Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Hóman Bálint és a trójai falovak

2015. december 16. - ZorróAszter

 

 

Mi folyik itt?


Magyarország tudatos, következetes, lopakodó fasizálása.


Folyamatos térnyerés folyamatos próbálkozásokkal. Néha kisebb visszakozással.


Amit lehet, fű alatt.


Nyilasok, gestaposok, háborús bűnösök rehabilitálása szép csendben, formai hibákra hivatkozva.


Ha valaki valamire felfigyel, akkor abban az egy kérdésben visszakozás.


Közben az antinácik szép csendben kihajigálása, szobraik, utca és iskolaneveik következetes eltávolítása. Károlyi, Ságvári, József Attila, ...


Helyettük a rehabilitált gestaposok, Tormai Cecilke, Vas Albi,  és a többi díszpinty.

 


Jó magyar békák - akik a fazékban csendben, lassan, együtt főlünk itten!


Ne csudálkozzunk, ne csudálkozzatok, ha néhány hónap, néhány év múlva Szálasi szobrot avatnak a Hitler téren.


Inkább gyakoroljuk előre a karlendítéssel köszönést. És a jó hangos, ércesen hangzó Heil Hitlert.


Nehogy gyanúba keveredjünk majd annak idején, hogy nem vagyunk eléggé eltökéltek.




 

2015. 12. 16.

 

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr828907056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chegevara 2015.12.16. 22:13:24

Amit Keleti bölcsnél írtam: TGM-nek van igaza, osztom az álláspontját. Miért kendőznék, ami a valóság? Legalább az utókor tisztában lesz ennek a rezsimnek a természetével és lényegével.

"Ne legyünk ünneprontók. És ne adjunk lehetőséget a rezsimnek ahhoz, hogy hamis képet mutasson saját magáról. Tegye csak világossá, hol áll és miben hisz. Hadd lássák gyermekeink és unokáink, milyen volt Magyarország 2015-ben. Ne engedjünk teret a majdani történelemhamisításnak. Ma erre az országra a Hóman-szobor a jellemző.

Állítsák csak föl, avassák csak föl, lakomázzanak utána derűsen. Jó étvágyat."

hvg.hu/velemeny/20151211_TGM_Legyen_csak_Homanszobor

csaszi 2015.12.16. 22:14:33

Egyetertek!

Kokó 2015.12.16. 22:39:26

Tőlem állogathatnak akármilyent is, de akkor hozzák vissza a "szocreál" alkotásokat is a helyükre...
Még Lenin is belefér, meg Ságvári...

Nyírfa2 2015.12.16. 22:46:48

Ezt a keresztény Only írta Cba posztjához: Friss, ropogós.

" 10. Only
2015. 12. 16. 21:46

"Tudod, a kiválasztottak is hányszor megkapták a büntetést büszkeségükért és bűnös életükért, de nem tanultak belőle. Fogságban voltak, szétszéledtek, haláltáborban, és mégis folytatják,míg nem jön az újabb büntetés.
A ballib tanult valamit a hibájából?"

Csodálkozunk, hogy Hómannak szobrot akarnak állítani?

ZorróAszter 2015.12.16. 22:56:32

1. chegevara
2015. 12. 16. 22:13

TGM-nek nincs igaza. Egyáltalán nem mindegy, hogy így néz-e ki a Dunapart,
m.cdn.blog.hu/it/itthonbudapesten/postimage/gellerthegyrolkilataseste_zelnikpeti_1362561558.jpg
vagy pedig így:
zorroaszter.uw.hu/files/0164/Budapest.jpg
Ezért csudálkozom Tamás Gáspár Miklóson. Hogy altat és nem felébreszt.

ZorróAszter 2015.12.16. 23:12:29

Kedves Kokó!

Én ezzel a Horthy-szoborral tudnék megbékélni:

zorroaszter.uw.hu/files/0119/Horthy-szobor.jpg

ZorróAszter 2015.12.16. 23:17:24

5. Nyírfa2
2015. 12. 16. 22:46

Kedves Nyírfa!

Ezek horogkeresztények meg nyílaskeresztények:

Jézus árja volt, csak a zsidók meghamisították a tanításait. Belecsempészték hogy könyörületesnek kell lenni, hogy a gyengékkel elkorcsosítsák, gyengítsék az emberiséget.

És előbb utóbb eljutnak oda, hogy ki kell irtani az elmebetegeket, aztán szép lassan mindenkit. A végén meg eljutnak odáig, hogy még a németek is pusztuljanak. Mint például Hitler is.

chegevara 2015.12.16. 23:20:34

8. Most Merkel az első számú közellenség. Pedig, ha végiggondolnák, észbe vehetnék, hogy bármelyik más német kancellárral csak rosszabbul járna ez az illiberális országvezetés.

ZorróAszter 2015.12.16. 23:26:00

Szerintem ez FIDESZes álbalhé. Színjáték a szífalak előtt.

A színfalak mögött meg megy a lakájkodás földighajlással.

Ha nem a nemzetközi nagytőke szája íze szerint baromkodnának, már réges-régen repültek volna.

Akár együtt: Merkel Orbánnal együtt.

Az hogy itt vannak még, és így, az azt mutatja, hogy a legkiválóbb burzsujseggnyalók.

Mindketten.

ZorróAszter 2015.12.16. 23:26:15

Sőt valamennyien.

chegevara 2015.12.16. 23:35:32

Nem kizárólag a fideszre gondoltam (abban egyetértek), hanem a hódolókra, a szavazóikra, a médiájukra, a bloggereikre, a kommentelőikre, a kocsmai úri közönségeikre.

Nyírfa2 2015.12.16. 23:49:38

A Habony Művek ideirányította a sáskahadát. Sötét lett tőlük, és mindent le akarnak tarolni, ami az útjukba kerül. Mindent, ami nem sáska.

Csak abban bízom, hogy Ön és még sokan valami mást teremtettünk az életünkkel.

ZorróAszter 2015.12.16. 23:53:54

Honnan lehet tudni, hogy itt minden média, a teljes sajtó, sőt az összes párt egy zsebben, a nemzetközi nagytőke, illetve közvetlenül a gyarmattartóink zsebében van?

Hát éppen ezeknek a dolgoknak a tömegéből.

Például hogy hagyták, (kormányon is!!!) hogy "kiegyensúlyozás"ról hazudozva szép lassan a lopott pénzből létrehozzák a jobbos csaknek kizárólagos jobbos médiát.

Ha az MSZP nem lenne a gyarmattartóink zsebében, nem hagyta volna szó nélkül ezt a számukra életveszélyes fordulatot.

Ezt csak parancsra hagyhatták szó nélkül.

Ez annyira nyilvánvaló dolog volt, hogy semmi más magyarázat sincs, mint hogy megmondták nekik, hogy hagyjátok, ők meg összecsapták a bokájukat, hogy "Parancs! Értettem!"

chegevara 2015.12.16. 23:56:37

Zorroaszter, az mszp csak egy párt. De itt 8 millió választópolgár él.

ZorróAszter 2015.12.16. 23:56:40

13. Nyírfa2
2015. 12. 16. 23:49

Kedves Nyírfa!

Habony ránézésre nem egy észlény, de azért ennyire nem lehet hülye :o)

ZorróAszter 2015.12.16. 23:57:06

Mármint hogy ilyeneket fizessen ilyesmiért :o)

ZorróAszter 2015.12.17. 00:01:36

15. chegevara
2015. 12. 16. 23:56

"Zorroaszter, az mszp csak egy párt. De itt 8 millió választópolgár él."

Nemcsak. Az ő első feladatuk volt a dolgozók, bérből és fizetésből élők lehetőleg egy életre elmarása a szavazófülkéktől.

És ezt remekül meg is valósították.

A munkavállalók szép lassan beletörődtek, hogy senkitől se várhatják az érdekeik képviseletét. Ezért otthon maradtak - egyre többen - és nézik a mexikói meg brazil sotozatokat, győzikét meg x-faktort meg ilyesmiket. Politikai lapot meg kézbe se vesznek. És már híradót se néznek.

ZorróAszter 2015.12.17. 00:04:22

Ugyanis a burzsujérdekeket leginkább a szakszervezetek és a munkavállalók pártja veszélyeztethetné.

Enélkül viszont szinte semmi korlátja sincs a kizsákmányolásnak és az ország kirablásának.

Nyírfa2 2015.12.17. 00:06:35

16. ZorróAszter

Kedves ZorróAszter, mennyire az az ennyire? :)

Abban osztom chegevara véleményét, hogy az MSZP csak egy párt, s csak egy párt a többi is.
Na de a lakosság!

Nem normális ez a tűrés.

Nyírfa2 2015.12.17. 00:09:39

Elbambultam, látom az "ennyirét". Azt hiszem, aludnom kell. Jó éjt! :)

maxval bircaman HFQJBLWX 2015.12.17. 06:16:01

Igen, ide vezet a liberalizmus. Megszülte ellentétjét,

ZorróAszter 2015.12.17. 08:18:11

Kedves MaxVal!

Miféle liberalizmus?

Mert ha liberalizmus alatt a nagypolgárság, a nagytőke ideológiáját értjük, akkor az elmúlt pár száz évben kevés dolog van, amire ne mondhatnánk rá ugyanezt.

Főéeg némi huzogatás, illesztgetés után.

Ha meg a monomániás-katatoniás alkalmazását nézzük, akkor meg nem nagyon különbözik a trianonozástól vagy akár a zsidózástól.

- Miért van munkanélküliség, gyerekek?
- Trianon!!!
- Miért nincs elég kenyér? Pista!
- Mert megzabálták a zsidók!
- Helyes! Ülj le Pista! Okos vagy.

ZorróAszter 2015.12.17. 08:19:54

- No és miért állítanak Hóman szobrot? MaxVal?
- Liberalizmus!!!
- Helyes, MaxVal! Te is ülj le! Te is okos vagy!

:o)

ZorróAszter 2015.12.17. 08:23:17

20. Nyírfa2
2015. 12. 17. 0:06

"Na de a lakosság!"

Hát az otthon marad. Nem foglalkozik politikával.

A maradék meg megy a Békemenetre.

Persze csak amíg azt reméli, hogy előbb-utóbb neki is csurran-cseppen egy kis trafik vagy föld, vagy satöbbi ha jó fideszes.

pettra1 2015.12.17. 11:52:15

Időnként előásnak a múltból egy-egy ellentmondásos embert, akinek voltak ugyan érdemei, viszont volt mellette egy DE, és ez a de egyáltalán nem elhanyagolható, csökkentheti, sőt akár feledtetheti is az érdemeket. Talán maga Hóman se mondaná azt, hogy itt és most neki okvetlenül szobrot kellene állítani, de nem érdekli ez azokat, akik eszközt látnak benne, eszközt, amelyiket fel lehet használni valamiféle mai célok érdekében.

ZorróAszter 2015.12.17. 12:11:45

Az a baj, hogy a nyomulás, terjeszkedés minden fronton rendületlen.

Ha MOST MÉG nem lehet Hóman szobor, akkor nincs gond. Most leállnak és majd két év múlva lesz. Ebben viszakoznak, de más frontokon megy tovább a nyomulás, szobor és névcserélgetés.

Aztán amikor a front túlhaladt, már a kutya se foglalkozik vele, hogy közben valahol mégis odareppen egy Hóman szobor, vagy Hóman Bálint utca.

Főleg ha már akkor azzal leszünk elfoglalva, hogy ne legyen MÉG Szálasi szobor a Hitler téren.

ZorróAszter 2015.12.17. 12:12:51

Ja. Akartam mondani hogy szomorú történet, de valamiért nem tudtam belépni magához.

Nyírfa2 2015.12.17. 12:15:36

Azt hittem, ismerem ezt a népet. De inkább csak jelzőket találtam,amelyekkel illethettem, ma már azok sem feltétlenül állnák meg a helyüket.
Ahogy az ember, idősödve újraértékeli az életét, úgy a viszonyait is, az országot is, ahol született de beszéljek csak a magam nevében -, kissé távolodva, mint amikor az egész festményt akarjuk látni, nem csak a részleteket.
Átértékelődik minden, nagyobb szerepet kapnak a realitások, kevesebbet az illúziók.

Fel sem merült bennem, hogy az eszméim - az ember- és természetközpontú harmonikus társadalom ne valósulnának meg még az én életemben , legalább részben, de annyira feltétlenül, hogy az élet ne túlélő küzdelemmé váljon.
Volt negyven évi esélyünk, de eljátszottuk.
Most másképpen kell neki fogni.

Nyírfa2 2015.12.17. 12:22:01

Apropo, tegnap akartam mondani, csak elmaradt: nagyon találóak az Ön által alkalmazott kifejezések: horogkeresztény, nyilaskeresztény. Ha megengedi, alkalomadtán magam is használnám, természetesen megemlítve a forrást.
Péter szokta mondani: " ez annyira jó, hogy ezentúl én írtam. " :)

ZorróAszter 2015.12.17. 15:26:59

A 90-es fordulat sok baloldali kedvét elvette. De a politológusok azt mondták, hogy ez egy balos ország. Tehát ha politikai váltógazdaság a cél (kamuduma volt) akkor a balos választók jelentős részének el kell venni a kedvét a választásokon való részvételtől.

Tehát nem csak a masszív 10% körüli kádáristának, hanem még legalább 20%-nak.

Erre szerződött az MSZP.

Hogy Türmer is, azt nem tudom, de gyanús.

Horogkeresztények: ezt én jó rég óta használom. Azt hiszem, azóta mióta láttam egy filmet ilyen náci keresztényekkel, akiknek a templom tetején a kereszten SS rúnák voltak.

De nem esküdnék meg, hogy az én találmányom. Ez már nagyon régen volt. :o)

Nyírfa2 2015.12.17. 16:23:02

Balos ország lennénk? Egyelőre a házmestereket látom, a karszalagot még nem viselő nyilasokat, meg a bomló agyú vezetőt a sáskahadával.
Ilyen sokáig nem lehet hallgatni, kedves ZorróAszter.
Már eleve a tény, hogy '89-ben milyen általános lelkendezés fogadta a váltást. Nem szívesen emlékszem.

Azt sejteni vélem, hogy mi dolga lenne ennek a népnek, valamiféle híd-szerep kelet és nyugat között, a kultúrák találkozásának helyeként.
De itt még Hóman-szobrot áhít a köz, és senki nem megy buldózerrel a Szabadság térre.
Én sem. Nincs buldózerem. De, ha lenne is, csak akkor tenném, ha százezrek jönnének mögöttem.
Mondjuk, ha magától összedőlne....ezt már szívesen elképzelem. :)

ZorróAszter 2015.12.17. 19:57:36

Kedves Nyírfa!

Hát ez az!: Hogy magától összedőljön. Nem fog. Pedig nem vagyok jós.

Igen, a túlnyomó többség baloldali. Nem véletlenül kell ennyi energiát fektetni a hülyítésébe meg a politikától való elmarásába.

Nem azt mondtam, hogy nem hülyíthető be nacionalizmussal, meg hogy "polgár", meg hogy "középosztály". Hanem hogy alapvetően baloldali.

És ha lenne egy munkavállalókat valóban képviselő párt, akkor az betonozná be magát ötven évre, és nem ez a baromcsorda.

Nyírfa2 2015.12.17. 23:11:53

33. ZorróAszter

A próféta szóljon Önből: " Igen, a túlnyomó többség baloldali. Nem véletlenül kell ennyi energiát fektetni a hülyítésébe meg a politikától való elmarásába. "
De Ön miért nem marad el? És én? És a többiek, akik maguk formálják meg a véleményüket minden machináció ellenére?
Kedves ZorróAszter, ahhoz, hogy szolidárisak legyünk egymással, nem kell semmilyen oldalhoz sem tartozni. De nem vagyunk azok. Pedig, ha valaminek meg kellene mozdítani ezt a passzív, tehetetlen tömeget, akkor az a szolidaritás.

ZorróAszter 2015.12.18. 01:43:27

"A próféta szóljon Önből"

Az szól :o), de azzal még nem vagyunk ki a vízből, mert ez roppant kevés.

A médiákban SZIGORÚAN TILOS kiejteni is olyan szavakat, mint hogy bérből és fizetésből élő, dolgozó, munkavállaló, pláne munkás.

Az MSZP meg továbbra is azt a baromságot szajkózza, hogy "MODERN BALOLDAL".

Értsd: nem marxista, nem kádárista. Sőt nem is szocialista.

Hanem voltaképpen liberális.
süti beállítások módosítása