Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

A honi elit hajlékai

2016. augusztus 05. - ZorróAszter

A guglinak ez a reklámszervezése úgy látszik, még nem tökéletes. Rendszeresen mellnagyobbító műtétre akarnak rábeszélni. Pedig nem mindenki azért stíröli a csöcsösmacákat, mert nagyobbítani akar. Lehet elvben más ok is, nemde.

Sofia Loren és Jane Mansfield

Sofia Loren és Jane Mansfield

Nekem speciel a trafikosnő a kedvencem az Amarcordból.

 

A trafikosnő az Amarcordból

A trafikosnő az Amarcordból

Ja, nemis. Tulajdonképpen ezt szerettem volna megmutatni:

A trafikosnő az Amarcordból

A trafikosnő az Amarcordból

 

 

Néha meg a szcientológusok szállnak rám. (Most egy ideje épp elfelejtettek.)
 
Viszont az utóbbi időben valamiért épp azt hiszi a gugli, hogy 100 milliós pazar villát szándékozom venni és azokat tukmálgatja.
 
Ám ez váratlan alkalmat ad arra, hogy bekukkantsunk a honi elit hajlékaiba. Hogy is él ma nemzetünk szeretve tisztelt vezető osztálya, színe-java.
 
A bútorokon kívül néhány egyéb jelből látszik, hogy a házak még tényleg lakottak.
 
Az egyik tanulság, hogy kapitalizmus ide, piacgazdaság oda úgy tűnik, ízlést még mindig nem lehet pénzért venni a szabadpiacon. (Tán még a feketén se.) Sorba kellene állni érte mint a komonizmusban.
 
A másik furcsaság, hogy minimum tízből kilencben egy szál könyvet se lehet látni. Holott még a vécébe is bekukkanthatunk.
 
Régen a komonizmusban a hasonló tányérnyaló kretének azzal védekeztek, hogy azért nincs egy szál könyv se a 120 négyzetméteres rózsadombi lakásukban, mert ők bizony lelkes könyvtár látogatók.
 
Ma valószínűleg azzal, hogy táblagépen vagy laptopon olvasnak szépirodalmat is, egyebeket is.

Hm... Voltaképp hihető.

Lenne.
 
Csak arra nincs magyarázat, hogy akkor miért hiszik vezető értelmiségiek, nagyiparosok, politikusok makacsul például azt, hogy Hamlet egy tömeggyilkos svájci diktátor volt valamikor a III. világháború idején úgy 1848 körül.
 
(Vagy az első?)
 
(Vagy IV.?)
 
Szóval így tengetik hétköznapjaikat a saját népük, hazájuk kiárusításából élő kollaboránsok úszómedencés kacsalábonforgó mézeskalácsházacskáikban.


 

2016. 08. 05.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

 

 

 Ja! No és az Istenadta nép?

Népjólét kis teher alatt

Népjólét kis teher alatt

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr318944990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.08.05. 14:37:21

"hogy a házak még tényleg lakottak."

Mit jelent a még?

Az első képen Sofia Loren is elámul, az óriási tálaláson.

Te jó ég, a trafikos nőnél micsoda méretek vannak.

Az utolsó képen én nagyon nagy terhet látok.

ZorróAszter 2016.08.05. 15:11:40

"Mit jelent a még?"

Hát hogy nem azért hiányoznak a könyvek, mert már átszállították az új kéglibe.

De azt ugye tetszik látni, hogy az utolsó képen is a trafikosnő szerepel? :o)

CsipkeRózsa 2016.08.05. 15:18:30

@ZorróAszter:

látom, ezt inkább a képaláírás miatt véleményeztem: Népjólét kis teher alatt

littke 2016.08.05. 15:34:22

Mint mondottam volt. Önnek SF könyveket kellene írni. Ön az örökké mindent a görbe tükörben látó, de olvasni szórakoztató.
Hogy a trafikosné nem lenne kissé nagyobb falat mint azt ön elképzeli azt nem tudom. Valami miatt én önt kisnövésűnek képzelem el, nem tudom miért. Tévedek?

ZorróAszter 2016.08.05. 16:16:20

Kedves Little!

Én jobban szoktam tippelni Önnel kapcsolatosan. Hajszál pontosan 190 cm magas vagyok és több mint 120 kiló.

Nade jó, legye Önnek is igaza valamiben: a trafikosnő még nekem is nagy falat lenne. :o)

littke 2016.08.05. 18:34:59

@littke:
Nagyszerű.
De örülök hogy Ön is belátja, a jóból is megárt a sok.

ZorróAszter 2016.08.05. 19:07:48

Akkor ha jól értem, nem sikerült rábeszélnem, hogy legyen Ön is trafikosnőfan :o)

Xilit 2016.08.07. 10:35:37

Kedves ZorróAszter, a 190 cm-hez nem sok egy kicsit az a 120 kg?

Fel nem ismertem volna Loren asszonyságot, fura, de fiatalon, így a kép alapján, még erősebbek a vele kapcsolatos ellenérzéseim.
Azt mondjátok meg, miért kell a hölgyeknek kihívóan öltözködniük ahhoz, hogy észre vétessék magukat.
Illetve, miért gondolják azt, hogy nőként érdekesebbek, figyelemfelkeltőbbek akkor, ha kidobják a cicit vagy óriás műszempillát ragasztanak stb?

Na, mindegy. Csak a hívság zavar, a buta magakelletés, az üresnek, érdektelennek vélt személyiség kompenzálási trükkjei. Ja, meg az, de az nagyon, amikor valaki túl akar nőni másokon, bárkin.
Ránézek a kakastaréjosra zselézett Szíjártóra vagy a peckesen lépkedő mini elnökre és pontosan olyan picinek látom őket, amilyen nagyra próbálják növeszteni magukat.

Egyszer azt álmodtam, hogy félelmekkel eltelve álltam a fürdőszoba tükre előtt, és néztem magam. Aztán elkezdtem nőni, terebélyesedni, végül akkora lettem, hogy mozdulni is alig bírtam. Kétségbeesetten indultam segítséget kérni, de alig vonszoltam magam.

Azt hiszem, mindannyian a félelmeink következtében igyekszünk nagyobbnak tűnni. Nem, nem csak hiszem, tudom.

Én annyira szerettem olvasni, hogy .............szóval, nagyon. Aztán leszoktam róla. Meg akartam tudni az igazat. Mindenben az igazat. De lehet, hogy az összes élet is kevés hozzá. :)

ZorróAszter 2016.08.07. 15:57:00

De, sok. Pláne hogy" több, mint".

A 190 centihez azt hiszem 81 kiló passzolna. De én például a seregben az újoncidőszakban lefogytam 98 kilóra, és kilátszottak a bordáim. Szóval szerintem annak is számítania kellene, hogy olyan a csontozatom, mint egy marhának. Köszönhetően germán és turáni paraszt őseimnek.

A rendszerváltás után a gyarmatosítóink a kollaboráns elit vezetőinek meghálálták a szolgálataikat.

A sok hülyét elhelyezték professzori meg akadémiai állásokban, akár külföldi egyetemekre is. A sok olvashatatlan pocsék író ócskaságait kiadták mindenfelé, Frankfurti könyvvásár, stb. Csakhogy megtömjék a zsebüket.

Persze nem mindenkinek, csupán módjával azoknak a szemelőtt lévőknek hogy világos legyen a tanulság: hogy kifizetendő a kollaborálás a gyarmatosítókkal.

Ezek aztán jól leszoktatták a magyart az olvasásról.

Főként én is régebbi irodalmat olvasok, nem a jobbosok vagy a liberálisok által ajnározott olvashatatlan liblingjeit.

Most például Csehov Platonovjáról írok a wikipédiára, de még csak piszkozatban van fenn.

Xilit 2016.08.07. 17:52:19

@ZorróAszter:

Szeretem, hogy nem csak olvasott, de művelt is. Pallérozott, ha így jobban érthető. Mindent tudni akaró, de az elérhető mindent szelektálni képes. És egyszerű. Ez fontos. És ezt el akartam mondani. Ki tudja, meddig élünk, semmit ne vigyünk magunkkal.

Tudja, van egy teóriám, amely szerint a világunk (is) az egyensúly törvénye szerint működik. Ahol hiány lép fel, ott megjelenik a többlet, a többlet mentén a hiány. Mert az elég az elég. Az az egyensúly. És az be akar állni, mert ez az élet rendje.
Szerintem ezt próbálja felismertetni velünk minden általunk előidézett történés - mint következmény.

Tudja, hogy nem is a gondolat a legnagyobb teremtőerő, hanem az érzés? Vagyis, nem a mentális erő visz előre minket, hanem az intuíció, amely rendezi is a gondolatainkat.
Egész életemben tapasztaltam a különbséget. Ha az eszemmel döntöttem, pórul jártam, ha érzésből, olyan élményekben volt részem, amelyek létezését addig csak éreztem, hogy lenniük kell.
Miét is mondom?
Mert Ön nem agymosott. :) És mert ide javarészt értelmes emberek járnak.

Szóval, az egyensúlytörvény. Éveken belül eldől, képesek leszünk-e megérteni valamit a saját magunk felé intézett üzenetünkből, vagy ....................ezt a vagyot jobb elkerülni.

Amikor már muszáj könyvet venni a kezembe, és az szépirodalom, akkor előveszem Szabó Magdától a Katalin utcát. Vagy Szalay Lenkétől a Hajnali szökést. Vagy Thomas Hardytól az Erdőlakókat.

Majd megnézem a Wikit. El szoktam olvasni, amit találok az Ön neve alatt. Az Index fórumain is jelen van, a csillagászat az egyik fő témája. :)

ZorróAszter 2016.08.07. 18:08:48

"Szeretem, hogy nem csak olvasott, de művelt is. "

Ilyenkor szoktam elpirulni. Még jó hogy senkise látja. :o) Főleg hogy akkor ezek szerint én is olyan jólképzett vetítőgép vagyok, akiket ilyen benyomások keltésére treníroznak zsenge koruktól fogva.

"Az Index fórumain is jelen ..."
Akkor biztos tetszett látni ezt a pi=3 geometria mániámat. Fú mekkora vita lett belőle.

A napokban megfenyegettem Pettrát valahol, hogy írok róla még egy cikket szikáran erre a kérdésre koncentrálva, mert ott is meg itt is
zorroaszter.uw.hu/archives/2012/06/03/Az_Elet_Ertelme/index.php
végülis elterelődött róla a figyelem.

Mondjuk az is igaz, hogy végülis én marhultam el a témát először.

Ezen az ábrán órákig röhögtem már akkor is, mikor csináltam, de azóta is ha eszembe jut:

zorroaszter.uw.hu/files/0065/Pi_egyenlo_3.jpg

:o)

Xilit 2016.08.07. 22:59:03

Kedves ZorróAszter, ne fáradjon, én megfejtettem a talányt: mszp-gyurcsány=dk >(3x3.14).
Ha azt gondolja, hogy nem értek a matematikához, azt jól gondolja, nem kicsit, nagyon.
Persze, ha megvilágítaná a földönkívüliek érintettségét a témában, az hatással lenne a baloldali féltekémre, különösen a magasabb, szőke, kék szemű ufonauták.

ZorróAszter 2016.08.08. 00:05:44

Kedves Nyírfa!

Bevallom, tényleg nehezen tudom követni ezt a matematikai levezetését.

Hacsak nem azt tetszett levezetni furmányos módon, amit én is szoktam mondogatni intuitíve jutva erre a következtetésre, hogy mindannyian elmehetnek a 3,14 .... -ba.

ZorróAszter 2016.08.08. 08:59:59

Hát bárhol. Üsse be az "eladó villát" a gugliba, és dőlnek a találatok magának is.

Nézegesse a 100 millió körülieket és az afölöttieket. Azok szeretve tisztelt vezető osztályunk kéglijei.

De aztán ne csudálkozzon, ha a gugli pár hónapig csak ezzel traktálja.

ZorróAszter 2016.08.08. 09:04:00

Ja! Nem jó. Az ingatlanos cégeket nézze. Azok közölnek fotókat a helységekről.

ZorróAszter 2016.08.08. 09:16:10

Úgy látszik tényleg a 100 millió a határ.

Ez 97 500 000 Ft,
www.lagunaingatlan.hu/elado/godollon-elegans-csaladi-hazas-kornyezetben-kerti-medences-luxusvilla-elado

és itt van néhány könyv az emeleti könyvszekrényben.

:o)

Xilit 2016.08.08. 09:26:08

@ZorróAszter:

Helyes következtetés. :)

ZorróAszter 2016.08.08. 10:06:32

Most ezt mire tetszik mondani?

Xilit 2016.08.08. 12:52:05

@ZorróAszter:

Arra, kedves ZorróAszter, hogy " mindannyian elmehetnek a 3,14 .... -ba. "

pettra01 2016.08.09. 01:22:34

Hát önmagában a könyvek léte vagy nem léte nem jelent semmit. Példának mindjárt itt vagyok én, borzasztó sok könyvem van, de évek óta egyáltalán nem olvasok könyvet, sőt, nem is fogok, nálam a könyvek már csak porfogók. A gyerekeim se olvasnak, más volt a mi fiatalkorunk, mi állandóan olvastunk, de kérdés, hogyha akkor is lett volna internet, akkor vettünk volna egyáltalán könyvet?

ZorróAszter 2016.08.09. 08:25:28

Kedves Pettra!

Nem baj. Az a lényeg, hogy tudja, hogy Hamlet egy tömeggyilkos svájci diktátor volt valamikor a III. világháború idején úgy 1848 körül.

Mert az hozzátartozik az általános műveltséghez.

:o)

pettra01 2016.08.09. 11:47:56

@ZorróAszter: Mint Hamlet példája is mutatja, az unióval mindig is problémák voltak. Na de az idő majd megoldja, főleg, ha az általános műveltség kritériumai is áthelyeződnek...

CsipkeRózsa 2016.08.09. 18:37:07

Tisztelt ZorróAszter,

nem ehhez az íráshoz tartozik, de

találtam egy nagyon érdekes cikket a π-vel kapcsolatban:

lemon.hu/2016/01/12/a-pi-gyonyoru-dallama/

lehet, hogy csak nekem és a többi, nem tudományosan ezzel is foglalkozó embernek új.

ZorróAszter 2016.08.09. 18:51:26

Kedves Csipkerózsa!

Köszi szépen. Tényleg érdekes, bár én némi kis csalást véltem felfedezni benne.

A pi számsora voltaképpen zaj. És ha a hangjegyekként egymás után leütik, akkor hallható, hogy se ritmus se dallam. Itt a művész ezt ügyesen eltüntette azzal, ahogyan az adott hang mellé dallamot varázsolt, amelynek azonban semmi köze a pi-hez. Annak zajszerű hangjegyei eltűntek a többi között.
süti beállítások módosítása