Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Régiúj szép bizonyítványunk

2014. október 28. - ZorróAszter

Vannak kimondottan meggondolatlan népek, akik mindig akkor lázadnak, amikor a tyúkszemükre lépnek.


Mi, a megfontoltabbak mindig akkor, ha megengedik és az aktuális hatalom valamilyen okból éppen megroggyanni látszik.

Vannak kimondottan meggondolatlan népek, akik mindig akkor lázadnak, amikor a tyúkszemükre lépnek.


Mi, a megfontoltabbak mindig akkor, ha megengedik és az aktuális hatalom valamilyen okból éppen megroggyanni látszik.


Meghalt a fejedelem... vagy ... túl fiatalnak és tapasztalatlannak látszik az új zsarnok... vagy ... a hatalom önmagával van elfoglalva és szemlátomást nincs szeme ránk, hogy a nyakunk közé csördítsen, stb. stb.


Nekünk az önkény smafu. Megszoktuk.

Kifestőkönyvé alakított alkotmány? Naés?

A padból kiszédülő gyerekek látványa - dettó

Orbán kleptokráciájának évtizedes dúlása bagatel

FIDESZ székházzá változtatott Parlament? No comment

Tíz és százmilliárdos adócsalás és államilag támogatott elkendőzése? Kit érdekel?


De az, hogy ezentúl 700 forintot kelljen fizetnem mikor korábban nem köllött????


Hát ez felháborító!!!


Hát 700 forintért anyánkat eladnánk!!! Pláne havonta?

 

 


Jó nagy száj. Hozzá jó gyors lábak.

Ideális kombinációja a történelmi túlélésnek.




Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok!


Éljen az új alapokra helyezett baloldali összefogás!


 

 

2014. 10. 28.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr648907150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kokó 2014.10.29. 01:39:18

'Aszter kérem!
De legalább valami elkezdődött...
Korábban a váteszek sem gondolták hogy ezen a 700 Ft-on múlhat valami is, bár a 300 Ft-os vizitdíj sem volt valami hatalmas összeg...
Mária Teréziának is csak az életüket és vérüket kínálták fel eleink "nemesebbik" fele de a "zab" nem képviselte az alku tárgyát...
Ha nem Dózsa féle "parasztfelkelés", (az is rétegfelkelés volt csak,) akkor "hálófelkelés"...:-)))
Örüljünk már neki egy kicsit...
Egy olvtársunk szerint az "Arab tavasznál" is egy zöldségárus halála volt a szikra, amelyik azt a nagy "avartüzet" okozta...
Bár a kettőnek csak annyi köze van egymáshoz, hogy az USA piszkavasa kotorászott nálunk is, meg náluk is...

ZorróAszter 2014.10.29. 02:30:34

Kedves Kokó!

Amíg azt hisszük, hogy ettől megváltozik bármi, addig nem változik semmi.

Mert ami van, az az, hogy a választók fele, 60%-a egyre biztosabban nem megy el szavazni. Az egyre zsugorodó baloldali szavazóbázison marakodik és trükközik 3-4-5-.... párt. Szervezkednek, trükközgetnek, "politizálgatnak", csodára, isteni beavatkozásra várnak. Gyurcsányra vagy még nála is nagyobb messiásra.

Vagy mint Fodor szerényen csak arra, hogy milyen trükkel paszírozhatnák be magukat egyedül a Parlamentbe.

Addig ugyanis szó se eshet olyanokról, hogy mi vezetett idáig. Miért nincs már szocialista csak liberális sajtó. (Holott ugye a Népszabinak is az MSZP a tulajdonosa, és nem az SZDSZ vagy a Fodor féle MLP)

És ki tiltotta meg a pártoknak és a baloldali sajtónak, hogy egyáltalán kiejtsék a printerükből azt, hogy "bérből és fizetésből élők".

maxval bircaman HFQJBLWX 2014.10.29. 05:45:41

Megkezdődött André Badfriend irányításával a puccs.

ZorróAszter 2014.10.29. 06:03:28

Na ne viccoljon!

Mert hasogat a derekam.

Egész Magyarország felett felhőtlen az ég
a Monty Python remake-jében

ZorróAszter 2014.10.29. 06:15:07

Ja! Bocs. Nemis.

Budapest felett esik az eső

lord 2014.10.29. 08:50:42

Kedves Zorró!

Emlékezzél csak, így volt ez a szoc-liberálisok alatt is, a VIZITDÍJJAL...

ZorróAszter 2014.10.29. 09:12:30

Kedves Mylord!

Hát ez az!

Nyírfa2 2014.10.29. 10:19:04

Kedves ZorróAszter, nem arról van szó inkább, hogy túlcsordult a pohár?
A tüntetéseken nem csak a 700 ft-ról esik szó.

ZorróAszter 2014.10.29. 10:25:55

Kedves Nyírfa!

Persze. Sok mindenről van szó.

Egy dologról nincs szó: visszafordulásról arról az útról, zsákutcából, ami ide vezetett.

Nyírfa2 2014.10.29. 10:35:26

Egészen pontosan mire gondol, ' Aszter?

napos 2014.10.29. 10:59:58

Nem szóltunk, amikor ellopták a vagyont
nem szóltunk, amikor eladósítottak bennünket
nem szóltunk, amikor bevittek a NATO poklába
nem szóltunk, amikor az MNB-t függetlenítették tölünk
Most itt állnunk erö nélkül.
Most lehet bohóckodni.

ZorróAszter 2014.10.29. 11:42:58

10. Nyírfa2
2014. 10. 29. 10:35

Arra, amit Kokónak is válaszoltam, hogy ez még ugyanannak a bábszínháznak a folytatása.

Vagyis a cél a hazudozási versenyben legyőzni Orbánt. Továbbá a maradék max 30% körüli össz-szavazóbázist így-úgy csoportosítva meg a megkeserdett néhány százaléknyi FIDESZ szavazóból csak kijön majd egy választason a baloldal abszolút sőt kétharmados győzelme.

Miközben Isten ments! szóba se kerülhet:

olyan trágár négybetűs szavak, mint például
bérből és fizetésből élők
vagy
a bérből és fizetésből élők érdekeinek képviselete ideértve a kapcsolódó kisebb-nagyobb rétegek, nyugdíjasok, rokkantak, iskolások, stb. érdekeinek képviselete.

Vagy hogy hová lett a baloldali sajtó?
Miért liberális minden maradék törpekisebbségi nemFIDESZnemisNÁCI média? Még azok is, amiknek elvben az MSZP lenne a résztulajdonosa. Mint pl. a Népszabi is.

De főként azt szigorúan tilos megkérdezni, hogy az immár 60%-nyi távolmaradó miért is maradt otthon a vásztásoknál?

Nehogy az derüljön ki, hogy a baloldali szavazóbázis únta meg, hogy a szavazatával liberális pártok másszanak be a parlamentbe hálából liberális politikát kizsarolva az MSZP-ből.

Helyette megy tovább a tili-toli, az össze-szét, a hazudozásverseny, az ilyen felvonulások. A lényeg helyett.

Valéria 2014.10.29. 17:38:57

Abban egyetértek, hogy égető dolgok volnának itt még, ami miatt lehetne és kellene tüntetni, tiltakozni, érdeket érvényesíteni.

Csakhogy.

Hiába dobálóznak a politikai elemzők a milliárdokkal, a nép nagy része nem képes felfogni. Aki 40-50 ezer forintokat keres, az bizony ellentmondásos módon nem háborodik fel a milliárdos csalásokon, de a szomszéd házának udvarán látható új autót észreveszi. Nem tudom érthető e a példám.

A net valójában egy hétköznapi közmű. Sokakat szoktattak hozzá az évek során. Közösen használjuk a cégekkel, vállalkozókkal, szolgáltatókkal, bankokkal stb...stb...valahogy közösebb lett, mint a NAV botrány, pedig annak súlya jóval nagyobb.


Viszont a 700.-Ft sem annyi, hiszen anno amikor a gázolaj ára időnként feljebb ment, mindenki keserűen legyintett: megint felmegy a kenyér ára.

Ezt nagyjából képesek elképzelni már az emberek.

Valéria 2014.10.29. 17:43:43

A dolgozók munkakörülményiért, érdekeikért ugyan ki tüntet ma? Ki figyel arra a pár emberre, akik időnként demonstrálnak színeikben?


Pedig...pedig...az adók nagy részét valakik befizetik, illetve "ölég rendesen'" behajtják.


Mégsem arról folyik ma a fő vita, hogy milyen vezetői vannak a NAV-nak? Mennyire becsületesen kezelik a pénzünket, adónkat?

Valahol már leírtam, hogy sokan félnek attól, hogy a '"sz@rt" borítja az az ember a fejére, aki bojkottálja az adófizetést.

Meg úgy megszokták már a korrupciót, mint lassan az évszakok változását. Valójában szörnyű ez.


Mégis egyetértek az előttem szólókkal, hogy valahol el kell kezdeni .

Nyírfa2 2014.10.29. 18:28:11

9. ZorróAszter

Kedves 'Aszter, a fiatalok, már nem! Ők már nem báboznak a régiek játékszabályai szerint.
Éppen ez a lényeg: leáldozóban van az elnyűtt, lejáratott, nem működő technika, hogy érvényt szerezzen magának a jog - az élet joga, annak minden elágazásával.

relatív 2014.10.29. 20:56:34

Kedves ZorróAszter, amíg egy felháborodott tömegnek azt 'ordítják', jaj csak a pártok meg ne jelenjenek logóikkal, amíg a vérig alázott ( mert kiforgatták vagyonaikból, megélhetésük valami megmagyarázhatatlantól függ ) emberek a baloldaliságtól mint a tűztől idegenkedne, közben azt sem tudják mi a 'baloldaliság', addig milyen 'baloldali' médium hiányát kereshetjük !?

Amely médiumok magukat baloldalinak tüntetik fel ( 2 - 3 ) mint a tűztől óvják a megszólalókat a mai maffiások bármely elítélésétől, olyan cikkek jelennek meg sorra amit egy magára adó jobboldali lap meg sem merne jelentetni !

A civiles tüntetések mind mint egy színházi jelenetben írt forgatókönyv oltják ki azt az alapvető felháborodást IS, mely még imitt amott az emberekben él !

A hatalmi cinizmus ezt igen jól tudja, éppen ezzel büszkélkedik a világban, mint a 'szabadság' gyakorolhatóságának bizonyítékát, de továbbra IS megy mint a dömper !

ZorróAszter 2014.10.30. 06:26:13

Kedves Valika!

Észre kellene vennünk, hogy az orrunknál fogva vezetnek.

Ugyanazok.

Most vagyunk ugye a "Nem tetszik a rendszer"-nél.
És hol leszünk 2018 áprilisában?

Ott, mint most. Vagy voltunk áprilisban.

Dühös vagyok én az otthon maradt sértődött MSZP szavazókra is. Persze csak az MSZP után.
Nem szabadna megengednünk, hogy a liberális sajtó mondja meg, mit akarunk mi. Még az MSZP-nek is ők sugdossák, hogy MI mit is akarunk valójában.

ZorróAszter 2014.10.30. 06:31:42

15. Nyírfa2
2014. 10. 29. 18:28

Kedves Nyírfa!

Déjá vu érzésem van.

Mintha négy éve szóról szóra ugyanezt tetszett volna mondani.

Ez hurráoptimizmus.

Ezt felkeltve vezetnek bennünket az orrunknál fogva.

ZorróAszter 2014.10.30. 08:00:15

Kedves Relatív!

Elfelejtettem a legutóbbi bejegyzésedhez visszatérni. De még mázli, mert jó dühös lettem rád.
De lehet, hogy még pótolom.

"emberek a baloldaliságtól mint a tűztől idegenkedne"
Ezzel csak a baloldalinak álcázott liberális sajtó etet bennünket. És főleg magát az MSZP-t.

Hát persze. Ha tilos kinyögni, hogy "bérből és fizetésből élők", akkor nehéz a fogalmakat tisztázni.

Csak nehogy bejöjjön, hogy 2018-ban már mi is - itt mindannyian - FIDESZ szavazók legyünk.

Valéria 2014.10.30. 12:12:45

17. ZorróAszter (szerkesztő)
2014. 10. 30. 6:26

"Észre kellene vennünk, hogy az orrunknál fogva vezetnek.

Ugyanazok.

Most vagyunk ugye a "Nem tetszik a rendszer"-nél.
És hol leszünk 2018 áprilisában?

Ott, mint most. Vagy voltunk áprilisban."



Új rendszer, új vezető, új ember, új gondolkodás? Egycsapásra?



Milyen hosszú időre van szükség a változáshoz?

Oks...25 év hosszú idő. De tudja-e valaki, hogy értékrendek, szemléletek váltásához mennyi kinek mennyi időre van szüksége? Van erre mértékegység? Hozzávetőleges igen...összehasonlítás? Igen.

Pontos és objektív - e a mértékegységünk, Pontosak e az 'adataink'?
A rögzítettek és az emlékezetbéliek?

Hogy kinek, mit szabadna megengednünk még azt sem tudjuk elég jól. Ehhez tisztánlátás kell és elsősorban tapasztalat.

A kontroll jogáról nem szabad lemondanunk!

ZorróAszter 2014.10.30. 15:15:32

Kedves Valika!

Dehát épp ez az, hogy lemondtunk.

Azt tesszük, amit a liberálissá vált sajtónk mond. Azt hisszük, amit mond. Az kell nekünk, amit mond.

Annyira, hogy sehol (SEHOL!) nem látom a szerintem jogos kérdést: nem jártunk ugyanitt 2011-ben a "Nem tetszik a rendszer" körül?

Vagy Önnek mi a véleménye erről a SEHOLról? Mi az oka, hogy SEHOL?

relatív 2014.10.30. 20:49:12

Vitatkozhatunk Mi IS, de azért bejegyzésem jobban próbálta a témát a valóságnak megfelelően prezentálni, minden liberális véleménytől függetlenül !

Szerintem azzal van baj, hogy a maffia igyekezete az emberek azon tulajdonságára rezonál, mely a baloldaliság eszméitől igen távol áll. Ebben aztán belefér minden hazugság, ami meggátol sokakat a tettek igazi tisztánlátásától.

A 'civilek' bármilyen megmozdulása pedig - szerintem - a maffiára semmi hatással nincs !

ZorróAszter 2014.10.31. 09:18:15

Kedves Relatív!

Azt mondod, "minden liberális véleménytől függetlenül", közben az, hogy a Szocialista Párt baloldali néppárt legyen és ne a bérből és fizetésből élők érdekeinek képviselője, az maga a liberális vélemény.

Merthát a
"az embernek - mindenkinek ! - a maximális segítséget adhatja a saját megvalósítása elérésére."
az pont ezt jelenti.

Nyírfa2 2014.10.31. 09:55:56

18. ZorróAszter

Már négy éve itt vagyok? És ezt hajtogatom, azóta is, szóról szóra? :)
Nos, hitem van az ifjúságban, a jövőnkben, de legesleginkább az életben. És az életnek törvényei vannak.

ZorróAszter 2014.10.31. 18:50:28

Lehet, hogy nem pont négy éve, mert most láttam, hogy a "Nem tetszik a rendszer" is három éve volt, nem négy. De a déjá vu érzésem határozottan Önhöz kapcsolódik. :o)

Nyírfa2 2014.10.31. 20:56:26

Hát, kedves ZorróAszter, úgy tartja a mondás, hogy ami késik, az ugyebár nem múlik, legfeljebb máskor, másképpen valósul meg, de azért nem árt tudnunk, hogy a döntéseinkkel mindent módosíthatunk a javunkra vagy a kárunkra.

Három év eltelt azóta, hogy Bajnai és a körülöttem lévő 30 ezer honfitársam magával ragadott? Abban a hangulatban meg is esküdtem volna a kormányváltásra.

Egy szakértőiben most is bízom! :))

ZorróAszter 2014.11.01. 08:21:19

Kedves Nyírfa!

Nekem viszont az a határozott érzésem, hogy most ott tartunk, mint a "Nem tetszik a rendszer"-nél.

2018-ban meg kb. ott fogunk tartani, mint ápriisban.

Úgyhogy talán egy kicsit gondokodni is kellene ahelyett, hogy ész nélkül rójuk ugyanazokat a kőröket.

ZorróAszter 2014.11.03. 10:16:53

Kedves Nyírfa!

A burzsujok különösen az utóbbi 50-100 évben hatalmas összegeket költenek népbutításra, figyelem elterelésre, dezinformálásra, hamis remények ébresztésére, stb.

Erre megy a világ által megtermelt javak tekintélyes része.

Ez csak a szokásos gumicsontok egyike.

Mégcsak nem is a fantáziadúsabbak egyike.

Nyírfa2 2014.11.03. 23:08:09

Hamis remények.....olykor csak utólag derül ki, igaz-e vagy talmi.

Ha lelek valamit a nagyvilágban, ami talán mégsem csak gumicsont, jelentkezem. :)

ZorróAszter 2014.11.04. 14:44:09

Köszi szépen. Tudom, hogy mindig számíthatok Önre :o)
süti beállítások módosítása