Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Orbán Viktor miniszterelnök úr SAJÁT hat pontja

2015. szeptember 26. - ZorróAszter

Orbán hat pontja menti meg Európát.

Mondja Stefka, mondja Giró-Szász, mondja az egész papagájkórus.

Orbán Viktor miniszterelnök úr az EU csúcson

 

Keresem a nyugati sajtóban a reakciókat de nem találok semmit. Se a "Six points of Orban", se más hasonló kereső kifejezésekre angolul és németül.

Furcsamód csak fideszes magyar lapok idegen nyelvű cikkei jönnek be.

Bezzeg a dummkopf, asshole és arschloch kifejezésekre jóval több.

 

Orbán Viktor miniszterelnök úr az EU csúcson

 

 

Hiába! (Vagy nemhiába!) :

 

 

A világ gonosz! És hálátlan!

 

 

Batman egyedül, magányosanDehamar elfeledi megmentőit! ! !

 

 

 

 

Milyen sokat tudna erről mesélni Batman, a Pókember, Amerika kapitány, ... és a többiek.

 

 

 

 2015. 09. 26.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr538907078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval 2015.09.26. 18:03:51

Nyilván nem Orbán 6 pontja, hiszek ezek nem csak Orbán eszméi, hanem az egészséges európai önvédelem 6 pontja.

ZorróAszter 2015.09.26. 18:19:18

Kedves MaxVal!

Ezt magyarázza meg Giró-Szásznak, Stefkának, meg a többieknek.

Ha meri :o)

Lancelot 2015.09.26. 18:24:31

Csak azt tette amit szokott, lenyúlta a másokét.

Valéria 2015.09.26. 18:29:06

Kedves ZorróAszter,

mindig meg tud nevettetni :)

Némi kis gúnyt vélek felfedezni sorai között és az azokat illusztráló fotókat nézve, ha jól olvasom.


:)

ZorróAszter 2015.09.26. 18:37:21

Kedves Valika!

Nem szép dolog Öntől.

Nem. Nem tetszik jól olvasni. Főleg a gúnyt. A miniszterelnök úr iránti őszinte tisztelet mondatta velem minden szavamat. :o)

Valéria 2015.09.26. 18:40:12

Kedves ZorróAszter

Akkor mégiscsak jól értettem. Egy kő esett le a szívemről...így már bevallhatom, csak teszteltem lojalitását.

Őszinte tisztelettel

Valika


:)

ZorróAszter 2015.09.26. 18:44:00

Köszönöm. Megnyugtató, hogy vannak még akik értékelik ezeket a régimódi értékeket :o)

Valéria 2015.09.26. 18:51:43

Ezer örömmel. :)

Tudja kedves ZorróAszter, az a jó, ha a régiek nem felejtik el a régi értékeket.

Ja igen..és a régi harcostársakat :)

grincs 2015.09.26. 19:46:49

Zorró!
Engem "sokkolt" az írás!
Miért kell az ilyen férget úrnak nevezni?
Ilyen "uraktól" - egy barátom szerint - már ótvart is kapott!
Engem "csak" megloptak!
:-))

Cuba Libre c.C. 2015.09.26. 20:13:24

kedves ZorróAszter !

Az Arschloch - ot "e" nélkül kell írni, a többesszáma pedig Arschlöcher.
Ha a www.yahoo.de -be beírja, hogy arschloch politiker....Bilder , akkor a cseh pénzügyminiszter után / a cikkben nen szerepel a szó/ , G.W.Bush integet vigyorogva az érdeklődőnek.Aztán Joschka Fischer, David Cameron és Sárközy Nicolas...és megint Joschka Fischer./A politikusok közül./

ZorróAszter 2015.09.26. 20:16:08

Kedves Valika!

Igen ... Igen ... Azok a régi harcostársak ...

Erre mondta egyszer miniszterelnök úr önfeledten, hogy
"Kevesen voltunk! De sokan maradtunk!"

(Speciel ezt a mondását még én sem tudom, kitől lopta.)

Esetleg ha ki tetszene segíteni.

:o)

ZorróAszter 2015.09.26. 20:24:52

Kedves Napos!

A liberális sajtó nehezen is fújhatta volna fel ilyen kiegyensúlyozás után.

De most, hogy nézegettem megint, én is találtam mégiscsak egyet az Edmonton Sun-on:

Blake Orban retrieves puck for Oil Kings teammate Tyler Robertson's first goal
cím alatt

"The two have fit in seamlessly during the Oil Kings’ surge to the top of the standings. In 12 games with his new team, Orban has six points and an almost inconceivable plus-22 rating. Robertson, meanwhile, has played 11 games and notched two points as he becomes acclimatized to major junior hockey."

www.edmontonsun.com/2014/01/30/blake-orban-retrieves-puck-for-oil-kings-teammate-tyler-robertsons-first-goal
Én egyébként Stefkát is meg Giró-Szászt is az ATV-n hallottam erről.

ZorróAszter 2015.09.26. 20:27:58

Kedves Grincs!

A kötelező tisztelet okán.

Ha itt lenne, természetesen csak "Őkiválósága"-ként emlegetném körünkben.

ZorróAszter 2015.09.26. 20:31:42

Kedves Cuba Libre!

Meg mertem volna esküdni, hogy "e" nélkül írtam. Köszi. Javítottam.

Úgy látszik, ma ilyen napom van.

Kávéfőzés közben ugrott be, hogy a papagájt meg kétszer is "ly"-nal írtam. Nem akartam elhinni, de aztán megnéztem és tényleg. De azt még azelőtt javítottam, hogy olvasta volna valaki.

:o)

ZorróAszter 2015.09.26. 20:33:27

Ja! Viszont a gugli rögtön rávetette magát, ahogy megjelentem, és úgy archiválta. Úgyhogy mostmár örökre rajtam marad a szégyen

:o)

Valéria 2015.09.26. 20:47:54

12.

"Az 1998-as választási győzelem után hasonló okok miatt terjedt el az a mondás a Fideszben, hogy "kevesen voltunk, de sokan maradtunk". "

Egy helyen Pozsgaynak tulajdonították a kétségkívül sokatmondó kijelentést :)

Cuba Libre c.C. 2015.09.26. 21:06:03

15.Kedves ZorróAszter !

Nem is az "e"-betű miatt írtam......:-)

ZorróAszter 2015.09.26. 21:22:03

Nem baj. Azért azt is köszönöm :o)

ZorróAszter 2015.09.26. 21:23:17

17. Valika
2015. 09. 26. 20:47

Nékem mintha régebbi előzmény rémlene.

És talán külföldi.

Cuba Libre c.C. 2015.09.26. 21:32:52

Kedves ZorróAszter !

Ha megnézi az ember Európa nagy embereit és nagy államait, akkor fütyülnek is ők egy "kis miniszterelnökre" vagy egy kis országra. A sajtó is ugyanígy van ezzel és az újságíróktól is ezt várják el. Orbán 2002 óta a rossz oldalon szerepel és a kritikusai a jón. Tulajdonképpen mindegy, melyik mit csinál, meg vannak a toposzok és a kijelölt parkolóhelyek.
A "nyugati" újságírók is erős cenzúra alatt vannak, abszolút nem írhatják, amit akarnak, azt írhatják, amit megrendelnek tőlük. A Nyugat és tulajdonosa most ezt rendelte, hogy a magyar kormány rossz. Az osztrák meg jó és Angela Merkel esetében mindegy mit mond, az jó, mert azt csinálja, amit Obama mond és most még Asszadot is szóba hozta, hogy ne Obamának kelljen. Gondolom "megkérték" erre is.
Merkel jó volt, amikor számon kérte Dublint, jó volt, amikor felrúgta, jó volt, amikor behívta a szíreket, jó volt, amikor ki akarta rakni őket a táborokba és két nap múlva is jó volt, mert akkor a VW már rossz volt...

Cuba Libre c.C. 2015.09.26. 21:45:12

..ha van ideje, nézza meg a Focus - t.
Abban szerepel egy érdekes jelentés az osztrák belügyminisztériumból, amit véletlenül elküldtek a bayor rendőrségnek is. Az osztrák szakértők az anyagban kászról és összeomlásról beszélnek, ha a menekültáradat tovább tart. A miszternő pedig azt mondja a saját embereiről, hogy csak fantáziáltak...:-)

Valéria 2015.09.26. 22:14:35

20. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 26. 21:23



Pffff....régebbit nem találtam - eddig


:)

KerekesZS 2015.09.27. 06:39:25

Aszter, szerintem hiba Orbánon rágódni, a nagyfiúk játszottak a tűzzel, és most ránk ég a ház..ez a 6 pnt is olyan, mint megpróbálni kiskanállal oltani, miközben persze a házban dől a tüzet tápláló gáz... itt van háttérelemzésnek pl ez:
vilagesemenyek.blog.hu/2014/08/04/a_vilag_nagy_hadseregei_fegyveres_szervezetei

Szentpeter... 2015.09.27. 07:58:19

Őszintén.... ( ezt a bekezdéést fogom minden hozzászólásom elejére tenni... )


Németország elkezdett aggódni, talán még sem jó a bevándorlási politikájuk...
Orbán bevándorlási stopja kezd szimpatikussá vállni...
Szerintem, abban kétségkívűl van valami hogy népvándorlás van, és ezt nem lehet befogadással orvosolni...
Az Európai Uniónak szüksége lesz egy olyan országra, vagy országokra akik feltartóztatnak, és egyfajta uniós határzárat tartanak fenn....

Szerintem egyre inkább ebben kell gondolkodni...

Az még sem megoldás hogy az országok egymás határaira buszoztatják a migránsokat....

Firecrest 2015.09.27. 09:26:37

Először azt mondták, hogy az amcsik nyomják a migránsokat, majd az ISIS-re fogták, most pedig a német munkaerő hiány okozza a menekülthullámot. Mi lesz az új elmélet?

Valéria 2015.09.27. 09:51:45

Jó reggelt, sziasztok :)


25. Szentpeter...
2015. 09. 27. 7:58

ez vélemény közlést indító "őszintén" jó ötlet, majdnem olyan, mint az UFF a szöveg végén :)


Addig oké, hogy népvándorlássá fajul a menekülők, migránsok, vagy mit mondjon az ember, szóval a szülőföldet elhagyók mozgása, de hogy ebben a helyzetben a nagyhatalmak miként jutnak közös nevezőre, az jelen pillanatban szerintem a találgatás kategória.

A migránsok buszoztatása az elavult európai menekültkezelési rendszerek, egyezmények pillanatnyi helyzetét tükrözi, de még mindig jobb, mintha hagynák teljes káoszba fulladni az amúgy is nehéz körülményeket.

Mindenesetre elég lassan mozdulnak a szabályok változtatását illetően.

napos 2015.09.27. 11:29:50

26. Firecrest
2015. 09. 27. 9:26
Egyszerübb lenne megtudni a valóságot. De azt titkolják.
Vajon miért?

ZorróAszter 2015.09.27. 12:19:48

Kedves Cuba Libre!

Nem tudom eldönteni, mekkora a szerepjátszás a politikában. Hogy Orbán milyen mértékben és mennyire önszántából báb. Mint ahogyan a sajtóval kapcsolatosan is csak sejtem, hogy nincsenek valójában oldalak hanem csak kiosztott szerepek, és mindenki a neki kiosztott szerepet játssza a Nagy Bábjátékos által kiosztott koreográfia szerint.

De ha magunkra vállalunk egy szerepet, akkor annak a szerepnek következményei is vannak.

És amit ma mi megteszünk a menekültekkel, aszerint fognak bánni velünk később.

Egy olyan országnak, mint Magyarország, ahol a magyarok harmada nem Magyarországon él, nem lenne szabad ilyen fokú idegengyűlöletet mutatni, mert adandó alkalommal nem lesz muníciónk a magyarellenességgel szemben.

ZorróAszter 2015.09.27. 12:21:13

Kedves Valika!

Akkor még törnöm kell a fejemet, ki lehetett az ötletgazda.

ZorróAszter 2015.09.27. 12:36:08

Kedves KerekesZS!

Én csak annyiban rágódtam rajta, hogy mennyi az igazságtartalom Giró-Szászék papagájkórusának a hatpontos hozsannázása körül.

ZorróAszter 2015.09.27. 12:38:02

25. Szentpeter...
2015. 09. 27. 7:58

A sok beintésre indított komcsizásának időzítéséből eddig is tudtuk, hogy Ön álruhás Orbánfan.

:o)

ZorróAszter 2015.09.27. 12:40:04

26. Firecrest
2015. 09. 27. 9:26

Csakhogy ez a három dolog első pillantásra nem tűnik feltétlenül egymásnak ellentmondónak, egymást kizárónak.

Sőt második pillantásra sem.

:o)

Firecrest 2015.09.27. 13:04:49

33.

Nem is mondtam ilyet. :)

Valéria 2015.09.27. 14:35:13

30.

Heuréka!

Garibaldi volt a tettes!


mult-kor.hu/20100511_voros_ingben_meneteltek_a_marsalai_ezrek

"Élete végére megkeseredett, örök fájdalma maradt, hogy Róma nélküle vált 1870-ben az egységes Olaszország fővárosává, visszavonultságban élt 1882-ben bekövetkezett haláláig. Állítólag partra szállásának egyik évfordulóján a végeérhetetlen ünneplő tömeget látva így fakadt ki: "milyen kevesen voltunk és milyen sokan maradtunk...""


Hát, igaza lett kedves ZorróAszter :)

én meg botor feltételeztem Pozsgayról, hogy ....na hagyjuk :)

napos 2015.09.27. 15:15:11

29. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 27. 12:19
Én nem látok idegengyülöletet. Hol kellene látnom?
A "nem akarjuk öket" még nem jelenti azt, hogy azért, mert gyülöljük öket.
Mindenkit szeretni kellene, aki ránkmászik?

Szentpeter... 2015.09.27. 15:52:45

25

Őszintén...


Én elsősorban komcsi ellenes vagyok, és ez még így is marad....
Utálom Orbánt is, de őt másként.. benne a nácizmus vegyűl a kommunistával...
Ezt csak azért írom hogy neked legyen támpontod, mert láthatólag nincs....

ZorróAszter 2015.09.27. 17:30:02

Kedves Szentpéter!

Vannak ilyen emberek.

Néha bezárkóznak a vécébe, és ott ordítva szidják először a büdöset, aztán a mocskos kommunistákat, náci fasisztákat, zsidókat-örményeket-cigányokat, Orbánfideszt fideszOrbánt ízlés szerint, aztán kijönnek, megtörlik a szájukat és mennek munkába.

Egy ideig még kérdezgetik őket az emberek, hogy Mi van veled? Olyan piros a fejed. - de aztán egy félóra múlva az is elmúlik.

Állítólag többen vannak, mint hinnénk.

:o)

ZorróAszter 2015.09.27. 17:33:33

Tyűha kedves Valika!

Tényleg! Nekem mostmár bevallom, Napóleon tolakodott be mint egy szemtelen légy, de mindig elhessegettem.

Köszi szépen.

:o)

ZorróAszter 2015.09.27. 17:36:39

Kedves Firecrest!

Az szentigaz.

Én viszont mondtam :o)

ZorróAszter 2015.09.27. 17:42:13

36. napos
2015. 09. 27. 15:15

"Én nem látok idegengyülöletet. Hol kellene látnom?"

Hát például MaxVal "szennyes ár"-azásában, a négy gyerekes szír apa leterroristázásában, az utca népének szavaiban és egymás hergelésében, stb. stb. Ha sajtót, tévét nem is néz, nem is hallgat.

Minden szavunk átokként fog visszahullani a fejünkre.

Mint ezer éven keresztül mindig.

Szentpeter... 2015.09.27. 18:09:19

38

Gondolod hogy ez áll fenn ?
Miért kellene nekem feszültnek lennem, hhiiszen se égen, se földön nincs komcsi a parlamentben...
A Kádár népe effektus persze létezik, várjuk a narancsot leesni, csak hát iitt nem lesz narancs csak citrom... ahogyan Pelikán bácsi mondta...


Orbán pont hogy a komcsi ideológiát folytatja, tehát ha őt szídod, a kommunizmust szídod...
Csapdahelyzet... ( röhögök )

ZorróAszter 2015.09.27. 18:38:30

Kedves Szentpéter!

Az hogy Ön mivel foglalkozik árnyas helyeken, az maradjon az Ön titka.

Mi maradunk a sejtéseknél. És azoknál is szeretnénk maradni.

:o)

Szentpeter... 2015.09.27. 22:26:03

Te hoztad szóba a szart... ( mosolygok )
nálam ez a komcsi szinonimája....

ZorróAszter 2015.09.27. 23:54:29

Kedves Szentpéter!

Ha már álliberális létére ilyen szépen megtanult cezúrázni, mit keres itt olyan blogjában, akit megcenzúrázott? Viszont akiről tudja, hogy eddig nem cenzúrázott meg és nem tiltott ki senkit?

Ilyenkor mint már mondtam másoknak is, alig bírom megállni, hogy csak gondoljam, de ki ne mondjam, hogy miért nem baszod meg a jó kurva anyádat akitől a rinocéroszbőrpofádat örökölted?

De szerencsére Önnel kapcsolatban eddig még mindig sikerült visszafognom magam, hogy csak gondoljam de ki ne mondjam.

:o)

Fidel 2015.09.28. 07:51:27

Kedves Zorró Úr!
Megtenné nekem azt a szívességet, hogy Cuba blogjában megemlítené, hogy kimoderálni tetszett engem Cuba úr (?), aki sohasem moderál.
Ezt szerettem volna ott megírni:

"Sikerült felidegesíteni téged, sok az elütés, viszont nekem jól kezdődik így a hetem. Vigyázz magadra mert még megüt a guta.
:)
"akik évek ta
. Már többszöe jeleztem nekik,higy"

Fuss neki még egyszer!
Ne a kecskének, az foglalt, hiába irigykedsz!
Muhaha!!!
Nem kéne neked felkeresni valami idegorvost?
Nagyon zaklatott vagy.
Muhaha!"

Szentpeter... 2015.09.28. 07:59:08

45

Minden komcsi egyforma.... azért dühös mert komcsi... ( röhögök )
A törléseknek mindíg oka van, ha ráköpsz az asztalra ( mint most is ) repülsz ....
Itt a saját blogodban, ki akartam belőled hozni az állatot... nem volt nehéz dolgom, kábé kellett 5 perc...

Hogy miért is utálom a komcsikat ? itt a válasz...

ZorróAszter 2015.09.28. 14:28:21

Kedves Szentpéter!

Idegesnek tűnnénk? Lehet hogy csak az Ön szemében. :o)

De az se biztos: Mindenki tudja, hogy Ön egy hazug álruhás náci patkány, aki liberálisnak adja ki magát mint Freewolf és a hasonszőrűek.

Akinek van rinocéroszbőr pofája rendszeresen megjelenni olyanok blogjában, akiket megcenzúrázott.

És aki mint minden cenzor, hazudik a cenzúrázásának a szempontjairól is.

Aki meg akarja nézni, milyen kommentemet törölte, az megnézheti itt:

Szentpéter színeváltozása - álliberálisból valódi cenzor
zorroaszter.uw.hu/archives/2015/02/02/Szentpeter_szinevaltozasa_-_alliberalisbol_valodi_cenzor/
Semmi kockázat sem volt a bejegyzést "Hallga csak"-kal befejezni, mert ismerem Önöket mint a rossz pénzt: tudtam, hogy amilyen pofátlan, nálam ki fogja használni, hogy nincs cenzúra.


Úgyhogy vegye úgy, hogy most az egyszer nem csak gondolom. Ha érti, mire mondom :o)

Muhahaha!!! :o)

ZorróAszter 2015.09.28. 14:30:27

Kedves Fidel!

Nem szeretném újra kezdeni ott a kommentelést. De nem is értem, hogy mire kér.
süti beállítások módosítása