Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Marshall-terv - Marshall-segély

2015. július 02. - ZorróAszter

Ausztria az Európai Újjáépítési Program (Marsall-terv) keretében mai értékben kifejezve 8 milliárd dollár Marsall-segélyt kapott.

 

Magyarország az Európai Uniós Fejlesztési Programok keretében eddig, 2015-ig több mint 40 milliárd dollárt, vagyis az  Ausztriának a háború után juttatott Marshall-segély több mint ötszörösét kapta mai értéken számolva is.

 

Boldog Ausztria

Boldog Ausztria

 


Matolcsy György MNB elnökAz Orbán-kormány illogikus, unintelligens politikája ennek köszönhetően nem döntötte be még az országot.

Matolcsy György MNB elnök
volt pézügyminiszter

 

Orbán Viktor miniszterelnök úrNomeg az Európai Jegybank hathatós fű alatti beavatkozásainak köszönhetően.

Orbán Viktor
miniszterelnök úr

Például mikor valamelyik segghülye beszólása nyomán bekövetkezett forint zuhanás váratlanul megakadt egy ponton, és a nagynevű Magyar Nemzeti Bank mégnagyobb nevű vezetője váltig állította, hogy nem az ő, valutatartalék rovására történt veszteséges vásárlásai állították meg a folyamatot.

Szijjártó Péter
külügyminiszter úr

 

Kósa Lajos

 

Akkor vajon kié?

 

Mert ugye az Európai Központi Banknak ilyet tenni tilos.


A jeles magyar kormányok a pénz túlnyomó többségét ostobaságokra költötték.

Faluközpontokat térköveztek, kopjafaerdőt telepítettek és hősi emlékműveket emeltek.

A falu szélén a libalegelőre ezer férőhelyes élményfürdőt, stadiont építettek ...

 

Tekintélyes részét pedig ellopták. Maguknak, vagy haveroknak csorgatták.

 

 

Lázár János miniszter úrCsak olyan programokban mutatható ki az értelem szikrája, amiből a pénz ellopása a legkönnyebbnek ígérkezett. Például autópálya építés. Legfeljebb az a kérdés, hogy ezek az autópályák hogy fognak kinézni tíz év múlva, és nem kell-e majd a gatyánkat is kátyúzásra fordítani 20, 25 után a silány minőség miatt. Vagy futóműre, féltengelyre.

 

Holott a pénznek a nagy ellátórendszerek (oktatás, egészségügyi és a nyugdíjrendszer, valamint a roma felzárkóztatás) rendbehozására, pontosabban a rendszerváltás utáni megváltozott helyzetnek megfelelő és azon belül a lehető legkorszerűbb állapotba hozása lett volna a feladata.

 

Továbbá vállalkozásfejlesztésre, azzal kapcsolatos infrastruktúrális és egyéb fejlesztésekre kellett volna fordítani.

 

 

Tüdő röntgen

 

Ehelyett az egészségügyi létesítmények középkori kínzókamrára, az iskolák (persze hogy nem az elitnek szánt elitgimik, hanem főleg a gladiátorképzőknek csúfolt szakiskolák!) koncentrációs táborra, a szociális ellátás Róbert bácsi ingyenkonyhájára emlékeztetnek 25 évvel a rendszerváltás után is.

 

 

Étekosztás a Blahán

A környékbeli mellékutcákban kanyargó tömeg a krisnások Blaha Lujza téri ételosztásakor

 

A lopott pénzt olyan elképesztő idiótáknak juttatták, akik a lopott vagyont képtelenek piaci körülmények között üzemeltetni.

Ezután is csak az állam fosztogatásából, a mi adóforintjainkból képesek elműködgetni úgy-ahogy, vagy legalább elkerülni a csődöt valahogy. (Gázüzemű-Mészáros-Lőrincz, Széles Nullponti Energia Gábor, orbángeciző-Simicska és a többi díszes társaság. Az úgynevezett baloldali holdudvar dettó.)

És semmi jele, hogy ez az enyveskezű tolvajbanda ne azon törné a fejét a továbbiakban is, hogyan lehetne ellopni még a maradékot is.

Magyarország most herdálta el a felemelkedés utolsó reményét. A hajó elment. Integetni felesleges. Mi maradunk a Balkánon.

De nyitva még a Lisztferihegyi Repülőtér. Indul a fapados Londonba. Retúrjegyet nem kötelező váltani.

 

„Magyarországot előbb szegénnyé, aztán németté, majd katolikussá kell tenni.”

 

Helyben vagyunk.

 

Cigi

 

2015. 07. 02.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr608907118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

little 2015.07.02. 18:09:31

Kedves Zorro régota nem hallottam önröl.

Érdekes de talán kissé elfogult posztot tett ön ide fel. Ott jártam, nem régen, most Londonbol irok, little, személyesen.

MO egész jol nezett ki a turista szemszögéböl....

ZorróAszter 2015.07.02. 18:20:55

Kedves Little!

Este főleg nemzeti ünnepre kivilágítva még szebb. Pláne repülőgépről nézve.

Csak az Üllői út kicsit setétecske utána. Pláne a mellékutcák.

hídavatás 2015.07.02. 18:23:09

Jaj, ezektől a képektől még a szavam is elakadt!

little 2015.07.02. 18:24:45

Az Üllöi ut mellék utcájában, a Kinizsi utcában béreltünk egy lakást, egy hétig.
Tökéletes, jomodu, környezet.

Virág elvtárs s.k. 2015.07.02. 18:25:43

Az Ausztriának folyósított Marschall segély értéke mai áron arany-parításon számolva 23,5 milliárd $.

Ausztria lélekszáma 8,4 millió.

Ha már az Üllői út mellékutcáinál tartunk, ott olyan kisebbség él, amelyik Ausztriában csak túristaként ismert.

ZorróAszter 2015.07.02. 18:36:23

3. hídavatás
2015. 07. 02. 18:23

"Jaj, ezektől a képektől még a szavam is elakadt!"

Kedves Lujza!

Ausztria nékem is nagy kedvencem.

Mondjuk azért a szavam azért nem szokott elakadni.

:o)

ZorróAszter 2015.07.02. 18:41:43

5. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 07. 02. 18:25

Kedves Virág elvtárs!

Ausztria nem aranyban kapta a Marshall-segélyt, és nem is aranyat vásárolt rajta.

Mi sem.

Ausztria több mint 0,7 milliárd dollárt kapott 1947-től.

A dollár vásárlóereje pedig több mint tízszeresével romlott azóta.

ZorróAszter 2015.07.02. 18:45:28

4. little
2015. 07. 02. 18:24

Kedves Little!

Gondoltam, sejti, hogy amikor Üllői úti mellékutca sötétjéről beszéltem, nem a Kinizsi utcáról vagy más belvárosi mellékutcáról beszéltem.

hapsi 2015.07.02. 18:45:41

"A jeles magyar kormányok a pénz túlnyomó többségét ostobaságokra költötték.
Faluközpontokat térköveztek, kopjafaerdőt telepítettek és hősi emlékműveket emeltek." Nálunk a faluba átalakították a kultúrház környékét,szép köves lett csak a parkoló lett kevesebb. Kérdeztem a polgármestert hogy erre mi szükség volt,amikor az utak már járhatatlanok? A válasz az volt hogy az EU erre írt ki pályázatot,utakra nem. Ráadásul még az is elő volt írva,hogy honnan kell beszerezni a térköveket. Nem itthonról. Tehát az EU a pénz nagy részét saját támogatására fordította. Az írás egyébként tökéletes. Sajnos.

ZorróAszter 2015.07.02. 19:03:11

Kedves Hapsi!

Én a magam részéről nem hiszem, hogy nem a magyar kormányokon múlt, mire lehessen infrastruktúra fejlesztésre pályázni.

Szerintem ez igenis a magyar kormányokon múlt jelentős részben.

Másrészt a fejlesztési pénzek perszehogy nagyrészt visszavándorolnak a gyarmattartóinkhoz.

1. Az önrészhez szükséges hitelt nyugati bankok adják
2. A pénz kisíbolása nem megy nélkülük, így részesülnek ebből is
3. A felülárazott megrendelésekből a nyugati befektetők szintén részesednek

Virág elvtárs s.k. 2015.07.02. 20:50:15

Persze azt hozzá kell tenni, hogy Ausztria sem látott a Marschall segélyből egy árva centet sem, mert amerikai árúkban hívhatta le a segélyt.

Szerntem is több mint tízszeresével romlott a $ vásárlóereje.....sőt több mint 30*-osával....a 30 is több tíznél.....

Virág elvtárs s.k. 2015.07.02. 21:10:24

...megjegyzem továbbá, hogy míg Ausztria Marschall segélyt kapott, mint a Hitlerhez csatlakozó első áldozati állam, Magyarország 1945-ben több mint 10 milliárd, a következő években 20-25 milliárd, az 5-8 években 30-30 milliárd $ jóvátételt fizetett a Szovjetuniónak, de ezenfelül fizetett jóvátételt Csehszlovákiának és Jugoszláviának is......

....ennyit az Ausztria-Magyarország meccs handikepjéről.....mindez olyan gazdasági körülmények között, a háború után, amelyben MINDEN termékre kereslet volt!

Virág elvtárs s.k. 2015.07.02. 21:11:39

A versenyelőny további része, hogy Magyarország harcszintérré vált, míg Ausztria alig.

ZorróAszter 2015.07.02. 21:31:46

11. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 07. 02. 20:50

Jelenthetné, de abból amit írtam, abból egyértelmű, hogy nem azt jelenti.

Hanem hogy a Marschall-segély óta a dollár vásárlóereje több mint tizedére, de kevesebb mint tizenegyedére csökkent.

A dollár vásárlóerejének romlására vonatkozó adatok is nyilvánosak.

Bárki utána nézhet.

ZorróAszter 2015.07.02. 21:37:54

12. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 07. 02. 21:10

Beszélhetünk Horthyék felelősségéről/felelőtlenségéről is.

Itt azonban én arról írtam, hogy ismét milyen lehetőséget szalasztottunk el azáltal, hogy ismét csak idiótákat engedtünk a hatalomba.

Kétségtelen, hogy Horthy is jó példa minderre, de a mi sorsunkra leginkább ez a mostani időszak gyakorol még drámaibb hatást.

Cuba Libre c.C. 2015.07.02. 21:52:29

Kedves ZorróAszter !

Nekem elég összetett vélmnyem van erről az egészről. / Nem a cikkéről, hanem a helyzetről./ mert egyrészt az igaz, amit ír, különösen így kiterjesztve mindegyik kormányra a 40 centis magas körkilátótól a a készülő falusi űrállomásokig. Egy permanens, egymásba érő kleptikrácia.

Ausztria 1945 után sokkal rosszabb állapotban volt, mint Magyarország 1990 -ben , így valószínűleg a kleptokrata elitek hiánya volt az, ami a kevesebb pénzt is hasznosabbé tette.
orbán Viktorból és a Fideszből is éppen emiatt lett elegem, különösen mert a lopást olyan szintre fejlezstették, amihez képest néhai Toller László is csak gyenge kezdőnek minősül de Puch Laci is csak egy amatör
Ausztriához képest mindkét magyar főirányzat egy nulla volt, de azt hiszem, éppen Matolcsy a gyengék között a legjobb. Komoly tévedésére nem emlékszem és hol van már az, amikor az ukrán kisasszony osztotta az észt Budapesten az IMF - től. Már a nevére sem emlékszik senki.

Még az sem lenne megoldás, ha osztrák politikusokat exportálnánk. Már azok sem a régiek.
Nem szeretem Ausztriát különösebben, bár szép és gazdag ország, az kétségtelen.

Cuba Libre c.C. 2015.07.02. 21:53:33

A képek tényleg jók, különösen ha a bíborosokról készült kép eredeti.

ZorróAszter 2015.07.02. 22:09:38

17. Cuba Libre c.C.
2015. 07. 02. 21:53

"A képek tényleg jók, különösen ha a bíborosokról készült kép eredeti."

Kedves Cuba Libre!

Hát igen. A Nagy Mű kész, az alkotók megpihenhetnek.

„Magyarországot előbb szegénnyé, aztán németté, majd katolikussá kell tenni.”

16. Cuba Libre c.C.
2015. 07. 02. 21:52

Én csak egy kevéssé emlegetett/ismert tényt szerettem volna felmutatni. Az okok mélyebb elemzéséhez nincs meg a megfelelő tárgyi ismeretem. Az azt hiszem, nagyon bonyolult és szerteágazó. És ha ismerném is ezeket, nehéz súlyozni a tényezők között és kiválasztani a legfontosabbakat.

Matolcsy:

Hát én úgy emlékszem, az egyik említett forint zuhanást éppen ő okozta.

És ha valaki derékig jár az euróban, akkor viszonylag nehezebb ordító és mindenki számára nyilvánvaló hibákat elkövetni.

De neki ez is sikerült.

Mint ahogy Hitler katonai dilettantizmusa se akkor nyilvánult meg, amikor a Wehrmacht a kis gyenge országokat tiporta le sorban.

Akkor a tábornokok saját hatáskörben is tudtak korrigálni.

Cuba Libre c.C. 2015.07.02. 22:25:14

18.Kedves ZorróAszter !

Nem Kósa mondott valamit, hogy a magyar helyzet a göröghöz hasonlítható és erre indult lefelé a forint ? Pontosan már én sem emlékszem, de nem is szeretnék védeni senkit. Inkább az a baj, hogy egy komoly ember sem jut az ember eszébe egy negyed évszázadból.

A17-re adott válasza nagyon tetszik...:-)

ZorróAszter 2015.07.02. 22:40:40

De. Kósa volt az első. Aztán Orbán, Szijjártó és Matolcsy.

Azért vannak ott a fényképeik.

Rájuk vonatkozik a "valamelyik segghülye beszólása nyomán bekövetkezett forint zuhanás ..."

:o)

Cuba Libre c.C. 2015.07.02. 22:49:23

A bíborosokról még eszembe jutott a nepotizmus is, de fogalmam sincs, miért...:-)

ZorróAszter 2015.07.02. 22:52:21

Áh! Itt Magyarországon inkább az a kérdés, hogy miről NEM a nepotizmus jut az eszébe az embernek :o)

napos 2015.07.03. 13:03:23

15. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 07. 02. 21:37
Talán számításba kellene venni az összehasonlításnál, hogy Ausztriából mit préseltek ki a háború után, illetve Mo-on mi történt ezirányban a rendszerváltás után.
Aztán össze kellene egyáltalán vetni, milyen célok érdekében történt az egyik és a másik, figyelembe véve a SzU akkori illetve 90-es évek beli státusát.
Nem ismerem a pályázati rendszert, de az azért logikus, hogy az EU magországai nem konkurenciát akartak felépíteni se a rendszerváltással se az euróval.
A helyzet az, hogy Ausztriában is nagyon sokat lopnak.Nem olyan szemérmetlenül mint nálunk, de azért a szakszervezeti ezetöket mégis le kellett csukni, meg Zilk is megkapta anno a jutalmát Svájcban. A Strabag pedig nem Mo-on kezdte ténykedését, ugye.
Sokkal nagyobb bajok is vannak (itt is) , mint hogy kleptokrácia van.

ZorróAszter 2015.07.03. 13:21:15

23. napos
2015. 07. 03. 13:03

Igen, de mint mondtam, nem kerestem a mélyebb okokat, csupán a szemlátomás piszkos alsóneműként dugdosott, takargatott tényeket szerettem volna felmutatni.

Azt, hogy ki milyen következtetést von le belőle, azt az olvasókra hagynám.

Persze örülök, ha megosztják velem.

Quick 2015.07.03. 15:27:07

Zorró, kérem!

Ritkán szól, de akkor óriásit dob! Meglep, hogy milyen jó a humora ezt a megfogalmazást:

"Gázüzemű-Mészáros-Lőrincz, Széles Nullponti Energia Gábor, orbángeciző-Simicska és a többi díszes társaság. Az úgynevezett baloldali holdudvar dettó.)

Ezt, ha megengedi majd én isd alkalmazon olykor-olykor ember ismertető jelzőként!

Ebben minden benne van, ami kell egy fontos kérdést hiányolok, azt írja zárómondatként: "„Magyarországot előbb szegénnyé, aztán németté, majd katolikussá kell tenni.”

Ezt egészen pontosan kik akarták így?????

Még egy apró megjegyzés: szabad választás ide, szabad választás oda, úgy gondolom, bárhova is adtam volna a szavazatomat, abba, hogy ki kerül éppen hatalomra, beleszólása valójában az egyszerű választópolgárnak nem volt. A felső elit döntötte el, hogy ki fusson a futópályán. A nép meg csak a rossz, a rosszabbb és a még rosszabb között választhatott.

Még annyit, ez a "legyen katolikus" az azért elég necces, mert a szocializmusban a nép jó része leszokott a templomba járásról - ezért nem is tudott önálló pártként szóhoz jutni a KDNP! Mi meg belgák, most áhitatosan hallgathatjuk, ha akarjuk...

ZorróAszter 2015.07.03. 16:01:41

Kedves Quick!

A „Magyarországot előbb szegénnyé, aztán németté, majd katolikussá kell tenni.” mondás őeminenciája Kollonich Lipót (Leopold Karl von Kollonitsch) bíboros érsek, Magyarország hercegprímásának tulajdonított kiszólás.

(1631-1707)

Kik akarták így? Hát a labancok! A Habsburgok, a kolonochok, meg a többiek. A mai gyarmattartóink üküknagypapái.

Tőlem ez azért is autentikus, mert szegény is vagyok, német származású is, azon kívül formailag római katolikus is vagyok :o)

Ja! Azért formailag, mert nem vagyok vallásos.

Bosszantásul tettem fel, mert az utóbbi időben kezdik rendesen kiradírozni ezt is a történelemből.

Például az utolsó fellelhető maradványok egyike az a cáfolat, miszerint őkivállósága sosem mondta, hogy „Faciam Hungariam captivam, postea mendicam, deinde catholicam.”

azaz saját hevenyészett szerény fordításomban
„Magyarországot előbb leigázni, aztán elszegényíteni, majd katolizálni.”

Hát persze, hogy ezt nem mondta. Ebben a formában én is csak most találtam meg így először.


Széles Nullponti Energia Gábor ... :

Tessék csak nyugodtan. Nincs szerzői jogi védelem alatt. És örülni fogok, ha másnál is látom.

Nem éltem hiába!

:o)

Cuba Libre c.C. 2015.07.03. 17:45:24

kedves ZorróAszter !

bár odaírta a halálozási évet a név mellé, úgy tűnik, mintha ez a Leopold Karl von Kollonitsch még ma is élne...valahol, talán álnéven.

ZorróAszter 2015.07.03. 18:02:08

Vagy ha ő nemis, de az ükükunokái igen

:o)

vektorviktor 2015.07.04. 21:32:00

Kedves little!
Ha esetleg újra benéznél ide, megpróbálom én is elmagyarázni miről írt Zorro, mi az, amivel én is tökéletesen egyetértek, mi is folyik itt Magyarországon minden látszat és külsőség ellenére. (Nem az Üllői út környéke a lényeg)

Látszólag messziről kezdem. Volt nekünk egy humoristánk, Hofi Géza, és egy zseniális színpadi jelenete, amiben elmegyógyintézet lakójaként Szocialista Állami Vállalatnak képzelte magát. A jelenet azzal indult, hogy lógott felakasztva egy kötélen. A poénok: "azért vagyok felakasztva, mert akkor úgy látszik, mintha állnék", illetve "az ott nem kötél, hanem az állami támogatás".
Tökéletesen fogta meg a szocialista gazdaság, az akkori Magyarország helyzetét.
Azonban: mi is változott azóta?
Csak a kötél cserélődött. Állami támogatás helyett van Európai Uniós Fejlesztési Program. Ez konkrétan egy pénzcsap, amit a cikkben fényképpel és szóban ábrázolt szereplők őriznek, de még nem is ez a baj. A baj, hogy szabadon költhetnék jóra is, az ország valódi talpra állítására. De nem. Így ha ez a pénzcsap elzáródik, ez az ország a padlóra zuhan, saját lábán megállni képtelen.
A szép utcák és terek nem valamiféle egészséges gazdasági fejlődés eredményei, hanem rosszul elköltött források. Nem arról van szó, hogy az ellátó rendszerek működnek és a maradékból(!) várost szépítenénk vagy olimpiát rendeznénk. Szó nincs erről.
Szóval a dolog folyamatában érthető meg, és érhető tetten, hazalátogatva talán nem ennyire.

ZorróAszter 2015.07.04. 22:05:09

Kedves Vektorviktor!

Hogy talált ide, ahol a madár se jár? :o)

29. vektorviktor (látogató)
2015. 07. 04. 21:32

Igen. De azért a mondókám lényege mégiscsak az lenne, hogy az osztrákoknak szánt Marshall-segély több mint ötszörösét tapsoltuk el.

És semmi remény, hogy a maradékot is ne ugyanúgy hülyeségekre dobják ki, vagy ne lopják el.

ZorróAszter 2015.07.15. 08:12:41

Ez nem egy akadémiai székfoglaló volt, de engedve néhány régi kedves olvasom óhajának ideskiccelek pár, a számokat hevenyészve ellenőrző számítást neten található adatokból.


Remélem, megnézik, mert a guta üt meg, ha potyára dolgoztam.

Ha nem, kérem minuszoljanak vagy plusszoljanak egyet hogy lássam.
A mostani állás: minusz: 0, plusz: 2


Nézzük először az Ausztriának folyósított Marshall-segélyt

Ausztria a Marshall-segély keretében összesen 726,1 millió dollárt kapott
Akkori dollárban.
hu.wikipedia.org/wiki/Marshall-terv
Mennyi ez mai pénzben?

A dollár vásárlóerejének változása 1950 és 2012 között
en.wikipedia.org/wiki/United_States_dollar Buying power of one U.S. dollar compared to 1774 USD

Hát itt most a 2012-os a legutóbbi adat. Valahol találtam 2014-est, de számoljunk ezzel.
Eredeti 1774-es 1$ értéke 1950-ben 0,33$, 2012-ben 0,03$

Tehát a dollár vásárlóegyenértéke 1950-től 2012-ig
0,33 / 0,03 = 11
szeres szorzó szerint romlott.

Tehát a 726,1 millió dollár ma a több mint 11-szeresét éri vásárlóegyenérték szempontból, azaz
726,1 * 11 = 7,99 milliárd dollárt.

2013-as, 2014-es adattal számolva kicsit többet.


Aki akarja, utána nézhet, milyen más átszámítási módok vannak, és miért ez a jó.

És nem mondjuk az aranyegyenérték. Vagy az élőmunka egyenérték. Vagy a többi.

ZorróAszter 2015.07.15. 08:30:59

Nézzük Magyarországnak juttatott EU-s támogatásokat.

Itt csak a forint átszámítás okoz gondot.

Eddig két lépcsőben kaptunk pénzt:

www.ksh.hu/statszemle_archive/2009/2009_02/2009_02_133.pdf 2004 és 2006 között a Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) keretében lehívható, mintegy
725 milliárd forint összegű támogatást kapott

2004 2005 2006
203, 200 és 210.-Ft-os átlagárfolyam átlagával, 205.Ft-al számolva

3,5 milliárd dollár


2007-2013 összesen 8000 milliárd forint
palyazat.gov.hu/uj_magyarorszag_fejlesztesi_terv_2
2007 2008 2009 2010 . . . . 2013
184, 172, 202, 208, 201, 225 és 224.-Ft-os átlagárfolyam átlagával, 202.-Ft-al számolva
39,6 milliárd dollár


Az éves átlagárfolyamok az MNB honlapjáról vannak.

Összedva a 2004-2006 és a 2007-2013-as adatokat összesen

43,1 milliárd dollár.

A teljes érték ennél is kicsivel több, mert voltak még kisebb kiegészítő támogatások is.

Remélem, régi jó szokásommal ellentétben nem számoltam el.

ZorróAszter 2015.07.15. 18:34:09

Nahát! Minő öröm.

A guta ütött volna meg, ha potyára számolgatok.

:o)

ZorróAszter 2015.07.15. 19:31:45

Nemis!!!! Nem csak most nem találtam meg a 2014-es adatokat!!!!

Hanem mi beszélgettünk erről még 2012-ben vagy 2013-ban!!!!

Hát persze!!!

Én marha meg keresgetem, hol találhattam meg a 2014-es adatot. Holott sehol.

ZorróAszter 2015.07.17. 18:22:42

Közben épp most kiderült, hogy akiknek a számítást ideírtam, nem is tudnak plusszoln/minuszolni, mert nincs is nolblogos accountjuk. Tudhattam volna.

Úgyhogy annak az olvtársnak, aki ideplusszolt egészségemért aggódva, annak külön köszönöm az aggódást.

Kár hogy nem tudom, ki.
süti beállítások módosítása