Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Csökkent az orvoselvándorlás!

2017. március 11. - ZorróAszter

Megszűnőben az orvoselvándorlás!!!

HurRrÁáÁáÁ!!!

Sőt!Hende Csaba

Sőt miután elment az utolsó orvos is, teljesen meg is fog szűnni! - nyilatkozta lapunknak Balogh Zoltán cíííímeres szakáll amtitkár. (Ja! Már leborotváltatta? Akkor már miniszter.)

Addigis azt vezetik be - egyelőre kísérleti jelleggel a Sportkórházban - hogy lábtörés esetén ott helyben agyonlövik a pácienst, hogy ne szenvedjen. Sokkal keresztyényibb mint hagyni őket napokig a folyosó hideg kövén vonyítani hagyni.

- Köszönjük az értékes, új információkat, szakáll ... akarom mondani miniszter úr.

- Szívesen! Isten Áldásával !

 

Hans-Hermann Krugsegg
Frankfurter Spezial Zeitung

 

2017. 03. 11.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr3712329245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xilit 2017.03.11. 15:37:29

Kedves ZorróAszter, ha meghívják az Echo tövöbe, magyarázkodhat, hogy milyen bestiális , botrányos, stb kijelentéseket tett, ráadásul a nagy méltóságú miniszter úrra vetítve alantas késztetéseit.
Én az Ön helyében el nem mennék, bárhogy is követelnék, hogy adjon magyarázatot, és rózsafüzérek társaságában kövesse meg fent nevezett személyt, és az egész szentséges, őskeresztény magyar népet.
Amen.

Csak mondom az Echo-nak, ez szatíra, és Örkény , Karinthy országában ILLIK érteni - by Momentum.

ZorróAszter 2017.03.11. 15:49:01

Kedves Nyírfa!

Melyik szatírra tetszik gondolni az Echo TV-ből? Bayerra? Vagy a tulajra??

:o)

ZorróAszter 2017.03.11. 17:15:48

Jó-jó! De mit tetszik szólni ahhoz, hogy Kálmán Olga átment a HírTV-hez?

Sőt, most látom, hogy Péterfi Judit is követi?

Tetszik emlékezni, mit mondtam Vona Gabi emberarcú nácizmusának a sztárolásáról?

Itt a teljes politikai és médiapaletta egy zsebben van, a német gyarmattartóink zsebében, és ők játsszák ezt az egész bábszínházat.

De ami nagy gond, hogy úgy tűnik, most a Nácipártot akarják a nyakunkba ültetni.

Xilit 2017.03.11. 17:56:49

@ZorróAszter:

Emlékszem, hát. Nagyon veszélyes folyamat aranyos , jó magyar fiúkként szerepeltetni a jobbikot.
Vona ugyan bájolog a kirakatban, de az üzletében ugyanaz a portéka van, mint évekkel ezelőtt.
A káröröm értelmetlenségének adekvát példája Simicska esete Orbánnal. Mert ugyan volt g-nap, és összedörzsöltük a tenyerünket, hogy ez az, adj neki, na de hát Simicskából nem lett Szt. Lajos, a XXI. sz. nagy magyar apostola. Hogy a fia nyíltan a jobbik mellé áll, a papára is rávetül. Vagyis, kutyából nem lett szalonna. Egyébként is, annyi sara van, amiről számot kéne adnia, max alkut lehetne vele kötni, hogy vagy köp Orbánra, és megússza a börtönt, vagy mehet ő is a sittre.
Ebből kiindulva érthetetlen Olga lépése. És nem tudom, hogy fogom rávenni magam, hogy legalább az első adást megnézzem.

De van egy másik szempont is. Mégpedig, hogy amennyiben tömegesen jönnek tárgyilagosan tájékoztató riporterek , újságírók a Hír tv-be, úgy az ATV-vel együtt már jelentős tábort alkotnak azon nézők, akik nem az Echo szintjén látják a világot.

Szóval, ez a kettősség jellemez most.
Az EU-nak elege van Orbánból, ez egyértelmű. Azt, hogy a jobbikot játszanák kormányra, nehezen tudom elképzelni. Hacsak nem született megállapodás az oroszokkal, hogy vihettek néhány lecsúszott országot, és akkor szent a béke, megint egyensúly van.
De nem hiszem. Vagy nem akarom hinni, olyan abszurd?

ZorróAszter 2017.03.11. 18:20:05

Kedves Nyírfa!

Orbán huzakodása az EU-val és Németországgal része a bábszínháznak.

Itt mindenki a gyarmattartóink zsebében van már.

Orbánostúl, a teljes politikai paletta. A teljes sajtó.

Ezek a csalhatatlan jelei.

Tetszik még emlékezni, mikor elkezdték kivágni Simicska oszlopait?

Aztán valaki benyögte, hogy Nono! Leállni! Német tulajdonos van a Mahírban.

Itt minden és mindenki a németeké már.

De csak ilyenkor lóg ki a nagy szőrös lóalkatrész.

Xilit 2017.03.11. 20:51:30

@ZorróAszter:

Tegyük fel, hogy így van, német gyarmat lettünk. Akkor az EU , a NATO Oroszországgal kapcsolatos lépései csak egy cirkuszi előadás részei?
És hogyan illeszkedne a többsebességes Európa a gyarmati rendszerhez?
Ezen az alapon a Momentum színre lépését is elősegítettnek tekinthetjük.

ZorróAszter 2017.03.11. 21:38:33

Kedves Nyírfa!

Az hogy Magyarország gyarmat, az tény kérdése. A Magyarországon felvásárolt vállalatok 50%-ának tulajdoni viszonyai zavarosak és kevertek. 50% tiszta. Ennek az 50%-nak a tulajdonosai csökkenő sorrendben:
- német
- holland
- osztrák
- francia
A zavaros, vegyes 50% is hasonló lehet. Vagyis a fenti sorrend nagyon nagy valószínűséggel tükrözi a teljes gyarmati rendszert Magyarországon. Nem valószínű, hogyha azt az 50%-ot letisztáznánk, akkor kiderülne, hogy mondjuk az amerikaiak gyarmatai is vagyunk. Tehát lényegében, döntően német gyarmat vagyunk, nem amerikai vagy francia vagy brit.

Ezek tények.

A németek is így viselkednek.

És igen. Úgy gondolom, hogy a Momentum is a német nagytőke kutyái.

Ha nem támogatná őket a német kézben lévő sajtó, akkor azt sem tudnánk, hogy léteznek.

Az, hogy a magyar sajtó lényegileg német kézben, az is egyértelmű. Az úgynevezett baloldali is.

Az egész bábszínház hülyegyerekeknek.

A politika, a média. A politikusok egyenként.

Az egész mocskos rendszerváltó patkány elit. Beleértve Orbánt, Gyurcsányt, Demszkit meg a többieket.
Az összest.

Mondanám, hogy bár a körúton lengetné őket a szél.

Csak az a probléma, hogy az akasztgató csőcseléket is ez a mocskos patkány banda szokta irányítani.
Mint például 56-ban is.

A dolgozó emberek, a jó magyar nép meg csak néz ki hülyén a fejéből.

ZorróAszter 2017.03.11. 21:49:27

Ja! Többsebességes Európa.

A többsebességes Európa azt jelenti, hogy vége a finomkodásnak. A közös Európa-háznak meg a többi mocskos rendszerváltó hazudozásnak, és jön a kőkemény afrikai gyarmati elnyomás finomkodás nélkül, kendőzetlenül.

Ehhez kell hatalomra segíteni a nácipártot a korábbi kollaboráns kormányok helyett.

Ezt láthatjuk Vona Gabi már nem is fű alatti hanem nyílt sztárolásában az ATV-nél meg az egyéb médiákban.

ZorróAszter 2017.03.11. 22:10:44

@CsipkeRózsa:

Kedves CsipkeRózsa!

Bocs. Csak most olvastam el. Azt hittem, hosszú cikk.

Mindig el szoktam mondani, hogy a fasizmus, nácizmus lényege nem az antiszemitizmus. Vagy akár rasszizmus.

Az csak a tömegbázis aljas eszközökkel való megszerzéséhez, fenntartásához kell ha kell.

A fasizmus, nácizmus lényege a saját nép igába hajtása, a munkásmozgalom, a baloldal kiirtása.

A fasizmus, nácizmus a nagytőke ideológiája. Ugyanúgy, mint a liberalizmus, vagy a nacionalizmus.

Mindig azt az orcáját mutatja, amire az érdekei szerint szükséges. Ugyanazok a ma liberálisok, mint a holnap náciai és a holnaputáni megint liberálisai.

Ha kiszáll a liftből, kérdezze meg magától, honnan ismerős ez a furcsa liftgyártó cég: Henckel-Krupp.

Ezek tegnapelőtt Hitlert jutatták hatalomra, aztán Adenauert, aztán Helmut Schmidtet.

Holnap meg itt Vona Gabit és mocskos nyilas bandáját.

Aztán majd valamikor megint liberálisok lesznek, ha a nácik elvégezték a dolgukat.

Nácik, nyilasok, liberálisok jönnek-mennek. Ők maradnak.

Xilit 2017.03.11. 22:23:29

@ZorróAszter:

Ebben a vonulatban nem látom a náci párt szerepét. Ha minden párt zsebben van, miért éppen a nácikat kell propagálni? Az túl átlátszó, lázadást szíthat. És hogy jön ide a Momentum? Az előadásban ők játszanák az értelmiségi ellenzéket?
Nem áll ez össze nekem, kedves ZorróAszter.
Ha a jobbik azért kell, mert fasizálódik egész Európa, akkor már tök mindegy, a világnak , itt, vége. Van hová menni? Amerika? Ott van Trump. Japán? Ausztrália?

Ha elfogadnám lehetőségként az Ön által felvázoltakat, akkor azzal beleegyeznék, hogy az emberiség a fejlődés helyett a barbarizmust válassza, sok száz évet visszalépve. Nem.

Ellenben inkább arra hívom fel a figyelmet, hogy minden fejlődési szakasz katartikus az élőlények számára. A mostani azért ilyen sötét, mert minden hazugságunk a felszínre tört.
Nagyon kényes a helyzet, izzik a Közel- Kelet, tombol Afrika, az oroszok is elveszítették a józan eszüket, a törökökről nem is beszélve.

Soha nem fogok lemondani a humanitárius társadalmi modellről. Az ugyanis nem hazugság. Ami most körülvesz minket, az az a sok évezredes elfojtás, amivel idáig jutottunk.

ZorróAszter 2017.03.11. 23:28:43

Ön összetéveszti a vágyait a tényekkel.

De rendben. Akkor megkérdezném, hogy Ön nem látja hogy az úgynevezett baloldali sajtó hogyan kezdte el sztárolni Vonát és náci bandáját?

Vagy hogy az ATV két műsorvezetője, Kálmán Olga és Péterfi Judit Simicska HírTV-jénél?

Akkor adjon leíró magyarázatot ezekre a jelenségekre.

Én még emlékszem arra, amikor a G-nap után Önök Simicska ellenzék mögé állását vizionálták, és én mondtam azt Önökkel ellentétben, hogy ne reménykedjenek: Simicska a náciknál fog kikötni.

Keressem elő az akkori kommentjeiket?

ZorróAszter 2017.03.11. 23:30:05

Vagy hogy az ATV két műsorvezetője, Kálmán Olga és Péterfi Judit Simicska HírTV-jénél kötött ki?

Xilit 2017.03.12. 14:23:31

@ZorróAszter:

Jaj, istenem, most vallatás alatt állok!? :)

-Önnek mindig mindenben igaza van, tehát, ha azt állítja, hogy összekeverem a tényeket a vágyaimmal, akkor annak úgy is kell lennie. Vagy nem. Vigyázat, e megjegyzésbe némi irónia vegyült. :)

- Jó meglátás, hogy úgynevezett baloldali, mert ma Magyarországon baloldaliság nem létezik - kivéve az Önét, természetesen. A magyar - az én meglátásom szerint - alapjáraton nem baloldali nép, de hogy milyen, azt csak az öreg isten tudja. Az ATV-n kívül nem tudok médiáról, amely "futtatná" a kis nácikat.
De hát az ATV sem baloldali. A normális hírportálok - tehát nem tévécsatornák - tárgyilagosan ítélik meg a jobbikot ( 444, Átlátszó, többnyire az Index is, 168 óra, HVG).

- Kálmán Olga: lásd fent.

- Adjak leíró magyarázatot? :))
Kedves 'Aszter, ha szellemes, azt nagyon értékelem, na de ez az attitűd inkább szereptévesztés, nem? :)

- Könnyen elképzelhető, hogy vérszomjasan rávetettük magunkat többen is a lehetőségre, most aztán Simicska csinálja ki a haverját. Nagy só lett volna, talán kár is, hogy elmaradt: Simicska Gyurcsánnyal. :)
De Ön látta, amit látni kellett.

- Csak keresse, jól fog esni nosztalgiázni.

CsipkeRózsa 2017.03.12. 16:16:39

Az itteni beszélgetésből többet lehet tanulni, mint egy szemináriumból. Én csak ámulok időnként.

ZorróAszter 2017.03.12. 16:39:37

Kedves Nyírfa!

Áh, dehogy tetszik vallatás alatt állni. Csak mindig elfeledkezem róla, hogy Önt milyen kínosan szokta érinteni, ha valaki azt mondja, támassza alá a véleményét valamivel.

Plusz hogy Ön néha csak onnan veszi észre a humorizálást, hogy mosolyognak hozzá.

Én viszont szeretek komoly arccal humorizálni. Bár igaz, hogy élőben ritkán teszem, mert nem mindig tudom megállni a mondat végéig röhögés nélkül, és az elrontja a poént.

De akkor most juszt se teszem ki a :o) jelet.

A magyar igenis baloldali nép. Ha nem lenne az, akkor nem kellenének nácik az ellensúlyozására, és nem kellene a burzsujoknak ilyen hatalmas pénzeket belefektetni erre meg a baloldal manipulálására, szétfarigcsálására.

Például ezzel szemben a svájci valószínűleg tényleg nem baloldali fajta. Ott ezekre nincs is szükség. Már amennyire én látom.

Abban az árulásban, hogy például az MSZP-nek nem a szakszervezetekkel szorosan együttműködő, munkavállalókat, dolgozókat képviselő pártnak kell lennie, hanem lényegében liberális pártnak ("modern" szociáldemokrácia címen), ebben az árulásban mindenki rész vesz 25 év óta.

Persze hogy az egyik média nem pont úgy, mint a másik. Az nem cél, hogy elveszítsék az olvasótáborukat. De abból, hogy a maguk módján elvégzik a feladatuk rájuk eső részt, abból kiolvasható, hogy ugyanabban a zsebben vannak.

Erre szoktam mondani példának Welsz Tamás öngyilkosságának a tálalását. Vagy hogy például a Népszabadság főszerkesztője a bátyja strómanja volt. Stb.

Azt, hogy ezeket és még egy csomó magától értetődően felvetődő kérdést a teljes újságírói paletta testületileg elhallgatja, abból kiolvasható, hogy mindannyian ugyanabból a zsebből vannak szalajtva.

Azért érdemes ezekre az egyébként mellékes kérdésekre odafigyelni. Mert ezekből látszik ennek a fontos következtetésnek az igazságtartalma.

És ettől nem megijedni és ezért szemet behúnyni kellene, hanem meglátni és jó hangosan szóvátenni.

Vonáék ilyen-olyan támogatása meg egyáltalán nem vicces. Ezek az erők képesek őket hatalomra juttatni.

Márcsak ezért is érdemes lenne kinyitni végre a szemeket amíg nem késő.

Xilit 2017.03.12. 19:49:03

@ZorróAszter:

Kedves 'Aszter, Önnel sem a vélt-valós lexikális felkészültségében, sem a személyeskedésben nem kívánok lépést tartani.
És most nem mosolygok, mert egy magát nagyon baloldalinak és nagyon hitelesnek tartó blogtársam kérdőjelezi meg itt és most éppen az én hozott-szerzett tudásomat, igazságaimat, máskor másokét.
Csak szólok: fetisizálni a magunk elgondolásait - tévút.

Az érve, hogy miért is baloldali a magyar nép, bocsásson meg, de nonszensz. Most kérhetném, hogy történelmi vonulatában bizonyítsa az állítását, de nem teszem, mert annyira zavarosak, ellentmondásosak az elméletei és a bizonyítékként tálalt felvetései , hogy nem fárasztom magam velük.

Mindig elfelejtem, hogy Önnel nem szabad komoly dialógba bocsátkozni, de hát, nagyon erős a nolblogos nosztalgiám, és nem tagadom, hogy ott megkedveltem Önt.

További szép estét!

ZorróAszter 2017.03.13. 09:15:26

Kedves Nyírfa!

Ön téved. Én nem kérdőjeleztem meg a tudását, csupán bátorkodtam arra biztatni, hogy igazolja az állításait.

Amit pedig a magyar nép baloldaliságával kapcsolatosan mondtam, az egy kompakt marxista álláspont a fasizmus valóságos gyökereivel kapcsolatosan. És amire egy itteni korábbi kommentemben már utaltam.

Nevezetesen hogy a fasizmus nem valami átok, vagy valami bolondéria vagy divat, sőt nem is zsidóellenesség, hanem a nagytőke módszere a baloldal, főként a marxizmus kiirtására.

Ebből egyenesen következik, hogy ahol nincs erős baloldal, puszira nem támogatnak vagy juttatnak hatalomra fasisztákat. A fasizmus jelenléte és erőssége tehát lakmuszpapírként mutatja a baloldal erejét és jelenlétét. Ezt a történelem is keményen alátámasztja.

Akár a marxista álláspontot, akár a belőle következő sajátomat hajlandó vagyok megvédeni.
süti beállítások módosítása