Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Má megin nyomulnak a kavitációs csalók

2014. március 22. - ZorróAszter




Má megin nyomulnak a kavitációs csalók


JZoli reinkarnációja?


Ő úgy látszik, eltakarította magát, és Bergerként támadt fel.


Ajánlott linkek:


Mi_fortyog_JZoli_kavitacios_kazanjaban/


JZoli a mártír - komment helyett IV.


2014. 03. 22.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr698907196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2014.03.22. 12:27:13

Éppencsak az, hogy a NOLBLOG nem reklámtacepaó, ahol a naív bloggereknek álcázott csaló kereskedők a hamis portékájukat reklámozhatják.

A sajtó, tévé tele van a károsultak sírásával.

Az összes kamu csaló módszer pedig a könyökünkön jön ki.
Azzal is, hogy most éppen Berger néven próbálkozik.

Berger 2014.03.22. 12:30:14

Miért nem mész el megnézni? Velem együtt voltak egyazon időben vagy húszan. Olyanok is, akiket mások átvertek. Mi tart vissza, hogy odamenj?
Én ott voltam. mások is!
Az önkormányzat pénzt takarít meg.
Megvizsgálták mérnökök.

Berger 2014.03.22. 12:32:57

Én csak egy magyar találmányt akartam segíteni...

Vásárlóként mentem. Én nem vagyok kereskedő.

De ahogy elnézem itt a legfőbb politika, hogy szembe kell menni minden okos magyar találmánnyal.

ZorróAszter 2014.03.22. 12:41:36

Már a múltkor is feltűnt, hogy képtelen felfogni, mennyire átlátszó a szövege.

Például azt hiszi, ha Bergerként regisztrál, nem fogjuk észrevenni, hogy JZoli próbálkozik ismét.

Berger 2014.03.22. 14:51:28

Láttad? Ott voltál?
Mocskolódáson túl van még valamid?

ZorróAszter 2014.03.22. 19:21:31

Ismerjük a trükkjeit mint a rossz pénzt.

Az itt-a-piros-hol-a-piros mestereitől vett beépített állérdeklődéstől a tévéshopos "előtte hullott a hajam" szövegig meg a 3D nanotechnológiával gyártott partvisig.
süti beállítások módosítása