Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Kettős mérce

2012. március 08. - ZorróAszter

Mint tudjuk, a baloldal régi betegsége a kétoldali kettős mérce.


Időnként veszi kettős mércéjét, és ráront vele a Nemzetre.

 

Mint tudjuk, a baloldal régi betegsége a kétoldali kettős mérce.


Időnként veszi kettős mércéjét, és ráront vele a Nemzetre.

 

Már belátom, randa dolog volt tőlem is.


Itt van például Kertész Ákos! A magyarellenes  fajelmélet megalapozója, a veszedelmes kertészizmus névadója és korifeusa, a Vátra és a Matyica szürke eminenciása és főtanácsadója. Szellemi municiógyárosa.


Pironkodva gyakorlok önkritikát. Belátom hibám.


És jobboldali felebarátaimnak igérem:


Ezután csak akkor beszélek Adolf Hitler hibáiról és Szálasi Ferenc botlásairól, ha előtte legalább hasonló terjedelemben elősorolom Kertész Ákos magyarellenes bűneit. Vagy legalább idézek egy részt a Makrából.


És erre biztatom olvtársaimat is.


És akkor végre mindenki megelégedésére ránk virrad a nagy magyar nemzeti egyes mérce boldog korszaka.

 

Úgy legyen.

 

2012. 03. 08.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr478907368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyifu1 2012.03.08. 22:25:43

Úgy legyen!
:))

Nyifu1 2012.03.08. 22:40:46

Tudod, egy zsidózás, aztán egy komcsizás, utánna egy fasisztázás, megent meg egy magyarozás, meg egy cigányozás, s akkor körbeértünk, s jöhet a következő kör ... , de akkor már MINDENKI megmondta a magáét!
:))

ZorróAszter 2012.03.08. 22:45:05

Fő a kiegyensúlyozottság és az egy mérce!

Mindenkit el kell küldeni a jó édes anyjába, és akkor nem panaszkodhat senki.

Osszián 2012.03.08. 23:08:37

Milyen különös, funyi. Nem szoktam se zsidózni, se cigányozni, se fasisztázni, se nácizni, de kommunistázni pláne nem - na és mégis marad még egy-két téma.

A kettős mérce meg azt hiszem, valami alapvető emberi tulajdonság.

ZorróAszter 2012.03.08. 23:10:32

Igen, de most véget vetünk neki mindörökre!

KériSzépen 2012.03.08. 23:12:24

Egyetértek.
Magyarországon két féle ember létezik: a liberálbolsevik náci és a hagyományos náci. Lévén,hogy mindkettő náci, számomra teljesen érthetetlen a nemzeti közmegegyezés hiánya.
Javaslatod is erre a furcsaságra világít rá,nagyon helyesen.

Osszián 2012.03.08. 23:18:01

Nácik (liberálbolsi és hagyományos ) fogjunk kezet. És kórusban kiáltsuk: nácik haza!

little 2012.03.08. 23:19:10

A kettős mérce az régi találmány. Ami a tied az az enyém is ami az enyém ahhoz semmi közöd.
De Bástya te nemrégi posztja matematikailag is bebizonyította létezését.
Szóval vita nincs.

Nyifu1 2012.03.08. 23:36:20

8. little
- No ebben egyetértésre jutottunk!
:))

ZorróAszter 2012.03.08. 23:38:49

7. Osszián 2012. 03. 08. 23:18

Akkor vagy azt, hogy "Nácik haza!" vagy azt, hogy "Menjünk haza!"

Mert hisz akkor ez egy és ugyanazt jelenti.

:o)

Nyírfa 2012.03.08. 23:48:22

Egy a zászló, egy a tábor, egy a mérce. Ilyen boldogok még sosem voltunk.
Az ám, Hazám!

KériSzépen 2012.03.08. 23:54:01

7.
Oszt jónapot...és,ha mindenki hazament, a határátkelőnél ne feledjük lelakatolni az országot. Mégis, hátha másoknak, nem ilyen náci népnek, mint mi, még kellhet egyszer ez a hely, ami amúgy nem is lenne rossz. Sőt.

Osszián 2012.03.08. 23:57:51

Ki oltja le a villanyt?

A lakatkulcsot az utolsó dobja el.

Hátha valamilyen értelmesebb náció megtalálja.

ZorróAszter 2012.03.09. 00:12:06

13. Osszián 2012. 03. 08. 23:57

>Hátha valamilyen értelmesebb náció megtalálja.

Ákos apánk a kanadai magyarokkal a Vereckei szoroson át:

zorroaszter.uw.hu/files/0030/Kertesz_Akos_profeta.jpg

Osszián 2012.03.09. 00:40:02

Zorro, értelmes nációra gondoltam.

ZorróAszter 2012.03.09. 00:41:24

Földönkívüliekre?

rodosto 2012.03.09. 00:44:45

Csak az a különbség, hogy míg a komcsi ellenőrizhető tény és ezért igaz, az antiszemita náci csak az lehet akire a zsidók rányomják a bélyeget.
A tények nem számítanak!

ZorróAszter 2012.03.09. 00:49:09

Kedves Rodosto!

Ez a beszéd!

Erről szóltam én is.

Legfeljebb nem teljesen értette, mit.

navigator 2012.03.09. 01:02:14

ZorroAszter, bravó!
Most egészítettem ki legutóbbi futó postomat egy komolykodó kiegészítéssel a társadalmivá összegződő egyéni mentalitások legkisebb közös többszöröséről - hic et nunc! Nem véletlenül tetszik sokaknak.
Gratulálok!
Ha megengedi, nem önreklámként, erre utaltam mint update: navigator.nolblog.hu/archives/2012/03/07/Valami_nincs_a_helyen/

navigator 2012.03.09. 01:08:07

Pardon! Az Öné tetszik sokaknak, és teljesen megérdemelten! Félreérthetően sorakoznak előző kommentem mondatai. Ilyenek a vágyak...

ZorróAszter 2012.03.09. 01:43:37

Kedves Navigator!

Köszönöm. Elolvastam. A másik két cikket is. MaxValét és Jusét is.


Had ne mondjak semmit.

navigator 2012.03.09. 08:11:33

Kedves ZorroAszter! Megértem Önt.

Nyifu1 2012.03.09. 08:13:22

..., csupa, csupa megértés .....
:)))

Fannyvár 2012.03.09. 08:42:45

Kedves ZorróAszter


ki a bánat lát az emberi lélek legmélyebb bugyraiba, ha nem a költő? Vagy valami hasonló lélekelemző? (pszichológus nem...vagy nem meri a tudományosság kalodája miatt bevállalni)

"Időbe telik (...), mire az ember felnő, és olyannyira éretté válik, hogy igent mondhat, és akkor is szabad marad; igent mondhat, és akkor is egyedi marad, igent mondhat anélkül, hogy szolgává válna." állítja egy bölcs (Osho)

szerény megjegyzésem:

...vagy nem nő fel.....
...vagy igen-nem ember lesz


üdv...

ZorróAszter 2012.03.09. 09:21:00

Kedves Fannyvár!

Sajnos nem értem, mire gondol.

De érdekelne.

Kifejtené egy kicsit bővebben?

purim 2012.03.09. 09:44:58

ZorróAszter!
Hosszú szünet után, végre ledobta az ál arcát! -))

ZorróAszter 2012.03.09. 10:10:29

Hogyhogy végre!

Már rég leleplezett!

zili 2012.03.09. 10:12:04

A legcélszerűbb lenne rögziteni: Aki gentikai, faji, nemzethez tartozási alapon minősit alsórendünek, alattvalónak, munkakerülőnek, lustának, degeneráltnak, stb. egy népet, vagy népcsoportot, netán egy csoport vélt kulturfölényéből adódó uralmi jogokról elmélkedik, netán tolvaj csaló simlisnek tekint egész társadalmi csoportokat, az vagy hülye, és nem tanult semmit a történelemből, vagy gazember. És ez független a származásától, vallásától stb.
Ha a felsorolást nézed, abban nem csak Kertész " munkássága" van benne, hanem másoké (zsidók-nem zsidók) is.

purim 2012.03.09. 10:24:24

Igazad van Zili. A fő baj, ha valaki kényszerhelyzetben van, s nem áll módjában eldönteni: jó-e hülyének lenni, vagy muszáj..

Fannyvár 2012.03.09. 11:00:49

25-re


kedves Zorró

ezt írtam:

"ki a bánat lát az emberi lélek legmélyebb bugyraiba, ha nem a költő? Vagy valami hasonló lélekelemző? (pszichológus nem...vagy nem meri a tudományosság kalodája miatt bevállalni)

"Időbe telik (...), mire az ember felnő, és olyannyira éretté válik, hogy igent mondhat, és akkor is szabad marad; igent mondhat, és akkor is egyedi marad, igent mondhat anélkül, hogy szolgává válna." állítja egy bölcs (Osho)

szerény megjegyzésem:

...vagy nem nő fel.....
...vagy igen-nem ember lesz"


Írásából a kettős mérce - kifejezés elemzését véltem kiolvasni.

Nos emiatt írtam, amit írtam.

Azt gondolom, hogy az ember, miután politikai - meg egyéb - okokból belegabalyodva az "én igazam - te igazad" és a " nem én mondtam, hanem te" bonyolult igazságkereséseibe, és már képtelen tisztán látni - pláne, ha érdekek is fűződnek ehhez- jól teszi, ha olyan ember véleményét (is) meghallgatja, akit nem köt szakmai kánon, stb...hanem dilettánsként az adott témában egy másfajta szemszögből mond véleményt. A költő jó példa erre..vagy az etológus.

Emberi, erkölcsi gyökerekhez kell időnként visszanyúlni - vállalva a demagógia, meg még az isten se tudja milyen vádakat - ahhoz, hogy valamelyest helyére kerüljön a viták hevében félrecsúszott értelmezés.

Kettős mérce. Van e ember, aki mindig, minden helyzetben egyféleképpen él, ítél? Persze példák kellenének, de erre itt és most kevés a hely, idő. A tapasztalatom azt mondja, hogy nincs.

Osho bölcsessége kicsit lehangolt engem...anno, amikor olvastam...Most a 29-ben Purim válaszát olvasva, kissé megnyugodtam...van, hogy kényszer szüli a lépést, mert nem áll módjában eldönteni, mi jó neki.

Az "igen-igen" ember mindig egyféle - szeretne lenni. /bocs a nehezen érthetőségért/.

De - mint fentebb írtam - az igaz, hogy egyszerre csak egy eskü szerint cselekszünk, de nem egy időben, és nem ugyanott, nem ugyanazok között a társak között.

Nem olyan egyszerű ez...Ezért néha egy költő, vagy más tiszta forrás segít, de legalább megnyugtat.


Az is valami


üdvözlettel

Fanny

szazados90 2012.03.09. 11:57:44

ZorróAszter,
Szerintem,. ez így unalmas. Mármint a kettősmérce. Az lenne az igazi, ha mindenki náci lenne. Azaz, nacionalista. A nagyar a zsidó a cigány az arab, a román, cseh, szlovák,török, ésatöbbi.
Így aztán mindenki mindenki ellen hazában és határokon kívül. S nem fulladna unalomba az élet.
S amikor vége lenne egy "bajnolkságnak", kiírnánk a ligát az életben-maradottak között.
Jaj de szép is lenne.
Százados.

ZorróAszter 2012.03.09. 13:27:56

Kedves Fannyvár!

Köszönöm.

Egyébként egy szóval se mondtam, hogy Ön fogalmazott érthetetlenül, hanem csak azt, hogy én nem értem.

ZorróAszter 2012.03.09. 13:33:10

Kedves Százados úr!

Osszán olvtárssal már kibeszéltük ezt. (7. és 10.)

Mi is arra jutottunk, hogy a dolognak az is előnye lenne, hogy nem kellene azt skandálnunk, hogy "Nácik haza!", hanem elég lenne csak azt, hogy "Menjünk haza!"

Бездомный (jehu) 2012.03.09. 13:49:27

+

maxval bircaman HFJDFHCJ 2012.03.09. 14:14:27

Egyetértek cikkeddel.

szazados90 2012.03.09. 16:51:36

33 ra, ZorróAszter,
nem értjük egymást, Egy igazi náci, senkivel nem fog kezet. Mert a náci az tiszta náci akar maradni. Legfeljebb fullajtárokat fogad fel olcsó aprópénzért, de nem fog senkiivel kezet. Különben mit ér az egész szüret, ha nem tisztul le a bor.
A náci uralkodni akar, uralkodik, vagy az uralomért harcol. Ahhoz pedig le kell tisztítani a rárakódott salakot és el kell különülni a tisztátalanokkal.
Így nem unalmas az élet.
Százados.

ZorróAszter 2012.03.09. 17:54:46

Kedves Százados úr!

Hitlernél ugye keresve se találnánk nácibb nácit, de kevésbé finnyásat is.

Kezet fogott volna ő még egy ólból frissen szökött sertéssel is, ha a hatalmi érdekei úgy kívánják.

Szerintem megtévesztette amikor a Diktátorban Hynky és Napy üdvözli egymást, de mindig akkor nyújtanak kezet, amikor a másik tiszteleg.

De némi kavarodás után aztán csak kezet fognak.

Illetve még eszembe jutott Churchill: egyszer véletlenül egy szállodában szálltak meg Hitlerrel, és Churchill örömét fejezte ki, hogy nem futottak össze, és nem kellett kezet fognia vele.

Fannyvár 2012.03.09. 18:09:02

32re

Kedves ZorróAszter


Köszönöm :) Ám egy a lényeg - szerintem - a kettős mérce gyakorlatát óhajtaná mindenki elvetni, de valahogyan még soha a b...s életben nem sikerült...száz százalékban....ha jól a szívünkre tesszük a kezünket. Más kérdés, hogy hol az a bizonyos határ? Mikor , miért és mit mérek így?


Erről mindjárt eszembe jut egy kaposvári rendőr, aki a feleségét is megbírságolta, mert a főposta előtt letámasztott biciklijét nem lakatolta le...Anno - a 60-as években - még büntettek ilyesmiért. Lámpa, dinamo, zár..ilyesmi ellenőrizve lett, rendőrileg. Nos a derék rendőr akkurátus volt...mindenkit megbüntetett.

üdv

Fanny
süti beállítások módosítása