Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Éljen a box! Szittyák-Yankees ?:?

2014. október 20. - ZorróAszter

 

 

A FIDESZ túlságosan hozzászokott a nálánál is hülyébb ellenfelekhez.


Az MSZP elkényeztette. És el is altatta.


Most viszont félő, emberére akadt.


Nehéz nem kivenni, hogy az Egyesült Államok a hülyékkel szembeni ezerszer bevált módszerét alkalmazza. Jobb kézzel beijeszt, aztán mikor az ellenfél erre meggondolatlanul, reflexből, esetleg dühből reagál, akkor elereszt egy hatalmas balhorgot.


Nem jó ötlet ujjat húzni vele.


Az Egyesült Államok pedagógia célzattal időről-időre kinéz magának egy homokzsákot, és azon mutatja be a világnak, mi lesz azzal, aki nem parírozik. A módszer még a niggertartós időkből maradt vissza. Ott is prímán bevált. Időről-időre kipécéztek egy rabszolgát, aki már láthatólag nem sokáig húzza az igát, és valamilyen ürüggyel a többiek szeme láttára szadista módon megkínozták, összeverték, többnyire meg is ölték.


Egy kis államcsőd. Egy kis felfordulás. Egy kis polgárháború. Egy kis szomszéd hirtelen és váratlanul megvadul és rátámad. Stb., stb...


Nem is kell hozzá Orbán Viktornak lenni. Néha elég annyi, hogy épp ne legyen kéznél más.


Az argentinok a mai napig nem értik, mit vétettek, hogy beleborították őket az árokba.


Semmit. Nagyon időszerű volt már valami. A világ nem tapsikolt nekik elég lelkesen, de éppen nem volt kéznél más.


Jobb lenne visszakozni ha még nem késő.

 

Bár nekem az a rossz előérzetem, hogy már rég késő.

 

 

2014. 10. 20.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr298907152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman HFQJBLWX 2014.10.21. 05:38:50

Igen, ez így van.

ZorróAszter 2014.10.21. 06:46:27

Nahát!!!!

Kokó 2014.10.21. 09:42:24

'Aszter kérem, ezek után óvatosan kerékpározzon, vagy görkorizzon, neadjisten sakkozzon, mert könnyen érheti valami "sportbaleset"!
Vagy ami még rosszabb, egyszer csak zárolják a hitelkártyáját, vagy a harmadik szomszédhoz dobálják, az önnek szánt szórólapokat...
Se Orbánék, sem Joe bácsiék nem szeretik azokat, akik a kulisszák mögé látnak... :-DDDD

lord 2014.10.21. 09:43:17

Csak az a baj Zorró, hogy ezek a bokszmeccsek NEM A RINGBEN ZAJLANAK, KÉT ARÁNYLAG AZONOS SÚLYCSOPORTÚ EMBEREK KÖZÖTT, HANEM AZ USA HATÁRAITÓL TÖBB EZER KILOMÉTERES TÁVOLSÁGBAN, MÁS NÉPEK ROVÁSÁRA.

Azt se felejtsük el, hogy az USA-ban különböző választások lesznek, melyben két nagy érdekcsoport pártja méri össze az erejét és próbál a hatalomban maradni, vagy jutni.
Nagyon feljövőben van a háborús kalandorkodásra hajlamos republikánus csoport, ami a jövőre vonatkozóan semmi jót NEM jelent.

ZorróAszter 2014.10.21. 09:57:36

Kedves Kokó!

Maga mindig ilyenekkel ijesztget.

Megfigyeltem már a Bilderberg-csoportról írt szövegemnél is :o)

Látja, mégis itt vagyok!



(A börtönkönyvtárban a Zéta Reticuli 6-on. )

ZorróAszter 2014.10.21. 10:00:32

Kedves Milord!

Hát ezaz! De ezek rendszereken átívelő dolgok.

Ezt a vonalat bármely új elnök viszi tovább, ha Obama lelépne akkor is.

lord 2014.10.21. 10:01:53

Az USA - EU-n keresztüli - Oroszország ellenes szankciójának egyik "eredménye":
www.hidfo.net/2014/10/20/milanoban-szazezrek-koveteltek-szankciok-eltorleset

ZorróAszter 2014.10.21. 10:03:06

Nem hiszem.

Pontosabban mást.

kimitakevolt 2014.10.21. 10:36:42

Azt kell mondanom hogy a mai amerikához képest a brezsnyevi szovjetúnió egy erkölcsösen müködő hatalom volt A maga kommunista erkölcseit legalább komolyan vette
Ezek ?
Demokráciát ordítoznak de ha éppen az kell tökéletesen megfelel neki a katonai puccsal hatalomra jutott pakisztáni Musaraf is Valahogy nem hallom hogy Szaud-Arábián a teokratikus törzsi monarchián számonkérnék az emberi jogokat vagy a demokráciát
Most a Putyin lett az ellenség Mert nem demokrata Na persze Annak idején a Jelcin valahogy nem minősült nemdemokratának Igaz arról az apróságról elfeledkeztek hogy a Jelcin ( a demokrata ) a demokrata hevületében tankkal lövette a parlamentet :)))))
Valamint hiányolom az emberi szabadságjogok,- többek közt magyar élharcosainak hangos ordítását abban az ügyben hogy válogatás nélkül mindenféle konkrtét gyanu, bírói elrendelés nélkül lehalgatják az egész világot köztük saját állampolgáraikat is Belenézhetnek bárki levelezésébe, gmail chatelésébe hozzáférve ,-és zsarolásra használva a legféltettebb magántitkokhoz is

kimitakevolt 2014.10.21. 10:51:29

Itt egy érdkes cikk hogy hogynem mit is kersenek ezek , Afganisztánban miért kellet ott megdönteni a tálibokat Na nem azért mert a tálib hazament és jól eltángálta az asszonyt de majd a hős GI Joe felszabadítja őket Hanem ezért :


Ezermilliárd dollár vár Afganisztán földje alatt

www.vg.hu/penzugy/ezermilliard-dollar-var-afganisztan-foldje-alatt-435087
Csak meg kellett venni kilóra a mai afgán vezetést Karzait és bandáját fityingekért ( még véletlen sem korrupt ott még a kecskepöcsén élősködő tetü is Áááá dehogy ) aztán el lehet hordani onnan mindent

ZorróAszter 2014.10.21. 11:20:16

Kedves Kimitakevolt!

Én azt szerettem volna mondani, hogy az amerikai és a FIDESZ kommunikáció eltereli a figyelmünket. Azt hisszük egyik oldalról, hogy megint szórakoznak a baloldal által felbíztatott külföldiek, a másik oldalon meg a lebukott FIDESZesek esetleg világsajtós kipellengérezéssel.

Nekem sokkal rosszabb az előérzetem. Szerintem itt Magyarország demonstratív megbüntetése készül.

Nem azért várták ki válsztásokat, hogy ne avatkozzanak bele a választásokba.

Hanem azt várták ki, hogy a FIDESZ mindhármat megnyerje.

És mondhassák: ne sajnáljátok őket hiszen az egész nép ilyen. Az egész nép őket akarta.

Ezért kíméletnek nincs helye.

lord 2014.10.21. 13:21:27

11.-re
Zorrónak:

Tudod, azért kíméletesen kell bánni ezekkel a magyarokkal.
Már a geopolitikai helyzetük miatt is.
Igaz, el lehet őket szigetelni.
Tőlük keletebbre ott vannak a románok, azok jó kis fiúk.
Ha másért nem, azért mindenképpen, hogy nem Grippeneket, hanem F-16-osokat vásároltak. Meg aztán még egy támaszpont is kinéz náluk. Ők igazibú,l okosabbak a magyaroknál. Ezt a II. vh. is igazolja. Ők is voltak olyan jó haverságban a német faszistákkal mint a magyarok, de amikor csak kellett, lehetett, "kiugrottak" a faszista szövetségből, míg ezek a magyarok a végsőkig kitartottak.

Osszián 2014.10.21. 13:38:49

Egy post, amiről (és a sokadik a nolblogon) kiderült, hogy sem a blogger (és ezen borzasztóan csodálkozom, Zorro), sem egyetlen hozzászóló nem ért az egészből semmit.

Mi most a bűne a világ csendőrének?

Az, hogy miután már nyár óta figyelmezteti a kormányt különféle korrupciós törekvésekre amerikai cégekkel szemben, az a füle botját se mozgatta (hiába játsszák most az értetlent), szépen, csendben kitiltott 6 magyart (navost, kormányzatit), Amerikából.

Még a hónap elején.

Se Lord, se más Osszián se senki nem is tudott volna róla az érintetteken kívül, ha a Napi Gazdaság c. fideszes gazdasági lap nem ír egy cikket, amiben azt akarták bizonygatni, hogy ezek a kitiltások amiatt történt bosszúk, mert a NAV amerikai cégeket is vizsgál.

"Nem mi csináltuk a show-t", mondta tegnap a tévében egy amerikai korrupció-szakértő, és az ügyvivő.

De a hülye cikkre félig kiborult a bili. És jöhet bárki Irakkal, meg Afganisztánnal, meg bármivel: itt az a tény, hogy az USA korruptnak talált magyar befolyásos embereket - az adóhivatalnál és a kormánynál, és mivel hiába kért vizsgálatot, (még a nyáron) ilyenformán lépett.

Az ostoba szervilis lap bedobott egy hógolyót - na és az már lassan lavinává nő. Mert a lényeg ezután jön - de már az EU részéről.

ZorróAszter 2014.10.21. 13:51:07

Kedves Osszián!

Én csak azt bátorkodtam felvetni, hogy ne örüljünk annyira. A jelek arra is mutathatnak, hogy itt nem csupán a szokásos degenerált szabadságharcos bábszínházról van szó, meg hogy a világsajtó tízedszerre is beharangozza, hogy Orbán egy barom.

Hanem az is lehet, hogy ez csupán bevezető játék Magyarország demonstratív, példás megbüntetéséhez.

Mondjuk például államcsődbe döntéséhez.

Osszián 2014.10.21. 14:13:10

Lehetséges.

De ki tehet majd róla? Talán Amerika? Obama? Clinton?

Kellett ezekkel az emberekkel keménykedni egy Pubinak, és "több tiszteletet követelni"?

Hát ez lehetett a csepp a pohárban. Az amik már régen tudták, mi folyik itt, a korrupcióról is, a civilek cseszegetéséről is, az amerikaellenes hangulat szításáról is (na itt nem csak fidesz van, hanem régi komcsik, akik zsigerből imádják Putyint pl), de eddig csak példálózgattak. Hátha ért belőle a Galaxis ura, aki még betegebb lett a sok sikertől. A figyelmeztetés teljesen lepergett, sőt kioktatás, pimaszkodás, tisztelet-követelés volt a válasz, na és Obama el lett küldve általuk a picsába.

És még ÍGY IS finoman kezelték az ügyet - a nyilvánosság kizárásával! A Napi gazdaság ügyetlensége miatt került napvilágra - na de most már gyűrűzik tovább.

A lapok (Lord figyelmébe!!!) megírták, mely cégekről van szó, és azt is (Horváth András 1 éve bizonygatná, de befogták a száját), hogy vizsgálat nem indult a nyár óta! - sőt, ahol indult, ott (felsőbb parancsra) leállították.

De ez semmi. Csőd? Na igen: Az USA éppúgy tudja, mint az Unió, hogy nálunk a gazdasági eredmények merő szemfényvesztések. Nálunk az államadósságot fél napra csökkentik, dec. 31-n, különböző trükkök segítségével, a valósággal köszönőviszonyban sincs. Most is erre készülnek. A kvetési hiányt detto. Fejlesztés csak uniós forrásból - annak a nagy része a klientúra zsebébe vándorol. Ellopják magyarán. Ha csak a merci és az audi kivonul, bezuhan a GDP. Vagy más nagy német cég pl. Vagy egyéb uniós cég. A ft. most nagyjából erős - de bármikor rácuppanhatnak.

Mo-t olyan könnyű csődbe vinni, mint azt a trafikot, ahol nem vesz senki semmit.

Ehhez képest olyan undorító hencegés folyik, hogy nemcsak én hányok tőle, de azok is, akik tudják, mi a valós helyzet, és csak nézik ezt a kondást, aki mára teljesen elvesztette a realitás érzékét.

ZorróAszter 2014.10.21. 14:43:42

Kedves Osszián!

Igen, Amerika bűnös abban, hogy néha kipécéz országokat arra, hogy rajtuk demonstrálja a hatalmát.

Orbán meg bűnös abban, ha ezt ránk húzza ahelyett, hogy befogná a pofáját, ha a sas kőröz felette "Mi lesz a vacsi?" tekintettel.

Még egyszer: Lehet, hogy a baj sokkal nagyobb, mint ami a sajtóban olvasható.

hecketaper 2014.10.21. 18:02:17

Kedves Zorró !

Kedvtelve olvasom írásaid,nem csupán nézetazonosságunk és nagyapáink vöröskatonai múltja miatt,de két dolgot mégsem értek;hogy jött ki ez,hogy Magyarország német gyarmat,és hogyan tudhat itt az USA államcsődöt okozni?
Ha ezt lennél szíves elmagyarázni,megtisztelnél.

Osszián 2014.10.21. 18:34:17

hecketaper
2014. 10. 21. 18:02

Bocsánat, hogy belekotyogok, de tud. Befolyással. A gazdaságra és a pénzpiacra, valamint az Unióra gyakorolt befolyással. (Pl ráveszi az Uniót, hogy fagyassza be az uniós pénzeket, hogy vonultassa ki a befektetőit, a pénzpiacra meg, hogy szökjön az egekbe az euró.És még sok módot találhat, ha akar, de nem hiszem, hogy akarna - egyébként az Unió magától is kezd besokallni).

ZorróAszter 2014.10.21. 19:24:47

Kedves Hecketaper!

Köszönöm.

Csak a pontosság kedvéért nekem a dédnagypapám.

Az Atlanti Charta után 20-25 év alatt a hagyományos gyarmati rendszer átalakult. Neokolonializmussá vagy ha úgy tetszik, globalizációvá. Részletek például:
zorroaszter.uw.hu/archives/2012/08/14/Atlanti_charta/
Ma már nincsenek deklarált gyarmattartók. Ma egy ország gyarmattartó, ha az ő befektetőinek külföldi befektetései nagyságrendekkel meghaladja azt az értéket, amit nála más idegenek befektetnek.

Magyarország gyarmati sorban van, mert a magyar befektetések összességéban nagyságrendekkel kisebb mint a külföldi bektetések Magyarországon.

Magyarország azért főként német gyarmat, mert a Magyarországon jelenlévő külföldi befektetők meghatározó része német.

Államcsődöt nem megengedett pénzügyi műveltekkel lehet okozni. Egyrészt pl. az előre meghirdetett kötvénykibocsájtáskor a piacon imitálnak egy elértéktelenedést. A kibocsájtandó kötvényekhez hasonló magyar kötvények adás-vételét imitálják egyre csökkenő áron, ami megijeszti a vásárlókat.

Szinte ingyen van. Veszteség csupán az illetékek és az a minimális számú eladási veszteség, amit azért kell realizálni, hogy más is vegyen mesterségesen levert árú kötvényt, ne csak a beépített strómanok. Az állam meg kénytelen visszavonni a kötvénykibocsájtást, mert senki sem veszi.

Ugyanezt alkalmas pillanatban el lehet játszani közvetlenül a forinttal is. Vagy alkalmatlan pillanatban nagyobb veszteség árán. Akár a forint teljes elértéktelendéséig.

Különösen ha a folyamatot sutyiban támogatja a viágsajtó a híreivel, kommentárjaival is.

Merne az Amerikai Pénzügyi Felügyelet kutakodni a CIA központjában.

hecketaper 2014.10.22. 10:49:16

Kedves Zorró,szóval így vagyunk mink német gyarmat?!
Hát csak el ne szégyőlljék magikat és ne vonuljanak ki,mert keserű íze lesz annak a felszabadulásnak...

ZorróAszter 2014.10.22. 11:38:01

Kétségtelen, hogy már viszonylag kis mértékű tőkekivonásnak is szörnyű következményei lennének.

De ez nem jelenti azt hogy ez jól van így.

Vagy hogy ne kellene ellene tenni.

Vagy hogy amikor azok a tolvaj gazemberek jóval áron alul átjátszották nekik a hazai vagyont akkor jól tették.

Vagy hogy jól tették amikor a hazai munkavállalókat rabszolgává tették a saját hazájukban.
süti beállítások módosítása