Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Blogika többes száma - a gőg és a pózok póza

2014. május 07. - ZorróAszter

Annyira elszaporodtak a gőgös ám ugyanilyen mértékben vitaképtelen hülyék, hogy egyre terhesebb kezd lenni régi önkéntes fogadalmam, hogyha megcenzúráznak, külön bejegyzésben írom le a törölt kommentemet.

 

Itt van például Blogika régiúj olvtársunk, aki savonarolai dühvel-gőggel ostorozza a jónépet bejegyzésében logikátlanságáért, képmutatásáért.

 

 

 

És pózaiért.

 

 

 

 

Nyilván korábban már figyelmeztették, hogy gőgös stílusa mögül elővinnyog a túlkompenzált kisebbrendűségi komplexus. Ezért úgy gondolta, hogyha tüntetőleg sőt inkább ordítóan többes szám első személyében beszél, minden „ti” helyett „mi” szerepel, akkor talán nem lesz olyan feltűnő ez a lelki defektusa.

 

 

 

 

De. Feltűnő.

 

 

 

 

A pozőr leggroteszkebb póza.

 

Főleg így, cenzúrázással kombinálva.

 

 

 

 

És ha cenzúrázása miatt elveszíti olvasóit mert már mindenkit kitiltott és kicenzúrázott, és pár bejegyzés óta már csak saját magát kommenteli olvasók nélkül, akkor regisztrál egy új néven, és újra próbálkozik. Hátha.

 

 

 

 

 

Ezek miatt a vitaképtelen, kommenteket átírogató, törlő idióták miatt kellett minden komment után mentenünk.

 

 

 

 

Ám hála a NOLBLOG cenzúrafejlesztési kedvének ma már az egyszerű mentés se elég. A legújabb NOLBLOG  változatban a kommenteket még elküldés előtt külön el kell menteni, mert ha a komment megy a kukába, már nem lehet előhívni visszalapozással sem.

 

 

 

 

A belépés a NOLBLOGba ugye már évek óta szar. Egyes funkciók hol eltűnnek (most például a statisztika szar újra), hol előkerülnek, de a cenzúrázás fejlesztése úgy látszik rendületlenül folyik.

 

Az nem érdekes, hogy a baloldal a hagyományos médiákból egyre inkább kiszorul, a Népszabadság is tojik arra, ha bloggerei itthagyják.

 

 

 

Persze mi garantálja, hogy ha valaki bloggerként eltűnik, azért még olvasónak megmarad?

 

 

 

 

A törölt kommentem Blogika több mint kifejező című „Országomat egy pózért” bejegyzéséhez:

 

 

 

 

 

 

21. ZorróAszter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Önnek is segítek, hogy ne pocsékolja itt a saját és a mások idejét ilyen hozzászólásokkal."

Sejtettem mindigis, hogy az ostorozók viselik el a legkevésbé az ostorozást :o)

 

 

 

2014. 05. 07.

 

 

 

További cikkek »»»»

 

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr408907184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cuba Libre c.C. 2015.02.17. 18:13:31

Kedves ZorroAszter !

Na ezt csak most látom...:-) Közben en is jol "leírtam" es kb. ugyanaz a véleményem , csak en eleve nem irtam kommentet, mert cenzurazokhoz nem írok.
Szerintem is túlkompenzál.
Tudja esetleg, hogy előtte milyen néven irt ?
Különben a Deg-írását keresem, csak telefonról meg nem találtam meg.

ZorróAszter 2015.02.17. 19:52:32

Kedves Cuba Libre!

Hogy került ide, ahol a madár se jár ? :o)

Semmi különös. Nem is erről szól valójában:
zorroaszter.uw.hu/archives/2014/07/05/Parhuzamos_fotografiak_-_Kadar_Janos-Erich_Honecker/
De köszönöm, hogy érdeklődik.

Az automatikus moderációt kikapcsoltam.

Szerintem pár hónapja valaki már szólt. Akkor tuti kikapcsoltam már egyszer. Gőzöm sincs, hogy lett megint bepipálva.

Blogika: szerintem még nem járt korábban a NOLBLOGon. Én legalábbis nem találkoztam vele szerintem. Az, hogy mikor már mindenkit kitiltott és mindenki megutálta, akkor új életet kezd új nicken, az csak a korábbi hasonló fazonokkal szerzett tapasztalatom mondatta velem. Eddig nem jött be. De ami késik, nem múlik.

:o)
süti beállítások módosítása