Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Frissülő blogajánló továbbra is: exNOLBloggereknek

2016. január 29. - ZorróAszter

 

Na végre hogy kifutottam.

Nos akkor arra gondoltam, hogy mondjuk az exNOLBloggerek.uw.hu címre feltennék egy programocskát, ami kábé úgy nézne ki mint a NOLBLOG frissülő. Persze nem lenne „Szerki ajánlata” meg ilyesmi.

 

És mondjuk nem 14 sorral mint itt volt, hanem mondjuk negyvennel.

 

Fapados lenne: vagyis mindenki aki használni akarja, az maga bökne rá a „Post hozzáadása” fülre, és aztán beírná a nicknevét, a bejegyzése címét és az URL-jét (http://...) copy-paste-al.

 

Aztán rábök az OK gombra, és a Frissülő oldalon máris ott virít a bejegyzése a legfelső sorban mint itt a NOLBLOGon is volt.

 

Bonyolultabbnak tűnik mint a NOLBLOGnál áttenni a kapcsolót „Látszik a blogban” állásba, meg a „Mikori bejegyzés?”-t beállítani, de nem sokkal. Plusz a nem változó mező, a nicknév tartalmát a böngésző megőrzi. Előhívható egy kattintással a mezőben.

 

A sorok valahogy így néznének ki:

 

2016.02.32. 11:21 ZorróAszter Van-e tök a réten?

2016.02.32. 10:33  pietnik Hülye lexi!

2016.02.32. 09:21  MaxVal Újabb gágogás balliba fronton

stb.

stb.

 

 

Lenne egy sor az ikon URL címének is. De azt nem kötelező kitölteni. Akkor a szokásos ikon jelenne meg. Illetve szerintem az megoldható, hogy csak egyszer kelljen megadni az ikon URL címét és aztán többet ne kelljen csak ha változtatni akar a pacák az ikonján.

 

Azért nem lehet egyszerűbben megoldani, mert mindenki más szolgáltatóhoz széled szét a nagyvilágban. És minden formátumban máshogy lehetne megtalálni a bejegyzés címét, az ikont, meg hogy egyáltalán van-e és mikori az új bejegyzés.

 

Ha csak egy-két szolgáltató lenne, mondjuk reblog meg a blog.hu, akkor még bele is vágnék, de sokkal több van.

 

Problémák:

 

1. Szerintem ne legyen jelszó csak ha probléma merülne fel. Mondjuk megszállják a nácik. Vagy valakik tolakodóan kitúrják az öreg NOLBLOGosokat.

 

2. Csatlakozhasson külsős is. Elvégre a NOLBLOGhoz is csatlakozhatott bárki.

 

3. Csak akkor korlátozzunk, ha esetleg itt is zavaróan kitúrják vagy háttérbe szorítják a régi motorosokat.

 

4. Ha mégis ez következne be, akkor az egész cuccot felteszem egy új helyre és akkor már csak jelszóval lehetne használni.

 

5. Ha elég érdeklődő van, akkor igyekszem a vasárnapi zárás előtt feltenni a prototípust.

 

Vagy valami ilyesmi ...

 

 

Kapcsolódó:

Búcsú a NOLBLOGtól

 

 

2016. 01. 29.

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr488907030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frady Endre 2016.01.29. 17:03:02

Használható ötletnek tűnik. Csak arra kell figyelni, hogy mielőtt itt végleg bezár a bazár, mindenkivel tudasd a linket! :)

solide 2016.01.29. 17:18:51

Úgy értelmezem, hogy erről már esett szó, ami viszont jelzi Frady Endre észrevételének jogosságát, ugyanis nekem ez az első találkozásom az ötlettel. Így nem is teljesen világos (vagy esetleg előrébb lennék, ha a szövegben előforduló linkre is rámennék, és olvasnék, mielőtt kérdezek?), hogy akkor most ezen a felületen a máshová megírt bejegyzéseket lehetne belinkelni, vagy konkrétan ide is lehetne írni?

pietnik 2016.01.29. 17:26:43

Oké,felírtam az elérhetőséget,majd jelentkezem,de akkor újra el kell nekem magyarázni,mert nekem ez így kínai!
De az istenért,nehogy nekem kínai írásjegyekkel írja csakazért is!!
Azt meg honnan vette,hogy én hülyének tartom lexit?!
Dehogy!!Egy aljas,minden szemétségre képes ,magát baloldalinak hazudó ócska trollnak,aki megbizatásból szétverte a nolblogot!!

Only-villan 2016.01.29. 17:32:03

Nem tudom, más hogy van vele, de eszembe nem jutna közösségbe lépni veletek az új helyen, ha már itt is nehéz volt elviselni a bunkóságotok.
Úgyhogy tőlem nem kell félni, hogy odamegyek és kitúrlak benneteket.
Itt is, ti voltatok az erőszakos, nagyképű, arrogáns és bunkó beszólók, mert magatoknak akartátok kisajátítani a nolblogot, és felsőbbrendűnek tartottátok magatokat.
De ilyen nagypofával akarják kisajátítani az országot is, egy törpe ballib kisebbség, akinek semmi képessége, hogy elvezesse az országot.
A neten lehet még tovább döntögetni a kormányt, álmodozni arról, hogy "történelmet" írtok, de majd csak felébredtek.
Szerintem más ellenfelet sem fogja érdekelni, hogy mit fogtok ajvékolni a patkánylyukban, de itt a NOL mellékleteként nem csak ti vagytok a nép hangja.

Nyírfa2 2016.01.29. 17:33:16

Egy link tényleg nem ártana! :) Már hallom, ahogy mondja, jó-jó, de az olvtársak még nem nyilatkoztak.
És technikai analfabétáknak fogja majd valaki a kezét?

:)))

pettra1 2016.01.29. 17:34:57

Tetszik, hajrá! Csak egy kérdés: valamiféle önvédelem lesz? Például szörnyűséges kommentet ki tudok irtani?

maiman 2016.01.29. 17:37:05

Teccik! :-)

Várom a protoizét. :-))

4elefánt 2016.01.29. 17:41:07

Ott én is írnák postot:-))

ZorróAszter 2016.01.29. 17:47:50

Kedves Solide!

A exNOLBloggerek.uw.hu címet még nem foglaltam le.

Ez csak frissülő lenne a világban szerteszét különféle blogszolgáltatókhoz szétrajzott exNOLBlogosok friss blogjaira.

Tehát mondjuk az első mögött a zoroaszter.blog.hu/archives/2016/02/32/Van-e_tok_a_reten/
a 2. sor mögött mondjuk egy reblog.hu-s blogcím, a 3., MaxValos sor mögött meg egy worldpress.com cím lenne, stb.

De ez nem változtatna semmin lényegében. Aki rábök az linkre, az csak a címből jöhet rá, hogy nem a NOLBLOGon van, hanem már más blogszolgáltatónál.

Ha így érthetőbben mondtam.

Tehát maga a tartalom nem lenne ott, csak a NOLBLOG frissülő utánzat.

ZorróAszter 2016.01.29. 17:53:04

3. pietnik
2016. 01. 29. 17:26

Csak hülyültem :o)

A dolog egyszerű:

1. Rábök a Post hozzáadása fülre.
2. Kitölti a Nicknév: pietnik
3, A Cím: Hülye lexi! (copy-pasttal)
4. A post URL-je: http://pietnik.reblog.hu/archives/2016/02/32/Hulye_Lexi/ (szintén copy-pasttal)
5. Megnyomja az OK gombot, és máris a frissülő tetején van a cikke.

Így érthetőbb?

grincs 2016.01.29. 17:54:17

Nna, akkor ezt az írást elmentettem - sorvezetőnek - egyelőre!
Azért remélem bővebb "használati utasítás" is lesz? :-)

ZorróAszter 2016.01.29. 17:57:21

4. Only-villan
2016. 01. 29. 17:32

Kedves Only!

Ki a fasz hívta ide magát?

Mindig maguk pofátlankodnak ide.

Holott még a csörgőkígyók se érzik jól magukat a maga társaságában.

Játszadozzanak a náci barátaikkal.

Azzal a kettővel.

Vagy hárommal?

ZorróAszter 2016.01.29. 17:58:49

5. Nyírfa2
2016. 01. 29. 17:33

Kedves Nyírfa!

exNOLBloggerek.uw.hu

ZorróAszter 2016.01.29. 18:04:43

6. pettra1
2016. 01. 29. 17:34

Kedves Pettra!

Ez csak linkajánló. Mint a lap a frissülővel a NOLBLOG volt címlapján.

Tehát a blogok nem itt vannak, hanem szanaszét a nagyvilágban.

BDK piréz olvtárs házi NOLBLOGjában én azért nem hittem, mert ez túl nagy számítógépes kapacitást igényelne. Ahhoz önálló szerver kellene. Azt nem adnak ingyen.

Csak nem akartam ott okoskodni. Vagy hogy azt higgyék, ellendrukkere vagyok az ötletnek.

Tehát kell regisztrálnia mondjuk a blog.hu -n mondjuk Pettra néven.

ZorróAszter 2016.01.29. 18:05:40

11. grincs
2016. 01. 29. 17:54

Igérem, nem lesz bonyolult.

Nyírfa2 2016.01.29. 18:10:24

Most értettem meg. Tehát, valahol írni kell, ez csak egy gyűjtóhely lenne - lesz -, ahonnan kattintgathatunk egymásra.
Kezdetnek nem is rossz.

pettra1 2016.01.29. 18:10:57

Értem, akkor ez valójában nem blog lesz, hanem mint egy katalógus. Így is szuper.

Nyírfa2 2016.01.29. 18:11:29

És az önálló szerver?

Hogy lehet hozzá jutni, mennyiért stb?

Nyírfa2 2016.01.29. 18:15:34

13. ZorróAszter

Köszi! Az normális, hogy egyelőre hibajelzést ad le? Majd, ha lesz tartalom is benne, akkor fog működni? Ha nem muszáj, ne nevessetek ki!

ZorróAszter 2016.01.29. 18:27:12

Igen, normális. Még nem foglaltam le a címet, mert ha nem tetszik az ötlet senkinek, akkor ne foglaljam potyára.

De akkor lefoglalom.

solide 2016.01.29. 18:27:17

ZorróAszter kérem!

Kivételesen értettem, amit írt (ez nem mindig van így, de ennek a bejegyzésnek nem az a célja, hogy ezt megvitassuk), csak azt nem tudtam, hogy lemaradtam-e valami korábbi stációról.

Az a baj, hogy így mindenképpen regisztrálni kell valahol, amihez nem feltétlenül van kedvem, de majd még meglátom.

aLEx 2016.01.29. 18:30:08

Én is megnyugtatok mindenkit, hogy ilyen arrogáns alakok, mint ZorróAszter bármilyen link-gyűjteményébe én ugyan be nem megyek. Ilyen embertől én még egy pofa sört sem fogadnék el.

Tudom, ne is mondd, ki a fasz hívott engem! Nem is azért szólok.

Én a bloggerek és bloggerinák lelkesedésén akadok ki, hogy egyáltalán közösködnek egy ilyen alakkal, mint ZA. De egészségükre, mert úgy látszik egymáshoz valók!

ZorróAszter 2016.01.29. 18:30:24

18. Nyírfa2
2016. 01. 29. 18:11

"Hogy lehet hozzá jutni, mennyiért stb?"

Hát nem vagyok képben teljesen, de amit a NOLBLOG szervert illeti, ilyennek a bérlése gépteremben internetkapcsolattal stb. az minimum 100 ezer forint havonta. De szerintem több.

Only-villan 2016.01.29. 18:32:23

12. ZorróAszter,
csak ne gondold magad ártatlannak, te emlegetsz folyton engem, és te bunkóskodsz Maxnál is, ha megjelenek, pedig a kutya sem szól hozzád, de másutt is ezt teszed, ha lehetőséged van ugatni rám.
Ezért gondoltam, helyreteszem azt a csökött agyad, hogy nem minden úgy van, ahogy te gondolod, hogy érdekel-e valakit is a hülye acsarkodásotok, ha másutt teszitek.
Itt sem szoktam kommentelni nálad, ez az utolsó alkalom.
Röhögni való, hogy pont veled szövetkeznek, de úgymond meg is érdemelnek.

ZorróAszter 2016.01.29. 18:33:23

21. solide
2016. 01. 29. 18:27

Hát igen. Anélkül sajna nem megy. Bocs, hogy efölött a kérdése fölött elsiklottam.

aLEx 2016.01.29. 18:34:17

De a sok fasisztázó/nácizó/nyilasozó végül is mind összetartozik Végül is madarat tolláról, embert barátjáról, nem igaz?

little 2016.01.29. 18:34:29

Hát én nem értem de sebaj.

Ha a linkre rákattintok ez gyün be:
HIBA - 404
A keresett oldal nem található az UltraWEB szerverén!

PREZIs prezentáció

Küldd el prezentációs anyagod, és egy profi prezit készítünk belőle!

ZorróAszter 2016.01.29. 18:40:46

22. aL(ias)Ex
2016. 01. 29. 18:30
24. Only-villan
2016. 01. 29. 18:32

Kedves Only és Alex!

Az a baj, hogy itt mindenki tudja egészen pontosan, hogy itt milyen a hangulat meg a társalgás, ha nem dugja ide a mocskos pofáját két ilyen nyilaskeresztes vipera mint maguk.

Ehhez nekem semmit se kell hozzátennem.

Ezt itt mindenki tudja.

Azt is, hogy mi a faszért tolják ide a pofájukat amikor senki se hívta ide magukat.

És azt is, hogy én egyébként hogy szoktam beszélni általában az emberekkel. Másokkal. És hogy magukkal meg miért így.

:o)

ZorróAszter 2016.01.29. 18:43:25

27. little
2016. 01. 29. 18:34

Kedves Little!

Még nem kezdtem hozzá. És még a tárhelyet se foglaltam le.

Arra voltam csak kíváncsi, hogy kell-e valakinek.

Potyára egy szalmaszálat se szeretek keresztbe tenni.

maxval 2016.01.29. 18:45:26

Oké, mikor küldöd el a címet?

Csokifalat 2016.01.29. 18:46:26

Mennyi az havonta, Bármit szabad írni?Pölö, némely személy, na nem név szerint, csak mondjuk poziciónálással, (mint külügyér, belügyér, stb.) felfüggesztéséről? Ha már fizet az ember, .... :-)

Nyírfa2 2016.01.29. 18:46:37

23. ZorróAszter

Még gondolatban is sok. Nem baj, egyelőre a gyűjtőhely is óriási előrelépés lenne.

aLEx 2016.01.29. 18:46:45

Kedves ZorróAszter! Csak azért jöttem, aztán már megyek is, hogy búcsúzásképpen leköpjelek, mert egy szar alak vagy. Ezt nagyon régóta gyűjtögettem magamban.

De már itt sem vagyok. Azt ugye mondtam, mi történne, ha az utcán találkoznánk? Ehhez tarts magad!

CsipkeRózsa 2016.01.29. 18:58:00

Tisztelt blogírók,

ha lehetséges, ne a Facebook-on írjanak, oda én sem szívesen lépnék be.

maiman 2016.01.29. 19:10:50

Egyet vagyok értve solide mondandójával, miszerint:

"Az a baj, hogy így mindenképpen regisztrálni kell valahol, amihez nem feltétlenül van kedvem, de majd még meglátom."

Ergo linkként tudok feltenni bármit, azaz csak olyasmit, ami már valahol megjelent.
Akár blogban, akár weboldalon, portálon, site-on etc...
Egy word-ben lévő írás nem tehető fel, lévén ez egy linkajánló.

Úgyis önálló weboldalon gondolkodtam-gondolkodom... :-))

ZorróAszter 2016.01.29. 19:12:25

Kedves Mindenki!

Akkor most lefoglaltam a címet, ami végleges:

exNOLBloggerek.uw.hu
lehet csupa kisbetűvel is.

De még nincs rajta semmi!

Még nem kezdtem hozzá a programhoz.

hídavatás 2016.01.29. 19:12:52

Figyelek, figyelek.
(Nem fenyegetés, csak tényközlés, ill. jelzés. :-) )

Nyírfa2 2016.01.29. 19:13:27

34. CsipkeRózsa

Hát, most megkönnyebbültem! Végre nem vagyok egyedül a fésztől való idegenkedésemmel!
Pedig mennyit filóztam rajta, menjek, ne menjek, kéne, de biztos?
Aztán mindig meggyőztem magam, hogy ne. :)

doremi 2016.01.29. 19:13:45

ZorróAszter bármily hihetetlen elsőre megértettem, pedig voltak akiket megtévesztett a hajam színe :) - hozzá kell tennem nem Ön volt...
Szóval akkor ide letehetem a violinkulcsom?

ZorróAszter 2016.01.29. 19:17:22

30. maxval (látogató)
2016. 01. 29. 18:45

"Oké, mikor küldöd el a címet?"

Kedves MaxVal!
36-ot Önnek is írtam, de azért megismétlem:

exNOLBloggerek.uw.hu
lehet csupa kisbetűvel is.

De még nincs rajta semmi!

Még nem kezdtem hozzá a programhoz.

ZorróAszter 2016.01.29. 19:18:55

33. aL(ias)Ex
2016. 01. 29. 18:46

Kedves Alex!

Bazd meg a jó kurva anyádat aki ilyen patkányt ellett a világra.

:o)

Csokifalat 2016.01.29. 19:20:37

Úgy tűik, felakasztható a violinkulcs. Senki sem mondta, hogy nem szabad felakasztani.

Nyírfa2 2016.01.29. 19:22:34

36. ZorróAszter

Köszi szépen!
És a láza?

Csokifalat 2016.01.29. 19:22:41

A hangnem minden esetre nem köntörfalazó. :-)

ZorróAszter 2016.01.29. 19:26:26

Kedves Doremi!

Nem sajnos. Ez csak annak felel majd meg ha elkészül, mint ami a NOLBLOG frissülője volt. Ami a címoldalon mutatta az új blogokat.

Ez teszi majd lehetővé, hogy a nolblogosok ez alól láthassák a nolblogosok cikkeit ha akarják.

De aki cikket akar írni, annak kell keresnie egy blogszolgáltatót és ott regisztrálnia.

Én esetleg a blog.hu -t ajánlanám. De van még a reblog.hu meg például a worldpress.com is, ahová úgy tudom, szintén regisztrált pár nolblogos és ezután ott lesz megtalálható.

ZorróAszter 2016.01.29. 19:28:43

43. Nyírfa2
2016. 01. 29. 19:22

Köszi szépen. 36.9

maiman 2016.01.29. 19:32:41

34. CsipkeRózsa
38. Nyírfa

Hölgyeim, kellő óvatossággal semmi baj nem történhet.

Meg kell válogatni az ismerősöket, letiltani néhány fölösleges dolgot, zárttá - illetve csak megbízható személyek számára láthatóvá - tenni a profilt és kész.
Személyre szabás, beállítás kérdése...
Idegenkedtem én is a fésztől eleinte, de be kellett látnom, többet hozott, mint vitt...

doremi 2016.01.29. 19:34:59

Kedves ZorróAszter a blogom már egy hete készen vala, csak nagyon egyedül lézengtem ott, és így szívesen teszem le a violinkulcsomat egy link erejéig :)

Nyírfa2 2016.01.29. 19:37:19

46. ZorróAszter

Örvendezem. Ha ilyen gyors gyógyulást hozunk Önnek, akkor minden idők legsikeresebb csapata leszünk! :)

Nyírfa2 2016.01.29. 19:41:07

47. maiman

Ezt el is fogadom, csak tényleg - nem hülyülésből mondom -, annyira frusztrál a technikai alulműveltségem, hogy úgy érezném, úszástudás nélkül vágok neki az óceánnak egy balatoni csónakkal.
Hát most képzeljed el! :)

ZorróAszter 2016.01.29. 19:49:33

48. doremi
2016. 01. 29. 19:34

És hová tetszett költözni?

ZorróAszter 2016.01.29. 19:51:45

49. Nyírfa2
2016. 01. 29. 19:37

Ne kiabáljuk el. :o) Este későn szokott felmenni.

Csokifalat 2016.01.29. 20:15:54

A reblogot senkinek nem ajánlom.

doremi 2016.01.29. 20:18:45

ehun e, igaz könnyű dolgom volt mert csak be kellett lépnem és ide egy kattintás, oda egy kattintás, no meg hangos haj hullatás és a kofferem már ott is volt :)
csak még a kilépés a rendszerből egy kicsit körülményes Nekem :)

blog.hu/user/605987

Csokifalat 2016.01.29. 20:37:23

Sajnos a kérdéseimre semmi válasz nem érkezett. **r **r, kár.

maiman 2016.01.29. 20:52:41

50. Nyírfa

Elképzeltem... :-))))

Olvastam a mailt, vasárnap kimerítő válasz leszen, már elnézést mindenkitől,
hogy itten esztet és mostan...

A Reblogot én sem ajánlom, az Origo tulajolja, a Blog.hu az Indexé.
A worldpress.com jó, de csak angolosoknak ajánlom, fordítóval elég xar ügy.

Nyírfa2 2016.01.29. 21:06:52

52. ZorróAszter

Jó-jó! Nem kiabáljuk el!

Nyírfa2 2016.01.29. 21:16:16

56. maiman

Hát igen, ladikom, ladikom. :)

Jó, vasárnap.

ZorróAszter 2016.01.30. 07:22:27

54. doremi
2016. 01. 29. 20:18

Kedves Doremi!

Megnéztem. De abban bíztam, tetszett föltenni valami írást is.

ZorróAszter 2016.01.30. 07:23:33

55. Csokifalat
2016. 01. 29. 20:37

"Sajnos a kérdéseimre semmi válasz nem érkezett. **r **r, kár."

Bocs. Ha én nem válaszoltam, megmondaná, melyikre?

ZorróAszter 2016.01.30. 07:27:03

Közben nézegettem az évekkel ezelőtt írt programjaimat. Hát olyan volt mintha először láttam volna életemben.

Azt nem mondom, hogy mintha kínai lenne, de majdnem.

Aggasztó.

Na mindegy. Estére igyekszem összehozni valami béna bétát.

Elvégre nem egy nagy feladat.

Azt hittem, többre fogok emlékezni pár év távolából.

Nyírfa2 2016.01.30. 09:49:29

Jó reggelt, kedves ZorróAszter!

Hogy szolgál az egészsége?

ZorróAszter 2016.01.30. 10:30:33

Jó reggelt! Köszönöm kedves érdeklődését: Meglehetősen! ... Meglehetősen! ...

ZorróAszter 2016.01.30. 10:31:14

Ja de viszont ez rossz hír a munkakedvemet illetőleg.

Nyírfa2 2016.01.30. 10:49:45

Szóval, vagy pocsékul van, és már bánja, hogy belefogott, vagy pocsékul van, és sajnálja, hogy emiatt rossz hírt kell közölnie, vagy remekül érzi magát, és menne a szabadba, a barátaihoz, a kedveséhez, de tett egy ígéretet, amit tartani akar, vagy gyógyulófélben semmi kedve a gép előtt , munkával tölteni az időt.

Egyik indokát jobban értem , mint a másikat. Valami mégis azt súgja, neki fog veselkedni.

Nyírfa2 2016.01.30. 10:52:09

Bocsánat, nem ígéretet tett, hanem felajánlást. De utálom, ha pontatlan vagyok!

pietnik 2016.01.30. 11:12:31

33-ra!
Lexi!
Velem nem akarsz találkozni az utcán!?
.........
Kár!!

ZorróAszter 2016.01.30. 12:06:19

Először azt hittem, igen, de aztán meglepett egy pihekönnyű fejfájás.

Úgyhogy belekezdtem. :o)

Azért borzasztó, hogy pár év alatt hogy elfelejtettem ezt a PHP-t meg webprogramozést.

Nyírfa2 2016.01.30. 12:33:35

68. ZorróAszter

:))

pettra1 2016.01.30. 12:51:07

68. ZorróAszter: Tegnap beszélgettünk a fiammal, hogy mivel már bejutottam a kritikus korba, bármikor megkezdődhet nálam a szellemi leépülés, amit ugye én nem fogok észrevenni, a környezetem viszont igen, ezért szóljanak, ha felfigyelnek valamire. Erre azt mondja, hogy igen, van nálam változás. Hú, hát belesápadtam kicsit, kiderült, csak annyi a változás, hogy néhány éve még nem féltem a számítógéptől, most viszont már minden problémával segítségért kiabálok. Van benne valami, tény, hogy ötször megmutat valamit, hogy mit hogyan kell, és képes vagyok még akkor is megint elfelejteni. Lehet, hogy néhány éve ez nem így volt, és akkor bizony a demencia már itt ül a vállamon...

ZorróAszter 2016.01.30. 13:23:52

Kedves Pettra!

Remélem kedves fia nem pedagógus. :o)

Én sokkal türelmesebb tanár vagyok mindenkivel.

Mindenkivel előfordul, hogy nem ért valamit. Vagy elfelejt valamit. Sőt olyan is, hogy valami olyat nem ért, ami minden jelenlévő számára nyilvánvaló.

Még Einsteinnel is. És még süvölvény frissNobel-díjas korában is.

Valéria 2016.01.30. 16:25:17

Kedves ZorróAszter

kábé három hónapja nem írtam egy betűt sem a Nol Blogra. Aztán megkaptam az 'elbocsátó, szép üzenetet" én is mint mindenki.
No onnantól még inkább elment az írástól a kedvem. Gondolom nem csodálja :)

Persze olvastam a postokat, úgy értem azokat, amik érdekeltek, így jelen felajánlást is.

Őszintén mondom, hogy nagyon becsületes, normális ötletnek tartom, mert tényleg nem akar mást, mint "oldott kéveként" széthulló grafománoknak lehetőséget kínálni az elérhetőséghez.

Szóval teccik. Tartani a kapcsolatot. Aztán ki tudja mit hoz a jövő? Na ezért jó ez az ötlet, amit ajánl.

Személy szerint is köszönöm és tuti olvasgatni fogom, mi több kíváncsian várom az egykori bloggertársak írásait. Azt nem tudom még, hogy írni akarok-e, szóval ez még képlékeny.

Ezzel együtt még egyszer köszönöm és ha már itt tartok, a sok érdekes beszélgetést szintén :)

üdv Valéria

ZorróAszter 2016.01.30. 16:56:18

Kedves Valika!

Örülök hogy be tetszett nézni. És ha mi szeretnénk olvasni Öntől, hol találjuk majd?

El tetszett már dönteni?

Valéria 2016.01.30. 17:03:27

Kedves ZorróAszter


mint az imént utaltam rá, még nem írtam semmi újat, legalábbis posztnak nem nevezhetőt sehová. Különböző helyeken tárolom - évek óta - mentett jegyzeteimet, posztjaimat, de ezek főleg tárhelyek. A Nol Blog egyedi hely volt, szerintem legalábbis. Ide nem csak tárolni jártam agymenéseimet :)

A facebookon természetesen jelen vagyok, de az nem ugyanaz, ugye érti :)

Valamelyik tárhelyemen talán élesben folytatom és hogy a közös, most alakuló felületen közzé fogom tenni, azt még nem döntöttem el. De mindenképpen támogatom az elképzelését.

:)

ZorróAszter 2016.01.30. 17:11:46

Értettem, és én is arra gondoltam, hogy hol van accountja és milyen néven. Ugyanis gyanakvó vagyok Önnel, mert mindig nevet vált, és a múltkor is hónapokba telt, mire rájöttem :o)

ZorróAszter 2016.01.30. 17:17:31

Apropó programozás: Hónapok óta tartogattam magamban, hogy ha összefutunk, szólok, láttam egy tök jó sci-fit, a Forráskódot. Szerintem Önnek is tetszene. Hacsak nem ismeri már rég.

www.youtube.com/watch?v=DafvKU8y2eI

Valéria 2016.01.30. 18:05:50

75.

he-he...aki "mindig" nevet vált kedves Zorró Aszter, az nem én vagyok. Össze tetszik téveszteni valaki mással :)


Valériaként indítottam, Valika lettem, rövid Fannyvár intermezzóval, amikor néhány hónapnyi szünet után visszatértem.
Amikor nem tudtam blogomat elérni, akkor Valika1, illetve Valika2 néven folytattam a posztolást.

Hát igen...Valéria becéző alakja a Valika :)


Próbáltam az avatarral utalni a közös eredetre, régi blogjaimat egy jó darabig a saját felületem oldalsávjában elérhetővé tettem, no és avval, hogy állásfoglalásaim, irányultságom, nem utolsósorban témáim és stílusom mindig ugyanaz volt és maradt.

Nem "álltam le" veszekedni saját magammal, bár elismerem jó játék lehet :)


Szóval egyenlőre a Valéria marad.

Kedves Zorró Aszter köszönöm a linket :) Nem ismertem :)

Valéria 2016.01.30. 18:08:00

közel 10 évnyi blogger léttel a hátam mögött - itt a NolBlogon - nem rossz arány, szerintem. Már ami a név alakjaimat illeti :) Ja....és nem egy időben volt jelen Valéria és Valika , illetve Fannyvár :)

ZorróAszter 2016.01.30. 18:41:03

Igenám, de én csak a Fannyt ismertem, és utána nem tetszett szólni a Valika dettó :o)

ZorróAszter 2016.01.30. 18:44:32

És azt hiszem csak jó sokára jöttem rá :o)

Nyírfa2 2016.01.30. 18:48:39

Valika, csak köszönök! :)

Valéria 2016.01.30. 19:24:08

Zorró Aszter kedves,


igaza van, tényleg. Valaki - már nem is emlékezem kicsoda, mondta, hogy a Fannyvár olyan izé...legalább a kommenteknél, beszélgetésekben legyek Fanni. Hát így történhetett :)

Valéria 2016.01.30. 19:24:30

81.

Szia Nyírfa

én is köszönök :)

Nyírfa2 2016.01.30. 19:50:06

Most nem azért, de az a tájékoztatás, hogy 31-én lekapcsolják a szolgáltatást, nekem azt jelenti, hogy 31-.én bármikor.
Tehát ennyi volt. Ami még tuti, az az éjfélig terjedő időszak.

Nyírfa2 2016.01.30. 20:31:54

Valika, csak itt van lehetőségem , hogy az utolsó posztodhoz bólogassak egy jóízűt.
Meg azt is mondtam: Ez az, ezt így kell! :)

Valéria 2016.01.30. 20:42:13

Bocs...Nyírfa,

köszönöm :)

(csak egy megjegyzés: nincs türelmem most )

maiman 2016.01.30. 21:04:17

Hát akkor... Induljunk...

Sziasztok, mindenkinek, akit illet, kívánok minden jót!

Nyírfa2 2016.01.30. 21:10:24

86. Valika

Értem én.

Nyírfa2 2016.01.30. 21:12:24

Viszlát, maiman!

Nyírfa2 2016.01.30. 21:18:46

Kedves ZorróAszter, megnéztem, milyen lesz - JÓ! :))

maiman 2016.01.30. 21:25:09

Én is kipróbáltam, műxik.

Gratula, Zorró!

Állhatok neki egy új blognak... :-))

pettra1 2016.01.31. 00:41:46

pettrablogja.blogspot.hu/
hát ez volna az új helyem.

charly-uno 2016.01.31. 06:30:44

Háisten még időben értem ide. Ha lesz erőm és egészségem, majd keresem az exNOLBloggereket. Isten adjon nektek erőt, egészséget.

Nyírfa2 2016.01.31. 08:46:53

Jó reggelt!

Pettrát elmentettem, kezdődhet a nap.

charly-uno, köszi szépen, neked is!

yankari 2016.01.31. 10:36:46

92. Pettra,
megnéztelek, elolvastam.
klassz! :)

Valéria 2016.01.31. 17:11:35

Kedves Zorró Aszter

itten vagyok, ni:

variety.ingyenblog.hu/

elmentettem a linket, hát majd figyelünk :)

ZorróAszter 2016.01.31. 17:33:57

Kedves Valika!

A legutóbbi cikkét betettem az új exNOLBlogos frissülőbe.

Ha van kedve, megnézheti hogy fest ott:

exNOLBloggerek.uw.hu
És ha van kedve, ki is próbálhatja a "Blog hozzáadása" -ra kattintve.

pettra1 2016.01.31. 17:43:00

Tetszik, jó lesz ez! Köszi!

ZorróAszter 2016.01.31. 17:44:56

Kedves Mindenki!

Ha még van itt valaki, elkészült a nulladik változat.

Működik maga a frissülő és a "Blog hozzáadása" a frissülőhöz.

Ha lesz kedvem, még ma megcsinálom az Összesblogos kijelzést, mert néhány olvtárs azt szerette nézegetni, nem a frissülőt.

(Lehet hogy épp Valika? Vagy Nyírfa?)

Ha itt bezár a bazár, az

exNOLBloggerek.blog.hu -n indítok egy blogot ahol a problémákat meg lehet beszélni, vagy ha lenne valami kérés, stb.

Nyírfa2 2016.01.31. 17:48:26

Nagyon klassz!

De már megint csőbe húztam magam: Gézánál örömködtem, hogy semmi baj, ha nem tudok regisztrálni valahol, mert egy klikkel a keresett helyen vagyok. Csak éppen kommentelni nem tudok. Ezek a belépések!

Nyírfa2 2016.01.31. 17:51:13

Részemről minden oké!

Valéria 2016.01.31. 18:11:23

Oks, értettük ZorróAszter,

Valéria 2016.01.31. 18:12:15

Nyírfa

a kommenteléshez minden esetben be kell jelentkezned?

Csak kérdem...

Valéria 2016.01.31. 18:14:07

97. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 31. 17:33


kipróbáltam, oké :)

Nyírfa2 2016.01.31. 18:14:41

Persze, Valika. Illetve, látogatóként ....nem tudom, mi van látogatóként, ahhoz nem kell semmi?

ZorróAszter 2016.01.31. 18:17:08

Akkor rendicsek.

Jól emlékszem, hogy van aki jobban szereti az Összesblogok formátumát mint a frissülőét?

(Az még nincs kész)

ZorróAszter 2016.01.31. 18:24:51

Már erre gondolok:

admin.nolblog.hu/blogs/
Ha esetleg valaki nem tudná

Nyírfa2 2016.01.31. 18:25:22

Én a Frissülőt szeretem. Pettra már kettőt is írt! Lányok, innen üzenem, hogy halihó! :)

solide 2016.01.31. 18:57:14

ZorróAszter kérem!

Kísérletet tettem gy szöveggl- A próba azt mutatta, működik, de elsőre persze rossz linket adtam meg - megtenné, hogy azt kitörli?

Valéria 2016.01.31. 18:57:18

106. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 31. 18:17

Nem is tudom, mindkettő fontos :)

Valéria 2016.01.31. 18:58:03

Nyírfa,

Pettra egy sztahanovista :) Most derült ki ....izé...most derült ki?

ZorróAszter 2016.01.31. 19:02:17

Kedves Solide!

Törölhetem, de szívesebben javítanám ki ha megadja a jó linket.

solide 2016.01.31. 19:04:14

ugyanazt tettem be kétszer, csak elsőre a szerkesztői oldal linkjét, ami értelemszerűen csak akkor érhető el, ha én próbálok vele - meg a jelszavammal - belépni. Tehát a belépő (2) már működik és ugyanahhoz az íráshoz vezet.

ZorróAszter 2016.01.31. 19:06:07

Ja! Már látom. Akkor törlöm a hibásat.

grincs 2016.01.31. 20:59:11

Hálás köszönet!!!! :-)

pettra1 2016.01.31. 22:57:25

Próbáltam hozzáadni, azt mondja, hogy icon címe - az meg mi? Oda nem írtam semmit, nem is jártam sikerrel...

Osszián 2016.01.31. 23:12:55

Jó lesz. Zseni vagy Zorró.

pettra1 2016.01.31. 23:23:46

Köszi, látom, hogy megoldódott, ezek szerint én nem tudok hozzáadni?

ZorróAszter 2016.01.31. 23:32:51

De igen.

Tetszik keresni egy jó kis ikont valahol.

Egér jobb gomb / Kép címének másolás vagy valami hasonló magyarul.

Pl. ez a Pettra ikon a

s.nolblog.hu/storage/user/338199/icon

pettra1 2016.01.31. 23:34:29

Azt hiszem, értem, köszi. Ha nem, majd megkérdezem még vagy százszor - ha lesz hol. Lesz hol?

ZorróAszter 2016.01.31. 23:35:31

118. Osszián
2016. 01. 31. 23:12

Úgy volt, hogy február vége felé kicsit fel kell szívnom magam webprogramozásból. Mármint feleleveníteni a pár éves kiesést. Gondoltam miért ne ezen ha esetleg tetszik az olvtársaknak.

:o)

ZorróAszter 2016.01.31. 23:38:07

Igen. Ha bezárt a bazár, nyitok egyet exnolbloggerek.blog.hu -n ahol lehet mondani javaslatot, kérdést, segítséget.

Egy szál posztra gondoltam.

Hacsak nem lesz túl sok komment de nem hiszem.

pettra1 2016.02.01. 00:06:33

Itt akartam lenni, amikor vége, hát kicseleznek, úgy tűnik. Már elmúlt éjfél, aztán még mindig nem szűntünk meg, nem lesz türelmem kivárni :)

Nyírfa2 2016.02.01. 00:14:27

Nincs szívem kilépni. Soha többé nem tudok ide vissza.
Még várok. :)

maiman 2016.02.01. 09:12:34

Sziasztok!

Én sem léptem ki, a főoldal használhatatlan, de az elmentett posztokba tudok írni.:-)

Nyírfa2 2016.02.01. 09:13:46

Hát ez???? :))))

maiman 2016.02.01. 09:18:46

Nyírfa, nézd meg a Zorró által létrehozott, ajánlót, már vannak fönn bejegyzések.

Én még nem döntöttem, hol hozom létre az újat, de ha meglesz, fölteszem.

Üdv mindenkinek, megyek melózni.

Nyírfa2 2016.02.01. 09:43:51

Fél egy előtt is néztem, maiman, sőt, körbe néztem a posztokon. Aztán eltűntek az írások, kivéve az ajánlót.
Hát ez most egy kis ráadás, kellemes lepetés, őszintén jól esett. Mi vagyunk az utolsó mohikánok?
Én a Blog.hu-ra megyek, mondom este a gyereknek, hogy egyedül is megpróbálkozom a regisztrálással, hát nem mosolygott a nem létező bajuszkája alatt?
De lehet, hogy megvárom, amíg ő ráér. :)

Jó munkát, jó hetet, meg mindent, ami jó.

Valéria 2016.02.01. 11:01:24

Sziasztok, maiman, Nyírfa, ZorróAszter :)


Obszidiánnál már jártam, hát mit mondjak? Tök jó ez a bónusz :) Örülök, meg minden :)

Nyírfa

a Blog.hu sem rossz, de jobb lett volna, ha a Nolblog marad és gazdája lészen:)

pettra1 2016.02.01. 11:55:10

Lehet, hogy ez a ráadás is csak valami hiba, kijavítják, aztán végleg eltűnik. Nem kellünk mi már ide. Most már vagyok máshol, de nem tudom, be tudom-e lakni. Itt mindig éreztem, hogy többen vagyunk, ott viszont annyira magányos lettem, persze majd biztosan elmúlik...

ZorróAszter 2016.02.01. 12:21:45

Kedves Valika és Pettra!

Én is meg vagyok lepve.

Szerintem elszálltak NOL-os funkciók, és a kollégák most bogozzák, hogy lehetne gond nélkül kikapcsolni a rendszert.

:o)

ZorróAszter 2016.02.01. 12:23:41

Én onnan vettem észre, hogy kikapcsolás után eltünt az Ön ikonja. Mert nolblogos ikon volt.

Erre most láttam, hogy előjött. Egyből tudtam, hogy visszakapcsolták.

:o)

ZorróAszter 2016.02.01. 12:29:09

Kedves Pettra!

"ott viszont annyira magányos lettem, persze majd biztosan elmúlik..."

Szerintem nagyon kevesen tudnak erről az ExNOLBlogger frissülőről.

Én nem vagyok egy nagyon önreklámozós típus. Annyian tudnak róla egyáltalán, akik itt megszólaltak. Kb. huszan.

Nyírfa2 2016.02.01. 12:32:28

130. Valika

Ja! Ráadásul minél öregebb vagyok, annál ragaszkodóbb. Régen is nehezemre esett az elválás - 10 év is kellett, hogy kiheverjem! :) - , de van nekem még annyi időm, hogy ezen is túl legyek? :)

Szeretek itt, no, nagyon is.

De, ha muszáj, akkor a blog.hu - biztonsági tartaléknak is jó lesz.

Nyírfa2 2016.02.01. 12:36:12

134. ZorróAszter

Néztem délelőtt az Exnolbloggert, írt-e posztot, de nem leltem. Gondoltam, tán hőemelkedése van. :)

ZorróAszter 2016.02.01. 12:38:38

Kedves Nyírfa!

Ott tartottam, hogy búcsú meg miegymás, mikor látom hogy előjönnek a kikapcsoláskor eltúnt ikonok. Úgyhogy félbehagytam, és jöttem megnézni mi van.

Ez volt kb. 9-kor ha jól emlékszem. :o)

maiman 2016.02.01. 12:38:45

Úgy an, ahogy Zorró mondja.

Visszakapcsolták, mindenkinél látom az avatart is, szerintem technikai gondjaik lehetnek,
enélkül nem műküdne a NOL kommentje sem.....

Szerverazonosság, blogmotor és hasonlók...

ZorróAszter 2016.02.01. 12:40:08

De az is lehet, hogy hirtelen nullára esett a Népszabi olvasottséga, és megrettentek a konkurenciától.

Úgyhogy nem is reszelem a progit, hátha nem is kell :o)

ZorróAszter 2016.02.01. 12:41:16

138. maiman
2016. 02. 01. 12:38

Szerintem csak az autentikáció volt közös.

ZorróAszter 2016.02.01. 12:46:07

De az épp elég :o)

maiman 2016.02.01. 12:49:07

Igazad leht...:-))

maiman 2016.02.01. 12:50:08

Azért csak reszelgess, hátha találnak egy képzett informatikust...

pettra1 2016.02.01. 13:14:14

Hú, de ügyes vagyok! Fölraktam a következőt az ex-re és sikerült! Főleg az új ikon miatt, de a mai sikerélményem már rendben.

Nyírfa2 2016.02.01. 13:15:20

137. ZorróAszter

Tudtam, hogy mikor kell felkelni, és bekapcsolni a gépet. Itt kezdtem 9.13-kor. Illetve, nem, egy bejelentkezési próbát tettem a Nol.hun, ugyanis lefekvés előtt töröltem a megszokott belépő helyemet.
Visszaállítottam. :)

Nyírfa2 2016.02.01. 13:15:59

142. maiman

Tartok tőle, hogy igazatok van.

pietnik 2016.02.01. 13:41:00

139-re!
Lehet benne valami,mert én is csak úgy olvastam el a cikkeket,hogy először a nolblogot néztem,olvastam végig,a hírek közül pedig azt,amelyik úgy-ahogy igaznak tűnt!
És meg kell hogy mondjam,máshol,más portálokon sokkal valósabb hírek voltak,amik hihetőbbnek tüntek a NSZ-énál!
Hírekben már sehol nem volt a NSZ,a hsz-ket pedig erősen "túrták"!
Ráadásul baloldali lap létére itt tolongott szinte az egész jobbikos banda hozzászólóként!
A fideszes vakokról nem is beszélve!!

pietnik 2016.02.01. 13:46:46

Jellemző,hogy valamelyik, a kormány valamelyik hülyeségét kritizáló cikkben szólongatták is rendesen a baloldali kommentelők kocsobúrt,csodát,balangót,meg még pár véresszájú fidesznyik-jobbikost,hogy na tessék csak ide is kommentelni,de nem!!Egy másik,jelentéktelen cikknél tolongtak feszt,és a jó Istennek sem tágítottak onnan,egyik sem jött oda kommentelni!Már nem tudom ,melyik cikk volt az,de figyeltem egész nap,de a semmitmondó cikket borogatták rendesen,csupán egy elvetemült hányt oda a végére valami borzadályt!
Ha ők maradnak a NSZ-nek,akkor meszeltek !

CsipkeRózsa 2016.02.01. 13:57:44

Tisztelt ZorróAszter,

én, mint kívülálló, köszönöm, hogy nagy hajrával megoldotta a közös folytatást, lehet, hogy még szükségünk lesz rá.
Szerintem, a létrehozott :

admin.nolblog.hu/blogs/

használható lenne így is, könyvjelzőként, összesítőként. Persze, lehet, hogy butaságot gondolok.

Ez a Nol-blog túlélés mindenkinek örömet okozott, végre egy kis igazi meglepetés.

ZorróAszter 2016.02.01. 14:12:19

Kedves CsipkeRózsa!

Navégre hogy megtaláltam akinek az Összesblogok formátuma a kedvence. :o)

Nyírfára és Valikára gyanakodtam, de ők mereven elzárkóztak.

Igen, ott lesz Fissülő mellett az Összes blog felirat mögött.

Most még nem működik. De olyan lesz. Csak Dátum, Nicknév és Cikk címe.

Kisebb betűkkel és egy oldalon száz. Ikon nélkül. És vissza lehet majd pörgetni még pár lapot. Mondjuk tízet.

pettra1 2016.02.01. 14:39:25

Törölni nem tudom, amit feltettem? Vagy szerkeszteni? Mert most hozzáadtam az újat, először itt dicsekedtem, hogy milyen ügyes vagyok, aztán meg rájöttem, hogy nem az igazi, vagyis a szerkeszthető változatot sikerült föltennem - persze lehet, hogy csak én látom azt, de ha megnézem az előzőt, ott már a publikus verzió van, szóval valamit nagyon elszúrtam és már nem tudom kijavítani. Vagy tudom?

ZorróAszter 2016.02.01. 14:51:50

Ha meg tetszik mondani, hogy mire írjam át, átírom.

ZorróAszter 2016.02.01. 14:53:58

Vagy ha beírja a jót, a tévesztettet törlöm.

ZorróAszter 2016.02.01. 15:37:32

Megvan!

pettra1 2016.02.01. 15:41:46

köszi, a továbbiakban már figyelek!

Valéria 2016.02.01. 15:56:03

Sziasztok, :)


139. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 02. 01. 12:40


meg kell mondanom, most ez tetszett a legjobban

:)


Igen! Szükség van a véleményre, az egyedi ízre, amit a NOLBLOG közönsége képviselt...


Nincs mese, ez az a hely, amilyen nincs jelen pillanatban sehol


:)

Valéria 2016.02.01. 15:57:43

135. Nyírfa2
2016. 02. 01. 12:32
130. Valika

Ja! Ráadásul minél öregebb vagyok, annál ragaszkodóbb. Régen is nehezemre esett az elválás - 10 év is kellett, hogy kiheverjem! :) - , de van nekem még annyi időm, hogy ezen is túl legyek? :)

Szeretek itt, no, nagyon is.

De, ha muszáj, akkor a blog.hu - biztonsági tartaléknak is jó lesz."




Egyetértek, nincs mit hozzáfűznöm, legfeljebb csak annyit, nagyon kellemes meglepi volt ez itten ma :)

Valéria 2016.02.01. 16:01:43

Kedves ZorróAszter

elnézését kérem, de mivel a legtöbben a Blog.hu szolgáltatónál indítottak, úgy döntöttem, én is ott nyitom meg kapuimat...így máris egy kéréssel fordulok Önhöz.

Szeretném, ha kicserélné a tegnapi blog linkjét és az alábbit élesítené

nolka.blog.hu/

Egyúttal azt is megkérdezném, hogy miféle ikont kell egy-egy új poszt beillesztésekor?

Mert azt mintha nem érteném...bocsánat :)

ZorróAszter 2016.02.01. 16:12:21

156. pettra1
2016. 02. 01. 15:41

Szivesen.

Ez itt most a begyakorlás ideje :o)

ZorróAszter 2016.02.01. 16:17:34

Kedves Valika!

Kérése parancs :o) Az ikon nem kötelező. Igyekszem majd úgy megcsinálni, hogy ne kelljen csak egyszer megadni és az maradjon ahhoz a nicknévhez.

A beállítása egyszerű: tetszik keresni egy képet, jobb egérgomb, Kép címének a másolása, és aztán a mezőben meg Beillesztés.

ZorróAszter 2016.02.01. 16:23:02

Kedves Valika!

Megnéztem, de itt nincs egy cikk se. Azért cseréljem?

Valéria 2016.02.01. 16:25:52

Persze, cikk még nincs, ma reggel gyártottam, de lesz, ígérem lesz, csak most még nem...

Úgyhogy kérem légyszíves cserélje le.


A képet ismételten megpróbálom beilleszteni :)


Köszönöm

ZorróAszter 2016.02.01. 16:28:34

Akkor rendicsek. Így jó lesz?

Valéria 2016.02.01. 16:52:24

Megnéztem, tökéletes,

köszönöm :)

ZorróAszter 2016.02.01. 16:55:22

Szivesen. :o)

Nyírfa2 2016.02.01. 17:34:18

Akkor elmondjátok a lépéseket? Tehát regisztrálok, arról linket készítek, felmegyek a mi frissülőnkre, és ott értelemszerűen mit csinálok?

ZorróAszter 2016.02.01. 18:06:40

Blog hozzáadása

aztán az űrlap kitöltése:

Név: Nyírfa
Cím: Miért eszik a nyulak a nyírfát cukorral?
URL: http://nyirfa.blog.hu/miért_eszik_a_nyulak_a_nyírfát_cukorral/

Ikon: tetszik keresni egy képet valahol. Jobb egérgomb, Kép címének másolása, aztán itt ebben a mezőben jobb egérgomb Beillesztés

Nyírfa2 2016.02.01. 20:01:42

168. ZorróAszter

:)))

A nyuszik sajnos répacukrot esznek, mert nem tudják, hogy árt az egészségüknek. De majd írok nekik egy szívhez szóló posztot, hátha tudok hatni rájuk.

És köszi az útmutatót! :)

Valéria 2016.02.01. 21:39:57

Aha...szóval látom már, hogy ZorróAszter segít Nyírfa :)


Egy darabig nem voltam gép előtt, bocsánat.

Akkor minden oké....megnyugodtam.

Már azt hittem, a blog.hu-ra nem sikerül a regisztrálás :)


Jöhetnek a postok !

Nyírfa2 2016.02.01. 23:07:25

Valika, a blog.hura nem sikerült, ide szerintem ZorróAszterrel csak bedöcögnék. :)
Újból megpróbáltuk egyébként, és változatlanul nix eredmény. Pedig annyira egyszerűnek tűnik. Valami csak ott van az orrunk előtt, amit nem veszünk észre.
Ti meg pity-paty, bárhol összehoztok magatoknak egy oldalt.

ZorróAszter 2016.02.02. 04:13:40

Kedves Nyírfa!

Akkor hogyha jó értem, nem is az exNOLBloggerekre szeretne egy írást hozzáadni, mert még nincs is blogja.

Ha az a baj, hogy fél a technikai nehézségektől, akkor azt tudom felajánlani, hogy
1. Elküldi nekem a mentést a mosntani blogjáról e-mailben. Megmondja, mi legyen a név (Nyírfa?) és a blog neve (fonix?)
2. Én megcsinálom a blogját a blog.hu -n. Betöltöm az itteni cikkeit
3. Elküldöm levélben a jelszót
4. Be tetszik lépmi, és megváltoztatni a jelszót.
5. Onnantól Öné a blog

Nyírfa2 2016.02.02. 09:38:36

Kedves jó ZorróAszter egészen pontosan a következő a problémám: minden.

Tegnap még biztos voltam benne, hogy regisztrálok a blog.hun, ezért is kérdeztem rá, hogy utána mit is kell tennem, hogy felkerüljön az új blogom az exNOLBloggerekre. Ezek után nem sikerült a regisztráció, pedig többször is nekifutottam. Valika azt mondja, most már új mél cím is kell, mert azt, amivel kísérleteztem, már nem fogadja el. Hát így állok.

A cikkeim el vannak mentve, és nem akarom feltölteni az új helyen. Egyszerűen csak egy új blogot szeretnék.

Hogy félek-e a technikai nehézségektől? Hát, igen! :))

A Nyírfa állítólag foglalt, arra gondoltam, lehetne a keresztnevem is, de talán a Nyírfa2 mehetne, nem?

Akkor most hogyan tovább?

Osszián 2016.02.02. 10:01:38

Már írtam, hogy van egy regisztrációm a blogstaron, amit gyakorlatilag sosem használtam. Na, majd ha rendeződnek idehaza a dolgok, túl leszünk a nehezén, akkor jelentkezem nálad. Addig is minden jót - a nolblog már nem sokáig működik, a fene tudja miért kapcsolták vissza, de nem marad, az biztos.

Osszián 2016.02.02. 10:07:14

Nyírfa, miért ragaszkodsz a blog.hu-hoz? Ha a főcél úgy is az exnolblogosok oldala lenne?
Regisztrálj a blogstaron: www.blogstar.hu/admin/

Nyírfa2 2016.02.02. 10:19:36

Kedves ZorróAszter, írtam Önnek emailt.

Nyírfa2 2016.02.02. 10:23:59

Osszi, nem ismerem a blogstar-t, igaz, a blog.hu-t sem, de ott már nézelődtem, és nem ellenszenves. Később lehet máshová is menni, most az a lényeg, hogy ne maradjak blog nélkül, mert csak így tudom tartani a kapcsolatot veletek.
Egyelőre az exNOLBlogosok gyűjtőhely, Frissülőként működik.

Osszián 2016.02.02. 11:10:11

Igen, gyűjtőhely, de odagyűlhetünk más blogfelületről is. Csak azért szólok. mert írod, hogy nem boldogulsz a regisztrációval a blog.hu-n, amit meg én nem ismerek. (de most megnézem).
Ez a blogstaros hely arra lesz jó nekem is, hogy onnan "begyűlök" az exnolblogosokhoz. Ha úgy alakul.

Osszián 2016.02.02. 12:20:04

Azt hiszem van egy jó hírem. Frissülő már nincs, a tárhelyet is megszüntetik hamarosan (most még elérhető, remélem a kommentemet még el tudod olvasni, Zorró) , de a "megújult" NOL se lesz fideszes, se kormánykapca, marad ellenzéki, ez a mai cikkekből is látható és abból, hogy két bloggert is átvett - harcos ellenzéki mindkettő, Pupu és FSP, ahogy elnézem, ők amolyan "blogpublicisták" lesznek, ha van ilyen...
Tehát folytatható az elkezdett út az ex oldalon, kinek kinek a meggyőződése szerint.

Hamarosan levélben jelentkezem.

pettra1 2016.02.02. 12:36:31

Érdekes, még a jelszó is működik. Szerintem még korai azt mondani, hogy nem lesz se fideszes, se..., folyamat van, majd meglátjuk, hova jut.

Valéria 2016.02.02. 12:52:58

Sziasztok, hát idetaláltam :)


Nyírfa, nem most regisztráltam a blog.hu oldalon, szerintem nem változott semmi, fogalmam sincs, miért nem tudsz regisztrálni, sajna én sem vagyok egy technikai zseni (he-he, de finoman fogalmaztam).

Akár a Blogspotra is regisztrálhatsz. Elég egyszerű, látom vannak többen, akik odamentek, vagy régebbi blogspotos címmel regisztrálnak most az exnolbloggerekhez.

Remélem sikerül, Zorró Aszter tud segíteni :)

Valéria 2016.02.02. 12:59:19

Nyírfa, ha g.mail címed van, azt megnyitva a gogle Blogger szolgáltatását is igénybe tudod venni, azaz nyithatsz egy blogot ott is.

Osszián 2016.02.02. 13:04:39

Pettra, a beharangozott nevek (pl. Aczél E. Hajba, Lakner stb) valamint a szalagcímek azt
sugallják, hogy legalább is független marad a NOL. És az is, mint az előbb írtam, hogy Pupu és FSP írhat továbbra is - és nem teszem fel Max, a ballibázásaival.
Gondolom, maradnak a regisztrált nickek, ezzel minek bajlódnának, legfeljebb a továbbiakban jobban szűrnek. De ezt nem tudhatom.

grincs 2016.02.02. 13:10:26

175. Osszián
Ez jó, már ott is vagyok! :-)

ZorróAszter 2016.02.02. 13:25:50

Kedves Osszián!

Akkor ezek szerint szerint erre ment ki a játék. Hogy a pár bennfentest juttassák blogfelülethez.

Szerintem ezután annyian se olvassák őket, mint eddig.

Hiába pörgetik a számlálót meg emelgetik ki a négy közül az egyiket.

maiman 2016.02.02. 13:28:23

Sziasztok!

Akinek a bejegyzését (blogját) mentettem, ÉS nem törölte, mint én, simán tudom olvasni.
Szerintem, míg megvan a regisztrációi, akár új bejegyzés is írható.

Katt a nickre és nyílik, hacsak a tulaj nem törölte magát.

grincs 2016.02.02. 13:38:16

186. maiman
Szia Barátom!
Igen, de hol olvasható, ha nincs frissülő?

Osszián 2016.02.02. 13:41:09

Grincs, a blogstárró beszélsz? Írtak már vissza? ("Jót ne halljunk felőled"..) jópofák, fiatalosak, de nem oldalfüggők, mert pl. Bayer Zsoca is ott tart blogot.

Maiman: valami miatt a tárhely még működik, az admin is, lehet postot írni, csak már nem jön ki a nolblog oldalra.
Most kéne Zorró, mert akkor addig, amíg ez így van, innen is lehetne exportálni, legalább is elvileg.
Ébresztő, Zorró! Lázat mérni, intézkedni, húzzunk bele...

CsipkeRózsa 2016.02.02. 13:48:41

Tisztelt ZorróAszter,

megnéztem, nagyon köszönöm. Egyszerű és nagyszerű.

grincs 2016.02.02. 13:49:43

188. Osszián
Igen írtak!
"Jót ne halljunk felőled"!
Tőlem ugyan nem fognak! :-)
Sőt, már egy bejegyzést is tettek az enyém mellé - videóval! :-)

Osszián 2016.02.02. 13:51:36

Na végre itt vagy Zorró.

Nem tudom, csak amit látok, azt kommentálom. Blogger csak kettő van, a többi "belsős", vagyis régi nolra író publicista, hogy a munkatársak közül ki marad, azt se tudom még, hisz új a felület.
Én még az utolsó újítást se szoktam meg, az a helyzet, hogy webmesterekben, programozókban sehol sincsenek a menő online oldalakhoz képest, bár ez a legújabb mintha áttekinthetőbb lenne.
A most megszűnt nolblog annyira szétesett és öncélú veszekedések, anyázások színtere lett, hogy AZT valóban meg kellett szüntetni.
FSP például soha egyetlen egyszer sem foglalkozott a többi bloggerrel, hogy ki mit írt, mért írta, ilyen-e vagy olyan, az ezernél több postja egyszer se szólt nolblogos bloggerről, nem személyeskedett, írta a politikai véleményét.
Ilyen forma oldalt szeretnék én is, gondolom Te is.

Valéria 2016.02.02. 14:06:05

186. maiman
2016. 02. 02. 13:28

szia Maiman :)

próbáltál feltenni írást ma már?

Megjelenik az összesblog felületen?

ZorróAszter 2016.02.02. 14:19:41

Kedves CsipkeRózsa!

Szivesen. Örülök hogy tetszik :o)

ZorróAszter 2016.02.02. 14:19:58

Kedves Osszián!

Milyen exportálásra gondolsz?
süti beállítások módosítása