Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Egy elsikkadt, esetleg elsikkasztott mélytanulság menekültügyben

2015. szeptember 24. - ZorróAszter

Új uraink úgy látszik, érthetően megmondták a baloldali (inkább már csak maradék liberális) sajtónak, hogy a kormánnyal aktívan kell közreműködniük egy igencsak kellemetlen ténynek a szemek elől való eltüntetésében.

 

És a kormánypárti médiákat támogatva igencsak sikeresek is voltak ebben:

 

Hogy Magyarországról nemcsak hogy több százezer magyar ember vándorolt ki.

 

De nincs a világon olyan nyomorult, éhségövezetből, afrikai nyomorból, polgárború vagy háború dúlta térségből menekülő nincstelen földönfutó, akinek a hazánk vonzó lenne.

 

Szír menekült kislány éppen azon spekulál, hogy vehetné el a munkánkat

Az atv.hu-n megjelent háttérfelvételből kiemelve

 

Bejönnek, mert útban vagyunk, de mindent elkövetnek, hogy a lehető legrövidebb időn belül továbbállhassanak.

 

A hazug kormánypropaganda úgy állítja be, mintha bizony ide áramlanának és itt is akarnának maradni.

 

Pedig bárki láthatja, ha hisz a saját szemének, és nem azt látja, amit mondanak neki, hogy lásson, hogy eszük ágában sincs itt maradni.

 

A menekültek nem Magyarországon fogják elvenni a magyarok munkáját. Hanem Londonban, Münchenben, Bécsben.

 

Mire lesz jó még a világraszóló FIDESZpropaganda?

 

Hogy mikor Magyarország, a magyarok lesznek bajban, akkor a világ egy könnycseppet se ejtsen értünk. Legfeljebb köpjön egyet.

 

Azt kapják, amit megérdemelnek. Ők maguk hirdették ország-világ előtt, mi jár a nyomorultaknak.

 

És talán ezt a képet mutogatják majd a felháborodott 56-os magyaroknak, akiket amerikai, kanadai, svájci, ... állampolgárságuk ellenére hazazsuppolnak ötven év múltán

 

2015. 09. 24.

 

További cikkek »»»»

 

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr898907080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solide 2015.09.24. 19:32:18

Eltűnt az utóbbi napokban, és már kezdtem azt hinni, azzal, hogy bekerült az ajánlóba, el is döntötte: a csúcson kell abbahagyni! :))

Nem elhallgatásról van szó, hiszen maga Magyarország miniszterelnöke nyilatkozta hazának-világnak, ez nem magyar probléma, hanem német probléma, mert nem ide akarnak jönni, hanem oda akarnak menni. Csak közben jó magyar szokás szerint úgy tett, mintha nem lett volna ez a plakátkampány. Mintha mindenki amnéziás lenne, és, ami tegnap történt, az már ma nem úgy van.

ZorróAszter 2015.09.24. 19:44:02

Sejtettem, hogy abból, hogy a Szerki a reumás egerével egyszer (na jó! másodszor öt év alatt) tévedésből rámkattintott, még baj lesz. Eztán jó ideig az orrom alá dörgöli majd mindenki, hogy beálltam liberálisnak. Itt az élő bizonyíték.

:o)

solide 2015.09.24. 19:53:32

Liberális? Erről szót se ejtettem. Csak annyit mondtam, hogy eltűnt néhány napra.

ZorróAszter 2015.09.24. 20:12:16

Ja nem. Azért kommenteltem itt-ott a napokban.

Csak megint ki vagyok tiltva és csak ezen az egy gépen tudok beleírni a blogomba, viszont itt is csak a "Kommentok" alól tudok válaszolni a saját blogomban.

Egy másik gépen meg nem tudok belépni a saját blogomba, viszont a rendes helyen tudok kommentelni.

Liberális:
Arra mondtam, hogy ha valaki megjelenik a címlapon, az nyilván liberális :o)

ZorróAszter 2015.09.24. 20:13:42

4. little
2015. 09. 24. 20:00

De szűkszavú máma :o)

ZorróAszter 2015.09.24. 20:14:04

De azért persze köszi. :o)

Hivatlan (látogató) 2015.09.24. 20:26:38

Ausztria és Németország a magyar EU csatlakozás után 7 évre nyitotta meg a munkaerőpiacát a magyar munkavállalók előtt! (2011-ben)
Naná hogy becsapva érzi magát a magyar munkás, hogy ezek után Merkel asszony nem csak a valódi menekültek előtt, hanem minden gazdasági menekült előtt ablakot-ajtót nyitott.

London - bár a magyar munkavállalók előtt korábban nyitott, a Csatorna-alagutat elég jól őrzi.

ZorróAszter 2015.09.24. 20:33:36

Kedves Virág elvtárs!

Csak nehogy az legyen a vége, hogy nemcsak a koszovóiakat meg pakisztániaiakat, hanem a Londonban, vagy máshol dolgozó magyarokat is hazazsuppolják egy füst alatt.

Mert ha egy pakinak nem jár irgalom, miért járna egy magyarnak?

Mert fehérebb vagy mert Orbán megmondta?

maxval 2015.09.24. 20:45:40

Ezt a csatát a ballib haverjaid elvesztették csúnyán, nem tudom még te se kimagyrázni ezt.

ZorróAszter 2015.09.24. 20:49:54

Mit is magyarázok ki épp most?

Kérem, emlékeztessen már.

Olyan feledékeny vagyok.

Valéria 2015.09.24. 21:23:07

"A menekültek nem Magyarországon fogják elvenni a magyarok munkáját. Hanem Londonban, Münchenben, Bécsben."


Miniszterelnökünk idehaza folyamatosan a magyar érdekek, Brüsszelben meg az összeurópai érdekek miatt aggódik.

Kérdés, mit hisznek el ebből az Unióban? Mert hogy itthon sokkal többet, az látszik.

ZorróAszter 2015.09.24. 21:35:56

Kedves Valika!

Itthon az embereket már olyan jól beidomították, hogy nemcsakhogy azt hiszik, ami az érdekük, amit a pártújságjuk ír, hogy az érdekük, de már azt is látják, amit mondanak nekik, hogy látniuk kell.

A világ most szerzi be az indokokat arra, hogy ha Magyarország lesz bajban, miért NE segítsenek majd nekünk.

Elég jegyzetelni, miket mondunk.

A kérdés, hogy az asszisztáláshoz ehhez egyszerűen felkérték Orbánt, vagy csak simán idióta.

Csokifalat 2015.09.24. 21:41:43

Kétségtelen, hogy Európát támadás érte.
Kétségtelen, hogy nem mi vagyunk a cél, de a leggyengébb láncszem minden bizonnyal.
Nem kell azért felülni a médiának, mely vastagon szaros nyelvvel hozsannázik.
Itt már késelés volt oroszok és migránsok között. Egy súlyos sérült is van.
Még mi lesz,... ?

ZorróAszter 2015.09.24. 21:47:18

Kedves Shakespeare!

Egy? Azaz egy?

Ezalatt Budapesten a kétmillió budapesti lakos hány késelést követett el?

Maga nem szokott Kék Fényt nézni?

Vagy bűnügyi statisztikát nézegetni?

Cuba Libre c.C. 2015.09.24. 21:48:10

1.Solide,

jó az első mondat..:-) Nem tudtam volna így megfogalmazni, de jó..:-)

Hivatlan (látogató) 2015.09.24. 21:51:43

A leggyöngébb láncszem Görögország, azután onnan a határunkig lánc sincs, ha valaki megfoghatja őket, utoljára az mi vagyunk, együtt a szlovénokkal. A horvát láncszem már szétnyílt, Románia ronthat a helyzeten, de onnan is Magyarországra nyomulnak. Persze Ukrajnán át nem akarnak nyomulni.

Cuba Libre c.C. 2015.09.24. 21:53:45

Kedves ZorróAszter !

Svájccal és Monacoval is valami gond lehet, mert oda sem akarak menni, sőt Portugáliába és Belgiumba sőt Hollandiába sem. Azért ezekkel az országokkal egy csoportban lenni, nem is olyan rossz .
Meg sok más részletben is más a véleményem.

ZorróAszter 2015.09.24. 22:03:52

Kedves Cuba Libre!

Azt én honnan tudhatnám meg, hogy például Hollandiába nem akar menni egy menekült se? És hogy miért nem?

Mert hogy itt Magyarországon nem akar senki se maradni, lassan a magyarok se, az világos mint a Nap. Ez mondja mindenki. Elég meghallgatni.

De hogy például Hollandiába se, azt honnan tudhatjuk?

ZorróAszter 2015.09.24. 22:05:51

17. Hivatlan (látogató)
2015. 09. 24. 21:51

Kedves Virág elvtárs és Bástya elvtárs!

Hazánk nem erős bástya, hanem gyenge láncszem.

Ha nem tudnák, majdnem mindenkit szó nélkül átengedtünk a kezdetektől fogva.

Az ellenkezője puszta szokásos fideszes hazugság.

Cuba Libre c.C. 2015.09.24. 22:14:24

19.Kedves ZorróAszter !

nem tudom, de mintha még Franciaországból is Angliába akartak volna menni, sokan Svédországba készültek, néhányan Finnországba, volt, aki maradt volna Ausztriában és van a nagy cél:Németország. Gondolom attól függően is, hogy ki szervezte az utazásukat.
Magyarország nem volt cél, ahogyan az egész térség sem. Sőt, ha valakit lengyelországba vagy Csehországba vinnének, két nap múlva menne Németországba. Olyan országokba készültek, ahol magas a szociális ellátások összege, nyilván ez volt a fő szempont.
Én nem menekülteknek, hanem jól felszerelt társasutazóknak látom őket, akik határozott céllal, szervezeten jöttek ide. A valódi menekültek pedig maradtak ott, ahová éppen el tudtak menekülni, a szomszédos országok táboraiban.

ZorróAszter 2015.09.24. 22:18:47

Jó, de Ön például Hollandiát emlegette.

Engem is érdekel Hollandia.

Honnan tudjuk, hogy Hollandiába nem akar menni egy menekült se?

Mert azt, hogy itt nem akar senki se maradni, az ugye világos.

Quick 2015.09.24. 22:36:36

Zorró, kérem!

Ha már itt csesztem el az időmet ma este, akkor Öntől még nem búcsúztam el! Az ajánló kedvéért azért el ne nevezze magát Hümi2-nek vagy pettra3-nak - annyit nem ér az egész!

Egyebekben pedig ezzel a poszttal nem értek egyet! Nem egy csongrádi és Bács-kiskun-megyei őslakostól hallottam, hogy több tanyában letelepedtel, nem úgy tűnik, hogy tovább akarnának menni... van ahol már fel is fegyverkeztek a magyarok zaklatása ellen... síppal, dobbal, nádihegedűvel - nem! Furkós botokkal, spraykkel, olyan hosszú pengéjű késekkel, amik a magyar törvények szerint már fegyvernek számítanak---
Nem egy filmriportot is lehetett látni angolul beszélő menekültekkel, hogy itt akarnak maradni, ha adnak nekik munkát és lakást! S képzelje el, ez a gonosz magyar állam már a nyóckerben ki is utalt önkormányzati lakásokat menekült családoknak...

Meg még egy + kérdés: miért is lettünk frontország, Ön szerint? Nem azért, mert ha akarjuk, ha nem, ha akarják, ha nem - vagy itt kell tartanunk őket, vagy távol kell tartanunk őket a "kerítéstől"...? Nem a mienktől, Európáétól.. Vagy miért is?

Cuba Libre c.C. 2015.09.24. 22:57:21

22.kedves ZorróAszter !

Látott Ön migránst, aki azt követelte, hogy engedjék Hollandiába ? Én nem.
Vagy látott olyat, aki Horvátországban akart letelepedni ? Én nem.
Ettől függetlenül, ahogyan Quick is írta, talán minkét országban letelepednének többen is.
Ki tudja ? Ön sem és én sem. Csak olvasgattam az elmúlt hónapokban, amit tudtam és ebből gondolom, hogy voltak célországaik és olyanok, ahová nem akartak menni.
Sőt olvastam olyat is, hogy sokaknak itt is jó lett volna, csak amikr megtudták, mennyi a szociális segély Svédországban, akkor már inkább odamentek volna. Ilenek ezek a mai "menekültek", ők döntik el, hová menekülnek és azért a kis pénzért sok ezer kilométert utaznak.
Persze egyesek repülővel meg kilenc útlevéllel, egyenesen Ciprusról, de hát a műsorvezetőket máshol is utaztatják.

ZorróAszter 2015.09.25. 00:09:39

Kedves Quick!

Emlékezetem szerint Ön sokkal-de-sokkal többször szerepelt a Szerki kedvenceként mint én. :o) Én most másodszor öt év alatt.

Úgyhogy Ön sokkal inkább igényt tarthatna a műhümi vagy a gummiPettra címre mint én. :o)


Ha Orbánék nem csinálnák szándékosan az ingyencirkuszt, akkor ez a tömeg észrevétlenül átvonult volna rajtunk.

De Orbán jó pénzért egyszerre akarta bizonyítani, hogy mekkora giganagymagyar, mennyire megvédi Magyarországot, ezzel párhuzamosan meg a zömöt (95%-ot ?) áteresztette.

Ha nem csinálja a fesztivált a pár ezer emberrel, akkor annyit láttunk volna az egészből, mint amennyit a túlnyomó többség átvonulásából láttunk.

Semmit.

ZorróAszter 2015.09.25. 00:11:17

Ja! Kés, meg tanya, meg miegymás.

Igen. A kuruc.info tájékán én is szoktam ilyesmit találni ha éppen arra járok.

ZorróAszter 2015.09.25. 00:18:26

Kedves Cuba Libre!

Csak gondoltam, hogy ha ilyen határozottan állítja, hogy például Hollandiába senki se akar menni, akkor van valami konkrét infoja.

Legalább annyi, mint nekem arra, hogy itt senki se akar maradni.

Én ugyanis senkiről se hallottam, aki azt mondta volna, hogy itt akar élni.

Mindenki azt mondta, hogy engedjék tovább mint a többi 95%-ot szó nélkül, regisztráció nélkül továbbengedték.

És nem értették, hogy miért pont őket, ez a pár ezer embert tartják vissza.

Ez volt az orbánista ingyencirkusz akció a probléma gigantikus nagyságát megmutatandó.

pettra1 2015.09.25. 01:49:18

Nem vagyok migráns, így nem tudok az ő fejükkel gondolkodni, de mondjuk ha nekem kellene újrakezdenem valahol, én is olyan helyre igyekeznék, ahol nagyobb erre az esély, Nincs ebben semmi rendkívüli.

Valéria 2015.09.25. 07:57:16

Jó reggelt, sziasztok :)


Kedves ZorróAszter


"kérdés, hogy az asszisztáláshoz ehhez egyszerűen felkérték Orbánt, vagy csak simán idióta."

Ha figyelembe vesszük, mennyire nem kíván együttműködni az Unióval, könnyen gondolhatjuk, hogy nem kérték fel.

:)

Valéria 2015.09.25. 07:59:33

28. pettra1

szia :)

így van, ha lehet, olyan főnököt, munkáltatót választ az ember, ahol anyagi biztonságra számíthat. Olyan 'új hazát', ahol a munkakörülményekkel, oktatással, egészségüggyel elégedett. Kábé...

ZorróAszter 2015.09.25. 11:15:00

Kedves Pettra!

Igen, de eddig úgy tudtuk ugye, hogy a Száhel-övezetből vagy Bangladesből nézve mondjuk Ausztria és Magyarország eben-gubának látszik.

Vagy legalábbis ezzel hitegettük magunkat.

ZorróAszter 2015.09.25. 11:26:35

Kedves Valika!

Csakhogy nehéz eldönteni Orbánnál, mi a pávatánc és mi a flamenco.

Vagyis hogy a valóságban mennyire működik együtt és mennyire ellenkezik.

Valéria 2015.09.25. 12:19:11

32.

...ez is egyfajta politika. Veszélyesnek mondják.
süti beállítások módosítása