

Igen, én is azt hiszem, ma már nincs olyan őrültség, ami kizárt lenne.

Tetszik ismerni Edgar Poe Toll professztor és doktor Kátrány esete című novelláját?

Tisztára az a fíling.

CsipkeRózsa 2018.06.08. 16:04:33

@ZorróAszter:

Tisztelt ZorróAszter,

nem olvastam, most letöltöm innen:

mek.oszk.hu/03500/03575/html/

pettra01 2018.06.08. 16:18:31

Igazából senkit nem lepne meg, ez is azt bizonyítja, hogy most már tényleg azt csinálnak, amit éppen akarnak.

ZorróAszter 2018.06.08. 16:21:24

Tyű!!! Látom a címet elrontottam, pedig nagyon ez vésődött belém. Lehet hogy én is újra olvasom. Pedig két régi nyomtatott kötetem is van tőle. Az egyik a sajátom, a másikat örököltem.

Viszont pár éve, lehet hogy csak egy éppen kerestem valamit és kerestem a MEK-en Poe-t, de akkor nem találtam. Lehet hogy nemrég járt le Babits Bihály jogdíja a fordításra és azóta tették fel.

ZorróAszter 2018.06.08. 16:24:55

@pettra01:

Áh! Szerintem eddig is azt csináltak.

Viszont érdekes hogy mi lehet ennek a sok hülyének a kinevezése mögött. Milyen üzenet.

Szerintem az, hogy: Látod milyen sok hülye csinál karriert nálunk? Itt még belőled is lehet valaki. Nem ha összeszeded magad, hanem ha jó seggnyaló fidesznyik vagy.

pettra01 2018.06.08. 16:48:44

@ZorróAszter: Igaz, van az a mondás, hogy van az a pénz..., de azért szerintem épeszű, még ha fideszes is, nem vállal ezeknek ilyen feladatokat.

ZorróAszter 2018.06.08. 17:18:36

@pettra01:

Szerintem ezek csereszabatos figurák gyárilag.

Ha bukna a FIDESZ, és mondjuk az MSZP alakítana kormányt, egy csomó ilyen jelenne meg náluk is a többi régi mellett.

Ezek ilyen fajták. Minden kormány rájuk épített és épít.

Épphogy az elvhű és gerinces emberek nem kellenek. Azokkal túl sok a baj. Belepofáznak abba amibe nem kéne, okvetetlenkednek. Nem csinálnak meg bármit. Stb. stb.

Ezek az alakok viszont príma végrehajtók.

Ez kell a magyarnak.

pettra01 2018.06.08. 18:35:08

@ZorróAszter: Nekem már az se menne, hogy bármelyik pártba belépjek, nyilván, mert én túl öntörvényű vagyok, de amúgy is, szerintem az emberi természet ellen való, hogy egy felnőtt akkor érezze jól magát, ha megmondják neki, hogy miről mit gondoljon.

ZorróAszter 2018.06.08. 18:59:31

@pettra01:

Igen, mi ilyenek vagyunk. És el se tudjuk képzelni, hogy mások meg remekül megélnek seggnyalásból és ocsmányságok végrehajtásából és egyebekből. Egész gyerekkoruktól erre nevelték őket.

Ez egy teljesen már embertípus.

És szemlátomást jól megvannak.

Magukkal is. A környezetükkel is.

pietnik 2018.06.10. 09:58:39

Istenem!
Megyek a kertbe,és ások egy atombiztos bunkert!Mert Csernobil,és Fukusima után csak egy Paks I-II jöhet!
(hogy hívják a sugárzó nyulat?:Paksi füles!)
Tállai ezután sugárzó arccal fog ...járni?! (csúszni.mászni!)
Gondolom,hogy ha T(ulok) lesz a vezér,akkor majd Paks -II nél,finanszírozás hiányában(orosz pízek el....)
akkor majd a Moldova által megénekelt magyar hasadó anyag lesz az üzemanyag(magyar hasadó anyag:asztallap,bár nem tudom ,nem hiánycikk-e már az is!
Bocs a sok hülyeségért,de itt okosakat nem lehet mondani!Még sugárfertőzötten sem!

ZorróAszter 2018.06.10. 22:33:10

@pietnik:

:o)

A paksifülest nem ismertem :o)

CsipkeRózsa 2019.03.30. 19:04:18

Tisztelt ZorróAszter,

olvastam egy friss cikket, amely igazolja többszöri állítását a náci származású multikkal kapcsolatban:

http://www.msn.com/hu-hu/hirek/history/a-német-milliárdosok-akik-rájöttek-hogy-az-apjuk-és-a-nagyapjuk-is-náci-volt/ar-BBVq86R?MSCC=1553966667&ocid=spartandhp

ZorróAszter 2019.04.24. 11:33:24

Kedves CsipkeRózsa!

Elnézést a késedelmes válaszért. Köszi szépen a cikket. Elolvastam.

Igen, de ha tetszik emlékezni, én többet is szoktam mondani. Nem csak az a tény, hogy maguk nácik voltak. Hanem hogy valójában ők teremtették meg a nácizmust. Hitler csak a kreatúrájuk volt.

És elsősorban nem a cikkben emlegetettek, hanem olyan nagytőkések, mint a Kruppok, Borsigok, Hanckellek, Siemensék meg a többiek. Ők segítették hatalomba. Ők pénzelték. Az ő utasításaikat hajtotta végre. Tehát csak az a kérdés, hogy eközben Hitlernek mennyire volt szabadkeze. Mik azok a részletek, amikben ő maga dönthetett.

Az unokáik egyébként már nem nácik. Nincs is már rá szükség. De ezek a fazonok nevelték az apjukat. Az apjuk meg őket.
süti beállítások módosítása