Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

A furcsa migránsok és a szokásos bábosok

2016. január 08. - ZorróAszter

 

Furcsa, hogy akik gondolkodás nélkül megkérdőjelezhetetlenül hirdetik, hogy Soros dugdosta a pénzt a menekültek zsebébe, s ők ettől felháborodva menekültek el - Európába ...

 

... Nos ugyanezeknek egy pillanatra sem jut eszükbe az, hogy a szilveszteri randalírozók pénzt kaptak az összehangolt akcióért valakiktől.

 

Vagy nem is olyan furcsa?

 

Vajon mibe kerülhet egy immár a letelepedési engedélyben nem reménykedhető, minden pénzét az útra elpocsékoló nyomorult lefizetése, hogy járassa le ne csak magát, hanem a még reménykedő nyomorultakat is.

 

Mint már hónapokkal ezelőtt is sokszor mondtam: csak a hülyék tartottak attól, hogy az európai kereszténység kétezer év óta először könyörületet mutat nyomorultak iránt és befogadja őket.

 

Európa nem a keresztényi szeretetnek köszönheti a gazdagságát.

 

Hanem a képmutató, szemforgató és gátlástalan kapzsiságának.

 

Úgy hogy az igazolódik be, amit mondtam. Nincs itt szó befogadásról és nem is volt.

 

Csak meg kellett várni, hogy a menekültekkel kapcsolatos gyűlölet magasabbra hágjon. Esetleg tenni is ennek érdekében valamicskét, hogy ne húzódjon túl sokáig a dolog.

 

Miért?

 

Az okádtató keresztényi képmutatáson túl azért, nehogy valakinek eszébe jusson, hogy esetleg meg kéne segíteni az évszázadok óta kiszipojozott népeket, hogy ne meneküljenek ide a kilátástalan nyomor és a fegyvergyárosok profitjáért kirobbantott háborúk, polgárháborúk elől. Az ugyanis sokkal többe kerülne.

 

Mert ha a gyűlölet megfelelő fokú, akkor már ez se jut eszébe senkinek.

 

Sőt ehelyett az, hogy úgy kell nekik.

 

 


Szír menekült kislány éppen azon spekulál, hogy vehetné el a munkánkat

Az atv.hu-n megjelent háttérfelvételből kiemelve

 

2016. 01. 08.

 

 

Ezeket írtam pár hónapja:

Káin gyermekei III. - A szögesdróton innen és túl

Egy elsikkadt, esetleg elsikkasztott mélytanulság menekültügyben

 

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr138907044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pettra1 2016.01.08. 18:34:17

Valami nagyon nem gömbölyű a szilveszteri históriában.

hecketaper 2016.01.08. 18:37:36

De azért Te ugye nem hiszed,hogy a migráncsok nem kéjvágyból,hanem pénzért gyalázták a nőket?

CsipkeRózsa 2016.01.08. 18:39:27

Nagyon jók az írásaid, nekem sok új ismeretet ad mindegyik. A pár hónapja írottakat is elolvastam, egyik érdekesebb, mint a másik.

hapsi 2016.01.08. 18:59:46

2. hecketaper
2016. 01. 08. 18:37 Lehet hogy hülye vagyok,de szerintem ez csak egy próba volt. Próbája annak hogy váratlanul meg tudnak-e szervezni egy ilyen összejövetelt,próbája annak hogy miképpen reagál a nép,és elsősorban a rendőrség. Az eredmény ismert,a rendőrség leszerepelt,hatékonyan közbeavatkozni nem tudott,elkövetőket elkapni nem tudott,és kiderült hogy el akarták hallgatni az egészet. A politikusok továbbra is védik a migránsokat. Tehát a migránsok szemszögéből jobban nem is sikerülhetett volna a főpróba. Most jöhet a nagyobb durranás.

hecketaper 2016.01.08. 19:02:47

Hapsi,nem hinném,hogy ez ilyen komplikált lenne...

ZorróAszter 2016.01.08. 19:03:34

Kedves Pettra!

Tetszik tudni mi a legeslegkevésbé gömbölyű?

Az, hogy a baloldali sajtó le lett állítva parancsszóra, hogy erről egy sort se.

Mint mikor hirtelen naív lett (a baloldali sajtó is), hogy Welsz Tamás olyan ínyenc volt, hogy igazságszérumot adott be magának.

Vagy hogy Questor-ügyben SENKI se kérdezheti meg, hogy nem saját zsebre fialtatták-e az állami pénzt a fiúk.

Úgy be van néha tapasztva a sajtó szája hogy pisszenni se mernek.

ZorróAszter 2016.01.08. 19:07:28

2. hecketaper
2016. 01. 08. 18:37

"De azért Te ugye nem hiszed,hogy a migráncsok nem kéjvágyból,hanem pénzért gyalázták a nőket?"

Ha valaki elhiszi, hogy Soros pénzéért jöttek, ugyanazok miért nem hiszik, hogy Boros pénzéért fogdostak?

Mikor Allendét megbuktatták, az a CIA-nak kétmillió dollárjába került.

Pár tízezerért meggyilkoltatták Pinochet elődjét, René Schneider tábornokot.

A maradékból felfogadtak pár magánfuvarozót, hogy legyenek nagyon felháborodottak, és bénítsák meg Chilét pár hétre.

Akik erre nagyon fel is háborodtak.

ZorróAszter 2016.01.08. 19:08:04

Bár speciel most épp nem a CIA-ra vagy Mosadra gondoltam.

ZorróAszter 2016.01.08. 19:09:49

Kedves CsipkeRózsa!

Köszi szépen, és örülök hogy elolvasta. És annak méginkább ha tetszett is.

ZorróAszter 2016.01.08. 19:11:50

Kedves Hapsi!

Az a baj, hogy a történet minden eleme simán belefér egy történetbe.

A sajtó elhallgatása is, meg a sajtó haragos kirobbanása is.

Egy zsebben van az összes.

Ugyanaz mozgatja mindet.

hapsi 2016.01.08. 19:13:53

5. hecketaper
2016. 01. 08. 19:02 Attól függ hogy mi a cél. Ha megmutatni a Németeknek hogy rövidesen ki az úr,akkor semmi bonyolult sincs benne. Kicsiben már működik,úgy hívják no-go zóna.

Nyírfa2 2016.01.08. 20:46:36

+++

Üdv., ZorróAszter!

Bár többeknek lenne ennyire helyén a szíve és az esze!

ZorróAszter 2016.01.08. 21:01:37

Kedves Nyírfa!

Kedves hogy ezt tetszik mondani. De én továbbra sem értem, hogy nem pedzegeti ezt más.

Mivel nem kell hozzá nagy ész, nem lehet másra gondolni, mint hogy itt simán befogják a sajtó száját. És minden sajtóét.

Nyírfa2 2016.01.08. 21:18:06

13. ZorróAszter

Hogy nem pedzegetik? Talán , mert nem fűződik hozzá sem hivatalos, sem egyéni érdek.
Mindenki sütögeti a saját pecsenyéjét. Illetve, nem mindenki. Ön sem.

ZorróAszter 2016.01.08. 21:35:08

Az én félelmem az, hogy nem hogy nem fűződik hozzá érdek, hanem egyenesen a hadművelet része.

Akkor pedig az azt jelenti, hogy a játékban benne vannak az osztrák, német, stb. titkosszolgálatok és a rendőrségek is.

Meg persze a legfőbb politikai vezetők.

Nyírfa2 2016.01.08. 21:56:59

15. ZorróAszster

Látszólag a világ újrafelosztása történik. Valójában egy óriási fordulat, amely fenekestől felforgatja az eddigi életünket. Nehéz ebben a ménkű nagy káoszban tisztán látni, és , sajnos, fennáll annak a veszélye, hogy mindannyian a saját illúziónkat látjuk az eseményekben.

Most inkább az érzésemet mondom, semmint konkrétumot - van egy, az embernél sokkalta nagyobb erő - istennek szokás nevezni, ki hogy szereti -, s ezt az erőt, a saját valódi minőségünk következő szintjét, meghívtuk, hogy fejlődni tudjunk.
De a fejlődés kivitelezhetetlen, ha nem búvik elő, amit évezredek óta próbálunk szőnyeg alatt tartani.
Minden együtt van, az összeesküvés-elméletek a tényleges összeesküvésekkel, a fasizmus a kommunisztikus törekvésekkel, ezek fokozatai és intervallumai.

Egy lehetséges kapaszkodó, ha az ember megpróbál a tőle telhető legtárgyilagosabb és legemberségesebb állapotban élni a mindennapokat.

Nyírfa2 2016.01.08. 21:58:31

Elnézésért esedezem, több az s a nevében a kelleténél.

ZorróAszter 2016.01.08. 23:31:46

Én sem értem, mi folyik itt, de előbb-utóbb csak kibújik a szög a zsákból.

Különösen az ilyen jól kivitelezett és széleskörű gyanútlanságoknál szoktam különösen gyanakodni, mint például ezen: hogy a máskor oly gyanakvók most hirtelen nem gyanakvók ilyen láthatóan összehangolt események láttán sem, mint ez a szilveszteri.

Szóval röviden: én akkor szoktam leginkább gyanakodni, amikor senki se akar. :o)


Amit itt tetszik írni, arról már többször beszélgettünk, és én mindig elmondom ilyenkor, hogy én ilyenekben nem hiszek. Úgyhogy most nem mondom :o)

Viszont ezt nem értem, mire tetszett mondani: "Elnézésért esedezem, több az s a nevében a kelleténél."

Kokó 2016.01.09. 00:27:04

'Aszter kérem, minden "perspektívához", jár egy önálló történet, elég helyre kis logikai levezetéssel...
De ha a szabad sajtó ilyen, akkor milyen lehet a "diktált" média...
A jelen német sajtó most állt elő harmadik vagy a negyedik hipotézisével, mintha valami poligonális megfelelésnek akarna eleget tenni...
A bája az egésznek, hogy pont az "igazság" szenvedett egy hatalmas csorbát, meg a bizalom...
Na nem az én bizalmamat játszották el mert nekem élből nem volt, viszont a szabad sajtónak még az illúzióját is "semlegesítették"...
Bár haszna is lehet a dolognak, mert egyúttal mindenki kreálhat hozzá történetet...
A saját "szájíze" szerint ...
Ha viszont ezt látszólagosan tehetetlenségnek állítják be, akkor még a manipuláció árnyékát, gyanúját is negligálják
Vagy Kohn bácsi szerint "ügyes",
Vagy Pista bácsi szerint balfékek...:-)))

Nyírfa2 2016.01.09. 00:44:58

Az utolsó mondatával kezdem, az a legkönnyebb: elírtam a nevét, és e felett sajnálkoztam.

Tudom, Ön szkeptikus, bár, sokszor van olyan érzésem, hogy sokkal jobban és értőbben informált, mint azt láttatni szeretné - de igaza van, ezt ismételgetem unos-.untalan ( ha már egyszer így gondolkodom) :)

Azért azt csak megkérdezem, hogy Ön szerint a fejlődési folyamatnak nem része az elnyomott tudattartalmak felszínre kerülése?
Éppen a kölni eset kapcsán jutott eszembe, hogy az iszlám kultúrában milyen mélyen tabu a szexualitás, a nőiség kibontakozása, az egyenrangúság - demokrácia? Olyan messze vannak tőle, mint a földtől a legtávolabbi bolygó.
Érthető, hogy zavarba jönnek , sőt összezavarodnak a nyugati nyitottság láttán, és erősen összezárnak a saját kultúrabeliekkel, függetlenül attól, hogy mik a vágyaik.

A kultúrák közeledése alapfeltétele a jövőnknek. Hogy ez nem megy gördülékenyen, s milyen érdekek siettetik, támogatják vagy hátráltatják - erről szól éppen a jelenünk, ez a poszt is, azt hiszem.

A kérdés , hogy kik voltak ezek a furcsa migránsok, kik, s milyen okból mozgatták őket, és miért nem gyanakszanak, akiknek pedig éjjel is nyitva a szemük - jogos! :)

Kinek mi az érdeke, mit akarnak elérni a törökök, a kínaiak, az oroszok, az USA, az arab államok? Kik és miért nem akarnak egy magasan fejlett Európai Egyesült Államokat? Van kérdés bőven.

napos 2016.01.09. 00:54:37

20. Nyírfa2
2016. 01. 09. 0:44
Kivel akarsz te egyesülni?
Vagy inkább mivel?
Nyomod ezt az ökörséget, amit valamelyik kocsmában hallottál.

ZorróAszter 2016.01.09. 01:40:12

Kedves Kokó!

Nekem gőzöm sincs, mit történt ott.

Csak nagyon sokat dresszíroztam magam arra, hogy figyeljem azokat a momentimokat, amiket nagyon nem akarnak észrevenni.

Itt mint mondám ezt a kérdést, hogy akiknek rájár az agya arra, hogy a migránsokat Soros vagy valaki fizeti akkor arra miért nem jár rá az agya, hogy a szilveszteri támadók se véletlenül támadtak egyformán földrajzilag távol eső területeken egyszerre, azonos módon.

És hogy ezt a kérdést miért nem veti fel a sajtó, az un. migránsvédő bérenc sajtó sem.

Vagy Ön hallott róla, hogy ezt valaki felvetette így ebben a formában egy hét alatt?

Én egy hete várom, mert nekem ez jutott eszembe rögtön. De lehet hogy csak nem figyeltem eléggé.

ZorróAszter 2016.01.09. 03:07:54

Kedves Nyírfa!

Ja, bocs. Érthetően írta csak én voltam figyelmetlen kétszer is.

Én nem hiszek tudatalattiban. Szerintem amit tudatalattinak szoktak nevezni, az az agy természetes működése csak nem teljesen világos sem a dolog részletei, sem a dolog értelme.

Olyasmire gondolok, hogy például az emlékek úgy tűnnek el, mint egy falevél a sárban. Lassan merül el. Például nem tud felidézni egy nevet, nem jut eszébe. Aztán valaki megmondja, és meg van döbbenve, hogy nem jutott eszébe ha ilyen tisztán emlékszik. Aztán ha nincs ilyen visszaidézés, akkor meg pár év alatt szinte nyomtalanul tűnik el az infó, és meg merne rá esküdni, hogy sose tudott ilyen pacákról.

Talán mert az agy információtároló kapacitása véges, és ez a módszer optimális a fontos infók szűrésére és a hely felszabadítására.

Iszlám: nem hiszem, hogy az iszlám prűdebb lenne, mint a kereszténység. Sőt!
Meg merem kockáztatni, hogy sokkal kevésbé nyomorító.

Az európai túlzások oka éppen egyfajta túlzó szabadulási vágy.

Iszlám még: szerintem itt el tetszik követni azt a hibát amit általában el szoktak követni: nevezetesen hogy nincs tipikus muzulmán. Más a Kairói Egyetem biológia professzora mint a szudáni határ környékén élő paraszt, és más egy palesztin mint egy Párizs külvárosában élő algériai származású munkanélküli fiatalember, egy iráni iszlám forradalmista újságíró Teheránban és egy török kukás Münchenben.

És mit akarnak elérni a nagyhatalmak? Remélem, nem atomháborút.

che 2016.01.09. 10:38:27

"Itt mint mondám ezt a kérdést, hogy akiknek rájár az agya arra, hogy a migránsokat Soros vagy valaki fizeti akkor arra miért nem jár rá az agya, hogy a szilveszteri támadók se véletlenül támadtak egyformán földrajzilag távol eső területeken egyszerre, azonos módon."

Pont ez jár az én fejemben is napok óta. Mert valóban, több német és több nyugati városban egyazon időben (31. és elseje fordulóján, kb 5 óra hosszán át, de mindenütt ugyanúgy) zajlottak ezek a szexuális támadások, lopásokkal, rablásokkal kibővülve.
De előtte egy iszlám férfi felhívta a hatóságok figyelmét, hogy Münchenben szilveszterre terrortámadás készül, mire a rendőrök zömét oda irányították. Ott aztán nem volt terrortámadás, inzultusok sem, viszont a rengeteg német rendőr ott dekkolt, és Kölnben meg Hamburgban stb alig maradtak.
A garázdák ettől kezdve vígan randalírozhattak, 1000 felizgult kan a 80 rendőrrel, akik néztek, mint a moziban, miközben a fogdosott halálra rémült nők sikoltoztak...
Na de kinek volt ez jó? Ha elő volt készítve kinek használt ez az összehangolt atrocitás? Mert a menekülteknek aztán nem. Ha volt migráns-ellenesség az most az égig csapott.
Ja, és a muszlim csávók részegek voltak... ez se semmi, milyen Mohamed hívők ezek?

Nem birok rájönni, hogy kinek volt ez az érdeke?

ZorróAszter 2016.01.09. 11:06:04

Kedves Che!

Ezek érdekes kérdések.

De még ennél is sokkal érdekesebb, hogy a baloldali sajtó miért nem veti fel ezeket a kérdéseket?

Mivel én nem vagyok egy nagy lúmen, az kizárt hogy nekik nem jut eszükbe ami egy magamfajta zseninek eszébe jut.

Akkor viszont megint ott vagyunk, hogy ez egy bábszínház hülyegyerekeknek és nem a szabadság pláne nem a szabad sajtó világa.

hecketaper 2016.01.09. 11:40:47

Persze,az is nagy hülyeség,hogy a migráncsokat Soros szervezi Európába.
A népvándorlás fő oka,hogy Európában több a házikedvenc,mint a gyerek.

pietnik 2016.01.09. 12:22:35

25-re!
Aszter kérem!
Ezek a kérdések az alternatív médiában régen felvetődtek!Meg is nevezték már régen,hogy mi a cél!
A cél már akkor világos volt,mikor még itt a NSZ-ben ,ha felvetette valaki,akkor baloldalról lehurrogták az illetőt,hogy má' legyék humánus egy kicsit!Olyannyira,hogy be kell fogadni szerencsétlen migráncsokat,ha törik,ha beleszakadunk is!
A migránsok idevándorlása,idevándoroltatása,idehívása (ebben a sorrendben!) Európa USA általi bekebelezésének céljából történt!
Az nem fér a fejembe,hogy Angleila Mehmed Merkel hogy a fészkes fenébe jutott arra a gondolatra,hogy magáévá teszi az USA gondolatát,hogy a migránsokat idehívja akkora létszámban,és a rendőrséget olyan mértékig demoralizálja ezzel,hogy a szilveszteri rendelírozók(nem elírás!) ennyire elszemtelenedjenek!
Az összefüggések többrétűek lehetnek,szerintem minden szempont közrejátszik abban,hogy EUrópa felvonulási hadszintér legyen!
Először is az USA EU ellenes bekebelezési politikája a NATO további fenntartása céljából!
Nem véletlen ,hogy Putyin a NATO-t,amelyet ,tudvalevőleg ,Ámerikas úgy használ,mintha a sajátja lenne,nem kívánatos,a világbékére káros szervezetnek minősített,amelynek a Varsói Szerződéssel egyben meg kellett volna szünnie.Ez nem történt meg,viszont a volt szocialista országok mind NATO-tagok lettek,és velük fenyegeti az USA a korábbi szövetségest,amit ma úgy hívnak.,hogy Oo.!
Miért is vett részt Mehmed Merkel az ukrán balhéban?!Ő most ténylegesen az EU vezetője,vagy csak átvette a diktátori hatalmat?!
Mit keres a NATO,és az USA hadereje még mindig Európában,és mit közvetlenül az orosz határ mentén!?(28 ezer fő ,a csatlos NATO-csapatokon kívül,plusz rakétavédelem támadóállásban-Oo. felé!)
Ki hozta létre az ISIS,miért,ki ellen?!A szír,líbiai lakosság miért menekül el előlük,mikor a haza védelme az érdekük?!Asszad elől,és az ISIS elől?!A kettő ellensége egymásnak,itt Európában mégis olyan jól elvannak egymással!!
Ismeri a Brezinsky doktrínát?!
Én is csak nagyjából!
79-ben,az afganisztáni balhé idején olyan helyzetet teremtettek az afgán kérdésben,hogy a SzU kénytelen legyen bevonulni oda,hogy aztán a SzU hadseregét ott gyöngítsék meg ,verhetőre!!Maga Brezinsky fegyverezte fel a tálibokat!
Na,és miért is akartaák ezt?! A mai napig az a kérdés,hogy a Nyugat fel tudja-e darabolni Oo.-t,hogy a természeti ki9ncseit magáévá tegye,ma már csak azért is,hogy az Eurázsiai Únió ne tudja az USA-t tönkretenni a dollár-világpénz megszüntetésével,és ne alakulhasson ki a többpólusú világ!
Ha másképp nem megy,akkor világháború árán is!
Nem véletlenül épít Putyin támaszpontokat mindenhol,ahol csak tud,nem véletlen a korszerű haditechnika fejlesztése,és ennek a fejlesztésnek a világ tudtára adása!Plusz rejtett fenyegetés-demonstráció!
A migráns-kérdésben pedig az a fő,hogy Európa meggyengírtése révén a NATO maradhasson Európában,szükség legyen rá,hogy amerikai piac legyen,az orosz szövetség megállítása és még sok egyéb!
A legkevesebbet nyom a latban az a tézis,hogy az arabok,muszlimok most vesznek revansot az évszázados elnyomás miatta!
Ezt el is felejtheti,mert nem igaz!
Nekünk pedig maradna a szolidarítás,ami nem bennünket terhel!
Míg a szocializmust építettük,vastagon segyítettük a gyarmati népeket a felszabadulásban,ami csak annyiban sikerült,hogy megmaradtak a neokolonializmus keretein belül,a támogatást elfogadták,aztán b...tak a világra,ráadásul erősen megnőtt náluk az USA befolyása olyan hazugság árán,hogy azt ma nehéz kikerülni!
Mi tíz migráns ellátását nem bírjuk el,ne is engedjük,hogy idetelepedjenek,mert mi is gyarmati sorban vagyunk kormányunk,és az EU ,és az USA által is!
Ha ez a kérdés már a Nyugat -európai államokban gond,akkor ez nekünk katasztrófa!
Az igaz,hogy a kormányunk ,meg a rendszerváltás volt a legnagyobb,de ez a csepp,amely elsűllyeszt bennünket!
És ,valóban,bábszinház ez nekünk,de úgy,hogy a migránsokat,és bennünket is dróton rángatnak!
Hogy aztán valójában mi a konkrét cél,azt talán ennek a szatymának az előidézői sem tudják már,szerintem úgy jártak,mint a varászlóinas,elszabadult a seprű,és nem tudnak neki már parancsolni!

ZorróAszter 2016.01.09. 12:23:33

Kedves Hecketaper!

Remélem, nem azt olvasta ki a mondókámból, hogy Soros mint a menekültválság mozgatója szlogent propagálom én itten.

Mert ha igen, akkor valamit nagyon elrontottam.

Viszont amit mond, az oka a népességfogyásnak, de semmiképpen a menekültválságnak.

Nyírfa2 2016.01.09. 12:31:35

23. ZorróAszter

A tudattalan és a tudatos tudat funkciói jól behatárolhatóak. Van, amire nem is kell emlékeznünk, addig semmiképpen, amíg megzavarná a személyiségünk fejlődését, de az is felboríthatja az egyensúlyunkat, ha nem vagyunk hajlandóak a felszínre engedni számunkra fontos információkat. Pl.: hogy mi a szorongásunk gyökere, magzati létben szerzett félelmek stb.

Einstein, az agykapacitásának mindössze a 10 %-át használta fel - végtelenek a lehetőségeink, ez válhat félelmetessé is, de megélhetjük kíváncsisággal, kutató szenvedéllyel is.

Találtam egy rövid interjút egy magyar imámmal:

kulturpart.blog.hu/2010/01/23/a_szex_meg_az_iszlam
Furcsa , nagyon az iszlám, van, amiben messze lekörözi a keresztény kultúrákat, ugyanakkor olyan korlátokat állít fel, amelyek meg is akadályozzák az előrehaladást.

A kereszténység és az iszlám ütközése éppen az egymás értékeinek az integrálódási szükségszerűségében rejlik.
Milyen politikai-gazdasági érdekeket sért az arab felvilágosodás? Milyen érdekeket szolgál a faji elmélet fenntartása, a diszkriminatív világszemlélet? Mitől tart valójában az emberiség: az igazságok minél tágabb megismerésétől vagy a tudatlanság nyomorától?
Milyen érdekek fűződnek ahhoz, hogy a világ népei a jelenleginél is nagyobb megosztottsággal különüljenek el egymástól, súlyosbítva a konfrontációs feszültségeket?

Akkor, amikor az evolúciós folyamat az egységülés dimenziójában már nagy erővel éli a szinkronicitást, a fejlődés ellenzői pedig pontosan úgy működnek, mint a német csapatok a világháború végén: tudták, hogy minden veszve, de amit lehetett, még elpusztították.

Ezt éljük napi szinten a föld minden fertályán.

ZorróAszter 2016.01.09. 12:49:14

Kedves Pietnik!

Tud nekem adni olyan linket, amiben felvetik, hogy a szilveszteri randalírozókat megszervezték, megfizették?

Mert én eddig nem találtam ilyet.

"A legkevesebbet nyom a latban az a tézis,hogy az arabok,muszlimok most vesznek revansot az évszázados elnyomás miatta! Ezt el is felejtheti,mert nem igaz!"

Ezt írtam volna? Ejnye! Az baj!

Az afganisztáni háború okaival kapcsolatosan én ezt erős leegyszerűsítésnek érzem. Afganisztán csapdaként működött, de végülis ezt nehéz lett volna az amerikaiaknak előre kiszámítani, másrészt a Szovjetunió megtehette volna hogy magára hagyja az afgán rendszert. Esetleg kívülről támogatja meg reguláris alakulatok bevetése nélkül.

Közvetlen stratégiai érdek talán csak az északi rádiófelderítő és radar rendszerek felszámolása lehetett, amivel a Szovjetunió európai részét ellenőrizték, de ez már korábban leállt. Azt se tudom, az amerikaiak nem telepítették-e át őket más országokba.

Amit Oroszországról ír, azzal sem tudok egyetérteni. Az oroszok kimarásának könnyen lehet a következménye a kínaiakhoz való közeledés, vagy egyenesen egy Kínai-Orosz-Japán szoros szövetség, ami India nélkül is tarolna mindent.

Hacsak azért nem félnek ettől, mert Kína valójában már rég ugyanolyan gyarmat mint mi is.

hecketaper 2016.01.09. 13:08:21

Kedves Zorro,az ember biológiai lény. A természetben csak komoly földrajzi akadályoztatás esetén fordulhat elő,hogy egy rossz adottságú terület,túlszaporodott populációja ne induljon meg egy jó adottságú,ám be nem lakott élőhely gyenge szaporaságú populációja felé.
Minden egyéb csupán kísérőtünet.

ZorróAszter 2016.01.09. 13:12:55

Kedves Nyírfa!

Én nem hiszem, hogy létezne tudatalatti. Freudot csak azért nem mondanám áltudósnak, mert ő volt a tudomány elindítója, így az eredményei szükségképpen ennek a még ma is megfoghatatlan dolognak a tudományos vizsgálatában szükségszerűen jutott téves következtetésekre.

Ahogyan az ókori és középkori alkimistákat se tekintjük áltudósoknak, csak a maiakat.

Einstein lehet hogy mondott ilyeneket, de ez csak egy vélemény. Einstein fizikus volt nem kutatóorvos.

Amit mond, ellentétes akár a legegyszerűbb agyi aktivitás méréssel. Az egész agy állandóan aktív. Még alvás közben is. És alig megkülönböztethető az alapján, hogy differenciálegyenletet számol, főz vagy kerékpározik éppen az, akinek az agyáról az aktivitásfelvételt csinálták.

A kereszténység és az iszlám nem ideológia. Reménytelen az egymásba integrálásuk, de nem is szükséges.

Ezért szoktam csudálkozni, amikor a különféle szinkretizáló vallásokkal találkozom. Gőzöm sincs, hogy gondolhatja valaki komolyan, ebben sikert érhet el a saját ambícióin kívül.

Az emberek normálisan tudnak élni egymással ellenségeskedés nélkül ha nem akarják egymásnak ugrasztani őket.

De akarják.

ZorróAszter 2016.01.09. 13:17:13

Kedves Hecketaper!

Az ember sokkal több mint biológiai lény.

A legfejlettebb civilizációk pedig mindig a kevésbé értékes, kevésbé használható, kevesebb erőforrással rendelkező területeken alakultak ki.

Persze nem a legrosszabb, már-már lakhatatlanokon, de nem is a legjobbakon.

Japán vagy Európa se a legjobb.

És a termékeny félhold se annyira termékeny, mint amire a nevéből elsőre gondolhatnánk.

pietnik 2016.01.09. 13:31:16

30-ra!
Aszter kérem!
Nem tudok linket adni semmiről sem,mert ahogy egy-egy ilyen cikk megjelenik valahol,.az biztos,hogy hamar eltüntetik,elkeverik,negligálják,vagy nihilizálják,nevetségessé teszik.
Valahogy úgy,hogy az emberben megragadnak ugyan a kétségekkel együtt,aztán pár hónappal később ,mikor már vsiszakeresni is lehetetlenség,akkor jön olyan dé ja vu -érzése az embernek,hogy jé,ezt már mondták,hogy így lesz,vagy én már gondoltam ezt,mert logikusan ez következett abból,amit olvastam,stb.stb!
Sajna ,eddig mindig a rossz előjelűek valósultak meg,vagy a legrosszabb előjelűek!!
Úgy vagyok az alternatívokkal,hogy annak jobban lehetne hinni,ha nem lenne annyi kontra,tagadás,és ha valóra válik,akkor elleplező hazugság!
A hazugság terén nem kell messze menni !!Itt a nolblog,és a mai postok tömkelege!,meg a hozzászólásoké!
Mentegetjük azt,akit már régen ki kellett volna baszarintani innen,ehelyett most itt páváskodik,mint a megmondóemberek gyöngye,az összes áltudományosságával együtt!
Azt hiszem,hogy a szerkivel közösen összedolgozva szüntetik meg a nolblogot,és már régóta az az érzésem,hogy direkt volt minden,és minden szinjáték,ami ezzel a bandával kapcsolatos!
Ez van a világban is!Itt csak a hazugságok révén a nolblog szűnik meg, a világ hazugságaiba pedig majd a világ fog beleszűnni!!

ZorróAszter 2016.01.09. 13:39:58

Kedves Pietnik!

Ne fesse az Ördögöt a falra!

(Ahogy én szoktam :o)

Én sosem értettem, miért idegeskednek az olvtársak a sok álruhás nyilas miatt itt a nolblogon.

Teljesen természetes, hogy a körzetvezető testvérek ideküldik őket boldogítani bennünket.

Nincs ebben semmi különleges.

Csak annyi a feladat, hogy nem szabad pironkodni, meg kell őket nevezni hogy ez egy náci.

A többit meg, aki csak akkora barom, hogy a nácik baromságát szajkózza vissza, azt meg figyelmeztetni kell, hogy mit csinál.

Nincs ezzel semmi probléma.

Még csak nem is különösebb fáradság.

che 2016.01.09. 14:20:30

Pietnik összeesküvés elméletére reagálnék.
Tegyük fel, hogy igaz, hogy szándékos Európa muszlim elárasztása.
Na de ebbe éppen nem fér bele a szilveszteri atrocitás, sehogy se, épp ellenkezőleg: előbb utóbb a közvélemény felháborodása arra készteti a német (+ uniós) politikusokat, hogy szankciókat léptessek be, vagy akadályozzák a további migráns beáramlást. Vagy csak a nőknek, gyerekeknek engedélyezzék, a bikák menjenek hont védeni.
Az, hogy vadállatok mutatványait szervezték ország szerte, épp azt a célt nem szolgálja, amit állítasz.
"A cél már akkor világos volt,mikor még itt a NSZ-ben ,ha felvetette valaki,akkor baloldalról lehurrogták az illetőt,hogy má' legyék humánus egy kicsit!Olyannyira,hogy be kell fogadni szerencsétlen migráncsokat,ha törik,ha beleszakadunk is!
A migránsok idevándorlása,idevándoroltatása,idehívása (ebben a sorrendben!) Európa USA általi bekebelezésének céljából történt!"
Akik szervezték - mert nincs kétségem, hogy szervezett akciókról volt szó - azok épp az ellenkezőjét akarták: azt, hogy törjön ki a migránsok elleni gyűlölet. És ki is tört eu szerte.
Ez meg inkább az otthagyott országoknak hoz hasznot. (Szíria, Afganisztán, Irak és a többi).
Vagy visszatoloncolást, vagy önkéntes visszaköltözést akarnak elérni. Más logika szóba jöhet, de sántít. (Amerika, Soros, stb arra biztatja a migránsokat, hogy érjék el a kiutasítást.- nem stimmel). Cui prodest? ha ez kiderül, világosabban látunk.

ZorróAszter 2016.01.09. 14:48:40

Kedves Che!

Az hogy a szilveszteri akció kinek kedvez és kinek árt, az szerintem mindenkinek világos mint a Nap. Ezt előre is könnyű lehetett kispekulálni.

Ami sokkal érdekesebb, hogy a baloldali sajtó miért nem vetette fel még ötlet szinten sem annak a lehetőségét, hogy valakik megkerestek pár olyan menekültet, akik biztosan nem kapnak menedéket, hogy csináljanak egy kis balhét.

Ez itt a nagy kérdés.

És eléggé rémes a kézenfekvő válasz, hogy azért mert a baloldali sajtó is részese a színjátéknak.

Már meglepő csak annak, aki nem tudja, hogy ezek a lapok tulajdonképpen ugyanazoknak a kezében vannak.

És legfeljebb az újszülött szopósmalacok cumizzák azt be, hogy ezeket a pénzes befektetőket csak a nemlétező profit érdekli, és nem szólnak bele, mi jelenhet meg a lapokban.

Nyírfa2 2016.01.09. 21:15:56

32. ZorróAszter

Tudattalan. Nem tudatalatti. A tudat nem egy kézbe vehető anyag, amelyről megállapítható, hogy van alatta meg felette. Freud megnevezi a tudatelőttest, mint a tudatos előszobáját.
Einsteinről az agykutatók állítják, hogy a kapacitásának mindössze a 10 %-.át használta.
Megnyugtat, hogy van hová fejlődni. :)

A kereszténység és az iszlám egyaránt eszmerendszer, közös gyökérrel, ám ideáikat eltérő tanokba foglalták. A gyökér a meghatározó, és az ehhez való visszatalálás evolúciós érdek. Erről az érdekről beszélek. Ennek az érdeknek vannak képviselői és ellenzői, s a közvetlen jövőnk attól függ, hogy az elkülönülési diktátumok kerekednek felül, vagy a közös gyökerű humanisztikus értékek.

Amúgy miért nevezzük baloldalnak azt, ami minden egészséges mentalitású emberben fellelhető? A bal- és a jobboldalnak is a közöset kellene keresnie, ha valóban a társadalmi fejlődés lenne az elsődleges szempont.
Még valami: ahol megteremtődik a közös akarat az elérendő cél érdekében, ott az így létre jövő egység önmagában fék a konfrontációt teremtő hatalmi játszmákon.

A szocializmus egy hatalmas kísérlet volt, de , hogy mitől jó, és mi által lehetne magasabb szintre helyezni, nem vált központi kérdéssé az egyén számára. Nyilvánvalóan azért, mert még nem volt alkalmas emelkedettebb gondolatok befogadására, napi megélésére.

És bocs, hogy ilyen hosszúra eresztem, de minden összefügg mindennel: hogy a mai baloldal mit tűr, mit enged, mire áll készen, az a mindig is meglévő, hagyományos kommunistaellenesség folyománya. Ezért nincs klasszikus baloldal Magyarországon, és ezért üdvrivalgott a magyar nép a rendszerváltozáskor.

Uccsó mondat: néztem a Havast , ugyanazokat a kérdéseket tették fel, mint Ön, s ugyanarra a következtetésre jutottak: nagy valószínűséggel összehangolt koncepciós akciót hajtottak végre - de kik?

ZorróAszter 2016.01.09. 22:57:09

Kedves Nyírfa!

Elismerem, hogy ez a 10%-os mondás szép és lelkesítő gondolat. Csak éppen semmi köze a valósághoz. A kérdés felvetése is az agyműködés XIX. századi, legfeljebb XX. század eleji felfogását tükrözi. Azóta - már jó régen tudják, hogy nincsenek inaktív területei az agynak. Az agy folyamatosan intenzíven működik. Minden része. És alig kimutatható egyes tevékenységeknél az aktivitás megnövekedése egyes területeken.

A történethez hozzátartozik a tudományos gondolkodás egyfajta misztifikálása is. Einstein esetében sem történt földöntúli csoda. Érdeklődés és szorgalom vezetett az eredményeihez, aminek sokkal több alapja volt meg ekkora, mint sokan hinnék. Einstein csak ki mert mondani fiatal pályakezdőként olyanokat, amikkel meg volt a kockázata, hogy egész életében kinevetik és sarlatánnak csúfolják. Ha 1901-ben már befutott és nemzetközileg elismert prof lett volna, lehet hogy bele se mert volna vágni, mert nem kockáztatta volna meg a nyilvános kudarcot.

Nem értem, a kereszténység és az iszlám közös gyökeréhez való visszatalálás miért volna evolúciós érdek.

A kereszténység és az iszlám közös gyökere a zsidó vallás, ami a saját definíciója szerint 3200 éves, valójában azonban a babiloni fogságban alakult ki a perzsák vallásának a hatására.

Úgyhogy ilyen formában nehéz is konkretizálni, mit is kellene megtalálni egyáltalán. Aztán belegondolni, hogy mit adna nekünk egy több mint kétezer évvel ezelőtti társadalomra szabott vallás, valláserkölcs, stb.

Főleg hogy a legkorábbi formájában nem sok humanisztikus elem található benne. Azok későbbi fejlemények.

Igen. Én is néztem, és ráadásul egy német rendőrségi vezető korábbi nyilatkozatára is hivatkoztak, amiről én semmit se hallottam.

A Havas egyébként kb. akkor vette fel ezt a műsort tegnap, amikor én feltettem ezt a bejegyzést ide.

Tehát nem is ma este.

ZorróAszter 2016.01.09. 23:01:22

Ja, de viszont mintha igyekezett volna lehurrogni a két hölgyet, akik ezt pedzegették.

ZorróAszter 2016.01.09. 23:06:20

"A Havas egyébként kb. akkor vette fel ezt a műsort tegnap, amikor én feltettem ezt a bejegyzést ide."

Ezzel azt szerettem volna dödögni, csak nemsikerült, hogy a német rendőrségi vezető akkor ezek szerint már korábban nyilatkozott erről.

Nyírfa2 2016.01.10. 00:28:49

39., 40., 41. ZorróAszter

A két nagy világvallás viszonylatában a közös gyökér említése nem vallástörténeti , hanem az emberiség létezésével kapcsolatos, s elidegeníthetetlen a tanaikban hirdetett szeretettől . Mindenesetre nagy valószínűséggel nem csak a föld lakosságának a több mint felét kitevő létszámuk gyakorolhat jelentős befolyást az elkövetkező évtizedek politikai/gazdasági rendszerire , hanem legalább ekkora súllyal esik latba, hogy a kulturális olló szárai mennyiben tudnak közelebb kerülni egymáshoz.
Lehet, hogy unalmas , amiről povedálok, de csak a létfolyamatok összefüggéseiben tudom értékelni az aktuális történéseket.
Egy mondatban: az egységesülő világban jelen lévő primitív minőség akadályozni igyekszik a folyamat beteljesülését.

Havas eleinte tényleg a hölgyekbe próbálta fojtani a szót, de , végül is egyet értett velük - úgy emlékszem. Holnap belepislantok az ismétlésbe, mert nincs előttem a rendőrségi vezetőre való hivatkozás. Igaz, közben vacsit is melegítettem.

ZorróAszter 2016.01.10. 12:44:56

Kedves Nyírfa!

Itt lesz majd a HAVAS a pályán - 2. rész 2015.01.09.
www.atv.hu/videok/video-20160109-havas-a-palyan-2-resz-2016-01-09 ha felteszik

Viszont itt VAN a 8-i Esti Startból a Horrorszilveszter Kölnben: Korszakhatár?
www.atv.hu/videok/video-20160108-horrorszilveszter-kolnben-korszakhatar
Én azért nem szeretem a homályos, nem kellően meghatározott kifejezéseket, mert azokból bármi levezethető és bárminek az ellenkezője is.

Persze csak akkor, hogyha erre nem hívja fel valaki a figyelmet minden ilyen alkalommal.

De nekem problémát okoz az is, hogy ha nem kellően megalapozott a kiinduló feltétel.

Mert például az iszlám nem a kereszténység. Sokkal jobban hasonlít a zsidó vallás eredeti formájára, és a szeretetről nem sok szó esik benne.
Isten felettes lény. Nem szeretni kell hanem tisztelni. És az Isten viszonya az emberhez se a szeretet, ha az ember az Istennek tetsző életet éli.

A muzulmán irgalmas és könyörületes például a szegényekkel vagy a legyőzött ellenséggel, de nem azért, mert szeresd felebarátod mint tenmagad, hanem mert Isten irgalmasságot és könyörületességet parancsol.

ZorróAszter 2016.01.10. 18:49:02

Na! Úgy tűnik, beindult az üzlet. 10 nap után már a Duna TV-n is elhangzott az összehangolt akció kifejezés.

Éppen csak az nem, hogy kinek használt és kinek ártott a dolog.

És hogy ha összehangolt akció volt, akkor ki vagy kik hangolták össze?

Nyírfa2 2016.01.10. 20:18:48

Ez a Csontos János le sem tagadhatná, hogy fideszes pártkatona.
Semmivel nem lettünk okosabbak, viszont megerősítést nyert az előre megtervezett akció teóriája.
Nagyon kíváncsi vagyok arra, amit a rendőrség titkol, illetve , amiért titkolózik.

Nehéz megfogalmazni a világlátásunkat úgy, hogy a fogalmakon nem ugyanazokat értjük. Ez ugyan általános probléma, úgyhogy nem mondtam vele újat, de elég ok arra, hogy ne forszírozzam tovább a keresztény-iszlám kérdéskört - a magam elgondolásában.

Higgye el, kedves 'Aszter a könyörület nagyon is hajaz a felebaráti szeretetre. Feleslegesen írták elő a próféták, hiszen ez a természetünk.
Ezért én most megkönyörülök. :)

ZorróAszter 2016.01.10. 22:51:11

Nem tudom, ki a Csontos János?

A fogalmak különbözősége nem baj. Az a baj, ha homályos. Mert az bárminek a levezetésére alkalmas és ugyanannak az ellenkezőjére is.

Ugyanakkor a homályossága vagy tisztasága más nézőpontból is világosan látszik. Nem muszáj benne lenne.

Sőt emberi viszonylatban még jobban látszik kívülről.

A szeretet, felebaráti szeretet nem könyörület. Ha az lenne akkor Jézus semmi újat nem mondott volna a zsidó valláshoz képest és nem lenne kereszténység.

Nyírfa2 2016.01.12. 13:42:25

Az Esti Start beszélgető partnere.
A fogalmak különbözősége nem. :) De , hogy értsünk szót egymással, ha azokat mindenki a saját szocializációja szerint értelmezi?
Csak egyetlen általános példa: az érzelem- és az érzésvilág rendszeresen összekeveredik a köztudatban, holott az érzés önmagunkból származó információ, az érzelem pedig reakció a külvilágra. Jelentős különbség, mégis kevesen differenciálják, pedig az összemosásukból. téves következtetések származnak.

Tehát, abban Önnek igaza van, hogy fontos megtalálni a megfelelő kifejezéseket annak illusztrálására, amit közölni akarunk egymással.

Van egy olyan érzésem , hogy Jézust, mint ahogy a szeretetet is, totálisan félre érti az emberiség.

ZorróAszter 2016.01.12. 16:26:53

Kedves Nyírfa!

Akkor utána nézek.

Fogalmi egyértelműség: igen, én is mindenkit erre biztatnék. És a homályos fogalmak kerülésére.

Akkor is, ha sokszor én is bűnbe esem. :o)

Szilveszteri buli: Tetszik látni, hogy kerülgetik a forró kását.

Mindenféle szakértőt hívnak, hogy a világos kérdésről eltereljék a figyelmet.

Mindenről lehet szó csak arról nem.

És tök vicces, hogy mindez pont ennek a bejegyzésnek a felrakása táján indult el. Legalább egyszer nem utólag kullogok az események után a saját lustaságom miatt.

ZorróAszter 2016.01.14. 12:47:51

Kedves Nyírfa!

Köszi.

Igen, ismerem a sztorit.

Nyírfa2 2016.01.14. 13:38:28

Akkor jó.

Két napja talán, hogy hallottam Szabó Szabolcsot nyilatkozni a tévében, utána kerestem az online hírportálokon, de nem találtam. Aztán meg is feledkeztem róla, de ma eszembe jutott, hogy a legkézenfekvőbb helyen nem néztem meg: az Együtt honlapján.
Néha nem értem magam. :)

napos 2016.01.16. 17:57:26

Foglalkoznak azzal mások is, hogy Köln szervezett ügylet volt.
Itt pl. éppen tagadják:
www.stern.de/panorama/bka-chef-sieht-keine-organisierte-kriminalitaet-in-koeln-6643896.html

ZorróAszter 2016.01.16. 20:26:36

Hát igen. Csak éppen amikor én kerestem, akkor még nem szerepelt ilyesmi.

Ezért ravasz, hogy újabban nem datálják a cikkeket.

És ugyanúgy tüntetik el a kérdést pedzető cikkeket, mint Questor ügyben azt, hogy mi van ha a Questorba kis kamatozású biztonságos kötvényekre betett pénzeket valakik saját zsebre fialtatták nagy hozamú kockázatos ügyletekben?

Már a kérdést is elsikálták. Pisszenni se mer senki.
süti beállítások módosítása