Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

HurrráÁá! ! ! Van Horthy szobrunk!

2013. november 04. - ZorróAszter

Minden magyarnak hevesebben dobog a szíve.

 

Végre-valahára van hőnszeretett Főméltóságú urunknak szobra ismét e hazában.

 

 

Horthy Miklós szobor

 

 

 

2013. 11. 04.

 

 

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr288907218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyírfa 2013.11.04. 10:48:43

Ez ám a jó hír, éljen Mária országa, éljen a haza!
De van egy problémám: nem fehér az a lu. Fehéret akarok!

ZorróAszter 2013.11.04. 11:42:34

Sajna fehér bronz nincs.
De vigasztaljon meg, hogy legalább a fejét eltaláltam.

Marijja 2013.11.04. 15:44:30

Végre egy igazi örömhír!!!
Remélem, ezután fogok tudni aludni az iccaka:))))

Nyírfa 2013.11.04. 15:49:18

Ennél tökéletesebbet maga a Jóisten sem tudott volna! :-))))

Nyírfa 2013.11.04. 15:55:16

Marijja, hogy ne forgolódj sóhajtozva a rád szakadt boldogságtól , hintsd meg a párnácskádat levendula virágával! :-))
Ugye, mennyi a nem várt öröm, hiába, szép az élet Orbániában!

ZorróAszter 2013.11.04. 16:15:47

3. Marijja 2013. 11. 04. 15:44
Kedves Marijja!
Örülök, hogy az Ön szívét is megmelengette a gondolat.

ZorróAszter 2013.11.04. 16:18:39

4. Nyírfa 2013. 11. 04. 15:49
A nyilasok eddig több munkámat is lenyúlták, főleg az orbánviktorosakat. Gondolja, hogy ez is a jobbik.hu-n fog kikötni?
Dagadna a keblem a büszkeségtől.

Funyi1r 2013.11.04. 19:22:20

Nagybányai, s Ő Főméltósága, és Magyarország Kormányzója ... a többi stimmel ....
:))

lord 2013.11.05. 11:21:20

Ne izgasd magad Zorró Aszter!
Ha 56-ban győz a forradalom, és a Szovjetunió nem tart igényt a Szövetséges Hatalmak által kialkudott Magyarországra, akkor már 57.-ben, 58-ban is lett volna Horthy szobor Magyarországon!

Atlasz 2013.11.05. 11:30:41

A sokadik Horthy szobor kapcsán Lord elfelejti, hogy 1. Jaltában szó sem volt alkuról: a helyzetet tudomásul vették a demokráciák. 2. 1956-ban is. Egy atomháború persze változtathatott volna.
3. 1956-ban szocialista forradalom volt Magyarországon a rákosista önkényuralom, és gazdája, a nagy Szovjetunió ellen. A horthysták működéséről csupán rossz politikai tájékoztatók regéltek, bizonyítékok nélkül. Igaz, aki 12 évesnél idősebb volt, azt már kinevezhették horthystának.

ZorróAszter 2013.11.05. 11:48:16

Kedves Mylord!
Nekem is van egy ilyen érzésem.
De maga a szobor hogy tetszik?
Igaz, kicsit elkapkodtam.

ZorróAszter 2013.11.05. 11:53:27

Kedves Atlasz!
Ötvenhatban ott voltak a királypártiaktól a horthstákon keresztül a nyilasokig mindenki.
Csak ha volt eszük, tudták, hogy ne valljanak nyiltan színt, hanem forradalmárnak, vagy legalábbis szabadságharcosnak mondják magukat.
Egyrészt mert bizonyos dolgok kimondása azonnali szovjet beavatkozást váltott volna ki.
Nem véletlenül marházták le még a kisgazdák is pl. Mindszentyt.
Azon kívül a nyugati támogatáson is repedéseket okozott volna, ha kiderül, ki mindenki vesz részt az eseményekben.
Nekem különösen az tetszett volna, ha hallhattam volna magának a Főméltóságú Úrnak a szájából, hogy "A Mi Forradalmunk". Persze felvételről :o)

lord 2013.11.05. 17:21:14

11.-re ZorróAszternek:
Nekem nagyon tetszik a szobor!
Egy igazi LOVAG, a középkorból!
10-re Atlasznak:
Most sajnálom igazán, hogy a sok netezéstől, műkönnyet kell már használnom!
Az a gaz Szovjetunió, mindig betett a demokráciáknak!
Szerintem is, az a legnagyobb bűne, hogy nem hagyta a demokratikus hatalmakra azt, hogy ők szabadítsák fel Kelet-Európát a fasizmus alól.
Képes volt arra, hogy ezt a könnyű leckét Ő végezze el, aztán meg parádézzon itt.
A nyugati világ demokráciái pedig kénytelenek voltak befogadni azokat a szerencsétleneket, akik valamilyen ok miatt a kommenista Vörös Hadsereg elől menekültek.
Igaz, nemcsak befogadták őket, de kenyeret is adtak a kezükbe. Például olyan nagy magyar író mint Wass Albert, a floridai katonai egyetemen taníthatott. Most meg lefaszistázzák. Micsoda világ!
Meg milyen jó szakember volt az a német V-2 rakétás! Az, hogy a II. világháborúban a nácik érdekében kifejlesztett rakétáival lőtték Londont, és ott ezért ezrek haltak meg, az bocsánatos bűne volt, hiszen hozzásegítette az USA-t, hogy a Holdra embert tudjon küldeni.
Valljuk be, azért a CIA pénzén tartott, és felkarolt kisebbek is jól jöttek a demokráciáknak a média piacon (Szabad Európa Rádió, Amerika Hangja) a Gonosz Birodalma megdöntéséhez, no meg a magyar 56-hoz is. Ők ígérgethettek felelőtlenül: „Tartsatok ki, jövünk!”, a demokráciáknak kisebb gondjuk is nagyobb volt arra, hogy meghallják Nagy Imre, jaj kiáltását.
Ahogyan nem volt időszerű számukra korábban a II. front megnyitása, úgy eszük ágájában sem volt, a jaj kiáltás meghallása. Csak a forradalom leverése után sajnálták Nagy Imrét és kommenista társait – főleg, akik Bűnbánó Magdolnává váltak -, hiszen őket ugyanúgy fel lehetett használni a média harcban a Gonosz Birodalma ellen, mint a 45-ben hozzájuk menekült – a II. v.h. - ban a Szövetséges Hatalmak ellen harcolt - korábbi ellenségeiket.
Persze, van egy madárfaj, a strucc, aki nem így látja legujabbkori történelmet. Ennek a madárnak az a HIVATÁSA, úgy él, hogy állandóan homokba dugva tartsa a fejét. Ugyanakkor édes, gyermeteg madár, mert szereti a meséket.

Nyírfa 2013.11.05. 18:58:46

10. Atlasz
Nem értelek. '56-ot szocialista forradalomnak nevezni legalább akkora cinizmus, mint Orbánt lekommunistázni.

Nyírfa 2013.11.05. 19:03:16

7. ZorróAszter
Nem is tudtam, hogy a jobbikosok ilyen demokratikusak: nem számít nekik az alkotó hovatartozása, csak maga a mű! Ez igen! :-))

ZorróAszter 2013.11.06. 06:41:31

Nem teljesen: csak lopnak de nem írják ki, hogy a kép ZorróAszter szerény munkája:
www.keszthely.jobbik.hu/content/orb%C3%A1n-p%C3%A9nzt-kell-el%C5%91%C3%A1ll%C3%ADtani
Bár az is igaz, hogy az Amerikai Népszava is csak simán lenyúlta a szép Új Szinházas látványtervemet:
nepszava.com/2012/02/magyarorszag/tarlos-masodszor-nem-figyelmezteti-dornert.html

zili 2013.11.06. 12:28:33

Azért a gonosz aktuális megtestesitője idején Mo. segélyezte Ausztriát. A felvilágosult " liberálisok" után 24 év után (pont úgy mint Károlyi és Kun béla után) csak a káosz maradt.

ZorróAszter 2013.11.06. 13:13:41

Kedves Zili!
Károlyi és Kun Béla az idióta magyar uralkodóosztály idióta világháborúja után következtek, amiben milliószám haltak meg magyar állampolgárok.
Horthy pedig az egész magyarság sorsát hozzákötötte Hitlerhez, aki ha győz, a magyar nép mehetett volna bevagonírozva az Uralon túlra, hacsak útba nem ejtették volna Auschwitzot, hamár a bevált infrastruktúra megvolt.
A szintén milliós veszteségekről nem is beszélve.

Atlasz 2013.11.06. 18:37:16

14. Nyírfa : Egyáltalán nem az! Tényekről írtam, amit Lord ír, az érzelmes szónoklat, nem cáfolat, Zorróé meg nem sokat ér, hiszen ma is jelen van mindenféle, és még többféle is. Mindig mindenféle vélemény jelen van. Ha Mari néninek kereke lett volna, autóbusz lett volna.
A tüntetők és a felkelők nem kapitalizmust akartak, hanem igazságos, élhető szocializmust.
Bill Lomax ítr - tudtommal - először - erről könyvet. Egy ideig csak szamizdaban volt olvasható.
bookline.hu/product/home.action

Valéria 2013.11.06. 18:57:17

Bocsánat...izé...kérni szeretnék..
A "hálás magyar nép" után nem lehetne beszúrni azt, hogy KIVÉVE :......................- és itten felsorolhatná magát az, aki nem úgy gondolja, ahogy..
köszönöm
Valika

ZorróAszter 2013.11.06. 19:33:54

Kedves Valika!
Nincs elép hely. Akkor kb. 25 kilométeres talapzat kellene.
Inkább azokat kellene felsorolni, akik egyetértenek.
Virág elvtárs,
Hegedűs Loránt,
özv. Horthy Istvánné
Az csak kb. 20 centi.

ZorróAszter 2013.11.06. 19:37:20

19. Atlasz 2013. 11. 06. 18:37
Kedves Atlasz!
Hivatkozni persze lehet Bill Lomaxre, de akkor például kik voltak a Köztársaság téri lincselők?
Ők is élhetőbb szocializmust akartak?
És Mindszenty? És a társai?
És a nyilasok, volt SS-ek?
Ők is élhetőbb szocializmust akartak?
Persze: élhetőbb nemzetiszocializmust.

ZorróAszter 2013.11.06. 19:47:39

Kedves Mindenki!
Régi kedves olvasóm és munkatársam azt a kritikát fogalmazta meg, hogy nehezen értelmezhető a szobor feje, és gyanakszik, mások sem ismerik fel időben.
Tényleg így van, vagy csak kollégám volt fáradtabb a hosszúra nyúlt munkanap végén?

Nyírfa 2013.11.06. 20:34:16

ZorróAszter, komolyan mondom, ha maga nem vóna, feltétlenül ki kéne találni! :-)))))

Valéria 2013.11.07. 08:32:33

21-re
milyen igaz!!
:)

lord 2013.11.07. 09:38:45

22.-23ra
ZA.-nek:
1./ Nekem tetszik H.M. szobor feje. Igaz, nem figuratív, viszont absztrakt. Az absztraktot meg mindenki olyannak látja, amilyennek a szíve, esze diktálja!
2./ Atlasz - és úgy látszik, vannak mások is - a XX. Kongresszust túl komolyan vették.
a./ ha a Szu,-ban a II. vh. előtt, alatt, nem lett volna olyan erős, centralizált vezetés, akkor ugyanarra a sorsra jutott volna, mint az európai demokratikus államok.
VAGY BEHÓDOLTAK VOLNA HITLERNEK, VAGY CSATLÓSAI LETTEK VOLNA
b./ a kommunista vezetésnek volt egy hibája: ha a soraiban lévő vezető nem tetszett, koncepciós perrel elintézték. RÁ NÉHÁNY ÉV MÚLVA - nagy csinnadrattával rehabilitáltál -.
Ennek az lett a következménye, hogy a párttagsága MEGINGOTT, KÉTELKEDNI KEZDETT a vezetésben, az ellenség meg tapsikolt: "na, ugye, megmondtuk!". Ez történt nálunk a Rajk esetében, majd Nagy Imre esetében is.
c./ a XX. Kongresszus "enyhülése" nem volt más, minthogy a sztálini vezetést felváltotta a hruscsovi. Az igaz, hogy olyan látványos cirkuszt csináltak ebből az enyhülésből, hogy sokan túl komolyan vették.
Ezért volt a magyar vezetés gondolkodásában is
- egyrészt káosz 56 őszén, és hol elítélték a forradalmat, hol meg helyeselték,
- másrészt - bármilyen furcsán is hangzik - a diktatúra - ellentétben a demokratikus államokkal - eleve készületlen volt bármiféle tüntetésre.
3./ Az 50-es évekre Nyugat Európában is elegük lett a felszabadítóikból, és ott is USA ELLENES TÜNTETÉSEK VOLTAK - Amy go home! jelszóval - , csak ott a tüntetés "természetes", "elfogadott"" jelenség volt, és a túlzott randalírozók ellen, a rendőrségnek meg voltak az oszlatásukhoz az eszközei.
4./ belföldön a rákosista túlkapások - tömeges B listázások, kulák üldözés - meghozták a "forradalmi tömeget", amihez jócskán hozzájárultak a korábban - 11 évvel azelőtt - nyugatra menekültek "buzdításai".
EZÉRT ÁLOM, ÉS MESE, HOGY 56 szocialista jellegű forradalom lett volna.
5./ Magyarországon a Horthy kultusz restaurációja a rendszerváltástól - az Antal kormánnyal - megkezdődött, napjainkban csupán csúcsosodik.

ZorróAszter 2013.11.07. 12:05:11

"1./ Nekem tetszik H.M. szobor feje. Igaz, nem figuratív, viszont absztrakt. Az absztraktot meg mindenki olyannak látja, amilyennek a szíve, esze diktálja!"
Kedves Mylord!
De, figuratívnak szántam.
Akkor mégiscsak a kollégámnak van igaza?
Kérem, nézze meg jobban.
Sajna javítani már nem tudom, mert végképp kitiltottak a saját blogomból.

ZorróAszter 2013.11.07. 12:06:50

24. Nyírfa 2013. 11. 06. 20:34
Kedves Nyírfa!
Köszönöm kedves elismerő szavait.
Ha nem annak szánta, akkor is :o)

Atlasz 2013.11.07. 13:29:48

26. lord : 1-2-3: ezzel nagyjából egyetértek, bár részben nem tartoznak a témához, részben felületes érvek. 4. Nem buzdított itt senki nyugatról, a rendszer önmagát tapasztaltatta meg. Munkásokat végeztek ki a megtorlások idején, százával, ezrével! Nem volt nyugati aknamunka sem, egyetlen CIA ügynök lapult az USA nagykövetségen, évente néhány tucat megbízható elvtárs jött-ment át a határon, Ezek tények.
5. semmi köze '56-hoz. 1956-ban senki nem hívta vissza Horthyt!
Lord, nekem oly mindegy, de mit követeltek a tömegek október 23-án? 25-én? A munkástanácsok mindenfelé szóban és írásban? Olyasmit, amiről a BAZ megyei párttitkár személyesen tájékoztatta Nagy Imrét, aki attól kezdve belátta azt, amit Te most sem!
Mondd meg Te, hogy mik voltak a követelések? Kapitalizmus? Földet vissza? Gyárat vissza?

Atlasz 2013.11.07. 13:30:19

Zorró, ismétlések helyett ismét: felőlem...

ZorróAszter 2013.11.07. 16:35:20

Kedves Atlasz!
Ön mindig így menekül ki a válaszadás elől ha olyan tényekkel szembesítik, amik alapjaiban kérdőjelezik meg a kinyilvánításait.
Ötezer kivégzettről Rácz Sándor beszélt 1988-ban. Azóta az 56 miatt kivégzettek száma közel exponenciális csökkenést mutat. Ha napra kész vagyok ebben a rohanó világban, akkor a történészek most 228 kivégzettről beszélnek.
5000 (Rácz), 560 (Gosztonyi), ???(Bill Lomax), 248 (Halottaink című kiadván), 228 (most?) ...
De ha jól láttam, már az újraírt tábláról is töröltek két nevet.
A sztori akkor csattan a legszebben, ha a CIA azt mondja, semmi köze sem volt az eseményekhez. Chilével és Aldo Moroval kapcsolatosan is ezt mondta.
Azonban ennek legnyilvánvalóbban ellentmond a CIA és a Zákó András nyilastábornok vezette Magyar Harcosok Bajtársi Közösségének a kapcsolata. Hogy csak egy példát mondjak.

Nyírfa 2013.11.19. 01:36:18

28. ZorróAszter
Annak szántam! :-))
süti beállítások módosítása