Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

ZorróAszter

ZorróAszter

Quaestor számtan hülyegyerekeknek

2015. április 23. - ZorróAszter

Valaki 2009-ben tudva hogy most jön el a Jóvilág betett 10 millió forintott a Quaestorhoz 20%-os kockázatos befektetésre, amiről tudta, hogy valójában nem is olyan kockázatos, mert valaki majd csak kifizeti.

Valaki 2009-ben tudva hogy most jön el a Jóvilág betett 10 millió forintott a Quaestorhoz 20%-os kockázatos befektetésre, amiről tudta, hogy valójában nem is olyan kockázatos, mert valaki majd csak kifizeti.

2009 - 10 millió forint

2010 - 12 millió forint

2011 - 14,4 millió forint

2012 - 17,3 millió forint

2013 - 20,7 millió forint

2014 - 24,9 millió forint

2015 - 30 millió forint

Hat év alatt megháromszorozódott.

Kicsivel kevesebb ha valaki szerényen megelégedett a kötvények potom 10%-os hozamával. Akkor csak mintegy 8 millió forint plusz került a számlájára hat év alatt.



És tényleg vannak barmok, akik ezt kifizetik?




HÁT PERSZE!!! Mi, kedves Polgártársak.


Ez volt az eredeti terv is.



2015. 04. 23.

 

 

További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

 

Kapcsolódó bejegyzés:

Bróker trükk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zorroaszter.blog.hu/api/trackback/id/tr738907122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quick 2015.04.23. 13:14:48

Kiváncsi vagyok, mikor borul be emaitt az első önkormányzat! Működésképtelenné téve esetleg egy egész várost, falut, kerületet... Mert ők nem 30 milliót kockáztattak! S az ő bróker "Marcsi nénijükön" sem lehet semmit behajtani, akárcsak a karcagi Mariskán! :((((((

ZorróAszter 2015.04.23. 13:38:36

Itt legfőképpen a cenzúra legtökéletesebb formája müködik: az agyi öncenzúra.

Csak arra gondolunk, amiről olvassuk a kedvenc lapunkban, hogy gondolhatunk.

Ezért nem is gondol arra senki, hogy az állam által betett pénzt saját zsebre forgatták, és aztán a politikusok és a brókerek elosztották egymás között a nagypénzzel keresett nagypénzt.

A FIDESZ szavazóknak meg megy szintén közpénzből a TRAFIK, A BEVA kártalanítás meg a kis pártízmilliós alamizsna.

Csak egyre több FIDESZ szavazó látja, hogy neki nem fog csurranni-cseppenni semmi, hiába reménykedett öt éven át.

Mennek hát a Nácipárthoz, hátha majd tőlük.

Osszián 2015.04.23. 13:40:31

Hogy az eredeti terv az volt, hogy a bennfentesek megkapják a befektetéseik sokszorosát, aztán, ha bedől a piramis, akkor a közpénzből kártalanítják a többieket?

Nagyon valószínű. Valami hasonló volt a Postabank ügy, amit Orbánék 200 milliárddal tőkésítettek fel, holott az eredeti veszteség csak a töredéke volt. Már akkor lába kelt - szépen lepapírozva - vagy 150 milliárdnak.

Malek Andi férjeura meg vígan hizlalta tovább a hasát.

www.168ora.hu/cikk.php?id=4850
Sokszereplős bűncselekmény sorozat volt anno. Ma már senki sem emlékszik rá.

Reméljük, a bróker ügyek nem halnak el eredmény nélkül.

A pénzügyi felügyeletek annyit érnek, mint a pápa pöcse meg a szakszervezet.

ZorróAszter 2015.04.23. 13:44:43

A dolog anélkül nem ment volna, hogy a kormány magasszinten meg nem igéri a brókereknek, hogy visszafogják a felügyeleteket.

Tehát nem arról van szó, hogy a felügyeletek nem működtek, vagy rosszul működtek.

Tökéletesen biztosították azt, hogy a brókerek szabadon forgassák saját zsebre a betett közpénzt.

Biztosították, hogy senkinek el ne járjon a szája.

Ez kiváló teljesítmény.

Quick 2015.04.23. 13:52:59

Most már nincs is önálló pénzügyi felügyelet egy jó ideje! A PSZÁF elvileg megszünt, egy jó ideje. Pontosan nem tudom, hogy mikor... Gyakorlatilag azok a pénzügyi szakemberek, akik ott dolgoztak(?) átkerültek a Nemzeti Bankhoz... talán még fizetés emelést is kaptak a "jól" végzett munkájukért... Arról, hogy ellenörző tevékenységüket hogyan folytatják, nem sok szó esik... Pedig érdekes lenne megkérdezni őket az elmúlt néhány év pénzügyi történéseiről...

Quick 2015.04.23. 13:54:10

Osszián!

Bocs' az offért! Nem tudom mi van Valikával? Jó ideje nem ír... Jó volt olvasni mindennap...

ZorróAszter 2015.04.23. 14:18:18

Kedves Quick!

Az ellenőrzés erre a típusú csalásra rendkívül egyszerű: kiválasztanak találomra ügyfeleket, és adategyeztetés címén megkérdezik tőlük, hogy ő is úgy tudja-e, hogy van neki 100 IBUSZ részvénye, 200 kincstárjegye és 200 ezer forint készpénze a számláján.

Mert itt ugye arról van szó, hogy az ügyfeleknek csak papíron volt meg a számlaértesítőben az adott kötvény és részvény, valójában a pénzét saját zsebre forgatták.

És amikor valamelyik ügyfél kiszállt, és azt mondta, hogy kiszállok, hoci a 200 IBUSZ részvényem, akkor sebtiben vettek neki, meg átutalták a készpénzt.

Osszián 2015.04.23. 14:26:15

Nem, Manetti, nem tudok róla semmit - kb. 2 hete nem írt postot, reméljük, hamar újra látjuk.

Osszián 2015.04.23. 14:32:34

A Marcsika ügy se akármilyen buli!

Varga mindjárt kiderítette, hogy Vadai Ági a hibás...-DDD

nepszava.hu/cikk/1054935-brokerbotrany-varga-a-baloldalra-kenne-a-kun-mediator-ugyet
Ezek pofátlansága már már kozmosz méretű.

Quick 2015.04.23. 14:36:55

Zorro, kérem!

S kinek kellett volna megkérdeznie az ügyfeleket, ha megszünt a pénzügyi felügyelet mint önálló intézmény? Mert az világos, hogy pilóta játékszerűen müködtek, de hol vannak azok, akiknek ezt le kellett volna állítaniuk? Akkor borult a bili, mikor már nem tudtak fizetni! De akkor sem ügyfél ment a rendőrségre feljelenteni őket.. Vagy igen? Mert ilyen mélységeiben nem figyeltem a történetre, mivel momentán nincs sem brókerre, sem másra befektetni való pénzem! :)))

ZorróAszter 2015.04.23. 14:55:07

Kedves Quick!

A bili ebben a szisztémában akkor borul, amikor sok kicsi vagy pár nagy befektető kéri a pénzét de nincs.

Akkor még lehet hamukálni pár napig, de egyszercsak ki kell állni valakinek - általában a nyomozásvezető rendőrtisztnek - azzal, hogy nincs meg a pénz.


A felügyelet köszöni szépen megvan: most épp a Nemzeti Bank keretében.

Éppen az a legfontosabb kérdés, hogy a dolog nem működhet elegendően magasszintű biztosíték nélkül arra, hogy a felügyelet nem fog kutakodni. Véletlenül sem ellenőriz olyan tételeket, amikre azonnal azt kellene mondani, hogy Ácsi! Itt csalás alapos gyanúja merült fel.

Itt határozott és megbízható ígéret kell a brókereknek a kormánytól arra, hogy egy túlbuzgó hivatalnok se fog túlbuzogni, vagy ha meg is próbálná, ellátják a baját.

Ugyanis itt olyan műveleteket kell végrehajtani, amiket nem lehet veszélyeztetni azzal, hogy hirtelen mindent leállít a rendőrség.

relatív 2015.04.23. 15:00:18

Több oldalról közelíthető meg a visszaélések sorozata.

Egyszerű a helyzet - gondolja egy pénzügyi ismeretekkel rendelkező átlagos állampolgár - a bróker-cég egy olyan szerencsejáték forma, mely a betett pénzzel hazardírozik - sajnos, mint többször említettem a pénz, mint árú szerepel ebben a játszmában (!) IS -, és sír, nevet alapon jár jól, vagy rosszul.
Ha a cég valamely alapszabályzat ellenében tevékenykedik ( csal ), akkor a cég vagyonával a csalás mértékében helyt kell állnia.

A magyar - de máshol IS előfordul - helyzet persze más !

Az egyébként reszkírozott készpénz bármely elvesztésekor a kárt az egész lakosság fizeti meg, különféle cselezések során, amit a jelen regnálók szubjektív döntései határoznak meg.

A lényeg, hogy Magyarországon senki sincs biztonságban, mert bármely időben késznek kell lennie a mások vagyonát gyarapítani !!!!!

Quick 2015.04.23. 15:11:23

Azért volt aki jól járt ebben a történetben! Az ingatlan közvetítők! Soha nem látott módon ugrottak meg a lakás árak! Állítólag már a külvárosi paneleknél is 3-4 milliós az emelkedés! Tartok tőle, hogy ezzel egyidejüleg újra beindulnak a végrehajtók, a kilakoltatások felszabadítani eladható ingatlanok... Hihetetlen hova gyűrüzhetnek a pénzügyi visszaélések...

ZorróAszter 2015.04.23. 15:29:55

Kedves Relatív!

Itt a tranzakcióssorozat végjátéka, hogy a vezárigazgató pucér seggel besétál a rendőrségre, hogy eltűnt a pénz. Az önkéntes jelentkezés és az "őszinte feltáró" vallomás minimalizálja a büntetést.

Azért az idézőjel, mert azt jelenti, hogy mindent magára vállal és elfedi, kikkel játszott valójában össze és hol a pénz valójában.

Azt, hogy a pénz rossz tranzakciókon egyszerűen elveszett, azt már rég lepapírozták.

A vezér nevén meg van egy Trabant és hétvégi faház Gödön.

little 2015.04.23. 17:42:13

Kedves Zorró én nem egészen értem mi történt itt. Elmondaná?
A bróker cégeknél az egyéni számlákon levő pénzeket a tulajok beleegyezésével, értékpapírokba fektetik be, lehet haszon, olykor veszteség, a rizikó a számlatulajnál van, semmi sincsen garantálva, a cég az adás-vételnél egy százalékot kap, az a jüvedelmük.

Itt maga a cég ment tönkre és így a tulajok pénze is vele ment?
Hogyan lehetséges hogy mindezért az adófizető fizet?

ZorróAszter 2015.04.23. 18:01:04

Kedves Little!

Itt feltehetően az történt, ami alapesetben szokott. A brókerek az ügyfelek betett pénzét nem az ügyfelek kérésére és utasításaira használták, hanem magas kockázatú befektetésekhez saját zsebre használták fel.

Az ügyfeleknek adott számlaegyenlegen meg azt tüntették fel, mintha azt tették volna, amit az ügyfél kért.

A felügyeletek számára meg csináltak egy külön könyvelést, ami szerint minden rendben van. Az ügyfélszámlákon szereplő részvények, kötvények és készpénz darabszáma megegyezik a cégnél fellelhető összes kötvény, részvény, és készpénz darabszámával.

Holott a valóságban sokkal többnek kellett volna lennie. Az ügyfelek valós befizetései alapján.

A különbözetet forgatták.

FIDESZék alatt a dolog még vett egy extra fordulatot.

Hatalmas közpénzeket helyeztek el brókereknél, amit a brókerek feltehetően a saját és a politikusok magánzsebére kamatoztattak szintén kockázatos műveletekben extrahaszonnal. Míg hivatalosan a pénz államkötvényekben pihent. És a kincstárba a hivatalos kis kamattal folyt vissza a pénz.

A dologhoz persze az kellett, hogy a legmagasabb szinten megigérjék a brókereknek, hogy nem lesz valós ellenőrzés. Mert itt elég lett volna, ha csak egy ügyfélszámla nem stimmel, az máris megalapozott volna egy alapos gyanút, mert a trükk ugye évszázados.

És feltehetően a brókerház kihasználva az állam által visszafogott ellenőrzést, a saját szakállára még engedély nélkül is kibocsájtott kötvényeket, ami lehet, hogy politikamentes magánakció volt. De lehet hogy nem.

És úgy látszik, minden tranzakciósorozat sikeresen lezárult és befejeződött, mert a brókervezér besétált a hatóságokhoz, és közölte, hogy nincs meg a pénz.

Cuba Libre c.C. 2015.04.23. 18:02:32

Kedves ZorróAszter !

Nem sok időm van blogolni, de lehet abban valami, amit ír.
Végül is tényleg kézenfekvő, így lehet a legegyszerűbben pénz csinálni, ha megvan hozzá a politikai hatalom. Már maga a kártérítési döntés is ebbe az irányba mutat

ZorróAszter 2015.04.23. 18:05:38

Ja és erről tilos a sajtóban beszélni.

Aki csak utal rá, annak a hulláját az erdőben ássák el. :o)

ZorróAszter 2015.04.23. 18:06:59

Ja! Előbbit még Little olvtársnak írtam.

little 2015.04.23. 18:19:27

re 16. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 04. 23. 18:01
Amit ír az közönséges csalás. hasonló a Bernard Madoff cégének esetéhez, New Yorkban.
Az illetőknek dutyi jár, azoknak akiknek a céget elleneőrizni kellet volna és tudva ezt elnézték szintén.
Ilyen egyszerűnek látom.

ZorróAszter 2015.04.23. 18:48:11

Kedves Cuba Libre!

Tudja mi ebben a különlegesen csodaszép?

Hogy itt van ez a csodás magyar szabadsajtó. És nemcsak az úgynevezett ellenzék.

Hanem iit vannak az olyan botránylapok, amik például olyanokat írnak, hogy Orbánt rendszeresen kezelik Döblingben, vagy hogy X.Y. élettársa egy kecske, stb. és fix összeget tartanak fenn havi bontásban a vesztett sajtóperekre.

Akkor hogy a csudában van, hogy csak a fölösben kibocsájtott kamukötvényekről eshet szó meg esetleg hogy kell-e kártalanítani ilyen esetben?

Hát kiveri az ember szemét, hogy mi történt ott a kincstári pénzzel!
Hát államkötvények helyett készpénzt utaltak vissza!

hapsi 2015.04.23. 18:53:30

Nem ez volt az a cég,amelyiknél Fideszes "üzletkötők" dolgoztak? Legalábbis az ugrik be hogy az "ellenzék" kérte ez ügyben a nyilvánosságot. Valószínűleg ők sem gondolták komolyan,mert azóta csend van.

ZorróAszter 2015.04.23. 18:55:46

20. little
2015. 04. 23. 18:19

Nemcsak egy hanem száz példa hozható. Ez a trükk a legprimitívebb és legősibb mind között.

Mint mondtam, a balhévivő stróman besétált a hatóságokhoz, pár nap múlva háziőrizetbe helyezik, és szépen éldegél a felesége által bérelt luxuslakásban amíg a várható büntetését előzetesben le nem tölti.

Ez mondjuk három év. Addig el lehet húzni a dolgot.

Akkor itélethirdetés. Három év mivel beleszámít az "őszinte feltáró beismerő vallomás" meg az "önként jelentkezés", aztán szabad mint a madár. Mehet nyaralni a Kanári szigetekre vagy a pénzét számolni a Kajmán szigetekre.

Szerintem ezt percre előre kiszámították és kialkudták. Mennyi pénz jár neki ezért a kis kényelmetlenségért.

ZorróAszter 2015.04.23. 18:57:08

22. hapsi
2015. 04. 23. 18:53

Nem tudom, mire gondol.

Kifejtené bővebben?

4elefánt 2015.04.24. 07:36:53

Ha el akarjuk választani a fideszes mutyit a zelmúlt nyócévtől akkor Csontváz Misiig kell visszamenni amikor állítólag minden csontváz kiesett a szekrényből!
Ami azóta keletkezett, mind az ő saruk! Nékem az tetszett az egészben, hogy voltak olyan becsületesek és egyenlőre a jegybanki tartalékokat nem vitték be ebbe a disznóólba (Úgy hiszem).
Az is igen karakán dolog, hogy a minisztériumok pénzét hogyan kímélték! Amikor még a pókot is kitakarították a sarokból szóltak a strómanoknak, lehet elszámolni, elvihetitek a kasszát!
Amit a Bevával művelnek, az meg az egész betétbiztosítási rendszer fejre állítását jelenti. Amikor elkezdik szidni a brókereket, az pedig a fityeszhez méltó legaljasabb cselekedet.
Azt állítják vele, hogy az egész pénzügyi szakma korrupt, zsivány, kiszámíthatatlan! Csak magukat felejtik ki a felsorolásból, mertha ezt megtennék, nem is kéne a felsorolást folytatni!
Egyszerűen nem értem azokat, akik még bíznak ezekben a tahókban?

Cuba Libre c.C. 2015.04.24. 08:34:35

16.Kedves ZorróAszter !

Amikor elnézem a képet, amelyen Tarsoly és Szíjjártó szalagot vágnak át, az ember majdnem el tudja képzelni azt is, hány olyan kép készülhetett volna, amely most különös bizonyító erővel bírna akkor is, ha csak egy kép lenne. Mi minden hangozhatott el ilyen utazások, esti vacsorák, borozások közben és mi minden akkor, amikor a vége felé akár egy összekacsintásban a nemhivatalos nemhivatalosa is megjelent.
Már többször írtam én is, hogy szerintem ár zermilliárdokban mérhető az, amit a Fidesz ellopott, de lehet, hogy alábecsülöm. Magyar sajtó ? Az RTL esete mindent elmond. Mióta alacsony az adó, sehol egy újabb ház vagy szőlő, de azért a látszat kedvéért maradt egy kis kritika.

zili 2015.04.24. 11:04:55

Sajnos a helyzet szerintem bonyolultabb! Az egyik gond az, hogy a pénz az egész világon virtuálissá vált. F.J. idejében ha egy papir 10 koronást aranyra akarad váltani, pillanatok alatt kaptál egy "kisaranyat". Ha a rendszerváltáskor vettél pl ZWACK részvényt, azt otthon tarthattad, évente elmentél az osztalékért (levágták az aktuális szelvényt), és pontosan tudtad hogy áll a portfóliód. Ma kapsz egy printet, ami vagy igaz, vagy nem. Alkalmasint üzemeltethetsz két rendszert, egyet a felügyeletnek, egyet a kuncsaftnak. A gondok elkenésére ideális néhány nagynevű ingaatlan birtoklása. Ha baj van egyszerűen ujra felértékelteted, (akad segitőkész ingatlanszakértő), és már el is tünt a veszteség.
Sajnos a pénzügyi rendszerek mindinkább a bizalomra épülnek, ahol nagyokat lehet kaszálni, és ez vonzza a csibészeket is.

ZorróAszter 2015.04.24. 11:57:21

Kedves Cuba Libre!

Miután épp a minapában határolódtam el Lombrosotól, nehezen szánom rá magam, hogy mégis megintcsak előhozzam azt a gyanúmat, hogy ezt a Tarsoly Csabát pár éve a birkanyáj mellől emelték valakik a vezérigazgatói székbe 10 tonnás daruval.

Ő ugyanaz, mint akit ő próbált elővarázsolni a fegyház árnyékos hűvöséből magának. (Nem jut eszembe a neve.)

Vagy Kulcsár Attila.

Azt is nehéz első pillantásra kinézni belőlük, hogy nem két kereszttel írják alá a vallomásukat.

Csak a többi segghülye között nem ütnek nagyon el a környezettől, amit magyar politikai-gazdasági elitnek neveznek az igénytelenek.

Gondolja el, milyen ez a politikai-gazdasági elit, ha mondjuk az ország vezető nagytőkését hintába tudták tenni valami örökmozgóval, vagy valami nullponti energiás Egely-féle baromsággal.

A másik "nagytőkés" meg olyan rózsaszín kárpitú aranyozott barokk fotelban trónolva beszél az életrajzi filmjében, mint a francia király a János vitézben.

Ez a gazdasági elitünk.

Ezek szimpla segghülye törtetők, akik csak a saját kontraszelektív, degenerált környezetükben kapcsolatokat építve tudnak előre jutni az állam fosztogatásával.

De ahhoz is hülyék, hogy a lopott vagyont megtartsák. Kizárólag az állam folyamatos fejéséből tudnak megélni.

ZorróAszter 2015.04.24. 12:08:15

Kedves Zili!

Ez a módszer egyáltalán nem bonyolult. Egyszerű mint a faék, ahogy mondani szokták.

Csak a világhíresen szabad magyar sajtó sugdossa, vagy legalábbis hagyja hogy a jóhülyemagyarnép azt higgye, ez valami szuperravasz vadiúj trükk.

Ezt a módszert legalább 150 éve alkalmazzák a világ különböző pontjain.

A nyomtatott részvények és kötvények világában is ezerszer.

Ugyanis a módszer lényege, hogy annyi részvény, kötvény van, hogy annak az ügyfélnek, aki bejön megnézni, vagy kivenni, annak megmutassák, vagy kifizessék. Csak az összes ügyfél összes részvénye és kötvénye és készpénze nincs meg.

zili 2015.04.24. 12:41:02

29.-re
Sem régen, sem a rendszerváltás után nem volt KÖTELEZŐ brokercégnél tartanod a részvényeidet, kötvényeidet, aranyada, stb. Fogható papirt, aranya, stb. birtokoltál. Persze ilyenkor is rábizhattad alkuszcégre, azztán vagy nyerté, vagy vesztettél. De ez nem volt KÖTELEZŐ, mint ma. A gond nem magyar! Ma már van "fizikai arany" (rúd vagy érme), és van papirarany (igérvény aranyra). Ma tizszer annyi "papirarany" van forgalomban, mint amennyit az egyiptomiak óta összesen kibányásztak. Az értékpapirpiac csalás nélkül is életveszély!

Nyírfa2 2015.04.24. 13:06:13

Üdv., Kedves ' Aszter!

+++

napos 2015.04.24. 15:01:20

Nem értem, mire a nagy csodálkozás?
Maguk a törvények legitimálják a fosztogatást.
A pénzügyi rendszer áramlástani leírása mindent elmond.
Aztán néháhanyan még a törvényeken túl is rabolnak?
"Na és? "
Mi ez a rendszerváltási bulihoz képest? Aprópénz.
A pozitív oldalát kell nézni. A kifosztottak kevesebbet fogyasztanak, kevesebb autó, szalámi, csökken a lábnyomuk.

ZorróAszter 2015.04.24. 15:19:28

31. Nyírfa2
2015. 04. 24. 13:06

Kezit csókolom. Örülök hogy látom. :o)

ZorróAszter 2015.04.24. 15:32:34

Kedves Zili!

Bárki ma is bárki kérheti, hogy a részvényét papír alapon akarja tartani otthon.

Nem örülnek neki, mert kifejezetten nehezíti például a kereskedelmet, osztalékfizetést, de megteheti.

Mint mondtam, a sajtó keményen csúsztat, amikor azt sugallja, hogy itt valami vadiúj trükkről van szó.

Ugyanezt eljátszották már ezerszer akkor is, amikor csak papír alakú részvények és nemesfém pénzek voltak.

Mert ennek a csalásnak más a lényege. Hogy mi, azt már leírtam. Nem ismételgetném.

A papírpénz, a papírarany, az elektronikus virtuális arany között nincs elvi különbség.

Semmi.

Érthető, ha valaki érti mi a pénz.

Akkor érthető az is, hogy mi az a rengeteg virtuális elektronikus arany.

Speciálisan kibocsájtott speciális pénz.

A hatása körülbelül ugyanaz, mint mikor a király bevonta a aranypénzt szép sutyiban, beolvasztotta és hozzákevert egy kis ezüstöt és újraverette ugyanolyan fizimiskával.

ZorróAszter 2015.04.24. 15:40:05

32. napos
2015. 04. 24. 15:01

Csakhogy azok a köztörvényes bűnözők, akiket társaságban finomkodva kapitalistáknak szoktunk nevezni, sokkal nagyobb kárt okoznak a társadalomellenes, emberiségellenes gazdaságpolitikájukkal, mint akár egymilliárd hülye környezettudatlan ostoba.

Bill Gates sokkal nagyobb kárt okozott az emberiségnek a szaraival, mint akár egymillió fakezű linux rendszerprogramozó okozott volna, ha azok lettek volna is.

ZorróAszter 2015.04.24. 18:44:01

25. 4elefánt
2015. 04. 24. 7:36

Tű! Kedves 4elefánt !

Önnek elfelejtettem válaszolni, pedig még arra is emlékszem, mit szerettem volna csak megzavartak.

Azt, hogy a valutatartalékkal nekem nagyobbak a félelmeim.

Ugyanis most ugyanannál van a buksza kulcsa akinél az ellenőrzés.

Nehogy meglepetés érjen mindannyiunkat.

Cuba Libre c.C. 2015.04.24. 21:20:53

28.Kedves ZorróAszter !

Két perc gondolkodási időt hagytam magamnak, hogy kierőltessek magamból egy "vállakozói" nevet, aki ne "privatizációból" vagy egyéb állami pénzből lett volna gyáros,bankár vagy egyéb ismert gazdasági szereplő, de nem jutott eszembe senki. Pedig 25 év alatt már lett volna ideje egy újabb generációnak is. Az ismertek közül pedig olyan nem jut eszembe, akinek ne lenne közismert a pártállása.
Kicsit olyan az egész, hogy vannak a "magyar pénzek", az EU-s pénzek és azok a pénzek, amelyeket külfölfi befektetők hoznak. Mintha minden e szent három alapkő körül forogna és ebbe szépen illeszkedik, ami írt.

ZorróAszter 2015.04.25. 00:08:34

Igen. Az rém randa XVI. századi dolog lenne csak simán einstandolni a gyarmattartóinknak.

Ezért beiktatják a "nemzeti burzsoáziát", ezeket a kreténeket.

Akik megszívják magukat az államból, mint a piócák, de aztán kidurrannak és lepottyannak.

Képtelenek megtartani amit összelopkodtak.

Aztán a helyüket átveszik a külföldiek.

A jónép meg őket szídja, nem a külföldieket, akik a helyükre lépnek.

Például itt a Simicska-birodalom:

Mi pénz ment bele, most meg a füstbe. A mi zsebünkből.

Most meg épül az új birodalom. Szintén a mi zsebünkből.

Aminek ugyanez lesz a sorsa. Előbb-utóbb megy a levesbe.
süti beállítások módosítása