Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Ki nyerte meg valójában a 2018-as országgyűlési választást?

2018. április 09. - ZorróAszter

Ma reggelre már mindenki tudja, ki nyerte a 2018-as országgyűlési választást. Vagy legalábbis azt hiszi, hogy tudja.

A választást valójában a teljes magyar politikai elitet és teljes sajtót/médiát zsebben tartó német nagytőke nyerte.

Orbán kollaboráns kormánya vezeti továbbra is Magyarországot, a németek egyik fehérniggergyarmatát.

A Negyedik Birodalom érdekeinek megfelelően a baloldal Magyarországon megszűnt. A kívánalmaknak megfelelően véglegessé szilárdult a háromosztatú, álnacionalista jobbos, echtenáci és szintén burzsujseggnyaló liberális politikai paletta. Baloldal nélkül.

 

Az MSZP a parancsnak megfelelően 30 év alatt szép lassan fű alatt elmarta magától baloldali bázisát, változott fű alatt liberális párttá, számolta fel vidéki szervezeteit, szakszervezeti kapcsolatait. Önmagát.

Ennek hatására a baloldali választók egyre nagyobb része undorodott meg a végleg a politikától, marad távol végleg a szavazásoktól, undorodott meg a liberálissá változtatott sajtótól, médiától.

Az MSZP árulása folytán minden remény elveszett arra, hogy Magyarországon a munkavállalók, dolgozók, bérből és fizetésből élők és a kapcsolódó rétegek, nyugdíjasok, iskolások, rokkantak, munkájukat vesztettek érdekeit képviselő párt létezhessen. Ez már a felvetés szintjén is ki van régóta cenzúrázva a magyar sajtóból. Kérdés formájában is szigorúan tilos felvetni.

A meglévő és esetleg felbukkanó igények, törekvések pedig könnyen letörhetők különféle német pénzből létrehozott baloldalinak álcázott, valójában szintén liberális szatelitpártokkal, álbaloldali kriptoliberális pártokkal, mint a Demokratikus Koalíció, LMP, Momentum, stb. Vagy amiket majd a következő pár évben hoznak létre.

 

Ha már a módszer ilyen kiválóan bevált :o)

 

2018. 04. 09.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr4913819890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit exnolbloggerina 2018.04.09. 14:25:59

Merkel gratulált - mi mást tehetne? - , és elmondta a szokásos lózungokat a német-magyar kapcsolatok gyümölcsöző , baráti voltáról.

Éppen tegnap olvastam, említettem is Önnél, hogy Merkel úgy utálja Orbánt, hogy már a telefonjait sem veszi fel. Miért nem küldi el a büdös francba ? Tényleg nem áll érdekében, tényleg Önnek van igaza, és nem kellünk másnak, mint egy lebutított összeszerelő országnak, segéd-, betanított munkákra, takarítani, mosogatni? A tehetségeink meg úgyis kivándorolnak, belőlük bárhol profitálhat a világ , őket fel lehet karolni, és a demokrácia, az egyenlőség zászlajára tűzve lobogtatni az idők végezetéig.

Kezdem úgy érezni, hogy Európa külső kerülete lettünk, egy elhagyatott, lepusztulóban lévő, maffia uralta koszfészek.

ZorróAszter 2018.04.09. 15:36:31

Szerintem Merkel ugyanolyan báb mint Orbán. Ugyanazok bábja.

De nem feltétlenül személy szerint ugyanazoktól és ugyanarra kapják az utasításokat.

Hogy utálják-e egymást vagy az is csak egy színjáték, az az ő titkuk.

De ha engem kérdez, ez is csak Orbán pávatáncának a része.

A külföldre vándorló fiatalok meg a gyarmatosító rablás része. Sőt az egyik legjövedelmezőbb.
Mire kimennek, addigra az állam már legalább 3 millió forintot költött rájuk az adónkból. Tiszta haszon a gyarmatosítóknak.

És senkinek eszébe sem jut, hogy

0,5 millió fő szorozva 3 millió forinttal = ????

Edit exnolbloggerina 2018.04.09. 17:00:34

@ZorróAszter:

Ezek a sejtetések a világot uraló szervezetekről, semmivel nem különbek, mint a sorosozás. Konkrétumok kellenek.
Szerintem is léteznek gazdasági-politikai körök,amelyek befolyásolják a folyamatokat, úgy keleten, mint nyugaton, de nem uraik a földnek, nem tulajdonolják az emberiséget. Ha így lenne, le kéne tagadnunk a természet minden törvényét, amelyet pedig eléggé az arcunkba tol az élet.

Nem lehet megállítani a fejlődést, nincs az az akarnok, az az őrült, az a manipulátor, akit ne söpörne el előbb-utóbb a mindig egyensúlyra törő, és azt újból és újból be is állító egyetemes rend. Ez az abszolút meggyőződésem, és ez ad megtartó erőt.

ZorróAszter 2018.04.09. 18:09:25

@Edit exnolbloggerina:

Számomra mindig megdöbbentő, hogy az emberek mennyire nincsenek tisztában az alapfogalmakkal. Például azzal, hogy mi is a pénz valójában és hogyan működik.

Nem csak az általános egyenértékes árú voltával, de a többivel sem.

Például hogy akinél a pénz van, az mondja meg, mit csináljanak az emberek.

Akinél pedig a világ pénzének a többsége van, azok mondják meg a világnak, mit csináljanak.

Ezek pedig 5000 év óta sátánista pszichopaták. Minden összeesküvés nélkül.

Konkrétumok:

A világ koncentrálható tőkéjének többsége 100, 400 klán kezében van. Attól függően hogy 100 vagy 400, hogy hol húzzák meg a határt, hány száz milliárd dollárnál.

Összeesküvések: példák.:
Sevres-i jegyzőkönyv: mindenki sejtette, hogy Izrael csak ürügyet adott a briteknek és franciáknak. Mindenki sejtette, csak szinte senki nem tudta. Míg elő nem került a jegyzőkönyv arról, amiben megegyeztek a színjátékról.
Moro elrablása: Mindenki sejtette, hogy Moro elrablása és meggyilkolása a baloldalnak árt, és a CIA van mögötte. De csak akkor lett bizonyosság, mikor Casey CIA főnök el is mondta.

A FIDESZ pártokat alapít:

Nézzen utána a Horthy rendszer módszereinek. Ajánlott irodalom: Rácz Kálmán, a Független Szocialista Párt és a Nemzeti Tábor története.

Ugyanaz mint az Együtt, DK, Párbeszéd, LMP, Momentum és a többi.

Orbánék nem véletlenül majmolják a Horthy rendszert. És nem csak a külsőségekben (Ludovika és hasonlók)

De persze aki akarja, az behunyhatja a szemét. Nem tudom megakadályozni.

Edit exnolbloggerina 2018.04.09. 19:54:33

@ZorróAszter:

Ön szerint a történelmet a pénz csinálja. De akkor miért forszírozza újra és újra, hogy a társadalom követelje ki a magukat baloldalinak kikiáltó pártoktól a valódi baloldali fordulatot? Ha nincs pénzes zsák mecénás, akinek a humánum a mániája, akkor ez egy teljesen felesleges elvárás, hiszen , ha nincs pénz, nincs balosság sem, az ellenzéket kilóra megveszi a német nagytőke - vagy valami más, eljátssza mindenki a maga kirakatszerepét.

Vagy mégis létezik a szabad akarat, a pénz mágiájától való függetlenség, és az emberek, a társadalmi csoportok, a népek képesek holmi hatalmasságok ellenében is érvényesíteni az akaratukat, amennyiben fejlettebb a tudatuk, mint mondjuk, a magyaroké?

Az, hogy a világ koncentrálható tőkéje 100-400 klán kezében van, nem elég információ. Először is túl tág a megadott tól-ig határ, másodszor, kik ezek a családok, milyen érdekeltségeik találhatóak meg
a világ különböző országaiban - ide értve a bérgyarmatoktól a leányvállalatokig mindent, ahol és amelyen keresztül befolyást gyakorolhatnak.

A CIA az USA politikai maffiája. De ők sem a saját szakállukra cselekszenek, hanem megrendelésre, olykor egyenesen kormányzati felkérésre. E tekintetben nyugodtan ide vehetjük a KGB-t, illetve a mai orosz titkosszolgálati, államvédelmi szervezeteket is.

ZorróAszter 2018.04.09. 20:36:24

@Edit exnolbloggerina:

Nem. Én marxista szeretnék lenni, és meg vagyok győzve általa, hogy amit mi történelemként látunk, az a termelőerők, vagyis az emberek technikai tudása és termelőeszközeinek fejlődése, mégpedig térben és időben egyenlőtlen fejlődése.

És az is, hogy az emberek ismeretei nem korlátozhatók a munkájukhoz szükséges ismeretekre.

Hiába is próbálják őket minden másban tudatlanságra idomítani az iskolákban.

Tehát nem muszájna egész társadalmaknak ostobának lenni, de ijesztő példa a náci Németország esete. Holott Hitlerre a szavazók harmada szavazott csak, mikor kancellár lett. (Érdemes elgondolkodni az ezzel kapcsolatos fejekbe vert hazugságokról. Például hogy nem kevesebb mint harmada, hanem 80%-a.)

Tehát lehetnénk okosabbak, és nem hagynánk, hogy a német nagytőke által létrehozott kriptoliberális pártok vezessenek félre. Osszanak meg. Vagy kiutáljanak tömegesen a politikából.

100-400 klán:

Azért van, mert a vagyonok nagyon eltérőek. A 100 milliárd dollártól a majdnem 1000 milliárd dollárig. És vannak ezek között államok is. Például a Vatikán pénzbeni, részvénybeni, stb. (tehát nem műkincs és épület) vagyonát egyesek 11 és 13 ezer milliárd dollár közé teszik.
Egyesek szerint ennek eltüntetése miatt borult pár éve a pénzügyi piac, csak nem beszélhet róla senki.
(Az EU-s törvények miatt hirtelen követhetővé válhattak volna a vatikáni bank tranzakciói, és ezt kellett villámgyorsan megelőzni. Ez egyébként nem következett be. Mármint hogy a többi bankot nem kötelezték erre végülis azóta se, így azóta se követhető, mik történtek és történnek.)

Tehát emiatt nem mondható meg pontosan, hogy 100 vagy 400. Vagy 300. Vagy 251 klán.

Kik ezek?
Az alapjuk pár ismert név: Rockefeller, Vanderbilt, Mellon, Ford, Rotschild, Hearst, Carneggie, Rosevelt, Hamburg, stb. A dolgot bonyolitják, hogy egyesekben nincs is már eredeti név. Plusz probléma a házassági összefonódások.

Magyarország urai ugyanazok a nevek, akik a nácikat is hatalomra juttatták. Tyssen, Krupp, Borsig, Siemens és a többiek. Bankárok, nagytőkések. Mind ismerős nevek.

De hiába sorolom meg részletezem. Ezt már rengetegszer elmondtam és egy hét múlva kezdhetném előlről.

Szerintem már magának is mondtam nem is egyszer.

Edit exnolbloggerina 2018.04.09. 22:39:42

@ZorróAszter:

Nem említette a Közel-Keletet, Kínát, Japánt.

Mindig elcsodálkozom azon, hogy voltaképpen milyen közel áll egymáshoz az eszmeiségünk, az ideáink, mégis, mennyire elmegyünk egymás mellett.

Visszatérve a német kötődésre: mintha nagyon is hajlana a magyarság a nácizmus ízlelgetésére. Orbán hiába is erőltetné rá magát a nemzetre, ha a nemzetnek nem kellene az általa képviselt attitűd.
A magyaroknak tetszik a katonás rend, amelyben a szabályok elrendezik a mindennapokat, utasítások, készen kapott elvek, elméletek biztonságában élhetnek. És szeretik felsőbbrendűen megkülönböztetni magukat másoktól , amely által elfedhetik a kudarcaikat.
Miközben a nagyjaink éppen abból a sokszínűségünkből nőttek ki, amelytől elhatárolódni akarnak.

ZorróAszter 2018.04.09. 23:40:32

@Edit exnolbloggerina:

Igen. Sajnos róluk nem tudok semmi közelebbit, számokat. Kínaiak és Japánok is vannak a 100-400 klán között. Azt hiszem, a kínaiak nem KNP vagy Taivani állampolgárok, hanem Hong Kongiak, de vannak érdekes ázsiai országok ottani kinai kisebbségeiből is, de lehet hogy bevándorlók. Például azt hiszem, Indonéziában. De én ennek még utána se tudok nézni.

De nem is nagyon érdekes, mert van összesítő szám. A teljes vagyon 2/3-a angolszász protestáns, ennek 2/3-a amerikai, 1/3-a brit.

Vagyis az egész fele amerikai, negyede brit. Tehát az összes többi csak az egész negyede. Német, holland, francia, dél-afrikai, kínai, japán, stb.

Régről van számom a cárról. A cár vagyona 1914-ben AKORI!!!! 2 milliárd dollár.

Fejből még két szám: a General Morors összétéke kb. 250 milliárd dollár.
Chicago biztosított ingatlan biztosítási értéke kb. ugyanennyi.

Én nem hiszem hogy Orbán náci lenne. Orbán semilyen. Egy teljesen elvtelen machiavellista.

Itt csak az a baj, hogy Hitler is az volt.

És azt se hiszem, hogy a magyarok azok lennének. Abból, hogy milyen hatalmas erőfeszítéseket tesznek az eltiprására, abból én azt a következtetést vonom le, hogy igaz, hogy valójában többségében baloldali. Nem véletlenül kellett őket kifejezetten elmarni a politikától.

Edit exnolbloggerina 2018.04.10. 19:11:35

@ZorróAszter:

" Orbán semmilyen, Egy teljesen elvtelen machiavellista. Itt csak az baj, hogy Hitler is az volt. "

Erről van szó, 'Aszter.

Ezt az eltiprást én nem érzem. A magyarok saját maguk alatt vágják a fát. Egy korszak volt, amikor valóban tüske voltunk a Nyugat bőre alatt, ez a Kádár-éra néhány évtizede. Kádár hatalmas politikus volt, nem találtak rajta fogást, hát megpróbáltak vele kiegyezni a felszínen. A háta mögött meg szervezték a rendszerváltást. Hogy közben, a történelmünk során először, megtapasztalhattuk, milyen az, amikor a társadalom normális szinten létezhet, s ez a tény késleltetni tudta a rendszer bukását, egyértelműen Kádár érdeme.
De nem becsültük meg. Ha igazán baloldali mentalitása lenne a magyarságnak, a többségnek legalábbis, sem a fasizmus nem tudta volna megvetni a lábát, sem a rendszerváltásra nem került volna sor.

ZorróAszter 2018.04.11. 15:55:21

@Edit exnolbloggerina:

Kedves Nyírfa!

Az a helyzet, hogy az emberek irtóznak az önálló gondolkodástól, mintha pénzbe kerülne. Így minden dologban azt tartják igaznak, amit a környezetükben lévő emberek igaznak hisznek. Tehát ha sikerül meggyőzni egy társaságot, annak egyedeit arról, hogy a többiek ezt vagy azt hiszik, akkor ők is azt fogják hinni.

Kiegészítő idomítás, hogy:

Nem az az igaz, ami megfelel a valóságnak, hanem az ami érdekünk hogy igaznak mondjuk.

A baloldal nem magától tűnt el Magyarországon, hanem fondorlatosan utalták ki őket a politikából.

Fenntartom, hogy a magyarok olyan számban baloldaliak, hogy ezzel egy baloldali pártot be tudnák betonozni akár 1990 óta. Ezért kelletek ezek a praktikák, amikkel ők egyre nagyobb számban távol maradnak a politikától, nem néznek politikai műsorokat. És ha véletlenül meglátják Orbánt vagy Lázárt más csatornára kapcsolás előtt, legfeljebb elsziszegnek egy kurvaanyátokat.

Ezek a hatalmas erőfeszítések látszanak. Ez bizonyítja hogy ez tényleg így van.

Miért jó hogy ez így van? (Öröm az ürömben)

Mert ha nem lenne így, akkor azok a sátánista pszichopaták, akik Magyarországot is uralják, akkor Chilévé változtatták volna.

De speciel én nem hiszem, hogy a magyar Pinochet Orbán lett volna. Sőt szerintem még csak Vona sem.

De jobb is, ha nem tudjuk meg.

Edit exnolbloggerina 2018.04.13. 09:58:14

@ZorróAszter:

Számomra a magyar történelem napjainkig azt mutatja, hogy a kiválasztottság-tudat adta dölyf, az ezzel egyenértékű megalománia, a szellemi restség, és a lóra pattanó, kardot kivonó harciasság a fasizálódás magja, amelyből kinőhetett a Horthy-kormány, és amely táptalaja lett az Orbán-kormánynak is.

ZorróAszter 2018.04.13. 12:22:15

A militarizmus veszélyes. A nacionalizmus veszélyes. A fasizmus veszélyes.

Ezért nem célszerű az ezekre vonatkozó szavakat koptatni azzal, hogy nem megfelelő, ráillő jelenségek megnevezésére használjuk őket.

Előbb-utóbb ez is visszaüt.
süti beállítások módosítása