Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Az MSZP és a baloldal hattyúdala

2014. október 13. - ZorróAszter

avagy leszünk mi még FIDESZ szavazók is

 

Titkos Birodalmi Ügy (Geheime Reichssache) ezen a német gyarmaton, amit egykor hazánknak neveztünk, hogy a például most is távol maradt csaknem kétharmadnyi szavazó miért is maradt otthon.

 

Hová lett például az MSZP szavazótábora?

 

Azt a mára kiegyensúlyozott szabad magyar sajtóban központilag szabad hazudni, hogy az MSZP szavazói talán részben otthon maradnak, de főleg azt tanácsos, hogy immár a Nácipártra szavaznak.

 

Azt pedig testületileg kötelező elhallgatni - még lehetséges, felvethető kérdés formájában is! - hogy az MSZP szavazói, a bérből és fizetésből élők és a hozzájuk kapcsolódó rétegek, a nyugdíjasok, munkájukat vesztettek, rokkantnyugdíjasok, nem kifejezetten Krőzus felmenőkkel megáldott iskolások, reménybeli munkavállalók, és egyéb kisemberek (a továbbikban cuzammen bérből élőknek csúfolom őket) végleg elvesztették a reményüket arra, hogy valaki is az ő érdekeiket képviselné.

 

Az MSZP liberalizálása már 1994 előtt megkezdődött, amikor világosan az értésükre adták, hogy az SZDSZ-el együtt kell kormányozniuk. Az MSZP liberális politikát folytatott mindhárom kormányzati ciklusa alatt. A hátán vitte be a parlamentbe az egyre fogyatkozó népszerűségű SZDSZ-t, majd a baloldali szavazótábor párolgása és az SZDSZ szétesését követően még - talán utoljára - Fodor Gábort.

 

A baloldali választók kezdetben lenyelték a békát, hogy a bérből élők érdekeinek képviseletét mérsékelni kell a gazdasági realitások miatt.

 

De az évek és ciklusok múltával ezt egyre kevesebben szopták be.

 

Egyre kevesebben mentek el választani.

 

Az MSZP pedig szép lassan kezdett átalakulni baloldali jelmezbe bújtatott liberális párttá.

 

 

E folyamatokkal párhuzamosan következett be a baloldali sajtó átalakulása is.

 

Mára megszűnt a baloldali sajtó.

 

Amire nem tette rá enyves mancsát a FINESZ elnevezésű rablóbanda, az az MSZP-hez hasonlóan szép lassan liberálissá változott. Őket hajlandó finanszírozni nagyvonalú gyarmattartónk médiabábos máguscsapata.

 

De persze továbbra is lebegtetve a maradék balos olvasó/néző/hallgató tábor előtt baloldali mivoltát. És de persze azok egyre lanyhuló érdeklődése mellett.

 

Ők harsogták az MSZP, a szocialista politikusok és választóik fülébe, hogy ők bizony együttműködést akarnak, hogy a modern szociáldemokrata párt nem Kádár retro, hanem voltaképpen liberális.

 

És ők tették tiltó listára, hogy bérből élőkről és az ő érdekeik képviseletéről szó se essék.

 

 

A helyzet sokkal rémesebb, mint bárki hinné.

 

A baloldal húsz év alatt szép lassan leapadt választói több okból is elérhetetlenek többé.

 

Egyrészt annyiszor csalódtak, hogy már az igaz szóra se hallgatnának. Persze az igaz szó továbbra is hiánycikk - kapitalizmus ide - piacgazdaság oda.

 

Másrészt a baloldal a gyarmattartók intésére hagyta hogy a FINESZ a kisíbolt pénz egy részéből kivásárolja illetve leginkább lenyúlja a média nagyrészét.

 

Tehát a korábbi szavazóbázis mára elérhetetlen és ha el is érnék, nem hisz már senkinek.

 

Már legfeljebb talán majd akkor szavaz, amikor híre megy, hogy a két maradék alternatíva Nácimagyarország vagy esetleg még pár évig Fideszmagyarország.

 

Szóval leszünk mi még egyszer FIDESZ szavazók is.

 

Talán már 2018-ban.

 

 

Mint korábban mondtam, én a magam részéről azt hiszem, utoljára mentem MSZP-re és Bokrosra szavazni.

A továbbiakban én is otthon maradok kaszát élesíteni.

 

 

 

Apropó kasza élesítés: nem tűnt fel senkinek, hogy milyen sírikuss van a szabad és végre kiegyensúlyozott szabadmagyarsajtó minden térfelén, még nácikurucéknál is Dózsa apánk pont félezeréves fennállásáról?

 

Pedighát hatán neadjIsten győz, talán nem marad fenn a debil császárkirályok és degenerált grófok feudális uralma majd 500 évig. Hiszen kb. akkoriban rázta le az idióta Habsburgokat Németalföld, amikor mi igazán a nyakunkba vettük őket helyettük is.

 

De várjuk ki hátha hazudik ezzel kapcsolatosan is egy jó irgalmatlant Szakály Sándor vagy valamelyik fideszakadémikus fidesztörténész.

 

Derkovits Gyula - Dózsa-sorozat I. Menetelők. 1928.

Derkovits Gyula - Dózsa-sorozat I. Menetelők. 1928.

 

 

2014. 10. 13.

 

 

 

További cikkek »»»»

 

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr828907156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyírfa2 2014.10.13. 09:05:35

Van esély a tömeges eszmélésre: a fidesz és a jobbik egymás felzabálásával lesz elfoglalva, egyre pucérabbá téve az arcukat.
Ha közben tényleg megindul a baloldalon a tisztulási folyamat, akkor ennek a tömegnek lesz hová csatlakoznia.
De azt is el tudom képzelni, hogy megerősödnek a szociálisan érzékeny, szellemileg letisztultabb világképpel bíró civil tömörülések.

A nácizmus - szerintem - addig kísérti az emberiséget, amíg a kritikus többség fel nem ismeri a belső rend működését.

Valéria 2014.10.13. 09:14:33

Hosszabb folyamatnak nézünk elébe, mint azt bárki is hitte volna. :(

ZorróAszter 2014.10.13. 09:32:12

Kedves Nyírfa és Valika!

Nem osztom az optimizmusukat.

Megújulni persze lehet, csak már senki se kíváncsi rá.

lord 2014.10.13. 09:45:38

Kedves ZA.!
A magyar egykor volt baloldal ott követte el az alapvető hibát, hogy azt hitte: ha pincsi kutya módjára hanyatt vágja magát egy farkaskutya előtt, akkor az a farkaskutya körbeszaglássza és békén hagyja.
Tévedett ez az egykor volt baloldal.
A farkaskutya nemcsak körbeszaglászta, de szét is marcangolta.
Ebben a marcangolásban jelentős szerepe volt a liberális pártnak, mely eljátszotta – a volt baloldal hagyta eljátszani – az egykor volt politikai tisztek szerepét. Azt, hogy a szakmát, a bázist a „múlt” baloldal adja, de a politikai irányítást – az egyedül üdvözítő kapitalista rendszert – a liberálisok mutatják és határozzák meg.
Ennek a szellemében ment tönkre a magyar ipar és mezőgazdaság!
Ennek a szellemében maradt magágára, vált munkanélkülivé az ipari munkás és ennek a szellemében züllött szét a már magához térő, sok területen fejlődő - akár a nyugatiakkal is versenyképes -, magyar nagyüzemi mezőgazdaság.
Persze mutogathatnánk külső tényezőkre is, nevezetesen a Gorbacsov, Jelcin politikára is, melynek jelentős része volt a pincsikutya mozgalomnak, de tőlük függetlenül, a méregpoharat mi ittuk ki…
A szocialista rendszerből minden átmenet nélküli kapitalista rendszerbe való zuhanás, kiábrándította a zembereket. Semmi különbség nem lett a magabiztos jobboldal és az önpusztító baloldal „politikusai” és amatőrei között.
Aztán kellett még egy belső okos Janó is, aki még azt a pusztulást is felül tudta – tudja – überelni, ami addig végbement és ma ott tart a „baloldal”, az „ellenzék”, hogy a különböző irányzatai azon versengenek, melyik tud jobban megfelelni a kapitalista rendszer – sokszor hazug, népellenes - igényeinek.
Ezek után csodálkozhatunk – e, hogy – még a legegyszerűbb módot választva - a szavazásról otthon maradnak az emberek, vagy a Fideszre, a Jobbikra szavaznak?
Ne csodálkozzunk!
Semmi ok a csodálkozásra.

Nyírfa2 2014.10.13. 09:47:49

De, Kedves ZoróAszter, a megújulás, törvényszerű - ez az életfolyamat.
Igaz, nem mindegy, hány kanyart iktatunk be, vagy meddig járunk körbe-körbe, de előbb-utóbb mindig minden a maga helyére kerül, oda, ahol az aktuális körülmények között a legoptimálisabban tud működni. Aztán, a fejlődés megkívánja, hogy az a rendszer is felbomoljon, átadva a helyét egy fejlettebbnek.

maxval bircaman HFQJBLWX 2014.10.13. 09:56:18

Elvetted a címemet! Majdnem ugyanezt találtam ki én is ma reggel...

4elefánt 2014.10.13. 09:56:26

Nem kell elszontyolodni!
Ahol értelmes embereket jelölnek és aktív segítséget kap, akkor azért el fogynak menni szavazni!
A mi kisvárosunk minden baloldali jelöltje győzött! Úgyszintén igen karakán győzelmet arattak Szegeden, és Tiszaújvárosban! Nagy a küzdelem Nógrádban, Borsodban és Hevesben!
A "baloldali médiát" az ATV játszotta, ami inkább azért csepegtette a maszlagot a baloldalnak, hogy választáskor szétzilálja, mint tették ezt Falussal! Bokrosra én akkor sem szavaztam volna, ha egyedül ő lett volna jelölt, mert egy kiállhatatlanul gusztustalan akcióval lökte félre Falust! Szerintem ez egy LMP-s akció volt, erős média presszió mellett! Minden szála világosan olvasható volt! Még most is a sunyi lapítással várják nem buktatja-e őket valaki!
Nékem elegendő bizonyíték erre, Karácsony nyilatkozata "az idő rövidsége miatt" léptették vissza Falust! Ezután már olyan volt az egész mint ha nem lenne választás, nem is mentek a fővárosiak szavazni, pedig ha rendesen megszólítják őket elmennek!
Látható volt hogy az akció a fityesz támogatására volt szervezve!
Ki kell b@szni mindenki aki a baloldal ellen vacilált, és elölről kell kezdeni az építkezést!
Azt sem szabad elfelejteni, hogy nem elég a hangzatos duma, az embereket meg is kell szólítani, és biztatni!

Milyen dolog az, hogy a PM feljelent a VI. kerületben, Felcsúton pedig nem!!!!
Ez is azt mutatja, hogy csak egy szatellit szervezet akarja eladni magát, de semmit nem lépett az aktivistáik védelmében! Ó Juhásznak kell a böcsülete, bocs!

Quick 2014.10.13. 10:30:05

Na, most már 'aszhatjuk is meg ragozhatjuk is, kedves Zorro! Azért adtam egy pluszt! :((((((

Osszián 2014.10.13. 10:37:59

A népet se ártana leváltani, úgy finoman...-))

Mert mi késztet egy sereg embert, hogy egy hazug, aljas maffiára szavazzon? Önkormányzati választásokon, ahol szavazhatna párton kívülire is - csak ne legyen a maffia tagja. Miért kell nálunk önkormányzati választásoknál is kizárólag pártokban gondolkodni?

Hogy szavazhat Miskolc népe egy olyan alakra, amelyik óriásplakátokon hirdeti, hogy a város nem kap több pénzt a kormánytól, ha nem rá szavaznak?

varanus.blog.hu/
És a bamba miskolci rá szavaz - erre a csótányra, aki óriásplakáton hirdeti, hogy csótány vagyok, csóány vagyok, de ha nem csótányra szavazol, kibaszunk veled...

Itt nem azokkal van a baj, akik nem a vergődő baloldalra szavaztak, hanem azzal, akik a fideszre.

Nálunk ismert az eredmény.

De a Szeged ma.hu-n olvastam olyan kommenteket, hogy egyfelől elfacsarodott a szívem, másfelől sok mindent megmagyaráz a nép mentalitásából.

"Nem ismerik azt a régi, jól bevált mondást, miszerint: “Széllel szemben nem érdemes pisilni” A szegediek ismét megpróbálják, de ne csodálkozzanak, ha ismét vizes lesz a gatyájuk elöl!"

Birkamentalitás?

Az.

Szegeden és egy két helyen nem érvényesül ez a mentalitás - és a többi birka NEM ÉRTI!

ZorróAszter 2014.10.13. 10:43:43

Kedves Milord!

Itt ezen a gyarmaton hosszú időre kapitalizmus marad. Gondoskodnak róla, akik a rendszert kitalálták, hogy ne legyen valódi választásunk.

De egyáltalán nem lenne mindegy, hogy egy tüntetően a saját népük érdekei ellen legfeljebb saját zsebre dolgozó zsiványbanda vezeti ezt a kollaboráns rendszert, vagy olyanok, akik a lehetőségekhez képest próbálják élni hagyni többeket is.

Az MSZP túl sokáig hülyített azzal, hogy ő az utóbbi. Csak hát a gazdasági helyzet, meg a válság, meg a miegymás.

Mára meg már senki se hisz nekik. Még azok se, akik voltak olyan marhák, mint én is, hogy még most is rájuk szavaztam. Még arra a kretén Bokrosra is.

De úgy sejtem, utoljára.

ZorróAszter 2014.10.13. 10:56:04

Kedves Nyírfa!

"a megújulás, törvényszerű - ez az életfolyamat. "

Igen, csak épp nem mindegy a menete és a hossza.

Ugyanezt mondták a német szocdemek is. Aztán jött az a bizonyos 12 év. Ami után Németországra a Führer beváltott ígéretének megfelelően rá se lehetett ismerni. Férfiak egész korosztályai tűntek el nyomtalanul. Az emberek meg krumplihéjért kotorásztak a szemétben a romok között évekig.

És még utána is sok év telt el, mire nem köpték le automatikusan külföldön, ha meghallották, hogy németül szólalt meg.

Azokat is, akik még meg sem születtek azokban a bizonyos időkben. Nemcsak a volt nácikat, hanem a mindigis antifasisztákat, mondjuk szocdemeket is.

ZorróAszter 2014.10.13. 10:56:54

6. maxval bircaman HFJCFHZX
2014. 10. 13. 9:56

Kiváncsivá tesz.

ZorróAszter 2014.10.13. 11:06:35

Kedves 4elefánt!

Hát persze. Itt Kispesten is megszavaztuk Gajdát 60%-al, holott egy balfasz.

Sőt én marha még Bokrost is beikszeltem pedig őbelé is legszívesebben belerúgnék.

De ez nem az ország. És nem is lesz.

A tény a támogatottság végleges és visszafordíthatatlan lezuhanása.

Végleges és visszafordíthatatlan.

ZorróAszter 2014.10.13. 11:10:42

Kedves Quick!

Önnek is köszönöm.

Aszhatjuk?

Hát igen. Valójában jó rég óta.

Osszián 2014.10.13. 11:18:07

13. ZorróAszter (szerkesztő)
2014. 10. 13. 11:06

Keserű vagy, megértelek.

De most akkor bele kell nyugodnunk egy sokkal, összehasonlíthatatlanul sokkal gazemberebb, aljasabb és reménytelenebb utat kínáló maffia hosszas uralmába?
Miért szavaz valaki a fideszre?

Miért érzi megoldásnak? Miért nem veszi észre, hogy tönkre megy az ország? Mit eszik a nép Orbánon és sleppjén? Hogy lehet, hogy elfogad egy olyan nyikhajt, mint a Pubi és legyint a pénzszerzési sumákságaikra? Hogy lehet, hogy a főváros újra szavaz egy tahót, aki a kormány seggevége?
Ugyanakkor rendkívül éles kritikus a baloldali magyar is a baloldali pártokkal. Joggal persze - de ezek szerint vagy imponál a mérhetetlen aljasság neki, ha ilyen merészen űzik, vagy úgy van vele, hogy "széllel nem lehet..." és beáll a sorba.

Vagy mi az ábra?

Botka tegnap azt mondta: Szeged megmutatta, hogy büszke város, nem lehet zsarolni.

A többit miért lehet?

Kokó 2014.10.13. 11:38:32

'Aszter kérem!
Hasonló gondolatok forognak az én fejemben is....
Ebben a következmények nélküli országban, a fű alatt olyan "következmények" materializálódnak, amik, ha testet öltenek, vetekszenek a '30-as évek németországi helyzetével...

ZorróAszter 2014.10.13. 11:52:44

9. Osszián
2014. 10. 13. 10:37
15. Osszián
2014. 10. 13. 11:18

Kedves Osszián!

Ebben semmi keserűség. Ezek a tények.

És ezt amit itt most leírtam, leírtam és kommenteltem is már a választások előtt is.

Mi a FIDESZ sikerének a titka? Bonyolult kérdés.

1. Legfontosabb, hogy a propagandájával ellentétben valójában tökéletesen összejátszik a nemzetközi nagytőkével, a gyarmattartóinkkal. Elsősorban a németekkel.

2. Ennek köszönhetően a baloldalt pórázra kötötték, hogy ne ágáljon a FIDESZ média lenyúlása ellen.

3. A hülyék számára mindig bejövő nacionalista propaganda.

4. A Kádár nosztalgiával szemben a Horthy nosztalgia felélesztése az un. úri középosztály feltámasztásával kapcsolatosan. Akiket persze ismerünk a történelemből, az irodalomból, a 45 előtt készült filmekből. Gusztustalan, hajbókoló, úrhatnám, korrupt, ugyanakkor meglehetősen szerény képességű (hogy ne mondjam, degenerált, kretén) réteg. A Horthy rendszer támasza azért a bizonyos havi 200 pengő fixért, amiből futja még egy nyomorult cselédlányra is, akin basáskodhat a család.

Röviden ennyi. Had ne ragozzam részletesen.

Bár igaz, hogy végtelenül dühítő, hogy az MSZP árulása nélkül ez az egész ökörcsorda legelészhetne a felcsúti réteken. Így meg talán évtizedekig be lenne betonozva, ha az államcsőd és/vagy népharag el nem söpri.

maiman 2014.10.13. 11:59:13

Kedves Zorró, írod:

"az MSZP szavazói, a bérből és fizetésből élők és a hozzájuk kapcsolódó rétegek, a nyugdíjasok, munkájukat vesztettek, rokkantnyudíjasok, nem kifejezetten Krőzus felmenőkkel megáldott iskolások, reménybeli munkavállalók, és egyéb kisemberek (a továbbikban cuzammen bérből élőknek csúfolom őket) végleg elvesztették a reményüket arra, hogy valaki is az ő érdekeiket képviselné."

Igaz.

Amit nem értek, hogy a fideszkdnp is lexarja ezeket az embereket, sőt jó részüket maga a kormány intézkedései löktek szakadékba, oszt mégis...

ZorróAszter 2014.10.13. 12:04:12

Kedves Kokó!

Itt Kispesten az épület bejárati ajtaja mellett felsorakozva három, egyenruhás, fényvisszaverő mellényes fiatalember állt. Nekem beugrott dédnagyapám sztorija, miszerint 32 végén a választásokon az SA főleg vidéken megszállta a szavazóhelységek környékét, és akikről tudták, hogy nem a nácikra szavaz, azokat jól összeverték és nem engedték a szavazóhelységek közelébe se.

Dédim valamiért megúszta. Talán nem tudták, hogy szoci. Vagy mázlijára pont nem találkozott olyan SA-val, aki felismerte volna.

Na mondjuk ezek a fiatal polgárőrök nem voltak fenyegetők, de nekem mégis ez ugrott be.

Nyírfa2 2014.10.13. 12:06:20

A többit miért lehet?

Talán ez a magyar karakter. Amikor lemondott a külső ellenségről, a hódításokkal együtt járó zabrálásokról, akkor nem maradt más, mint a saját magával vívott háborúskodás lehetősége.
Talán a mai napig csak féken tartott harcosok sereglete, amelyet végre-valahára hadra fogott egy, a jármot széttörő lázadóból lett vezér.

És akkor ott van Botka, és a hírös város - talán nem Budapest az ország szellemi központja, hanem Szeged. Talán Ti vagytok hivatottak az alapvető változás alapkövének a letételére - nagyon is el tudom képzelni, Osszi.

A közöny meg, talán csak kivárás.

ZorróAszter 2014.10.13. 12:11:24

Kedves Maiman!

Ossziánnak megpróbáltam összeszedni:

"1. Legfontosabb, hogy a propagandájával ellentétben valójában tökéletesen összejátszik a nemzetközi nagytőkével, a gyarmattartóinkkal. Elsősorban a németekkel.

2. Ennek köszönhetően a baloldalt pórázra kötötték, hogy ne ágáljon a FIDESZ média lenyúlása ellen.

3. A hülyék számára mindig bejövő nacionalista propaganda.

4. A Kádár nosztalgiával szemben a Horthy nosztalgia felélesztése az un. úri középosztály feltámasztásával kapcsolatosan. Akiket persze ismerünk a történelemből, az irodalomból, a 45 előtt készült filmekből. Gusztustalan, hajbókoló, úrhatnám, korrupt, ugyanakkor meglehetősen szerény képességű (hogy ne mondjam, degenerált, kretén) réteg. A Horthy rendszer támasza azért a bizonyos havi 200 pengő fixért, amiből futja még egy nyomorult cselédlányra is, akin basáskodhat a család."

Ezek mindegyike külön-külön is nyerő lap lehet. Így együtt verhetetlen egy olyan baloldallal szemben, akik elárulták a szavazóikat.

Csokifalat 2014.10.13. 12:12:43

Igen.
Ma, ezen a német gyarmaton otthon sem és sehol sem szavaznak az emberek.
56 keserű leckéjét még nem felejtették el, hogy magyar vérrel mosnák fényesre magukat Európa dámái és urai.
Orbánék 2014 októberében 1 160 000, 1 200 000 millió szavazatot kapott. Tudják a Fidesz urai is , hogy kurva nagyot buktak, de mindenütt leng a győzelmi zászló, szólnak a harsonák.
A mintegy 1 600 000 szavazatot kapott ellenzék pedig, Gyurcsány és tsai seggüket tartva nyalatják az országot, hogy jelen gazdagon fizető poziciójukat megtarthassák.
Nincs az egész ellenzéki oldalon, aki vezetni legyen képes. A jelen állapotok langymeleg takarója alatt rothad az ország, és ezt a szennyet már csak vér, sok vér fogja lesz képes lemosni.
Magyarországon új honfoglalásra lesz szükség, újra el kell fogadni a vízzel teli kulacsot, a gabonát és füvet termő földet és a munka verítékével öntözni, hogy termést hozzon.
Új vezért kell pajzsra emelni, aki a hadakat győzelemre tudja vezetni.

ZorróAszter 2014.10.13. 12:30:19

Kedves Shakespeare!

A baloldalon nem kellenek kinyalt bugrisok, mint Orbán, Lázár meg hasonlók.

Győztek volna pár tenyeres-talpas bányásszal, tudhassa-láthassa melóssal is, ha elhiszik nekik, hogy a fajtájukat képviselik.

De már késő váltani.

saller3d 2014.10.13. 12:37:04

Nem csak a bal média nincs,de a baoldal is eltűnt,felszívódott4! Nem kár értük.

Funyi1 2014.10.13. 13:17:45

No IGEN!
..., mert már ÉVEK ÓTA MONDOM:
- hogy a "Magyar Baloldalnak"/ Mszp-Szociáldemokrata...-satöbbi / NINCS Identitása, azaz nincs hova és kiheztartozása, se családja, se háza-hazája, se országa, se nemzete, - beszopta azt a neoliberalista emberjogos buziság Őrűlt KÁBÍTÁSÁT!
S ezért szünt meg a "társadalmi támogatottsága", és ráadásul ezért még programja sem lehet, - hiszen mihezképest IS??! ..., csak a pitikisbefolyássaljáró mézesköcsök szélének a nyalogatása jár a fejükben .... , vagy mehetnek munkanélküli viagraárúsnak .... , a politikai szemétdombra .... !!!
- NEM KELLENEK IDE FASISZTÁKOK, ... Komcsit mindig csak Komcsi írt!

4elefánt 2014.10.13. 14:32:09

Jaj Funyi!
Én láttam ma délelőtt egy bukott jobboldali jelöltet! Tudod olyat amilyet te képzelsz magad elé a baloldalon!( Azok nem bukottak, csak balf@szok!)
Aza jobbér kérdezem tőle: Te nem vagy az alakulógyűlésen? Kiestél?
Hát azt mondja igen rezignáltan: Elgyepáltak bennünket rendesen!
Csak vigaszágon jutottak be tőlük hárman! A jobbik olyan volt nálunk mint a harmatos fing! Pedig még Vona Rázrivec is volt a városba, de minek én is láttam a piacunkon! No mondom nézzétek meg jól a standokat mert itt fogtok árulni!
Már kezdem őket is sajnálni úgy kikaptak:-DDD MuHHAHA
Majd még a főnöküknek is akarok gratulálni, mint ha nem tudnám hogy mi történt! Had izzadjon egy cseppet !
Olyan jó egy pici sikerélmény! Tegnap szavazás után elmentünk a búcsúba, és azt hittem ennyi lesz az ünnep. De este netudd meg Funyi mikor látom, hogy majdnem kétharmaddal nyert a polgármester, a testületben meg 5/2, Tudod Funyi az nagyon sok majdnem négy kétharmadot jelent!
Szerintem a fidesznyikeket a portás meg sem fogja ismerni az önkoriban!
Egyébként tényleg nagyon jó volt a búcsúban, sok ismerőssel találkoztam és még az egyik nagyváros rendőrparancsnoka is ott volt a családjával!
jó van Funyi ámítsad még magadat, majd felébredsz valamikor mint Schumi az kómából!

Kokó 2014.10.13. 14:42:59

Maiman, 18,:
Csak a Fideszben nem csalódtak... Arról tudták, hogy egy aljas bagázs... A baloldalban viszont nagyot....
Amikor valaki fenékbe rúgja azt, akire nagyon haragszik, akkor nem azzal foglalkozik, hogy esetleg megfájdul a lába....
Lehet, hogy nagyon leegyszerűsítettem a példát?

Funyi1 2014.10.13. 14:57:55

26. 4elefánt
2014. 10. 13. 14:32
JÓLVANNA!
..., most megyek 4órára a BOR-IS nevű műintézménybe, ahol egy Cimborámmal nyílvánosan Pezsgővel megünnepeljük KoszorúsKati Képviselő(Fidesz), RízLevente Polgármester(Fidesz), TarlósPista(Fidesz) FőPolgi GYŐZELMÉT, s iszunk ÓrbántosVityka Miniszterelnök, KövérLaci Parlamenti Elnök, és ÁderJani Köztársasági Elnök EGÉSZSÉGÉRE!
- mert egész tegnap délelőtt a sok istenbarmaBUZIJA a kocsmában GYALÁZTA azt a ZSIDÓCIGÁNY ÓRBÁNTOST és a MAFFIAFŐNÖK PINTÉRSÁNDORT, - de VÁLASZTANI azért baszott ám elmenni, csak a kocsmában van "baloldali öntudata"!
Hiába mondtam nekik, hogy csak ÖTVEN MÉTER AZ ÓVÓDA, - amíg kihozzák a következő fröccsöt, addig vissza is értek!!!
Hogy képzelem én, hogy ŐK???!
- azt mondták, hogy HÜLYE FIDESZES VAGYOK, mert tisztainget vettem, gatyát cseréltem, lábat mostam, s még nyakkendőt is kötöttem ...
No akkor KI IS A HÜLYE ebben az országban, ahol a Baloldali-Szociáldemokrata érzelmű és hagyományú emberek aránya legalább 60%, azaz hatvan százalék! ....
- de amikor meg kel baszni azt a kecskét, akkor éppen mindenkinek MÁS DOLGA VAN, éppen nem ér rá, s különben is nem az Ő dolga, csinálja más!
.., satöbbi .... , meg miegymás, és egyebek ....
ÓRBÁNFASIZMUSVAN!
:))

4elefánt 2014.10.13. 15:39:01

Funyi igyá még a Vak Komondorra is, mert nem fog jótállni a monokliért, amit kapni fogtok legközelebb! Ne feledkezzél el sátorvasat is leverni, hogy legyen rókázáskor mibe kapaszkodnod, mert egyébként meg tele hányod a bocskorod!! (Ki ja kocsmatöltelékből kifolyólag)

Valéria 2014.10.13. 15:53:40

3. ZorróAszter (szerkesztő)
2014. 10. 13. 9:32

Kedves ZorróAszter,

azt írja, hogy a megújulásra senki sem kiváncsi (a baloldalon)


Hát ez lehet, hogy így van. Viszont az igények még előhívhatják, vagy kikényszerítik(?) képviselőikből a megújulást (vagy teljesn új, baloldali párt létrehozását). Mert a bérből és fizetésből élő kisembereket is kell, hogy valaki képviselje!


Hogy mi a Fidesz győzelmének a titka? Nagyrészt leírta fentebb.

Orbán ismeri a saját fajtáját és nem átalott annak vágyaihoz - néhol illuzórikus álmokat sem mellőzve - igazodó prominenseket, képviselőket csatasorba állítani.

Ezzel, hogy úgy mondjam '"közelebb került" a kisemberhez, mint a balnak mondott oldal, ellopva ezáltal a baloldal egyik szociálisan is fontos bástyáját.

Néha az az érzésem, hogy a balnak mondott oldalnak az a fő gondja, hogy nem meri felvállalni az oda tartozó jelenségeket, elvárásokat, a mai valóságot, hanem általános értékekbe kapaszkodik és nem konkrét, megvalósítható programokban.
Persze a kormányoldal ugrásra kész. A hatalmi eszközök (elsősorban pénz, információnyújtás) teljes kisajátítására törekedve könnyebb helyzetben van.

No, meg...az ember olyan, hogy könnnyebben lehet lebeszélni a fájdalmas, tanulással, munkával teli átalakulásról, fejlődésről, mint megértetni velük, hogy "hosszútávú érdekeik" mit diktálnak.

A gyerek és a felnőttnek látszó ember feletti győzelem nem nagy dics. A legkisebb ellenás feletti siker milyen siker?

Na, erről ennyit.

Itthon könnyen győz Orbán...Mit szólnak eredményéhez külföldön? No, nem a vezetőkre gondolok, hanem az átlagemberekre.

4elefánt 2014.10.13. 16:22:05

29+
Ezt a két jóembert sikerült a dalárdátoknak jelölni!
Ezért mondom balf@sz a baloldal, de nagyon!
Nektek meg van utánpótlás bőven a Kisbüdösben!

ZorróAszter 2014.10.13. 17:27:42

24. saller3d
2014. 10. 13. 12:37

No és hogy megy a trafikja, kedves Saller3d?

:o)

ZorróAszter 2014.10.13. 17:43:05

Kedves Funyi!

Elsősorban nem a sallangokra gondoltam, hanem a lényegre. A deklarációk elférnek, ha az a feltétele egy szükséges koalíciónak.

De itt teljes önfeladás történt szép lassan a színfalak mögött.

Arról már nem beszélve, hogy szükség volt-e egyáltalán azokra a koalíciókra?
Nemcsak a névleg is liberálisokkal, de a mai MSZP szakadárokkal is.

Miért baloldali az MSZP?

Mert az olyan marhák, mint én is, akik rájuk szavaznak, baloldali politikát várnak tőlük.

"Komcsi komcsit"
Ha nem csak szójáték, akkor nem értem.
Hol vannak itt komcsik, ha még szocik sincsenek?

ZorróAszter 2014.10.13. 18:58:05

Kedves Valika!

A jobboldali sajtó és néhány liberális ültette a fülekbe, hogy nem is olyan nagy probléma, mert jöhet legalább egy új baloldali párt.

Azért mondják, mert nagyon jó tudják, hogy nem fog jönni.

Az, hogy a baloldali választók otthon maradnak, és a túlnyomó többségük már elérhetetlen is a baloldali médiák számára, azt jelenti, hogy hosszú időre, ciklusokra ment el a baloldal esélye.

Amíg meg az MSZP létezik, addig elfoglalja a politikai paletta egy széles fakkját. Ugyanazon a politikai pozíción nem lehet sikeres semmilyen új párt. Csak arra lenne esély, hogy valahol a szélen megalakul, aztán mintegy kitúrja a palettáról az MSZP-t.

Mint a JOBBIK a MIÉP-et.

De az MSZP fakkja túl széles. Ha ott mellette jobbra vagy balra megalakul egy párt, az már nem egyszerűen egy másik baloldali párt lenne.

Ezen kívül van a lehetséges tömegbázis, aminek nagy része magától a politikától fordult el.

Szóval józanul nézve: semmi remény.

Marad a csodavárás.

napos 2014.10.13. 19:14:56

Még Emilke se éri fel ésszel, hogy a dolgok alapvetöen nem itthon dölnek el.
Mint ahogy ez a rendszerváltás se a tömegek akarata volt.
Itt csak olyat türnek meg, aki kiszolgálja az uzsorásokat.
Hívhatják azt akárminek.
A másik pedig, ami nektek idegen, hogy a baloldal mindig a nemzetre támadt, úgy az ál, mint az igazi.
Ma pedig megkönnyebbült a nép, végre nem kell szégyelleni a magyarságukat. Ezért még Orbánt is eltürik.
Aki ezt nem érti, az idegen módon gondolkodik.

Csokifalat 2014.10.13. 19:30:08

35-re.
Miért gondolod,hogy nem tudom, hogy a dolgok nem "ott" dőlnek el? Mit gondolsz, miért pofázok én innen?
Ami otthon dől el, azokat viszont az otthoniaknak kell megtenni. Na optimista viszont nagyon nem vagyok. Kik fognak egyáltalán valamit is tenni?

ZorróAszter 2014.10.13. 20:07:10

Kedves Napos!

Az Önök magyarsága ott kezdődik és ott fejeződik be, amikor a Fradi Sörözőben záráskor elordítják a Székely Himnuszt.

Az Önök magyarkodó példaképei elől magyarok milliói menekültek ki Amerikába, és a szélrózsa minden irányába, belerángatták a hazát két világháborúba, milliós hullahegyeket és romhalmazt hagytak maguk után.

Orbán is romhalmazt hagy maga után. Reméljük, legalább hullahegyeket nem.

hecketaper 2014.10.13. 20:33:19

Kedves Zorro,ezt a német gyarmat kitételt nem értem.
Épp most költözünk Burgenlandba,tehát le kéne fújnom az egészet? Meg kéne várnom,míg az NSZK 17. állama leszünk?

ZorróAszter 2014.10.13. 22:02:34

Kedves Hecketaper!

Magyarország nem lesz az NSZK tagállama. Sem 17., sem akárhányadik.

Marad a gyarmata.

Úgyhogy maradjon csak. Feltehetően nem jár vele rosszul.

granicsar 2014.10.13. 22:27:53

Szóval, beért Kedves Zorró úr... Emlékszem, mikor pár éve gyarmatról beszéltem itt, a baloldali liberalizmus veszélyeiről, micsoda felfordulás is volt itt!!!!
Bejött minden. És ezt ön is belátja. Nincs olyan dolog, hogy baloldali liberalizmus. Van baloldal, van jobboldal. Az egyensúlyhoz, a harmóniához nincs szükség a liberalizmusra, főként nem baloldalira. Az országot, a bérből és fizetésből élőket ez a trójai faló, a baloldali liberalizmus szolgáltatta ki a globális és a helyi tőke kénye kedvének.
Igen, a bérből és fizetésből élőknek nemsokára a között kell majd választani, hogy a globális tőke, vagy a helyi kiskirályoknak szolgáltatja-e ki magát. Hacsak nem veszi a kezébe a saját sorsát. Persze, ehhez azt kell, hogy megszabaduljanak a baloldali liberalizmus lázálmától.

ZorróAszter 2014.10.14. 01:45:41

Kedves Granicsár!

Úgy mondja, mintha én nem ugyanezt mondtam volna korábban is, mint most.

Bár nekem a baloldali liberálisokkal különösebben nem lenne problémám, ha nem alakítják át a szocialista pártot és a baloldali sajtót.

Akkor maradnának olyan elvi problémáim, mint az önazonosságuk titkolása meg a túlzásaik.

De ezzel még akár koalícióképesek is lennének az én szememben is.

zorroaszter.uw.hu/archives/2014/08/05/A_non_de_un_il_in_avagy_az_illiberalis_ademokratak_orszaga/
zorroaszter.uw.hu/archives/2014/04/12/Kamupartok/
zorroaszter.uw.hu/archives/2014/04/07/Nem_eleg_hulyenek_lenni_Annak_is_kell_latszani/
zorroaszter.uw.hu/archives/2011/07/31/Liberalizmus_-_Miert_nem_kelendobb_porteka_a_politikai_piacon/
süti beállítások módosítása